Votació: Túnel Diagonal si o no?
Votació: Túnel Diagonal si o no?
Nota: Fil procedent del fòrum privat
Com a usuaris del fòrum, per tal dc poder continuar amb la nostra "creuada" per tal que en el futur s'arribi a construïr el túnel de rodalies per la Diagonal, ens agradaria conèixer el vostra parer. Hi esteu majoritàriament d'acord o no? Els qui esteu en contra, argumenteu, si us plau, els vostres motius i alternatives. Els qui esteu a favor, podeu donar la vostra opinió de quines línies haurien de passar.
Com a usuaris del fòrum, per tal dc poder continuar amb la nostra "creuada" per tal que en el futur s'arribi a construïr el túnel de rodalies per la Diagonal, ens agradaria conèixer el vostra parer. Hi esteu majoritàriament d'acord o no? Els qui esteu en contra, argumenteu, si us plau, els vostres motius i alternatives. Els qui esteu a favor, podeu donar la vostra opinió de quines línies haurien de passar.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
Av. Diagonal:
En superfície: 2 vies per a autobusos i dues vies per a tramvies connectant el trambaix amb el trambesòs.
Sota terra: 4 vies per a rodalies. Amb estacions a Zona Universitària, Francesc Macià, el 5 d'oros, Glòries i El Fòrum.
Salut !!
En superfície: 2 vies per a autobusos i dues vies per a tramvies connectant el trambaix amb el trambesòs.
Sota terra: 4 vies per a rodalies. Amb estacions a Zona Universitària, Francesc Macià, el 5 d'oros, Glòries i El Fòrum.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Usos de la Diagonal amb el túnel
Jo he votat a favor. La meva idea seria: En superfície, dos carril bus/taxi (un per cada sentit de circulació) 4 carrils bici (2 per sentit) i 4 carrils pel vehicle privat. (2 per sentit)
Al túnel: 6 vies. 2 de rodalia ample ibèric, 2 d'ample UIC amb catenària a 25Kv C.A. independentment de la operadora (Exemple: LAV, o serveis directes per via UIC) 2 de metro ample UIC (tant TMB com FGC). I convertir el que sobri de la superfície, en un passeig ajardinat i verd, per passejar-hi a peu, amb vorals de 50 cms. d'alçada perquè no hi aparquin cotxes. (Amb rampes per a PMR)
Al túnel: 6 vies. 2 de rodalia ample ibèric, 2 d'ample UIC amb catenària a 25Kv C.A. independentment de la operadora (Exemple: LAV, o serveis directes per via UIC) 2 de metro ample UIC (tant TMB com FGC). I convertir el que sobri de la superfície, en un passeig ajardinat i verd, per passejar-hi a peu, amb vorals de 50 cms. d'alçada perquè no hi aparquin cotxes. (Amb rampes per a PMR)
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
4 vies a dalt, 4 vies a baix
Plenament d'acord. Alternativament, dues de les vies per a metro, amb parades a Zona Universitària, Palau Reial, Maria Cristina, Numància, Francesc Macià, Diagonal, Verdaguer, Monumental, Glòries, Pere IV, Selva de Mar, Fòrum i extensions corresponents cap a Esplugues i St. Adrià.genissimon wrote:En superfície: 2 vies per a autobusos i dues vies per a tramvies connectant el trambaix amb el trambesòs.
Sota terra: 4 vies per a rodalies. Amb estacions a Zona Universitària, Francesc Macià, el 5 d'oros, Glòries i El Fòrum.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
Túnel de Rodalies nomès si substitueix al del carrer Aragó i es dedica aquest a l'AVE, en comptes del túnel de Provença.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
Hola,
Los votos son secretos en las elecciones, aquí los votos negativos deberían explicar los motivos y el porqué, de otra manera no aprendemos nada y no se pueden solventar los problemas ni las dudas. En un foro se habla y se discute no se hace como los críos de "no, porque no y ya está". Para mi un "no" sin explicación anexa es como un voto inexistente o nulo. El "sí" está de sobras explicado, el "no" ha de explicarse. Ya sabemos, aquello de "razona tu respuesta".
Saludos,
Sergio
Los votos son secretos en las elecciones, aquí los votos negativos deberían explicar los motivos y el porqué, de otra manera no aprendemos nada y no se pueden solventar los problemas ni las dudas. En un foro se habla y se discute no se hace como los críos de "no, porque no y ya está". Para mi un "no" sin explicación anexa es como un voto inexistente o nulo. El "sí" está de sobras explicado, el "no" ha de explicarse. Ya sabemos, aquello de "razona tu respuesta".
