Però tinc entès que això canviarà aviat. Tenen previst fer aturar tots els rodalies a Bellvitge, El Prat i Viladecans. Si no vaig errat, vaig llegir-ho en un fil del fòrum de la PTP un d'aquests dies que m'hi vaig deixar caure.Pere wrote:Viladecans té un tren cada mitja hora els festius i cada 15-20 minuts en hora punta els dies laborables, i encara per sort no s'ha demanat gaire alt la parada comercial de tots els trens.
El 2009 pararan tots els trens a Montgat
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tocarà aviat, sembla
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Tocarà aviat, sembla
A Viladecans segur que s'acabarà aturant els SVC-SAC,primer per qué la zona que hi ha al costat de l'estació s'està fent una mega zona residencial-parc de negocis amb un centre comercial fins i tot,i aixó farà augmentar molt la demanda de l'estació,i la frequència d'un tren cada 15-30 minuts serà insuficient.I a mès com hi haurà un centre comercial,doncs no m'extranyaria que els del C.C demanessin a renfe que s'aturessin els SAC-SVC,bé que el GV2 va fer el mateix amb FGC,abans el R5 i R6 no s'aturaven a Ildefons Cerdà,és va inagurar GV2 i els van fer aturar(encara que diria que quan és van inagurar encara no feien parada els R5 i R6,sinó uns mesos mès tard de la seva inaguració),doncs a Viladecans passarà exactament el mateix,peró no nomès pel centre comercial sinó pel mega parc de negocis i un munt de pisos que han fet a les rodalies de l'estació de Viladecans.Guigui wrote:Però tinc entès que això canviarà aviat. Tenen previst fer aturar tots els rodalies a Bellvitge, El Prat i Viladecans. Si no vaig errat, vaig llegir-ho en un fil del fòrum de la PTP un d'aquests dies que m'hi vaig deixar caure.Pere wrote:Viladecans té un tren cada mitja hora els festius i cada 15-20 minuts en hora punta els dies laborables, i encara per sort no s'ha demanat gaire alt la parada comercial de tots els trens.
Al Prat,s'aturaràn tots perqué hi haurà enllaç amb l'aeroport i el TGV,i també faràn parada els regionals,REX i CEX que vaguin cap al sud(i potser els CEX's de Girona inciïn recorregut a El Prat,ja que ara els encien allà com material buit)
I com que al Prat s'aturaràn els Regionals,i els Rodalies cap al SVC surten 3 minuts desprès dels regionals,com els regionals estaren una estona aturats a El Prat,aprofitaren per fer-ho parar a Bellvitge per no esperar-se a l'entrada del Part per qué sorti el regional.Tres parades mès per anar de Cunit a Barcelona i un increment d'uns 3-4 minuts de trajecte,en fi.
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
Tan sols afegir a tot això que segons el gerent de Rodalies BCN, en una entrevista al diari "El 9 Nou", edició Vallès Oriental, es pensava canviar totalment el servei ofert a Rodalies a l'any 2009.
Potser vagi en camí a lo que hi ha a Madrid: menys els CIVIS tots els trens paren a totes les estacions.
Potser vagi en camí a lo que hi ha a Madrid: menys els CIVIS tots els trens paren a totes les estacions.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
Al mateix 9 nou, però edició Osona i Ripollès deia que potser a la llarga els trens de la C3 passin pel tunel de Passeig de Gràcia per descongestionar el túnel de Plaça Catalunya. Això deia el gerent de Rodalies Barcelona. Veurem com acaba tot.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
No veig gens clar que s'incorporin mès serveis CIVIS a l'any següent,ben al contrari,els pocs que hi ahn deixaran de ser CIVIS per passar a parar a totes les estacions,a aquest pas.
Passa que a Madrid no hi estat mai,peró pel que veig en fotos,hi ha trams de quadrúple via,estacions de mès de dues vies,etc..que fa possible que hi haguin serveis CIVIS.
Jo sincerament amb les frequències de Rodalies en algunes línes com la C1 estic satisfet,peró clar no nomès existeix aquesta línia,a la C4 hi ha d'haver sis trens cada hora durant tot el dia i no quatre com hi ha ara.A la C3 encara no és pot fer pel tema de la via única,encara que fins a Vic al meu gust hi ha bona frequència(de Barcelona a Vic,de Vic cap amunt sí que s'ha de mijorar,i cal dir que en l'entrada de la doble via és imprescindible posar un tren cada 10-15 mints desde La Garriga fins a Barcelona i cada 20-30 minuts fins a Vic),tot i que també cal mijorar frequències,hi ha espais que tens un tren cada 25 minuts i altres cada hora,aquests de cada hora s'hauria de posar un tren al mig penso jo.
