14 de juny, sortida de trens antics

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
metring
Administrador

Re: 14 de juny, sortida de trens antics

Post by metring »

Doncs si que passarà estona a Mollins...
Archie-250
N6
N6

Post by Archie-250 »

metring wrote:Doncs si que passarà estona a Mollins...
Ep! que jo no t'ho dic segur eh, però es el que he escoltat.
Image
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

M'acabo de pre-inscriure, i aniré al compartiment de transport.cat :)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

aim wrote:
metring wrote:Pa 10 eurillos no podeu entrar amb nosaltres al tren?? Homeeeee!!!!! :) ;)
Si, però prefereixo caçar-lo en marxa :D Després ja em deixaré caure per les estacions.
+1 ;)
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Jo vaig dins el tren i us fotografiaré des de fora.

Trenscat wrote:
aim wrote:
metring wrote:Pa 10 eurillos no podeu entrar amb nosaltres al tren?? Homeeeee!!!!! :) ;)
Si, però prefereixo caçar-lo en marxa :D Després ja em deixaré caure per les estacions.
+1 ;)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Per fi he pogut fer el pagament, surto minuts abans que els bancs tanquin, i sempre hi han cues espectaculars a "la Caixa" (no penso deixar que em cobrin comissions), misteriosament, o potser per la calor d'ahir, ja no hi havien cues. Podria haver anat demà que obren fins tard, però ja estic més tranquil havent pagat. Apa, ens veiem allà.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Lluita1714 wrote:Per fi he pogut fer el pagament, surto minuts abans que els bancs tanquin, i sempre hi han cues espectaculars a "la Caixa" (no penso deixar que em cobrin comissions), misteriosament, o potser per la calor d'ahir, ja no hi havien cues. Podria haver anat demà que obren fins tard, però ja estic més tranquil havent pagat. Apa, ens veiem allà.
I tan tranquil que pots estar, tenint en compte que ja fa cinc setmanes que les caixes apliquen l'horari d'estiu i ja no obriran els dijous a la tarda fins l'octubre.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
metring
Administrador

Post by metring »

Platanito wrote:
Lluita1714 wrote:Per fi he pogut fer el pagament, surto minuts abans que els bancs tanquin, i sempre hi han cues espectaculars a "la Caixa" (no penso deixar que em cobrin comissions), misteriosament, o potser per la calor d'ahir, ja no hi havien cues. Podria haver anat demà que obren fins tard, però ja estic més tranquil havent pagat. Apa, ens veiem allà.
I tan tranquil que pots estar, tenint en compte que ja fa cinc setmanes que les caixes apliquen l'horari d'estiu i ja no obriran els dijous a la tarda fins l'octubre.
+1
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

metring wrote:
Platanito wrote:
+1
Tu tampoc no obres els dijous a la tarda?
:x
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
metring
Administrador

Post by metring »

Nooo, ja, ja! Vull dir que és un pal això de no tenir cap tarda per anar a les caixes!!
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Ostres, és cert, no m'enrecordava. Si ja és una molèstia que només obrin dijous els dies d'hivern, no en parlo d'estiu. Som molts els que fem feina alhora que els banquers, i jo tinc la sort de poder sortir (depen de quins dies) abans que ells, però hi ha gent que no pot, i anar al banc per fer certes coses que només es fan a l'oficina, es converteix en una bona feinada.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
evarujo
N6
N6

Post by evarujo »

Un amic i jo ja ens hem apuntat! Ens toca cotxe llitera compartiment per a 3 persones jeje. M'ha dit que el tren sortirà sobre 2/4 d'11 que s'ha d'estar abans (3/4 de 10) per que ens donin les entrades. Apa, ja ens trobarem tots al tren!

Salut!

Sergio
oscar440
N8
N8
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Post by oscar440 »

Hola, ¿dónde podría conseguir los horarios detallados de circulación de este tren previsto para el domingo 14 de junio? Me interesarían para hacerle un seguimiento fotográfico desde la carretera y algún punto interesante próximo a la vía. No tengo pues, previsto viajar en este tren, en este tipo de acontecimientos además de la fotografía en la misma estación, prefiero ir "dándole caza" individualmente frente a las aglomeraciones de la estaciones.
Por otro lado, entiendo que el sábado día 13 de junio, este tren estará durante todo el día expuesto en la estación de Martorell, ¿no es así?

