Tren a UAB: s'hi podria fer intercanviador

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Post Reply
metring
Administrador

Tren a UAB: s'hi podria fer intercanviador

Post by metring »

Enceto aquest fil per parlar de possibles, si n'hi han, formes de fer algun intercanviador entre FGC i Renfe, sigui canviant de lloc alguna de les estacions (millor FGC?), soterrant les dues o només una, o si seria molt complicat o no, si faria massa volta, en fi, opineu vosaltres.
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

Jo les deixaria com estan, l'intercanviador ja es fara a Vullpalleres
Alex_C4
N6
N6

Re:

Post by Alex_C4 »

Ecomobisostrans wrote:Jo les deixaria com estan, l'intercanviador ja es fara a Vullpalleres
exacte
Pere
N9
N9

Re: Tren a UAB: s'hi podria fer intercanviador

Post by Pere »

Amb l'autopista al mig seria massa merder fer un intercanviador allà, penso que tal i com han dit amb un intercanviador a Vullpalleres i amb un bon servei d'autobús que connecti amb les facultats (òbviament també amb l'estació de FGC) n'hi ha suficient.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

L'intercanviador ja es fa amb el servei d'autobusos asmàtics (com li dèien a la meva època del campus) de la UAB. Crec que és poc necessari modificar la situació actual.

El plantejament futur hauria de ser permetre arribar a la UAB sense transbordament des de les línies de Girona i Puigcerdà, en determinats horaris molt puntuals.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

liniadelRipollés wrote:L'intercanviador ja es fa amb el servei d'autobusos asmàtics (com li dèien a la meva època del campus) de la UAB.
De tant en tant es deixa caure algun bus nou de pis baix de la TUS :D
Guigui
Administrador

Regionals Girona-UAB-Tarragona

Post by Guigui »

liniadelRipollés wrote:El plantejament futur hauria de ser permetre arribar a la UAB sense transbordament des de les línies de Girona i Puigcerdà, en determinats horaris molt puntuals.
Aquesta opció (regionals Girona-Tarragona pel Vallès Occidental) ja fa temps que penso que seria molt bona idea.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”