Rodalies es traspassarà a la Generalitat el gener de 2010

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Locked

Com creieu que anirà Rodalies després del traspàs?

Molt rebé!!
3
5%
Millorarà Rodalies en alguns aspectes (digue's quins)
8
15%
Serà igual que abans
18
33%
Serà un regal enverinat
25
45%
Altres (expliqueu)
1
2%

Total votes: 55

BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Re: Rodalies es traspassarà a la Generalitat el gener de 2010

Post by BB9200 »

Per això, estem a 4-5 dies de la vaga i no hi ha cap informació dels serveis mínims anomenats. Ni a la pàgina de renfe, ni a cap taulell d'anuncis, ni a ningún mitjà de comunicació. I és una situació molt seriosa, sobretot dintre dels dies en què cau la vaga.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
metring
Administrador

Post by metring »

BB9200 wrote:Per això, estem a 4-5 dies de la vaga i no hi ha cap informació dels serveis mínims anomenats. Ni a la pàgina de renfe, ni a cap taulell d'anuncis, ni a ningún mitjà de comunicació. I és una situació molt seriosa, sobretot dintre dels dies en què cau la vaga.
Doncs a veure com ho faré per anar a treballar >:( >:( >:(
Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

metring wrote:
BB9200 wrote:Per això, estem a 4-5 dies de la vaga i no hi ha cap informació dels serveis mínims anomenats. Ni a la pàgina de renfe, ni a cap taulell d'anuncis, ni a ningún mitjà de comunicació. I és una situació molt seriosa, sobretot dintre dels dies en què cau la vaga.
Doncs a veure com ho faré per anar a treballar >:( >:( >:(
Compra't un ruc XD però vigila de quin ramat el treus que encara et farà vaga XD
El que trobo dolç a tu t'amargue.
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Ja fa alguns dies que es troben penjats els cartells amb els serveis mínims que es prestaran. Com a mínim a Arc de Triomf, Sants i Plaça Catalunya hi són.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Pere wrote:Ja fa alguns dies que es troben penjats els cartells amb els serveis mínims que es prestaran. Com a mínim a Arc de Triomf, Sants i Plaça Catalunya hi són.
A Sant Vicenç de Calders i Estació de França també, així com a Lleida.

En el cas de Rodalies, per el que he pogut veure a la C2 i a la C4 el número de trens suprimits és molt baix, sent inferior a 5 trens/sentit/dia.
Pere
N9
N9

Post by Pere »

UT596001 wrote:
Pere wrote:Ja fa alguns dies que es troben penjats els cartells amb els serveis mínims que es prestaran. Com a mínim a Arc de Triomf, Sants i Plaça Catalunya hi són.
A Sant Vicenç de Calders i Estació de França també, així com a Lleida.

En el cas de Rodalies, per el que he pogut veure a la C2 i a la C4 el número de trens suprimits és molt baix, sent inferior a 5 trens/sentit/dia.
Em sembla que t'has descuidat de comptar que els Granollers Centre-Castelldefels NO circularan cap dels dos dies, i per tant l'horari serà gairebé el mateix que el d'un dia festiu.
A la línia de Vic l'horari sera el mateix que el d'un dia festiu.
Tampoc circularan els últims trens de cada línia.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

A la C1,els Mataró-Molins de rei circularàn nomès 12 trens/dia per sentit,a part de l'anulació d'alguns Hospitalet-Calella o Hospitalet-Mataró.Entre les 17.43 i les 18.12 cap tren cap al Maresme desde Sants.

A la C2 ,la línia de rodalies que mès s'han passat,entre les 9:00 i les 14:00,per anar de Vilanova a Sants nomès un tren cada mitja hora,excepte entre les 11 i les 12 que hi ha atenció nomès un tren cada hora!!!!!!
Entre les 16 i les 18.21 torna a haver-hi tren cada 30 minuts.I de les 20.22 no hi cap tren fins les 21.22.Desde aquí fins final de servei normal.En la resta de franjes sol haver-hi lo normal,4 trens/hora sentit peró en alguna franja sols 3 trens/hora sentit.
I no nomès aixó,sembla que tots els trens de la C2 sud faràn parada a totes les estacions.A la C2 nord hi haurà tren cada mitja hora entre Granollers i Sants,a hora punta horari de festiu a la C2 nord,de trens que nomès circulin en laborables sols circula el Maçanet-Castelldefels que surt de la primera a les 7.00.Alguna escassa al.lunació de Aeroport-Sant Celoni a última hora sobretot.

