Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc. Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
2a trobada, el dia 27 de juny a les 16:00h. Assistents:
-canalcole
-acompanyant canalcole
-TramviaBlau
-acompanyant de TramviaBlau
-Mr. Baricentro
-acompanyant 1 Mr. Baricentro
-acompanyant 2 Mr. Baricentro
-BCN2008
-acompanyant BCN2008
-Xamuar
Es curiós que la 2a trobada es faria abans de la primera, si fcuevas27 ho vol, es clar.
Editat per administració
Por que no voy a querer, sino hubiera querido no hubiera hecho la reserva.. por cierto añadanme a la 2º lista, que sino pasa nada, ire a la visita, aunque tengo una duda... cual es el lugar exacto de encuentro? Me imagino que la parada de fondo... pero en algun sitio en particular? No he pretendido en ningun momento, molestar a nadie por el hecho de haber hecho la reserva un dia antes que la primera visita, simplemente me va mejor el sabado por la tarde, agradecer al foro el haber hecho publica la informacion de las visitas, pues sino no me hubiera enterado.
Nooo, no nos malinterpretes, de verdad que no nos ha molestado en absoluto!!! Es más, nos has ayudado a montar la segunda visita, en serio!!
Estás de acuerdo en que la lista que empezaste sea la del segundo encuentro, aunque se haga antes del primero?
Ei nois!!! HO SENTO MOLTÍSSIM!!! el dia 27 no puc anar...tinc una boda!!! aviam si es fa una altre quedada i m'apunto!!! Gràcies de totes maneres i deixo la meva plaça per si un altre es vol apuntar.
Per tant la llista quedaria així:
-canalcole
-acompanyant canalcole
-TramviaBlau
-acompanyant de TramviaBlau
-Mr. Baricentro
-acompanyant 1 Mr. Baricentro
-acompanyant 2 Mr. Baricentro
-BCN2008
-acompanyant BCN2008
-fcuevas27
-Miquel
xm||||ouverture des portes à la droite dans le sens de circulation SEGUEIX LES OBRES DEL TAV A SANT ANDREU A: ->http://xamuarcat.blogspot.com/
Seria bo que algunes persones que estan en la llista del dia 28 passessin a la del dia 27, ja que en TramviaBlau anirá aquell dia també a l'excursió del carrilet de Guardiola, i en Xamuar tampoc pot, per tant, si algú vol pot canviar de dia.
eppp.......pensava que la segona visita es faria mes tard, i el 27 ja he quedat al matí per fer l´excursió del carrilet.....haureu d´esborrarr-me .....sorry
Ahir van donar el reportatge (ahir va ser inaugurades les visites) i realment ha quedat molt bé (també veureu un 9000 abaix). Només no m'agrada el fet que només es pugui baixar en ascensor (d'emergència hi ha les escales).
Molt bona visita!
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria. METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/