El que s'ha de fer és incrementar frequències a la C2,C3 tant com és pugui i la infraestructura ho permeti i a la C4,C7 i C10).Cal treure o que finalitzin recorregut menys trens les vies de cul de sac l'Hospitalet,que l'únic que fan és que s'acumulin retards de 20 minuts perqué no paren d'entrar i sortir trens,i aquests trens sí acaben recorregut una mica mès avall,a part de que guanyarien frequència d'Hospitalet cap avall,evitaria el jaleo que hi ha amb el canvi de vies d'Hospitalet,per qué ús penseu que per les 7-8 de la tarda sempre hi han retrassos als trens que passen pel túnel de Pl.Catalunya?Precisament per aixó,i ens veiem afectats la totalitat d'usuaris de la C1,C3 i C7,i sobretot C4.QUina culpa tenen els usuaris de la C4 sud en arribar 20-30 minuts tard per culpa de que molts trens finalitzen recorregut a Hospi i el tren de la C4 ple a petar?
No és pot mijorar el nucli de rodalies perqué falta infraestructura tots d'acord i no podem posar trens semidirectes per falta d'infraestructura,crec que s'ha d'aprofitar la infraestructura que tenim sempre creant de nova,i el motiu aquest últimament de moda de ampliem frequències i fem parar els trens a totes les estacions,que és el que fa FGC i farà RENFE.
Passa que a Madrid no hi estat mai,peró pel que veig en fotos,hi ha trams de quadrúple via,estacions de mès de dues vies,etc..que fa possible que hi haguin serveis CIVIS.
Jo sincerament amb les frequències de Rodalies en algunes línes com la C1 estic satisfet,peró clar no nomès existeix aquesta línia,a la C4 hi ha d'haver sis trens cada hora durant tot el dia i no quatre com hi ha ara.A la C3 encara no és pot fer pel tema de la via única,encara que fins a Vic al meu gust hi ha bona frequència(de Barcelona a Vic,de Vic cap amunt sí que s'ha de mijorar,i cal dir que en l'entrada de la doble via és imprescindible posar un tren cada 10-15 mints desde La Garriga fins a Barcelona i cada 20-30 minuts fins a Vic),tot i que també cal mijorar frequències,hi ha espais que tens un tren cada 25 minuts i altres cada hora,aquests de cada hora s'hauria de posar un tren al mig penso jo.
El que s'ha de fer és incrementar frequències a la C2,C3 tant com és pugui i la infraestructura ho permeti i a la C4,C7 i C10).Cal treure o que finalitzin recorregut menys trens les vies de cul de sac l'Hospitalet,que l'únic que fan és que s'acumulin retards de 20 minuts perqué no paren d'entrar i sortir trens,i aquests trens sí acaben recorregut una mica mès avall,a part de que guanyarien frequència d'Hospitalet cap avall,evitaria el jaleo que hi ha amb el canvi de vies d'Hospitalet,per qué ús penseu que per les 7-8 de la tarda sempre hi han retrassos als trens que passen pel túnel de Pl.Catalunya?Precisament per aixó,i ens veiem afectats la totalitat d'usuaris de la C1,C3 i C7,i sobretot C4.QUina culpa tenen els usuaris de la C4 sud en arribar 20-30 minuts tard per culpa de que molts trens finalitzen recorregut a Hospi i el tren de la C4 ple a petar?
No és pot mijorar el nucli de rodalies perqué falta infraestructura tots d'acord i no podem posar trens semidirectes per falta d'infraestructura,crec que s'ha d'aprofitar la infraestructura que tenim sempre creant de nova,i el motiu aquest últimament de moda de ampliem frequències i fem parar els trens a totes les estacions,que és el que fa FGC i farà RENFE.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
I no únicament ja n'hi han, sinó que hi ha més trams amb multiplicació de via en construcció i planejats.Mako448 wrote:Passa que a Madrid no hi estat mai,peró pel que veig en fotos,hi ha trams de quadrúple via,estacions de mès de dues vies,etc..que fa possible que hi haguin serveis CIVIS.
A BCN, en canvi, si tenim doble via ja és molt, i a la línia de Vic ni això. Tot plegat fa gairebé impossible fer trens Civis a rodalies BCN, la qual cosa encara fa més escandalós el tema de que tots els trens parin a totes les estacions.
Com ja he dit, aquesta mesura foragitarà de rodalies a tota persona que es pugui permetre un transport alternatiu més ràpid (diga-li cotxe privat, moto o el que sigui). D'aquesta manera s'anirà deixant (encara més) que els que viatgin a rodalies siguin els jubilats (que tenen temps de sobra), els estudiants (que no tenen carnet) i els immigrants (que no es poden permetre anar en cotxe).
Aquesta és la "promoció del transport públic" amb que s'omplen la boca els nostres gestors? Anem bé...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
Ok, més parades, més augments del temps de recorregut Maçanet-BCN Centre, però:
1) estic a favor de que els trens parin a St.Adrià, el tramvia hi és per alguna cosa, no? I gràcies a això hi puja i hi baixa cada dia més gent.
