Nous horaris Rodalies RENFE
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
Es reforça per període estival altre cop:
RENFE refuerza el servicio de Cercanías a las playas de Castelldefels
A partir de este fin de semana, RENFE reforzará el servicio de Cercanías que prestan servicio en las estaciones de Platja de Castelldefels y Garraf, según ha informado mediante un comunicado.
La mejora del servicio pretende dar respuesta al aumento de viajeros que registran estas estaciones durante el periodo estival debido al número de bañistas que acceden a las playas de esta zona. El refuerzo del servicio se mantendrá operativo hasta el 27 de septiembre.
La estación de Platja de Castelldefels se aumentará con 9 trenes diarios más durante los fines de semana, duplicando el servicio durante las tardes respecto al resto del año.
La estación de Garraf contará con 10 nuevos servicios, cinco en horario matinal y cinco durante la tarde, lo que supone un incremento del 27% respecto a la oferta actual.
En total, RENFE ofrecerá 47 trenes de Cercanías diarios en esta estación, con una frecuencia de paso de 30 minutos en hora punta.
De: http://www.adn.es/local/lleida/20090529 ... uerza.html
RENFE refuerza el servicio de Cercanías a las playas de Castelldefels
A partir de este fin de semana, RENFE reforzará el servicio de Cercanías que prestan servicio en las estaciones de Platja de Castelldefels y Garraf, según ha informado mediante un comunicado.
La mejora del servicio pretende dar respuesta al aumento de viajeros que registran estas estaciones durante el periodo estival debido al número de bañistas que acceden a las playas de esta zona. El refuerzo del servicio se mantendrá operativo hasta el 27 de septiembre.
La estación de Platja de Castelldefels se aumentará con 9 trenes diarios más durante los fines de semana, duplicando el servicio durante las tardes respecto al resto del año.
La estación de Garraf contará con 10 nuevos servicios, cinco en horario matinal y cinco durante la tarde, lo que supone un incremento del 27% respecto a la oferta actual.
En total, RENFE ofrecerá 47 trenes de Cercanías diarios en esta estación, con una frecuencia de paso de 30 minutos en hora punta.
De: http://www.adn.es/local/lleida/20090529 ... uerza.html
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Formulació confusa
Això vol dir que alguns semidirectes passen a fer-hi parada, oi? No costaria massa posar-ho així, tot i que potser volen fer veure, a qui no està tan ficat en el tema, que Renfe hi posa més trens dels que realment hi ha.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
Aquesta modificació d'horaris a la línia de Vilanova ja fa bastants estius que es porta aplicant.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
Algú sap alguna cosa del reforç de freqüències a l'aeroport????
De fet últimament la cúpula renfe de Catalunya ha anat fent visites al bloque técnico de l'aeroport (alguna cosa es porten entre mans) i no dir que les freqüències de pas estan absolutament inflades (d'Estació de França a El Prat de Llobregat 26 minuts!!!!!! el que significa una velocitat comercial real (seguint la trajectòria) de 34,61 Kmh i una velocitat eficaç (en línia recta) de 22,6 Kmh!!!!!
El marge que tenen per a augmentar freqüències és molt elevat considerant que els trens haurien d'anar a 120Kmh de velocitat punta (com a mínim 60Kmh de velocitat comercial)
Veient aquestes dades cada cop em fa més ràbia veure com aquesta empresa es burla i s'aprofita de la pobre gent que no pot permetre's desplaçar-se en un mitjà de transport digne i en el cas de les freqüències i temps de trajecte de la R2 entre el Barcelonès i el Baix Llobregat és insultant. Que l'AVE ja ha arribat i no només no han millorat sinó que han empitjorat aquests mentiders! I mira que només han fet que treure trens de Llarga Distància i 440. Per a quan les millores?
De fet últimament la cúpula renfe de Catalunya ha anat fent visites al bloque técnico de l'aeroport (alguna cosa es porten entre mans) i no dir que les freqüències de pas estan absolutament inflades (d'Estació de França a El Prat de Llobregat 26 minuts!!!!!! el que significa una velocitat comercial real (seguint la trajectòria) de 34,61 Kmh i una velocitat eficaç (en línia recta) de 22,6 Kmh!!!!!
