Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Això no és una crítica a Renfe, si no una felicitació:
Des del canvi d'horaris a la C2, el tren del matí que va de Granollers a Sants (només laborables), que fa un any es servia amb una 447 en simple i a partir de l'estiu amb dues 447, aquesta setmana ens venen DUES 451 acoplades.
Per flipar, no els omplim ni de bon troç: una mica més de mitja entrada
Des del canvi d'horaris a la C2, el tren del matí que va de Granollers a Sants (només laborables), que fa un any es servia amb una 447 en simple i a partir de l'estiu amb dues 447, aquesta setmana ens venen DUES 451 acoplades.
Per flipar, no els omplim ni de bon troç: una mica més de mitja entrada
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Avui a Sants hem fet una sortida d'Operaciones Terminadas per radiotelelefonia, atès que just en passar el meu tren s'ha espatllat l'indicador OT/MT de la via dos.
Ha vingut corrent un dels caps d'estació. Llàstima que anavem amb blocatge automàtic.
Ha vingut corrent un dels caps d'estació. Llàstima que anavem amb blocatge automàtic.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Aquesta tarda de dimarts, m'han arribat informacions que no circulaven rodalies per la línia del Garraf. Algú en sap alguna cosa més?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- oscar440
- N8
- Posts: 778
- Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
440.135M-139R-083C, no es 440.155M sino 135M.UT596001 wrote:Pues hoy a vuelto a circular este regional en doble composición de 440R, concretamente las unidades 440.184C/174R/178M+440.155M/139R/083C.Civis wrote:El regional circuló puntual, curiosamente con doble composición 440R+470.UT596001 wrote:Desconec retard del regional 5627 amb destinació Lleida.
Salu2
Aquest matí a Sants, entre 11.30 i 11.50 els trens que passen per via 2 anaven "per vies alternatives". Com en aquells moments hi havia l'Altaria a Cádiz a la via 4 (per cert, una de les 2 "ramas" amb colors pantone 2425) els trens anaven o bé per via 5 o via 6. Quan ja ha sortit l'altaria anaven tots per via 3 fins que s'ha solucionat el problema (que desconec, d'altra banda).
Más Lleida en doble:
22/12/05: Hospitalet-Lleida que pasa por Cerdanyola a las 19:11 (aunque ha pasado por Cerdanyola a las 19:25, es decir, con 14 minutos de retraso) iba en doble composición de 440R, con la 440-159M/157R/166C (cabeza)+440-138M/111R/136C (cola)
23/12/05: Hospitalet-Lleida que pasa por Cerdanyola a las 19:11 hoy de nuevo en doble, con la 440-141M/141R/141C (cabeza)+440-146M/146R/146C (cola, ex Irún, ex Madrid)
Saludos
22/12/05: Hospitalet-Lleida que pasa por Cerdanyola a las 19:11 (aunque ha pasado por Cerdanyola a las 19:25, es decir, con 14 minutos de retraso) iba en doble composición de 440R, con la 440-159M/157R/166C (cabeza)+440-138M/111R/136C (cola)
23/12/05: Hospitalet-Lleida que pasa por Cerdanyola a las 19:11 hoy de nuevo en doble, con la 440-141M/141R/141C (cabeza)+440-146M/146R/146C (cola, ex Irún, ex Madrid)
Saludos
UT596001 wrote:Pues hoy a vuelto a circular este regional en doble composición de 440R, concretamente las unidades 440.184C/174R/178M+440.155M/139R/083C.Civis wrote:El regional circuló puntual, curiosamente con doble composición 440R+470.UT596001 wrote:Desconec retard del regional 5627 amb destinació Lleida.
Més notícies fresques:
*Regional 5622 (LLeida 08.44-L'Hospitalet via Manresa) va circular ahir amb doble composició. No em vaig fixar en la numeració
*Rodalies L'Hospitalet-La Tour de Carol que surt a les 12.00 de L'Hospitalet circulà amb 447 fins Ribes de Freser, on allà hi havia una doble de 440 de 2 cotxes fent de llançadora fins la Tour de Carol. La 447 anunciava les parades.
I ara el més fort...