2) tampoc estic en contra que els trans parin a Montgat, ara bé, sí que és cert que això fa augmentsr el temps de regorregut, és obvi.
3) hi ha doble via de Barcelona a Arenys, d´Arenys a Maçanet, algú ha sentit res darrerament? O és la cagarela de sempre? perquè això sí que milloraria el temps de regorregut...
4) mentre no es faci cap variant important ni es desdobli la via, n´esteu segurs, que la línia funciona al 100% de la capacitat? Vull dir, hi ha vies d´apartador a Badalona, Montgat, El Masnou, Mataró i Arenys al tram de doble via, i les altres estacions són totes d´encreuament menys Sta.Susanna i Tordera... No sé si se m´entén el què vull dir.
1) estic a favor de que els trens parin a St.Adrià, el tramvia hi és per alguna cosa, no? I gràcies a això hi puja i hi baixa cada dia més gent.
2) tampoc estic en contra que els trans parin a Montgat, ara bé, sí que és cert que això fa augmentsr el temps de regorregut, és obvi.
3) hi ha doble via de Barcelona a Arenys, d´Arenys a Maçanet, algú ha sentit res darrerament? O és la cagarela de sempre? perquè això sí que milloraria el temps de regorregut...
4) mentre no es faci cap variant important ni es desdobli la via, n´esteu segurs, que la línia funciona al 100% de la capacitat? Vull dir, hi ha vies d´apartador a Badalona, Montgat, El Masnou, Mataró i Arenys al tram de doble via, i les altres estacions són totes d´encreuament menys Sta.Susanna i Tordera... No sé si se m´entén el què vull dir.
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... tgers.html
L'aturada de tots els trens a les dues estacions de Montgat no fa augmentar el nombre de viatgers
Unes 1.400 persones utilitzen aquest servei cada dia laborable en viatge d'anada
24/06/09 02:00 - Montgat - jose g. navarro
Montgat va lluitar molts anys per fer que tots els trens del servei ferroviari s'aturessin a les dues parades de la vila però, després d'aconseguir-ho a principis d'any, l'assoliment d'aquesta reivindicació social i política no s'ha traduït en un augment del nombre de viatgers. Segons dades aportades per Renfe, el nombre d'usuaris que pugen al tren a l'estació de Montgat o a la de Montgat Nord un dia laborable no supera els 1.400, uns índexs similars als registrats abans que hi paressin tots els trens.
Segons fonts de l'empresa concessionària d'aquest servei ferroviari, el fet que des del 31 de gener d'aquest any ja s'aturin tots els trens de rodalies a les estacions de Montgat Nord i de Montgat no ha suposat un increment destacable en el nombre d'usuaris. De fet, segons indiquen les dades aportades per Renfe respecte al nombre de viatgers que han agafat el tren en algunes de les dues parades de tren de la vila des de l'últim dia de gener fins a la Setmana Santa ha estat d'una mitjana de 1.400 usuaris en viatges d'anada en dia laborable. Aquest nombre de viatgers, segons Renfe, és similar al registrat els últims anys, quan cada dia uns quants combois només s'aturaven en alguna estació o fins i tot passaven de llarg en totes dues.
Des de Renfe s'indica que el fet que no s'hagi experimentat un increment del nombre d'usuaris que a priori s'esperava per haver multiplicat el nombre de trens que durant el dia paren a Montgat, s'explicaria pel fet que tant la població montgatina com la de Tiana –alguns veïns d'aquesta vila solen aparcar els seus vehicles prop de les estacions per després utilitzar el tren– continuen sent força reduïdes com perquè s'hagués produït un creixement espectacular en l'ús del servei.
26 combois més
La reestructuració d'horaris que la direcció de rodalies de Renfe va dur a terme a principis d'any ha permès que, des de llavors, cada dia laborable s'aturin a Montgat o a Montgat Nord 109 trens en cadascun dels dos sentits, des de les cinc de la matinada fins les onze de la nit. Fins que es va aprovar l'aturada de tots els combois de la línia, per Montgat passaven 26 trens menys.
L'aturada de tots els trens a les dues estacions de Montgat no fa augmentar el nombre de viatgers
Unes 1.400 persones utilitzen aquest servei cada dia laborable en viatge d'anada
24/06/09 02:00 - Montgat - jose g. navarro
Montgat va lluitar molts anys per fer que tots els trens del servei ferroviari s'aturessin a les dues parades de la vila però, després d'aconseguir-ho a principis d'any, l'assoliment d'aquesta reivindicació social i política no s'ha traduït en un augment del nombre de viatgers. Segons dades aportades per Renfe, el nombre d'usuaris que pugen al tren a l'estació de Montgat o a la de Montgat Nord un dia laborable no supera els 1.400, uns índexs similars als registrats abans que hi paressin tots els trens.
