Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Post by canalcole »

Jordi Freixas wrote:I per cert... un dubte. Avui he viatjat de Granollers fins a Gualba en una unitat 440R amb seients de Regionals. El que m'ha estranyat és que estigués enumerada com a 440, i no com a 470...
Es una 440R camuflada de Regionals. ;)
Pere
N9
N9

Post by Pere »

canalcole wrote:
Jordi Freixas wrote:I per cert... un dubte. Avui he viatjat de Granollers fins a Gualba en una unitat 440R amb seients de Regionals. El que m'ha estranyat és que estigués enumerada com a 440, i no com a 470...
Es una 440R camuflada de Regionals. ;)
Més concretament, deuria ser la 440R-235M :P
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

A tant no vaig arribar. Però què té d'especial aquest automotor? El van reformar i es van oblidar de repintar-lo? xD
genissimon
N10
N10

Post by genissimon »

Jordi Freixas wrote:A tant no vaig arribar. Però què té d'especial aquest automotor? El van reformar i es van oblidar de repintar-lo? xD
No. El que passa és que rematricular-la com a 470 comporta molta feina burocràtica que ara s'han estalviat.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

O sigui que l'han reformat i l'han deixat matriculada com estava, no?

Jo, el que no acabo d'entendre és perquè es van rematricular totes les 440 que van passar a ser 470. Bé que de les que hi havien a la línia de Puigcerdà reformades però amb seients de Regionals continuaven també com a 440's.
ABB_Traccion
N7
N7

Post by ABB_Traccion »

Hola!

La 440.235 és un cas a part ja que la van reformar a Valladolid posant-li seients de regionals i pintant-la de Mitja Distància i, en teoria, tenia que anar a fer els REX de León-Ponferrada i Galícia, encara que, per raons "extranyes" (suposo, falta de material) es va portar a Catalunya.

;)
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”