Mallorca

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
marc
N8
N8

Mallorca

Post by marc »

La setmana que ve estaré de viatge de final de batxillerat a Mallorca, i com a bon aficionat haig de veure algun tren. Obro aquest fil per rebre propostes de què visitar, ja que no tinc ni idea de quins són els millors punts. En tot cas a la tornada us puc penjar les fotos que hagi fet.
De nou al FTC
metring
Administrador

Re: Mallorca

Post by metring »

Aquí tens la web d'informació del Tren i del Tramvia de Sóller http://www.trendesoller.com/es/cms.php , i la de Transports de les Illes Balears http://www.caib.es/sacmicrofront/conten ... &campa=yes . A la Plaça Espanya, estan junts els trens de Sóller, el vellet, i el nou, d'Inca, tot i que actualment ja arriba més junt d'allà, veuràs quin contrast entre els dos! Apart, el metro, que jo encara no conec! El tramvia, quan siguis a Sóller, no te'l pots perdre!!!
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

metring wrote:[...] tot i que actualment ja arriba més junt d'allà
Què vols dir amb més junt? Què potser les vies són a tocar i els dos trens es freguen?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
metring
Administrador

Post by metring »

Junt havia posat? Volia dir lluny
marc
N8
N8

Post by marc »

Gràcies Metring, jo tenia intenció d'anar amb el metro, i amb el tren i tramvia de soller, tot aprofitant per fer turisme, però per les línies de TIB hi ha algun punt interessant?, es que aniré amb amics, i haig de portar-los a algun lloc digne de visitar tot utilitzant el tren, i així fer de tapadora per fer fotos. :P
De nou al FTC
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Post by BB9200 »

Home, a mi m'agrada l'estació de Menorca, però això ja és qüestió de gustos ;) .
En tot cas, a l'estació de Pl.Espanya, trobaràs una magnífica locomotora de vapor dels Ponferrada-Villabrino restaurada amb un vagó. A la web d'en Trenscat també hi ha fotos sobre la xarxa TIB. Més no puc dir-te, perquè no hi he estat.
Bon viatge!
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
marc
N8
N8

Post by marc »

Havent tornat s'ha de dir que és imprescindible i gairebé un delicte no anar a l'estació intermodal, de la qual BCN n'hauria de prendre exemple. Totes les línies de bus, tren i metro surten d'allà. És molt pràctic i alhora és una estació molt més bonica i acollidora que cap estació de les de Barcelona. Per cert s’hi en voleu fotos feu-me ho saber.
De nou al FTC
Guigui
Administrador

Connectivitat

Post by Guigui »

A Palma, és més fàcil concentrar tot el transport en un sol punt que no pas a Barcelona. En aquest sentit, està prou bé la política de l'FMB de no requerir més d'un transbord per a accedir a qualsevol punt de la xarxa (excepte aquell principi d'apendicitis que és la L11, és clar).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
metring
Administrador

Post by metring »

marc wrote:Havent tornat s'ha de dir que és imprescindible i gairebé un delicte no anar a l'estació intermodal, de la qual BCN n'hauria de prendre exemple. Totes les línies de bus, tren i metro surten d'allà. És molt pràctic i alhora és una estació molt més bonica i acollidora que cap estació de les de Barcelona. Per cert s’hi en voleu fotos feu-me ho saber.
Però Palma és més petita que Barcelona. Pensa per exemple, en com està la Plaça Catalunya, imagina't que Renfe fos una mena de Sants, jo crec que el subsól acabaria directament esfonsat.
BRILL 18
N7
N7

Post by BRILL 18 »

Hem de tenir en conte que a Palma, les dues lineas de ferrocarril, sortian de sempre una al costat de l'altre a Pza Espanya, amb estacions diferents pero juntas, al fer la nova estacio, el mes senzill era fer el que es va fer, soterrar l'estacio al mateix lloc, adjuntar la de metro (nova construccio( i aprofitar l'espai alliberat dels terrenys de l'antiga estacio i fer la terminal d'autobus, per tant, el ser una construccio recent s'han aplicat conceptes moderns, i aprofitament de l'espai que es tenia. Hem de pensar que a Barcelona a part del que ha comentat la Metring, la xarxa basica te molts anys
marc
N8
N8

Post by marc »

Be però jo em venia a referir a tenir una estació amplia, moderna i agradable, tot el contrari de les estacions intercanviadores de BCN.
De nou al FTC
cristian26
N7
N7

Post by cristian26 »

marc wrote:Be però jo em venia a referir a tenir una estació amplia, moderna i agradable, tot el contrari de les estacions intercanviadores de BCN.
Sants, després de l'arrivada de la Maleni i el seu tren?
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”