*Rodalies L'Hospitalet-La Tour de Carol que surt a les 15.34 de St.Andreu Arenal es va espatllar a Manlleu i va sortir amb més d'1 hora de retard. Això provocà que l'últim tren que surt de Puigcerdà i que passa per Ribes de Freser a les 19.45 sortís d'aquesta estació amb 1 hora i 55 minuts de retard. A més, aquest tren va guanyar retard ja que va parar a totes les estacions del nucli de rodalies, arribant a Sant Andreu Arenal a les 23.51 minuts, amb 2 hores i 16 minuts de retard. També va provocar que el rodalies L'Hospitalet-Puigcerdà que surt de Barcelona cap a les 7 de la tarda hagués d'esperar a l'altre tren a Ribes de Freser sortint amb 25 minuts de retard aproximadament.
*Regional 5622 (LLeida 08.44-L'Hospitalet via Manresa) va circular ahir amb doble composició. No em vaig fixar en la numeració
*Rodalies L'Hospitalet-La Tour de Carol que surt a les 12.00 de L'Hospitalet circulà amb 447 fins Ribes de Freser, on allà hi havia una doble de 440 de 2 cotxes fent de llançadora fins la Tour de Carol. La 447 anunciava les parades.
I ara el més fort...
*Rodalies L'Hospitalet-La Tour de Carol que surt a les 15.34 de St.Andreu Arenal es va espatllar a Manlleu i va sortir amb més d'1 hora de retard. Això provocà que l'últim tren que surt de Puigcerdà i que passa per Ribes de Freser a les 19.45 sortís d'aquesta estació amb 1 hora i 55 minuts de retard. A més, aquest tren va guanyar retard ja que va parar a totes les estacions del nucli de rodalies, arribant a Sant Andreu Arenal a les 23.51 minuts, amb 2 hores i 16 minuts de retard. També va provocar que el rodalies L'Hospitalet-Puigcerdà que surt de Barcelona cap a les 7 de la tarda hagués d'esperar a l'altre tren a Ribes de Freser sortint amb 25 minuts de retard aproximadament.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Doncs jo estava convençut que havia agafat a Granollers l'últim tren de tornada de Puigcerdà, estranyat de que fos cobert per la 440R 230 que reforçava l'últim Puigcerdà de pujada, el que surt de Sants a les 19H fent la marxa normal del Puigcerdà.
Així que suposo que a Vic aquest tren tornaria fent la marxa del tren que substituïa amb l'origen diferit, anava bastant buit.
Malgrat tot el temps de viatge que dius que va fer parant a totes les estacions no es dolent, suposo que deuria anar a tota castanya i ajustant les frenades.
Així que suposo que a Vic aquest tren tornaria fent la marxa del tren que substituïa amb l'origen diferit, anava bastant buit.
Malgrat tot el temps de viatge que dius que va fer parant a totes les estacions no es dolent, suposo que deuria anar a tota castanya i ajustant les frenades.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Hoy a las 19:11 destino Lleida misma composicion que el dia 22
Saludos
Saludos
trainman wrote:Más Lleida en doble:
22/12/05: Hospitalet-Lleida que pasa por Cerdanyola a las 19:11 (aunque ha pasado por Cerdanyola a las 19:25, es decir, con 14 minutos de retraso) iba en doble composición de 440R, con la 440-159M/157R/166C (cabeza)+440-138M/111R/136C (cola)
23/12/05: Hospitalet-Lleida que pasa por Cerdanyola a las 19:11 hoy de nuevo en doble, con la 440-141M/141R/141C (cabeza)+440-146M/146R/146C (cola, ex Irún, ex Madrid)
Saludos
UT596001 wrote:Pues hoy a vuelto a circular este regional en doble composición de 440R, concretamente las unidades 440.184C/174R/178M+440.155M/139R/083C.Civis wrote: El regional circuló puntual, curiosamente con doble composición 440R+470.
- davids_from_liepaja
- N4
- Posts: 40
- Joined: Sunday 18/12/2005 9:35
- Location: Bellvitge, Catalunya
I us queixeu de les Rodalies?
1. S'ha de reconèixer que el servici de Rodalies a Barcelona és penós, massificat i totalment deficient.
Però cada vegada que l'utilitzo recordo les deficiències de la LDZ.
Als senyors lectors els recomanaria anar este estiu a Riga, Letònia, i comprovar el servici que fa la LDZ a les ciutats properes. Jo abans de venir a Catalunya vivia a Olaine a uns 20 km de Riga, i cada matí em fotia el madrugón per anar a Riga a l'escola.
L'enllaç que hi havia (i el que encara hi ha!) és la línia Riga - Jelgava, amb 3 horaris (el matí, migdia i vesprada). el servici només va entre les 5:00 i les 9:30, 13:30 i les 17:00, i 18:00 i les 22:00. i dintre d'aquests horaris cada 40-50 minuts. A més d'això només hi ha un regional sobre les 10 del matí.
