Seguiment de 1100s a la L4
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Ahir vaig pasar-me pel Triangle per aveure si em deixaven fer unes fotos i fer una petita grabació del 300 per l'escola, i em van dir que marxés a "fer punyetes" (van enviarme a St Eulàlia a demanar permisos, i allà res).
Al marxar cap a La Pau, desde fora vaig veure 4 1100, i un altre, però no tenia cotxe motor (el MA), el problema, es que estàn Tots grafitegats.
Suposo que seguint la filosofia d'empresa, no els netejaràn, i amb aixó, suposo que ja no sortiràn més a córrer.
Al marxar cap a La Pau, desde fora vaig veure 4 1100, i un altre, però no tenia cotxe motor (el MA), el problema, es que estàn Tots grafitegats.
Suposo que seguint la filosofia d'empresa, no els netejaràn, i amb aixó, suposo que ja no sortiràn més a córrer.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Ah, siii???????? A les hores, de què serveix tanta cosa amb lo de protegir el patrimoni, intenció de fer circular 300, etc., etc.,?
Indignant que no els hagin vigilat
I per què no van enviar a fer punyetes als que han perpetrat aquesta marranada de grafitis????
Indignant que no els hagin vigilat
I per què no van enviar a fer punyetes als que han perpetrat aquesta marranada de grafitis????
Re: Seguiment de 1100s a la L4
no t'esveris metring. Qualsevol tren que estigui més d'una setmana al patí de vies del triangle, acava grafitejat de dalt a baix. El que passa es que els que circulen si que es renten, però rentar aquests perquè els tornin a grafitejar, tu diràs. A més, d'aquesta manera els hi dones pel sac, ja que si estan grafitejats no els poden tornar a grafitejar.metring wrote:Ah, siii???????? A les hores, de què serveix tanta cosa amb lo de protegir el patrimoni, intenció de fer circular 300, etc., etc.,?
Indignant que no els hagin vigilat
I per què no van enviar a fer punyetes als que han perpetrat aquesta marranada de grafitis????
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Mmm, són capaços de torna a pintar al damunt. Potser caldria plantejar-se posar més coberta a les cotxeres, s'estalviarien temps i diners per netejar, que els trens netejats estan desgastadíssims, no em sembla justificable que puguin ser pintats per això. Apart, una persona que va a fer fotografies no és un delinqüent, per què se'l tracta així?
Clar, total, només són "patrimoni"
Clar, total, només són "patrimoni"
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Seguiment de 1100s a la L4
TMB: - personal, - seguretat, + graffittis, + tant se me'n fot totEl LLOP wrote:Qualsevol tren que estigui més d'una setmana al patí de vies del triangle, acava grafitejat de dalt a baix.
Simplement, és una mostra de mala gestió i de desgavell dins de l'empresa.
Si un simple guixador és capaç de burlar tota la seguretat de TMB per estar durant estona i estona pintant uns trens dins d'una cotxera, us imagineu si algú volgués posar-hi una bomba o cometre qualsevol atemptat? No parlo de res estrany, ja que com bé recordareu fa ben poc es va desarticular un grup islamista que pretenia atemptar contra el metro de Barcelona. Encara sort que la policia té "talps" i això ens va salvar el pèl, perquè si ens hen de fiar de la seguretat a TMB, anem arreglats.
Realment, no passen més coses per pura casualitat.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Exacte, no podem veure com una cosa la mar de natural que quan un tren porti més d'una setmana a fora toqui passar per la pintura dels grafiters, i quedar-nos igual perque no té absolutament res de normal. És un desperdici de diners i de temps, haver-los de netejar constantment.
Coi, lo dels terroristes encara és molt més inquietant!!!! Reaccionin ja, Srs. de TMB, que ens hi juguem alguna cosa més que netejar pintures!!!!!
Coi, lo dels terroristes encara és molt més inquietant!!!! Reaccionin ja, Srs. de TMB, que ens hi juguem alguna cosa més que netejar pintures!!!!!
Re: Seguiment de 1100s a la L4
a veure, no treiem les coses de mare: pel que fa als 1100, em sembla recordar que, en principi es conservaria una unitat M+R+M, i a dintre de les cotxeres del triangle ni han dos unitats com aquesta (perfectament netes a part de la pols). La resta vénen a ser "pre-ferralla" que són els del pati. Pel que fa als graffiters, als dipòsits de trens actius, ja hi han operatius ,que lògicament no explicaré, per impedir que aquests fets passin, encara que per molt que es faci sempre es passarà algun. Contrariament al que pensa en Wefer, aquesta tropa pinta un tren en molt pocs minuts, ja que venen amb tot estudiat i la feina repartida (ho he vist).
I per últim, pel que fa a les bombes: no cal vigilar els trens per la nit si qualsevol d'aquests desgraciats es pot lligar un cinturó d'explosius , baixar a Sagrera a les 07:30h, i esperar que conflueixin dos trens. Contra aquesta gent, estem venuts.