A la C3,no ho tinc gaire clar,peró a la web de Renfe com a mínim els Ripoll que surten a les 6.34,10.27 ,16.05 i 20.27 que nomès circulen en laborables circularàn,ara bé,no circularàn ni el que surt a les 9.01,ni el que surt de Ribes a les 10.55,ni el que surten de Ripoll a les 16.39 i a les 18.32.

Tampoc circulen el que surt de Vic a les 8.31 i 13.50.Una altra línia que s'han passat.

A la C4 en hores valls suprmimeixen uns quants Terrassa-Martorell(a hora vall del matí i tarda en algues franjes trens cada mitja hora en aquest tram,amb alguna circulació SVC-terassa o UAB d'hora punta anulada.Els L'H-Terrassa anulats menys el de les 19.52,i tampoc s'anula el L'H-Manresa de les 20.31,el Terrassa-Vilafranca que surt de la primera a les 20.39 també anulat,i l'anterior Terrassa-Martorell també anulat,cosa que deixa quasi una hora sene tren a Terrassa per anar a Barcelona.

A la C7 tren cada hora entre Cerdanyola UAB i Sants,excpete a les de major demanda que serà de cada mitja hora,i entre les 8 i les 9,seràn tres trens/hora entre Sants i UAB.

La C2,sens dubte,la mès afecteda per la vaga.
Last edited by Mako448 on Saturday 06/06/2009 11:16, edited 1 time in total.
metring
Administrador

Post by metring »

Gràcies per la teva informació :ok Els qui agafem la C2, ens toca pringar :( >:(
jordigt2008
N6
N6

Post by jordigt2008 »

Moltes gracies per la informació.

Espero que es compleixin els serveis mínims...
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Post by BB9200 »

Doncs no m'hi vaig fixar bé a l'hora de veure si hi havia cartells informatius dels serveis mínims. També moltes gràcies per la informació,
Mako448 wrote:els Ripoll que surten a les 6.34
Almenys aquest era el tren que m'interessava, també el que va a Puigcerdà passant per Pl.Catalunya a les 19:02.
Doncs tela com afectarà la vaga dintre de totes les línies. Al final no serà tan greu com pensava, però si més no, s'ha respectat les línies que passen per alguna universitat. Però per la C2, potser la linia més plena de rodalies juntament amb la C4 per qüestió d'horaris, pitjor no ho podien haver organitzat. Sort que no em toca agafar aquesta línia...
Espero que per ser vaga no hi hagi merder, tal i com està anant aquest assumpte últimament.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
jordigt2008
N6
N6

Post by jordigt2008 »

A la web de la Renfe, en principi els dies 9 i 10 ja surten els horaris que faran amb la vaga.
Per sort que jo tinc examen el Dimecres, els trens que surten desde Manresa, no s'haurà de patir, si es compleixen els horaris...
BB9200
N8
N8

Post by BB9200 »

En un principi jo tampoc hauré de patir, encara que m'arrisco molt, perquè l'última vegada que vaig agafar un tren en un dia de vaga ferroviària em va anar fatal en tots els sentits.
A la web de renfe ahir vaig mirar malament, vaig mirar a Avisos, on per cert no hi diu res, de la vaga, que serà una circumstància especial, i tampoc ATM ha informat d'aquest fet.
Si els horaris dels primers trens fins a les 9 des de Ripoll o Puigcerdà cap a Barcelona no tinguin cap problema d'última hora, ho tinc com sempre.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Per cert,el regional a Lleida via Manresa que acaba recorregut aquí no circula,llavors el que volen anar a Rajadell,Calaf o Lledia mateix,han d'agafar el rodalies anterior?

Igualment,el Regional/Rodalies(o no sé com dir-ho)Manresa(18.15)-L'Hospitalet(19.41)tampoc circula segons la web de Renfe.