Salutacions.
aim
N9
N9

Post by aim »

Pel que sembla, el tren torna a Martorell a les 12:30: http://www.fcaf.cat/portal/wp-content/u ... l_2009.pdf

Dissabte, el tren estarà estacionat a la via 3, on hi haurà una exposició de maquetes.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
metring
Administrador

Post by metring »

oscar440 wrote:Hola, ¿dónde podría conseguir los horarios detallados de circulación de este tren previsto para el domingo 14 de junio? Me interesarían para hacerle un seguimiento fotográfico desde la carretera y algún punto interesante próximo a la vía. No tengo pues, previsto viajar en este tren, en este tipo de acontecimientos además de la fotografía en la misma estación, prefiero ir "dándole caza" individualmente frente a las aglomeraciones de la estaciones.
Por otro lado, entiendo que el sábado día 13 de junio, este tren estará durante todo el día expuesto en la estación de Martorell, ¿no es así?

Salutacions.
Pues también estaría bien viajar en el tren, dado que es una salida excepcional. Organizar una salida como ésta tiene un coste económico, y para sufragarlo cobran por subir, pero si no sube suficiente gente, llegará un momento en que dejarán de hacerlo. De ahí la importancia de cogerlo, aparte de disfrutar de un viaje especial, que no se puede hacer todos los días.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Jo possiblement m'acosti per el matí i faci alguna foto en alguna estació de la línia, però m'és impossible viatjar en el tren ja que aquell dia treballo.
metring
Administrador

Post by metring »

UT596001 wrote:Jo possiblement m'acosti per el matí i faci alguna foto en alguna estació de la línia, però m'és impossible viatjar en el tren ja que aquell dia treballo.
Però això encara...
Archie-250
N6
N6

Post by Archie-250 »

metring wrote:
oscar440 wrote:Hola, ¿dónde podría conseguir los horarios detallados de circulación de este tren previsto para el domingo 14 de junio? Me interesarían para hacerle un seguimiento fotográfico desde la carretera y algún punto interesante próximo a la vía. No tengo pues, previsto viajar en este tren, en este tipo de acontecimientos además de la fotografía en la misma estación, prefiero ir "dándole caza" individualmente frente a las aglomeraciones de la estaciones.

Salutacions.
Pues también estaría bien viajar en el tren, dado que es una salida excepcional. Organizar una salida como ésta tiene un coste económico, y para sufragarlo cobran por subir, pero si no sube suficiente gente, llegará un momento en que dejarán de hacerlo. De ahí la importancia de cogerlo, aparte de disfrutar de un viaje especial, que no se puede hacer todos los días.
:plas :plas
Image
oscar440
N8
N8
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Post by oscar440 »

Archie-250 wrote:
metring wrote:

Salutacions.
:plas :plas
Menos aplausos y menos hablar sin conocimiento de causa. Soy coleccionista de billetes de tren, y hace tres días que tengo el billete sacado para este tren, con lo cual colaboro en su circulación, aunque no vaya a viajar. De hecho, en muchos trenes históricos suelo hacerlo así. Me sabe mal por quienes han formulado estos comentarios hacia mí, hasta el momento eran personas que apreciaba, pero que sin embargo se han tomado la licencia de prejuzgarme sin conocerme, tanto es así que de ahora en adelante voy a dejar de participar en estos foros.

Un saludo.
metring
Administrador

Post by metring »

Yo, por lo menos, no he hablado por tí en concreto, sino en general. Lamento que así lo hayas pensado. Como tú bien dices, no se puede hablar sin conocimiento de causa, tú tampoco sabías que mi comentario no era para nadie personalmente. Lo que no puede ser es ofenderse de buenas a primeras, y decir que no vas a participar por ello, porque en cualquier momento, todos nos podemos sentir molestos por algo, pero con comentarlo y con respuesta para quitar hierro o para aclarar malentendidos, todo se soluciona.
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”