I per últim, pel que fa a les bombes: no cal vigilar els trens per la nit si qualsevol d'aquests desgraciats es pot lligar un cinturó d'explosius , baixar a Sagrera a les 07:30h, i esperar que conflueixin dos trens. Contra aquesta gent, estem venuts.
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Però si el comentari de dalt de tot fica que els 4 1100 (no hi ha més enters) estan tots grafitegats. Només queda veure com, perquè pot ser una simple lletreta de grafit.El LLOP wrote:a veure, no treiem les coses de mare: pel que fa als 1100, em sembla recordar que, en principi es conservaria una unitat M+R+M, i a dintre de les cotxeres del triangle ni han dos unitats com aquesta (perfectament netes a part de la pols).
Si sigués cert (aquí no entro) a part de la pols el 300 no té cap graffit, ni un (i no s'usa). Els 1100 estan d'alta, i al costat mateix del 300 diria que hi ha 2 1100. Al estar d'alta (i un de possible preservació) en teoria els tenen que anar revisant, perquè no poden confiar tant en els 9000 que estan sobretot a la L2 ni en els 2100 que tenen torn assignat, i també van al màxim, perquè no només estan a la L4.
En això coincideixo, les vegades que he vist graffiters pintant un tren a Montcada-Bif (i la ràbia que fa veurel's ) estan tots planificats, i realment els pinten molt ràpidament, i eludeixen tots els controls que hi hagin.El LLOP wrote:per impedir que aquests fets passin, encara que per molt que es faci sempre es passarà algun. Contrariament al que pensa en Wefer, aquesta tropa pinta un tren en molt pocs minuts, ja que venen amb tot estudiat i la feina repartida (ho he vist).
Una cosa que no coincideixo és les traves (per no aconseguir res) d'un afeccionat per obsdrvar una joia com és el 300 i en canvi la facilitat que hi ha a la hora de pintar graffits. Això és síntoma de que alguna cosa falla.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Seguiment de 1100s a la L4
LLOP, es pot confirmar que a hores d'ara ja només queda viu el tren 1169-1172? (composat per les parelles 1169-1170 i 1171-1172, més el remolc R-1418, que ara no recordo amb quina de les dues parelles va)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Si és cert, ja els hi val. Aniquilar una série per fotre robots.
No podriem organitzar alguna cosa per fer algun viatge amb algun 1100???? avans que desapareguin tots i/o abandonessin els trens.
Tant de patrimoni històric i demès, i no poden treure a correr un 1100???? Que es una de les coses més senzilles a fer i que molts o agraïrien????
Ni que sigui els caps de setmana????
Cada cop que veig un video d'un 1100 pel Youtube, un servidor pensa si calia, calia eliminar-los de la circulació???, i a més, veient que no hi ha hagut CAP canvi a la línia 4 desde que els van retirar (a excepció que entre Maragall i Llucmajor, han pujat la velocitat (algú que va pensar)), seguim amb els miserables 19 trens a Hora punta.
No podriem organitzar alguna cosa per fer algun viatge amb algun 1100???? avans que desapareguin tots i/o abandonessin els trens.
Tant de patrimoni històric i demès, i no poden treure a correr un 1100???? Que es una de les coses més senzilles a fer i que molts o agraïrien????
Ni que sigui els caps de setmana????
Cada cop que veig un video d'un 1100 pel Youtube, un servidor pensa si calia, calia eliminar-los de la circulació???, i a més, veient que no hi ha hagut CAP canvi a la línia 4 desde que els van retirar (a excepció que entre Maragall i Llucmajor, han pujat la velocitat (algú que va pensar)), seguim amb els miserables 19 trens a Hora punta.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de 1100s a la L4
I tant que es podria fer! Sembla ser que aquest darrer 1100 funciona perfectament.
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Dons demanar que ens el treguin un dia, no ho va fer FGC amb la 211??? Es que només els hi costa un motorista assenyat.
Proposo plantar-nos al davant del triangle, fer soroll, i llençar a ous als culpables de tot aixó, els 9000, cada cop que surti un 9000, ouets al canto.
Fora conyes, crec que hauriem de fer alguna cosa aviat, o si no ens quedarem esperant com tontos, igual que amb el 300....
Proposo plantar-nos al davant del triangle, fer soroll, i llençar a ous als culpables de tot aixó, els 9000, cada cop que surti un 9000, ouets al canto.
Fora conyes, crec que hauriem de fer alguna cosa aviat, o si no ens quedarem esperant com tontos, igual que amb el 300....
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de 1100s a la L4
doneu-me uns dies i miraré el que puc esbrinar.Fran-Ikarus wrote:LLOP, es pot confirmar que a hores d'ara ja només queda viu el tren 1169-1172? (composat per les parelles 1169-1170 i 1171-1172, més el remolc R-1418, que ara no recordo amb quina de les dues parelles va)