El marge que tenen per a augmentar freqüències és molt elevat considerant que els trens haurien d'anar a 120Kmh de velocitat punta (com a mínim 60Kmh de velocitat comercial)
Veient aquestes dades cada cop em fa més ràbia veure com aquesta empresa es burla i s'aprofita de la pobre gent que no pot permetre's desplaçar-se en un mitjà de transport digne i en el cas de les freqüències i temps de trajecte de la R2 entre el Barcelonès i el Baix Llobregat és insultant. Que l'AVE ja ha arribat i no només no han millorat sinó que han empitjorat aquests mentiders! I mira que només han fet que treure trens de Llarga Distància i 440. Per a quan les millores?
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
El que fa més ràbia és veure com està a punt d'ésser inaugurada la T1, només es pot arribar amb cotxe i autobús .
La gent més agafa el tren a Passeig de Gràcia, i la veritat és que les vies estan bastant col·lapsades. I tornaríem al matix de sempre: Manteniment, quadirplicació de vies, augment de la velocitat, millor atenció al client, adaptabilitat i modularitat...
Per arribar a una bona freqüència de temps, es necessita que aquesta línia tingui almenys una via individual per si sola, i no depengui tant de vies com la C2, els Mitjana Distància, els Llarga Distància, el pas per Sants...
La gent més agafa el tren a Passeig de Gràcia, i la veritat és que les vies estan bastant col·lapsades. I tornaríem al matix de sempre: Manteniment, quadirplicació de vies, augment de la velocitat, millor atenció al client, adaptabilitat i modularitat...
Per arribar a una bona freqüència de temps, es necessita que aquesta línia tingui almenys una via individual per si sola, i no depengui tant de vies com la C2, els Mitjana Distància, els Llarga Distància, el pas per Sants...
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
A part que els trens de l'Aeroport ja no van a l'Estació de França sinó que venen de Sant Celoni (capital de la futura comarca del Baix Montseny) es veuen afectats per les obres de l'Alta Velocitat a la zona de Sant Andreu de Palomar. Per tant, qui pringa més són els que venen del Vallès (Occidental i Oriental) així com del Baix Montseny. I els de més enllà de la Tordera també.EUKibo wrote:Algú sap alguna cosa del reforç de freqüències a l'aeroport????
De fet últimament la cúpula renfe de Catalunya ha anat fent visites al bloque técnico de l'aeroport (alguna cosa es porten entre mans) i no dir que les freqüències de pas estan absolutament inflades (d'Estació de França a El Prat de Llobregat 26 minuts!!!!!! el que significa una velocitat comercial real (seguint la trajectòria) de 34,61 Kmh i una velocitat eficaç (en línia recta) de 22,6 Kmh!!!!!
El marge que tenen per a augmentar freqüències és molt elevat considerant que els trens haurien d'anar a 120Kmh de velocitat punta (com a mínim 60Kmh de velocitat comercial)
Veient aquestes dades cada cop em fa més ràbia veure com aquesta empresa es burla i s'aprofita de la pobre gent que no pot permetre's desplaçar-se en un mitjà de transport digne i en el cas de les freqüències i temps de trajecte de la R2 entre el Barcelonès i el Baix Llobregat és insultant. Que l'AVE ja ha arribat i no només no han millorat sinó que han empitjorat aquests mentiders! I mira que només han fet que treure trens de Llarga Distància i 440. Per a quan les millores?
Però no recordava que per a vostè més enllà del Besòs és terra erma sense vida.
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
Off-topic: Això és una utopia personal o realment hi ha un projecte per dividir el Vallès Oriental en dues comarques?UT596001 wrote:Sant Celoni (capital de la futura comarca del Baix Montseny)
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
Crec que fa bastants anys que s'en parla, igualment fa uns anys es parlava de crear (com a adminstració) fins a 14 comarques noves, algunes com ara l'Alta Segarra (Calaf), El Baix Montserratí (Martorell), el Moianès (Moià), la Ribera de Sió (?), ...cristian26 wrote:Off-topic: Això és una utopia personal o realment hi ha un projecte per dividir el Vallès Oriental en dues comarques?UT596001 wrote:Sant Celoni (capital de la futura comarca del Baix Montseny)
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
D'acordUT596001 wrote:Crec que fa bastants anys que s'en parla, igualment fa uns anys es parlava de crear (com a adminstració) fins a 14 comarques noves, algunes com ara l'Alta Segarra (Calaf), El Baix Montserratí (Martorell), el Moianès (Moià), la Ribera de Sió (?), ...cristian26 wrote:Off-topic: Això és una utopia personal o realment hi ha un projecte per dividir el Vallès Oriental en dues comarques?UT596001 wrote:Sant Celoni (capital de la futura comarca del Baix Montseny)
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Nous horaris Rodalies RENFE estiu 2009
Se'ns va passar, però ahir, va haver canvis d'horaris de les línies de Rodalies, excepte els de la 3, que han canviat avui mateix.
