26 de setembre, nous itineraris a FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

26 de setembre, nous itineraris a FGC

Post by liniadelRipollés »

Pel que sembla en aquesta data s'implantaran nous horaris a la línia del Vallès, passant de 30 a 32 trens/hora a Plaça Catalunya en hora punta i reduint servei en determinades franges horàries de baixa demanda.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés
N10
N10

Re: 26 de setembre, nous itineraris a FGC

Per cert, tinc moltes ganes de veure en funcionament la nova senyalització "de contravia" a la zona de Vullpalleres, ja que em dóna a entendre que volen circular a contravia habitualment, sense ATP però protegits amb molta senyalització. Ja veurem si m'equivoco.

Posaria la mà al foc que el 26 de setembre el S5 Sant Cugat seran S5 Vullpalleres, vista la complexitat de la nova senyalització i les possibilitats banalitzades que ofereix, en espera d'una anàlisi acurada per part meva a peu de via. Nota rectificadora: atès que Vullpalleres trigarà en inaugurar-se, deixem els S5 Vullpalleres per més endavant. :oops:

Realment el ramal de Sabadell queda ara molt ben situat tecnològicament un cop posin en servei l'enclavament de Vullpalleres. Permet fer trens amb origen/destinació a Sant Cugat, Vullpalleres, Sant Joan, Bellaterra, Universitat Autònoma, Sabadell Estació i Sabadell Rambla amb senyalització automàtica i sense autoritzacions radiotelefòniques.
Last edited by liniadelRipollés on Wednesday 17/06/2009 23:00, edited 1 time in total.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Algú sap si faran canvis a la L-A?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
liniadelRipollés
N10
N10

Crec que sí.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Ben segur que augmenten les freqüències a la S8 i ja acaben per fer parar els rodalies a totes les parades, total, no els va de dos o tres...
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
liniadelRipollés
N10
N10

En tot cas, reducció de trens.

Per cert, fa poques hores ha descarrilat un tren de passatgers a Martorell-Enllaç, sense ferits.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

liniadelRipollés wrote:En tot cas, reducció de trens.

Per cert, fa poques hores ha descarrilat un tren de passatgers a Martorell-Enllaç, sense ferits.
Renoi, això no passa tots els dies. Demà (avui a aquestes hores) passaré per Martorell-Enllaç, a veure encara que sigui la marca que hagi deixat a les travesses, si la trobo.
metring
Administrador

Post by metring »

Lluita1714 wrote:

Renoi, això no passa tots els dies. Demà (avui a aquestes hores) passaré per Martorell-Enllaç, a veure encara que sigui la marca que hagi deixat a les travesses, si la trobo.
D'això ja se'n parla a http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=9174&start=500
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Els nous desviaments tenen a veure pel que tinc entès en una explotació en via única durant aquest estiu per obres de l'estació de Vullpalleres, està previst posar la via a una cota més alta entre d'altres coses.
liniadelRipollés wrote:Per cert, tinc moltes ganes de veure en funcionament la nova senyalització "de contravia" a la zona de Vullpalleres, ja que em dóna a entendre que volen circular a contravia habitualment, sense ATP però protegits amb molta senyalització. Ja veurem si m'equivoco.

Posaria la mà al foc que el 26 de setembre el S5 Sant Cugat seran S5 Vullpalleres, vista la complexitat de la nova senyalització i les possibilitats banalitzades que ofereix, en espera d'una anàlisi acurada per part meva a peu de via.

Realment el ramal de Sabadell queda ara molt ben situat tecnològicament un cop posin en servei l'enclavament de Vullpalleres. Permet fer trens amb origen/destinació a Sant Cugat, Vullpalleres, Sant Joan, Bellaterra, Universitat Autònoma, Sabadell Estació i Sabadell Rambla amb senyalització automàtica i sense autoritzacions radiotelefòniques.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Reducció de trens pot ser volgui dir recuperació dels semidirectes?O els R5 i R6 parant a menys estacios?Si és treuen una o dos circulacions per sentit a canvi de recuperar els semidirectes,per mi encantat.Ara bé,si és per redueixen freqüències per qué sí,sense reduir les parades dels R5 i R6,ja seria el colmo.....

I per cert,quan s'augmentara la freqüència a Olesa?Per qué de moment la via doble fins a Olesa està per fer bonic,vull dir,que quan encara hi havia via única entre Martorell i ja funcionaven els nous horaris i les llançadores Martorell-Manresa,i amb via única ja és podia,la via doble la van fer per augmentar frequències desde Olesa,i de moment no s'han augmentat,crec que ja arribar a ser hora de que els S8 passin a ser S4?
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Potser vol dir que redueixen serveis, per exemple suprimint el S33 i fent arribar tots a Martorell, o bé, fent arribar tots a Olesa, cosa que dubto vist que aquestes estacions, pel que sembla, no tenen tanta demanda, tot i que jo crec que la demanda augmentaria si milloren la oferta.
pukyxd
N6
N6

Post by pukyxd »

El que haurien de fer crec jo és augmentar a 1 tren cada 20 minuts des de Manresa i Igualada, perquè això d'un tren cada 20 i després cada 40 no és gaire bon horari que diguem. Si fos 30 i 30 encara... però com que tampoc poden fer-ho per les limitacions. Si volen millorar el trànsit local doncs això crec que seria molt positiu i faria que més gent l'agafes. Per altra banda dubto que treguin parades als R5 i R6 perquè no crec que facin marxa enrera. El que havia sentit és que guanyariem uns 5 minuts gràcies al fet que tot serien trens nous i per tant anirien a la mateixa velocitat o una cosa així. Per tant passaríem de 1.30h a 1.25h de temps de trajecte des de Manresa a plaça Espanya. Tan de bo es compleixi, ens apropariem als antics temps d'1.20h.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”