353 de FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
marc
N8
N8
Posts: 666
Joined: Tuesday 25/11/2008 23:11
Location: Vic, Osona, Catalunya

353 de FGC

Post by marc »

Nota: fil retitulat per adequar-lo al contingut

Algú sap que és això de la foto:

http://www.flickr.com/photos/silvadealcudia/3576332031/
De nou al FTC
Altaria_Trianilla
N7
N7
Posts: 454
Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
Location: Sabadell ( Barcelona )
Contact:

Re: fotos internet

Post by Altaria_Trianilla »

Són 310's reformades, o el que anomenaven TMD (Teco Media Distancia) que ha adquirit FGC per fer el servei Seat <-> Port de Barcelona, a veure quins resultats donen, esperem que millors que en els anteriors serveis que feien a Galícia.

;)
Image
marc
N8
N8
Posts: 666
Joined: Tuesday 25/11/2008 23:11
Location: Vic, Osona, Catalunya

Re: fotos internet

Post by marc »

Que són aquelles locomotores que n'ha d’anar una al principi i una al final del tren??, i per cert per quines vies circularà, perquè em sembla que FGC encara no és un operador per les vies d'ADIF.
De nou al FTC
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: fotos internet

Post by Lluita1714 »

Quantes ha comprat FGC? li han canviat l'ample de via? en tot cas, :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas
M'encanta aquesta decoració! sembla un tren alemany!
Sembla que està renumerat com a sèrie 353, tot i que manté la numeració UIC abaix, com a 310.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
User avatar
Archie-250
N6
N6
Posts: 208
Joined: Thursday 17/04/2008 18:16
Location: La Roca del Vallès

Re: fotos internet

Post by Archie-250 »

Com be diu Altaria_trianilla, son 310, reformats, amb les plataformes adaptades per circular en Mando Múltiple, ex-Renfe. FGC ha comprat les dues composicion que han "inventat". La primera composició formada per els 310.101 i 102, i la segona composició formada per els 310.103 i 104. Circularàn per la via d'Adif, compartint els viatges, portàn cotxes o el que faci falta desde Martorell al Port de Barcelona.

Per cert, amb 2000 caballs, no crec que donguin per molt, ja que no tenen ni el fré dinàmic, m'han comentat, total, en el fons son tractors de maniobra... :roll:
Image
Jordi Freixas

Re: fotos internet

Post by Jordi Freixas »

O sigui que ara FGC operarà entre la SEAT i el port a partir dels dos amples de via (el mètric d'FGC i l'ibèric d'ADIF)? I no podrien comprar locomotores elèctriques? Serà possible veure aquestes locomotores operant per altres línies de Catalunya?

PD: L'escència ferroviaria està tornant a FGC!!! M'encanta!! :D :D :D :D :D :D :D :D
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Re: 353 de FGC

Post by davida »

Jo tornaria a canviar el titol del Fil.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: 353 de FGC

Post by metring »

davida wrote:Jo tornaria a canviar el titol del Fil.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.
Allà voy doncs!!! :D
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Petita correcció

Post by Guigui »

davida wrote:5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
Voldràs dir: 1 automotor elèctric... ;)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Jordi Freixas

Re: 353 de FGC

Post by Jordi Freixas »

Una cosa. Llavors, amb això de l'enumeració, els ferrocarrils cremallera de Núria i Montserrat, anirien per lliure, no?

E1-E2-E3-E4

A5-A6-A7-A8

A10-A11

AM1-AM2-AM3-AM4-AM5

D9

D(no sé què)9 <--- la llevaneus diesel

DM6

etc...
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: 353 de FGC

Post by genissimon »

Aquests dos trens ex-TMD de renfe, formats cadascun dels dos per dues locomotores ex 310 reformades i (crec) vuit plataformes portacontenidors, prestaran servei sota administració conjunta FGC-Comsa entre el parc de proveïdors de Seat a la Zona Franca i la fàbrica de Martorell. Sis circulacions diàries sobre vies ADIF en ample ibèric.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Jordi Freixas

Re: 353 de FGC

Post by Jordi Freixas »

I per què no s'han adquirit locomotores elèctriques?

Se sap si a partir d'això, FGC té previst ampliar a curt plaç el seu radi d'acció? Si ara adquirís locomotores 252 i vagons Estrella ja seria la reshostia :D :D :D :)
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: 353 de FGC

Post by genissimon »

Jordi Freixas wrote:I per què no s'han adquirit locomotores elèctriques?[...]
Perquè els apartadors d'ADIF no acostumen a estar electrificats. Perquè l'accés i l'apartador del parc de proveïdors de SEAT a la Zona Franca estan sense electrificar. Perquè l'apartador de la fàbrica de Martorell està sense electrificar, malgrat que el ramal de SEAT està electrificat.

De tota manera, el pas a FGC-Comsa dels dos TMD no ha significat cap reforma d'aquest material. Només una "revisió i reparació en profunditat" i un "rentat de cara i repintat". Els TMD ja estaven creats/reformats abans de l'interès de FGC-Comsa. Crec que "daten" del 2004, però no n'estic segur.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Re: 353 de FGC

Post by Trenscat »

Jordi Freixas wrote: D(no sé què)9 <--- la llevaneus diesel
La llevaneus porta la matrícula L09 (L de llevaneus) se suposa.
Jordi Freixas

Re: 353 de FGC

Post by Jordi Freixas »

Ok, perdó. Ho vaig escriure de memòria. I continuo sense saber perquè el material rodant dels cremalleres s'enumera a part.
User avatar
Archie-250
N6
N6
Posts: 208
Joined: Thursday 17/04/2008 18:16
Location: La Roca del Vallès

Re: 353 de FGC

Post by Archie-250 »

Haviam, de moment no poden circular material privat elèctric, ja que encara no està homologat per Adif, no se quantes vegades ja ho he dit, però be, que es preveu que el 2010 o 2012 ja estigui homologat. :roll:
Image
Jordi Freixas

Re: 353 de FGC

Post by Jordi Freixas »

Material privat elèctric? Ara m'he perdut... a què et refereixes amb "material privat"?
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Material privat

Post by Guigui »

Jordi Freixas wrote:Material privat elèctric? Ara m'he perdut... a què et refereixes amb "material privat"?
Que no sigui de Renfe.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Jordi Freixas

Re: 353 de FGC

Post by Jordi Freixas »

M'estava rellegint això de l'enumeració i tinc un petit dubte:
davida wrote:Jo tornaria a canviar el titol del Fil.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.
No hagués estat més llògic que s'enumerés 351? Per què número de serie 3? Dóna a entendre que existeixen locomotores (3) d'ample ibèric (5) en tracció diesel que vingiuin a ser les series 1 i 2.
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: 353 de FGC

Post by Lluita1714 »

No us copio les noticies perque val a pena veure els gràfics i la foto del 353 d'FGC, sembla que circularà junt a l'AVE. oooh ja espero impacient el moment de caçar-lo des d'un pont o alguna estació!

http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... nca.ok.pdf


http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... O%20OK.pdf
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”