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
"Se'ns va passar", escriu Metring. Però no. Metring ha donat una informació que encara no he sabut veure als periòdics d'informació general. Gràcies pels vostres reculls de premsa que ens permeten d'estar al dia de tota l'actualitat ferroviària.
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
No, si no han posat res enlloc, tens raó, ho he sabut pels panells d'horaris de Sants, a on a sobre, han posat una etiqueta grossa dient "Nous horaris".
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
El dissabte pasat mentre era a l'estació de El Vendrell per grabar el tren de la AZAFT que anaba fins Martorell, la sra. encarregada de vendre els bitllets va sortir a las andanes per cambiar els fulletons dels horaris(per cert u va fer queixansa, feia molta calor) i aquí al final de la C-4 sud tot segeix igual que sempre, horaris inamovibles.
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
En el cas de la C2 sud, com és habitual en la època, es fan més parades a Garraf i a Platja de Castelldefels, però ja està.
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
La veritat que no sé per qué gasten tinta i fuklls amb nous horaris a la C1,C4 i C7,sí són els mateixos!
Per cert,que a l'estiu ja podien allargar els Vilafranca a Sant Vicenç de Calders,i posar un tren cada 30 minuts(20-40 els dissabtes i festius)tots els dies a la setmana.
Per cert,que a l'estiu ja podien allargar els Vilafranca a Sant Vicenç de Calders,i posar un tren cada 30 minuts(20-40 els dissabtes i festius)tots els dies a la setmana.
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
En la C7 sí que hay cambios, concretamente en sábados, domingos y festivos. A partir del próximo fin de semana quedarán suprimidos los siguientes trenes:
-Todos los cercanías Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet
-Todos los cercanías L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat
-El segundo cercanías Martorell-L'Hospitalet
-El penúltimo cercanías L'Hospitalet-Martorell
-Todos los cercanías Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet
-Todos los cercanías L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat
-El segundo cercanías Martorell-L'Hospitalet
-El penúltimo cercanías L'Hospitalet-Martorell
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
Tan buits anaven els que acaben a Cerdanyola Universitat els caps de setmana per treure'ls?trainman wrote:En la C7 sí que hay cambios, concretamente en sábados, domingos y festivos. A partir del próximo fin de semana quedarán suprimidos los siguientes trenes:
-Todos los cercanías Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet
-Todos los cercanías L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat
-El segundo cercanías Martorell-L'Hospitalet
-El penúltimo cercanías L'Hospitalet-Martorell
Ho trobo lógic per lo de la baixa demanda,i així s'estalvien maquinistes,peró lo lamentable és que treguin un tren per sentit entre Cerdanyola i L'Hospitalet,encara que jo aquests L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat els hauria convertit en Hospitalet-Terrassa o fins i tot a Manresa,que les freqüències de la C4 nord els caps de setmana són una mica lamentables.
Per cert,quan tornarà a haver-hi tren cada 30 minuts entre Cerdanyola Universitat i Martorell?Tan dura les obres aquestes,i els caps de setmana tornaria a veure el tren cada e30 minuts a Martorell,o amb l'escusa del canvi d'horaris seguirà d'una hora?
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
A Sants he vist que tot just avui, han entrat en funcionament nous horaris de les línies C2 i C7 de Rodalies.
- Tony M. Nyphot
- N6
- Posts: 221
- Joined: Friday 18/09/2009 21:21
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
I quins canvis hi ha, si és que n'hi ha, respecte els anteriors?
And now for something completely different...
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
Suposso que a la C2 menys trens pararan els diumenges a Garraf i Platja de Castelldefels. Hem sembla que a l'estiu els Sant Vicenç C - EDF paraven a primera hora de la tarda a aquestes dues estacions