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Vot d'en Platanito
A mi no m'ha quedat clar si en Platanito, pel que ha dit, hi ha votat en contra o NS/NC. Si fos el primer, ja només caldria un "no" per explicar.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- automotorserie 436
- N7
- Posts: 557
- Joined: Sunday 17/08/2008 20:47
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
Un túnel para cercanías y como dijo uno..." No hase falta desir nada más "
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Re: Vot d'en Platanito
Doncs he votat NS/NC, perquè el "no" em sembla absurd, però el "si" pelat es queda curt. No basta amb fer un túnel: s'ha de planificar molt bé quin servei donarà per enllaçar-lo amb la resta de la xarxa!Guigui wrote:A mi no m'ha quedat clar si en Platanito, pel que ha dit, hi ha votat en contra o NS/NC. Si fos el primer, ja només caldria un "no" per explicar.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
Hola,
Exacto "platanito", perfecto, por eso después del "sí pelado" hay que escribir el cómo te parecería a ti que "sí" se podría hacer y qué actuaciones añadirías para que de esa forma no quede pelado y se vea que no te conformas con cualquier cosa.
Saludos,
Sergio
Exacto "platanito", perfecto, por eso después del "sí pelado" hay que escribir el cómo te parecería a ti que "sí" se podría hacer y qué actuaciones añadirías para que de esa forma no quede pelado y se vea que no te conformas con cualquier cosa.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
Pel que veig, ara EPC es fan ressó més de les propostes de la PTP que no pas lo del túnel. Què passa? És que ja no ajuda a vendre més diaris la idea? Vam enviar-lis un munt de documentació, per tal de col·laborar amb ells, per informar dels beneficis del túnel, i ni una resposat, i a sobre, ara parlen dels autobusos. Evitaré fer qualsevol qualificació, jutgeu vosaltres mateixos.
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
perdoneu l'offtopic, però perqué està aquesta votació al fòrum privat? No es una qüestió interna del fòrum i la resta d'usuaris també podria donar la seva opinió, no?
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
Hola,
Saludos,
Sergio
Está en el foro privado porque por definición este es el foro vinculante en el que se toman las decisiones y como de esta encuesta dependería que se enviase algo, alguna propuesta, algún escrito, etc. por ahí, pues por eso está aquí. Aunque coincido contigo en que si se pusiese la encuesta fuera, tampoco pasaría nada de malo.El LLOP wrote:perdoneu l'offtopic, però perqué està aquesta votació al fòrum privat? No es una qüestió interna del fòrum i la resta d'usuaris també podria donar la seva opinió, no?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
Entonces, espero opinión de los demás administradores, y en caso afirmativo, lo movemos.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
Potser sí que es podria moure al fòrum general, tampoc és un tema que hagi de ser decidit en petit comitè i així es podran copsar més opinions.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
Jo ho ficaria a: Túnel de la diagonal, es farà el miracle? Que està a Ferrocarrils de Barcelona. Crec que és el lloc més idoni per ficar-ho .
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
Deixem els tunels pels simpàtics animalets anomenats Taups
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
He de deduïr per la teva resposta que no agafes el metro ni res semblant, no?7100 wrote:Deixem els tunels pels simpàtics animalets anomenats Taups
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Vot d'en Platanito
Totalment d'acord. El debat no ha de ser fer un túnel "perquè sí" o no fer-lo "perquè no". Cal argumentar per què cal (o no) i, segons el per què es vulgui, proposar-ne el disseny o bé el de la solució alternativa, si existeix.Platanito wrote:Doncs he votat NS/NC, perquè el "no" em sembla absurd, però el "si" pelat es queda curt. No basta amb fer un túnel: s'ha de planificar molt bé quin servei donarà per enllaçar-lo amb la resta de la xarxa!
En cas contrari, parlaríem de filosofia, no pas de temes tècnics. I per a parlar de filosofia, és probable que hi hagi fòrums més adequats que aquest (o, com a mínim, fils més adequats).
Doncs reafirmo el que ja han dit per aquí... algun argument per aquesta afirmació?7100 wrote:Deixem els tunels pels simpàtics animalets anomenats Taups
P.D: els animals s'anomenen talps, no taups (http://ca.wikipedia.org/wiki/Talp).
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Votació: Túnel Diagonal si o no?
Jo voto que si, però si s'ha de fer, s'ha de fer bé, amb unes obres que no durin com les de la L9, per aixó crec que s'hauria de fer servir el mètode entre pantalles per fer un túnel amb 4 vies, dues d'ample ibèric amb possibilitat de canviar-les a l'ample internacional per a ADIF i dues d'ample internacional per a Metro, ja sigui de TMB o de FGC. A sobre, un espai per a dues vies de TRAM, una per sentit, un o dos carrils Bus per sentit, depèn de l'amplada, i un o dos carrils per sentit per als cotxes, depenent també de l'amplada. L'espai restant, un espai ajardinat. Les estacions de tren s'haurien de fer a Zona Universitària, a l'estació de Diagonal/Provença, a Glòries i una al final de la Diagonal. Els tunels d'Adif haurien de connectar amb l'actual R1 a la zona de Sant Adrià, i amb la prolongació cap a Castelldefels a la part de la Zona Universitària. Despres si puc adjunto un esquema.