L'estació de la meu barri (Jaunolaine) és un pal tipus parada d'autobus amb el nom de l'estació i les línies que paraven. L'andana és un descampat de sorra (a l'hivern amb neu) al costat de la via.
Els trens sempre passen tard, i això de que cada 40-50' era en realitat una cosa virtual, la gent que anava a Riga sabia que s'havia de sortir a les 6:30 per agafar tren. Això a l'estiu s'aguanta pq inclús la gent s'agafa cadires plegables d casa per esperar el tren, però a l'hivern era imposible.
Els trens no són gran cosa, nous (de l'any 1985) fabricació de georgia, un luxe si t'asseus, un drama si et quedes dempeus. Sense calefacció ni aire acondicionat, ni portes automàtiques, i locomotora electrica quan li donava la gana. Un tren que no passa de 80 km/h, amb bots perque les traveses són de fusta. En teoria es triga 25 minuts, a la pràctica 30-35, un dia normal 45-60. Aquesta línia només la cobreixen 4 trens. Ara facin comptes si en teoria la línia sencera es triga 50 minuts?
És trist que una àrea metropolitana com Barcelona amb 4 milions d'habitants tingui un servici tant deficient, però i la de Riga amb 1,5 milions què?
Però cada vegada que l'utilitzo recordo les deficiències de la LDZ.
Als senyors lectors els recomanaria anar este estiu a Riga, Letònia, i comprovar el servici que fa la LDZ a les ciutats properes. Jo abans de venir a Catalunya vivia a Olaine a uns 20 km de Riga, i cada matí em fotia el madrugón per anar a Riga a l'escola.
L'enllaç que hi havia (i el que encara hi ha!) és la línia Riga - Jelgava, amb 3 horaris (el matí, migdia i vesprada). el servici només va entre les 5:00 i les 9:30, 13:30 i les 17:00, i 18:00 i les 22:00. i dintre d'aquests horaris cada 40-50 minuts. A més d'això només hi ha un regional sobre les 10 del matí.
L'estació de la meu barri (Jaunolaine) és un pal tipus parada d'autobus amb el nom de l'estació i les línies que paraven. L'andana és un descampat de sorra (a l'hivern amb neu) al costat de la via.
Els trens sempre passen tard, i això de que cada 40-50' era en realitat una cosa virtual, la gent que anava a Riga sabia que s'havia de sortir a les 6:30 per agafar tren. Això a l'estiu s'aguanta pq inclús la gent s'agafa cadires plegables d casa per esperar el tren, però a l'hivern era imposible.
Els trens no són gran cosa, nous (de l'any 1985) fabricació de georgia, un luxe si t'asseus, un drama si et quedes dempeus. Sense calefacció ni aire acondicionat, ni portes automàtiques, i locomotora electrica quan li donava la gana. Un tren que no passa de 80 km/h, amb bots perque les traveses són de fusta. En teoria es triga 25 minuts, a la pràctica 30-35, un dia normal 45-60. Aquesta línia només la cobreixen 4 trens. Ara facin comptes si en teoria la línia sencera es triga 50 minuts?
És trist que una àrea metropolitana com Barcelona amb 4 milions d'habitants tingui un servici tant deficient, però i la de Riga amb 1,5 milions què?
Això és un vell letó que va pel carrer i veu a un mort per culpa d'un totxo caigut al cap. Diu, pobre, havent tants pocs letons i n'ha de morir un. Un altre diu, però si aquest era rus! Llavors el vell crida: Maleït! N'hi han tants rusos aquí que no n'hi han suficients totxos per matar-los a tots!
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.
Hola, benvingut al fòrum.
No ho has entés bé. Jo no et faix cap critica, de cap mena. Aqui a BCN i a quelcom de Catalunya, hi han uns "aficionats" que en fan col.lecció de bitllets i tarjes de bus, trens i ascensors, .... (Veure La Plaça Reial, diumenges al matí) i les COMPREN (i regateixen).
Unes targes de Letónia, en tenen de ser molt rars, i poden pagarte calerons.
Aquest és el meu comentari. Si t'he ofés la teva dignitat, perdona. Estic convençut que t'en al.legres haber sortit del sistema del teu pais, però també l'anyores, .....
