Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Mortadel·lo
N9
N9

Re: Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina

Post by Mortadel·lo »

Trenscat wrote:L L'únic que segons com pot ser una mica perdedor per molta gent potser per la inèrcia de com estava abans.
:D efectivament aquest matí he entrat per l'accés de la L7 direcció av. tibidabo i he canviat d'andana per sota com porto fent cada dia des de fa mesos en comptes de pel nou accés :x
ES PELIGROSO ASOMARSE
Guigui
Administrador

Més gent confosa

Post by Guigui »

Mortadel·lo wrote:
Trenscat wrote:L L'únic que segons com pot ser una mica perdedor per molta gent potser per la inèrcia de com estava abans.
:D efectivament aquest matí he entrat per l'accés de la L7 direcció av. tibidabo i he canviat d'andana per sota com porto fent cada dia des de fa mesos en comptes de pel nou accés :x
Doncs jo he vist unes noies que volien baixar a peu per l'edicle i no trobaven l'entrada, fins que s'han adonat de la presència de la nova boca.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Mortadel·lo
N9
N9

Post by Mortadel·lo »

avui ja he entrat per on tocava, he quedat gratament sorprès, ara em falta veure encara les escales noves cap a la L6
ES PELIGROSO ASOMARSE
uriol108
N8
N8
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras

Post by uriol108 »

La veritat es que està prou bé, l'edicle dona llum al pis de sota del vestibul...

L'interior del edicle m'ha semblat com molt fred... tot blanc...

Trobo a faltar l'accés per l'edicle, era més maco que no pas la nova boca...

Posar un edicle per a un ascensor ho trobo poc funcional...
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Post by BB9200 »

Jo em quedaria amb el positiu que ens transmet l'obra realitzada. Tenim un enllaç que ens pot ser molt útil, una altra estació amb la nova indumentària, més funcional, i més modern.
Sobretot, l'entrada és més ample, millor adaptada... Almenys jo, seguint les indicacions corresponents, no m'he perdut en cap moment.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Guigui
Administrador

Edicle "posat"

Post by Guigui »

uriol108 wrote:Posar un edicle per a un ascensor ho trobo poc funcional...
No l'hi han posat, l'hi han deixat.

Després ens queixem que el patrimoni no es conserva...

metring
Administrador

Post by metring »

Exacte, per un edicle maco que ens queda...I després ens queixem de per què van treure el d'Urquinaona :'(
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Post by BB9200 »

A mi sempre m'ha agradat aquesta estació. Com comenteu, potser poques estacions de Barcelona poden dir que conservin alguna edificació hstòrica, o que no sigui un ''pegot'' de cristall. A més, tal i com ha quedat tot plegat, ha quedat molt bé en tots els sentits. Dintre els perillossos temps que corren per el patrimoni ferroviari a Espanya... ;) .
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Perdó per l'off-topic, però fa uns dies que em té encuriosit la signatura d'en BB9200 perquè no sé veure-hi la pífia periodística... :x
BB9200
N8
N8

Post by BB9200 »

Ara, tornant a llegir la notícia, amb aquest enllaç:
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... elona.html
M'he adonat que no hi havia cap pífia. Pensava que es referia als carrers que tenien la parada de metro. Ho sento.
Guigui
Administrador

Ascensors i barrera tarifària

Post by Guigui »

Una cosa que he observat avui, que he utilitzat el nou ascensor de St. Gervasi per primer cop. És una llàstima que no hagin aprofitat l'edicle com era abans, amb una barrera tarifària abans d'accedir a l'ascensor a peu de carrer, ja que així haurien pogut aprofitar els dos ascensors cap a l'andana en lloc de fer-n'hi un tercer i obligar el personal a sortir-ne, validar i agafar l'ascensor següent. Hi havia prou lloc.

Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

En aquesta estacio hi ha diversos cartells equivocats. Per cert, a veure quan passa a dir-se només Plaça Molina, i una altra cosa, la megafonia dels trens quan passen per sT. Gervasi diu enllac amb linia 7 o no?
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

Home, les 111 no tenen megaonia.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Guigui
Administrador

Unificació de nomenclatura

Post by Guigui »

En tot cas, el que sobta és que la boca principal, que també dóna accés a Pl. Molina sentit Pl. Catalunya, només diu St. Gervasi. Com ja s'ha apuntat, comença a ser hora que n'unifiquin el nom, i el més indicat seria Pl. Molina.

Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

Miquel wrote:Home, les 111 no tenen megaonia.
A vegades L6, S5, i sobretot S55, es fan amb 112
metring
Administrador

Post by metring »

http://www.lamalla.cat/infolocal/area_b ... ?id=315311

La Via Augusta, tallada dissabte i diumenge

Dilluns es restableixen els cinc carrils de l'avinguda a l’altura de la plaça Molina

LAMALLA.CAT

La Via Augusta recupera aquest dilluns els cinc carrils de circulació a l’altura de la plaça Molina, amb la finalització dels treballs en superfície que s'estan duent a terme en el marc del projecte que preveu connectar les estacions d’FGC de Plaça Molina i Sant Gervasi. Els últims treballs es duen a terme aquest cap de setmana, i obliguen a tallar la circulació a la Via Augusta en aquest tram, tant dissabte com diumenge. Per evitar la zona d’obres, se senyalitzaran itineraris recomanats, i els vehicles seran desviats en ambdós sentits de la marxa.

Els vehicles seran desviats pel carrer de Balmes i el carrer de Brusi per no entrar en el tram d'obres, que comprenen l’aglomerat de la calçada de la plaça. A l’interior continuen els treballs per a perllongar les andanes de l’estació de Sant Gervasi, que arribaran als 80 metres, i que es preveu que finalitzin la propera primavera.

L’actuació ha permès construir un nou vestíbul comú que facilita els intercanvis entre les diferents línies d’FGC que donen servei a les dues estacions des de tots els accessos, així com fer els transbordaments sense haver de sortir a l’exterior. El projecte comporta una inversió global de deu milions d'euros.
Javi M
N9
N9

Post by Javi M »

Hola;

¿Algú té un planol de les estacions abans i després de les obres?

Gràcies :D
Guigui
Administrador

Encara més confusió

Post by Guigui »

Guigui wrote:En tot cas, el que sobta és que la boca principal, que també dóna accés a Pl. Molina sentit Pl. Catalunya, només diu St. Gervasi. Com ja s'ha apuntat, comença a ser hora que n'unifiquin el nom, i el més indicat seria Pl. Molina.
Mig any després, el panell amb el plànol de la mateixa boca diu només "Pl. Molina". I a dalt només hi ha la franja marró de la L7. Ni rastre d'L6, S5 i S55.

Qui els entengui, que els compri...

uriol108
N8
N8
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras

Post by uriol108 »

Una pregunta... no deien que ampliarien les andanes de Sant Gervasi ?

Que jo sapiga, em sembla que encara no l'han ampliada, els S55 continuen sense obrir portes del primer cotxe a Sant Gervasi... :nose
Guigui
Administrador

Ampliació andanes St. Gervasi

Post by Guigui »

Sí que deien que les ampliaven. De fet, encara hi ha els barracons d'obres a la Via Augusta en direcció Gràcia. Això sí, la Pl. Molina torna a estar plenament urbanitzada, i a l'estació de St. Gervasi, de moment, no hi ha rastre d'activitat.

Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”