Con anulin el servei substitutoi d'autbousos per portar els que venen del Regioanl cancelat a Calaf,i el Regional de Calaf a Lleida que reculle sls viatgers d'aquests autobús,la que se puede montar,i a la viceversa.

Una altra cosa,no us fieu d'aquests horaris,que sempre que hi ha vaga,molts cops passa que un tren que va a Manresa acaba a Birfucació o Sant Andreu Arenal,encara que als horaris digui que acabi a Manresa.Aquestes coses solen passar quan hi ha vaga,espero que no ho facin,peró ojo amb aixó.
Last edited by Mako448 on Saturday 06/06/2009 12:45, edited 1 time in total.
BB9200
N8
N8

Post by BB9200 »

I llavors: Què coi té a veure Mitjana Distància amb els problemes de rodalies perquè els treballadors d'aquesta divisió també facin vaga? Doncs com es compleixi això, sí que poden haver problemes a la línia de Manresa, i greus, sobretot perquè es deixaria un tros de línia sense trens, o si no la gent que hi hauria en els rodalia. Quin desastre...
Mako448 wrote:Una altra cosa,no us fieu d'aquests horaris,que sempre que hi ha vaga,molts cops passa que un tren que va a Manresa acaba a Birfucació o Sant Andreu Arenal,encara que als horaris digui que acabi a Manresa.Aquestes coses solen passar quan hi ha vaga,espero que no ho facin,peró ojo amb aixó.
A mi l'últim cop em van deixar a Montcada-Bifurcació, i sort que aquell dia tenia 3 hores de marge, sinó ho hagués tingut molt fotut...
jordigt2008
N6
N6

Post by jordigt2008 »

sisi, jo tinc l'examen a les 10:00, però em sembla que a les 7:00 ja estaré a l'estació de Manresa, per agafar el primer tren que surti a partir d'aquella hora xdd. Després per tornar, m'és igual el tren que passi, mentres en passi algun xdd
BB9200
N8
N8

Post by BB9200 »

Jo, a aquest pas, agafaré l'autobús que passa per les 5:20 a Torelló i agafaré el primer tren que vegi a Vic, vaja madrugón :) . Jo tinc que assistir a classe a les 8 del matí.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Mako448 wrote:Per cert,el regional a Lleida via Manresa que acaba recorregut aquí no circula,llavors el que volen anar a Rajadell,Calaf o Lledia mateix,han d'agafar el rodalies anterior?

Igualment,el Regional/Rodalies(o no sé com dir-ho)Manresa(18.15)-L'Hospitalet(19.41)tampoc circula segons la web de Renfe.

Con anulin el servei substitutoi d'autbousos per portar els que venen del Regioanl cancelat a Calaf,i el Regional de Calaf a Lleida que reculle sls viatgers d'aquests autobús,la que se puede montar,i a la viceversa.

Una altra cosa,no us fieu d'aquests horaris,que sempre que hi ha vaga,molts cops passa que un tren que va a Manresa acaba a Birfucació o Sant Andreu Arenal,encara que als horaris digui que acabi a Manresa.Aquestes coses solen passar quan hi ha vaga,espero que no ho facin,peró ojo amb aixó.
Tant el regional 15624 (Lleida 15.55-L'Hospitalet) com el 15625 (L'Hospitalet 14.54-Lleida) resten suprimits.

En el cas de les relacions de Manresa cap a les capitals de comarca, alternativa: Eix Bus.
De Manresa a Calaf, Bus Castellà
De Cervera fins a Lleida, a través de l'Alsina Graells (hi han 2 Lleida-Cervera suprimits)
A la resta de pobles, sense alternativa.

Comentar també que hi han alguns Lleida-Balaguer suprimits.
jordigt2008
N6
N6

Post by jordigt2008 »

A la web de la Renfe, a la secció última hora, ja parla de la vaga de demà i Dimecres
trensmat
N9
N9
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Post by trensmat »

Jo que volia anar al museu del ferrocarril de vilanova el Dimecres pero per culpa de la vaga de trens no puc anar quina rabia :emprenyat :'(
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
metring
Administrador

Post by metring »

Perquè a quina hora pensaves anar? Jo personalment, hauria d'agafar-lo per tornar a Barna cap a les 20:30, si ho faig massa tard, trigarà molt el tren? :'(
Locked

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”