Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
- Archie-250
- N6
- Posts: 208
- Joined: Thursday 17/04/2008 18:16
- Location: La Roca del Vallès
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Però algunes 440R portàven seients amb reposacaps, però aquest no es el cas:
Com veieu, portava els seients sense els reposacaps.
Salutacions.
Com veieu, portava els seients sense els reposacaps.
Salutacions.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Doncs seria d'alguna 447...
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Tingueu present que les renovacions interiors de les 447 les realitzen al TCR de Vilanova. Això fa que sigui completament llògic els seients aquests fora.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Una pregunta. Amb tot plegat, què s'en farà de la resta de la 440.175?
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
De moment està al TCR de Vilanova els cotxes R i C, però separats del cotxe M de la ex-pitufo, a l'altra banda del TCR.Jordi Freixas wrote:Una pregunta. Amb tot plegat, què s'en farà de la resta de la 440.175?
No se que faran després...
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Ja es veu que serveixen per peces. I quan no hi hagi més peces que donar, a la pinça, i a portar alguna de SVC. Ara, a pesar del malísim estat que presenta la taronjeta 440-132, no li ha tocat absolutament res...
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
132 preservada
És que la 132 ha d'anar al museu...BB9200 wrote:Ja es veu que serveixen per peces. I quan no hi hagi més peces que donar, a la pinça, i a portar alguna de SVC. Ara, a pesar del malísim estat que presenta la taronjeta 440-132, no li ha tocat absolutament res...
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Jo, quan vaig veure la 132 allà a Vilanova, la vaig veure en relatiu bon estat; bruta, deixada, però... sencera.
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Al malísim estat que presenta per fora, en el sentit dels graffits, que quasibé no i ha color taronja.
En tot cas, per situació veig més probable que la 440-131 vagi al museu que no pas la 440-132. El mateix va passar amb la 1003, bastants anys que va estar a Sant Andreu.
En tot cas, per situació veig més probable que la 440-131 vagi al museu que no pas la 440-132. El mateix va passar amb la 1003, bastants anys que va estar a Sant Andreu.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Home... per anar bé, haurien de preservar-les totes dues. I preservar-ne dues o tres més de tres cotxes, i d'aquestes, reconvertir-ne alguna en el seu estat original.
Perquè... de 440 de tres cotxes en estat original en queda alguna?
Perquè... de 440 de tres cotxes en estat original en queda alguna?
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Cap. L'última que quedava, la de les 440-048, 001 i 108 estan a Chile remodelats (remolcs).
És molt difícil recuperar una 440R en estat original. Més que una remodelació, va ser una transformació. Vaja, quasibé com les 333.3 a 333. Ara mateix hi ha més de 10 unitats 440 originals per tot l'estat esperant alguna cosa. No se'ls hi toca res, perquè hi ha ordre de que estiguin ben quietes i mantinguin les seves peces. Tal i com està ara la cosa, la millor i més experimentada és la 440-131.
És molt difícil recuperar una 440R en estat original. Més que una remodelació, va ser una transformació. Vaja, quasibé com les 333.3 a 333. Ara mateix hi ha més de 10 unitats 440 originals per tot l'estat esperant alguna cosa. No se'ls hi toca res, perquè hi ha ordre de que estiguin ben quietes i mantinguin les seves peces. Tal i com està ara la cosa, la millor i més experimentada és la 440-131.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- Archie-250
- N6
- Posts: 208
- Joined: Thursday 17/04/2008 18:16
- Location: La Roca del Vallès
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Home. No comparis una 333.3 que es de caixa nova que una 440 Reformada, que está transformada dincs de la mateixa caixa de la 440 original.
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Però sí que, al igual que la caixa de la 333 no és la original, l'interior de les 440, els seus vidres, la forma del frontal... Ha canviat molta cosa, la veritat.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
131 tren laboratori
La 131 la deixaran com a tren laboratori, i quan acabin de "machacarla" la desballestaran. La 132 està així després de deixar-la a la platja de vies de Montcada a l'abast de tothom, igual que la 131 i farts de que hi rondés qualsevol per allà, van decidir endurse'l-es, a St. Andreu i Vilanova. Tot i que amb el trasllat del taller de St. Andreu, tornarà a Montcada (la 131).
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- FerrocarrilsCAT
- N4
- Posts: 67
- Joined: Sunday 03/05/2009 20:36
- Location: Sant Andreu de la Barca
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Perquè s' havia de desguassar una rel·líquia!
Ja ens agradaria que la 132 la restauressin els de l'ARMF i que els posessin els colors blau i groc.
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
- Archie-250
- N6
- Posts: 208
- Joined: Thursday 17/04/2008 18:16
- Location: La Roca del Vallès
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
I per què l'ARMF precisament?? A cas no hi ha altre gent que ho pugui fer? A més, l'ARMF va dir que no volíen una 440, aqui queda.FerrocarrilsCAT wrote:
Perquè s' havia de desguassar una rel·líquia!
Ja ens agradaria que la 132 la restauressin els de l'ARMF i que els posessin els colors blau i groc.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Es igual qui se la quedi! Mentre se la quedi algú, i la cuidi, ja esta bé.
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
Doncs es torna a reconstruir la unitat original. No crec que sigui tant estrany, no?BB9200 wrote:Però sí que, al igual que la caixa de la 333 no és la original, l'interior de les 440, els seus vidres, la forma del frontal... Ha canviat molta cosa, la veritat.
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
L'ARMF són éls del Tren dels Llacs, o els de Mora la Nova?Archie-250 wrote:I per què l'ARMF precisament?? A cas no hi ha altre gent que ho pugui fer? A més, l'ARMF va dir que no volíen una 440, aqui queda.FerrocarrilsCAT wrote:
Perquè s' havia de desguassar una rel·líquia!
Ja ens agradaria que la 132 la restauressin els de l'ARMF i que els posessin els colors blau i groc.
Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)
I per cert... un dubte. Avui he viatjat de Granollers fins a Gualba en una unitat 440R amb seients de Regionals. El que m'ha estranyat és que estigués enumerada com a 440, i no com a 470...