No ho has entés bé. Jo no et faix cap critica, de cap mena. Aqui a BCN i a quelcom de Catalunya, hi han uns "aficionats" que en fan col.lecció de bitllets i tarjes de bus, trens i ascensors, .... (Veure La Plaça Reial, diumenges al matí) i les COMPREN (i regateixen).
Unes targes de Letónia, en tenen de ser molt rars, i poden pagarte calerons.
Aquest és el meu comentari. Si t'he ofés la teva dignitat, perdona. Estic convençut que t'en al.legres haber sortit del sistema del teu pais, però també l'anyores, .....
Hoy a las 8 horas ha habido retrasos en la línea C2 de Cercanías dirección Sant Vicenç de Calders a causa de que una persona se ha suicidado tirándose a las vías del tren en la estación de Gavà. Ignoro a qué hora se ha producido el suceso, pero a las 8:15 minutos el cadáver estaba siendo introducido en una ambulancia en la estación. Desconozco si los trenes de Grandes Líneas se han desviado por la rama de Vilafranca del Penedès a causa de los retrasos en la rama de Vilanova.
Festival, i dels grossos, a la C7.
Servei totalment interromput entre les estacions de Cerdanyola Universitat i Castellbisbal "per causes tècniques" que, segons algunes informacions, es podrien prolongar durant tota la setmana.
Com que ja feia tard a classe, i donat que també hi havia una mica de festival a la C4 nord, he optat per fer el trajecte via Castellbisbal. Fins a aquesta estació cap problema. Un empleat d'Adif anava preguntant als pocs viatgers que hem baixat si seguíem via Rubí per informar-nos de la incidència.
L'autocar ha sortit a l'hora prevista d'un tren, però per fer el trajecte per carretera aquest ha perdut bastant temps. De fet, els trajectes entre Castellbisbal i Rubí és d'uns 20 minuts per la C-1413 mentre que els de Rubí a Sant Cugat i d'aquí a l'Autònoma són d'uns 10 minuts prenent la B-30, totalitzant uns 40 minuts pel trajecte complert (en condicions normals és d'uns 15 minuts). Per si a algú li interessa, els autocars són de l'empresa Ripollet Bus.
El més greu del cas, però, ve donat pel nefast servei llançadora entre l'estació de Renfe i el campus. Tot i haver-hi prevista una expedició, el conductor s'ha negat en rodó a sortir a l'hora prevista perquè "no havia arribat cap tren", per la qual cosa s'ha esperat a que arribés el primer tren procedent de Barcelona al cap de 20 minuts. Per aquest motiu avui mateix presentaré queixa oficial al Rector.
Servei totalment interromput entre les estacions de Cerdanyola Universitat i Castellbisbal "per causes tècniques" que, segons algunes informacions, es podrien prolongar durant tota la setmana.
Com que ja feia tard a classe, i donat que també hi havia una mica de festival a la C4 nord, he optat per fer el trajecte via Castellbisbal. Fins a aquesta estació cap problema. Un empleat d'Adif anava preguntant als pocs viatgers que hem baixat si seguíem via Rubí per informar-nos de la incidència.
L'autocar ha sortit a l'hora prevista d'un tren, però per fer el trajecte per carretera aquest ha perdut bastant temps. De fet, els trajectes entre Castellbisbal i Rubí és d'uns 20 minuts per la C-1413 mentre que els de Rubí a Sant Cugat i d'aquí a l'Autònoma són d'uns 10 minuts prenent la B-30, totalitzant uns 40 minuts pel trajecte complert (en condicions normals és d'uns 15 minuts). Per si a algú li interessa, els autocars són de l'empresa Ripollet Bus.
El més greu del cas, però, ve donat pel nefast servei llançadora entre l'estació de Renfe i el campus. Tot i haver-hi prevista una expedició, el conductor s'ha negat en rodó a sortir a l'hora prevista perquè "no havia arribat cap tren", per la qual cosa s'ha esperat a que arribés el primer tren procedent de Barcelona al cap de 20 minuts. Per aquest motiu avui mateix presentaré queixa oficial al Rector.
En el recinto de Cercanías RENFE de Barcelona-Sants han instalado una valla que separa las entradas y salidas de las vías 1, 2, 3 y 4 con las vías 5 y 6. Por esta causa, todos los usuarios que hacen transbordo desde las líneas C1, C3, C4 y C7 a la C2 tienen que salir del recinto a través de las barreras tarifarias y volver a entrar a través de la entrada en la cual se encuentran los interventores. Esperemos que no prolonguen este desaguisado mucho tiempo...