Segons fonts de l'empresa concessionària d'aquest servei ferroviari, el fet que des del 31 de gener d'aquest any ja s'aturin tots els trens de rodalies a les estacions de Montgat Nord i de Montgat no ha suposat un increment destacable en el nombre d'usuaris. De fet, segons indiquen les dades aportades per Renfe respecte al nombre de viatgers que han agafat el tren en algunes de les dues parades de tren de la vila des de l'últim dia de gener fins a la Setmana Santa ha estat d'una mitjana de 1.400 usuaris en viatges d'anada en dia laborable. Aquest nombre de viatgers, segons Renfe, és similar al registrat els últims anys, quan cada dia uns quants combois només s'aturaven en alguna estació o fins i tot passaven de llarg en totes dues.
Des de Renfe s'indica que el fet que no s'hagi experimentat un increment del nombre d'usuaris que a priori s'esperava per haver multiplicat el nombre de trens que durant el dia paren a Montgat, s'explicaria pel fet que tant la població montgatina com la de Tiana –alguns veïns d'aquesta vila solen aparcar els seus vehicles prop de les estacions per després utilitzar el tren– continuen sent força reduïdes com perquè s'hagués produït un creixement espectacular en l'ús del servei.
26 combois més
La reestructuració d'horaris que la direcció de rodalies de Renfe va dur a terme a principis d'any ha permès que, des de llavors, cada dia laborable s'aturin a Montgat o a Montgat Nord 109 trens en cadascun dels dos sentits, des de les cinc de la matinada fins les onze de la nit. Fins que es va aprovar l'aturada de tots els combois de la línia, per Montgat passaven 26 trens menys.
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
Els trens amb destinació Blanes / Maç.-Massanes, no haurien de parar a: Montgat, Montgat Nord, Ocata i Cabrera de Mar/Vilassar de Mar. La resta d'estacions de la línia C1, ténen massa demanda com per treure-s'hi trens, sobretot a partir de Sant Andreu de Llavaneres.
Tant li costa a la gent mirar a quina hora passa el seu tren? No ho entenc... Per aquestes estacions, 4 trens per hora ho trobo excessivament raonable, encara més quan poblacions com Terrassa o Sabadell disposen d'aquest nombre de trens.
D'altra banda, ja existeixen els trens que funcionen de 'reforç' i que van a Mataró; aquests trens, que funcionen de 13 a 15h i de 17 a 21h, surten 3-6 minuts més tard dels que van a Blanes i a Maçanet (desde Barcelona), és a dir, que en hores punta tant al migdia com a la tarda, hi han 6 trens per hora que paren a aquestes estacions (si tinguessim en compte que els Blanes/Maç.-Massanes no hi paressin)... Així que em sembla una bejanada, fer parar 8 trens per hora, quan dos d'aquests trens tenen tant recorregut endevant, i encara més quan estan COMPLETAMENT a reventar!
Salutacions! I a veure si la C1 pren exemple de la C2 sud!
Tant li costa a la gent mirar a quina hora passa el seu tren? No ho entenc... Per aquestes estacions, 4 trens per hora ho trobo excessivament raonable, encara més quan poblacions com Terrassa o Sabadell disposen d'aquest nombre de trens.
D'altra banda, ja existeixen els trens que funcionen de 'reforç' i que van a Mataró; aquests trens, que funcionen de 13 a 15h i de 17 a 21h, surten 3-6 minuts més tard dels que van a Blanes i a Maçanet (desde Barcelona), és a dir, que en hores punta tant al migdia com a la tarda, hi han 6 trens per hora que paren a aquestes estacions (si tinguessim en compte que els Blanes/Maç.-Massanes no hi paressin)... Així que em sembla una bejanada, fer parar 8 trens per hora, quan dos d'aquests trens tenen tant recorregut endevant, i encara més quan estan COMPLETAMENT a reventar!
Salutacions! I a veure si la C1 pren exemple de la C2 sud!
Baixador a Premià de Mar ja!
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
I a Granollers-Centre només 4 en laborable... i ni parlem en cap de setmana...laura wrote:Així que em sembla una bejanada, fer parar 8 trens per hora,
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
En el cas d'Ocata no puc estar d'acord, faig servir molt sovint aquell baixador i l'ús que s'en fa és molt alt, de fet penso que agafa allà més gent el tren que no pas a El Masnou, entre d'altres coses perquè és més cèntric.laura wrote:Els trens amb destinació Blanes / Maç.-Massanes, no haurien de parar a: Montgat, Montgat Nord, Ocata i Cabrera de Mar/Vilassar de Mar.
I en el cas dels caps de setmana, un tren cada 30 minuts a Ocata, almenys a l'estiu, seria una catàstrofe, si ja amb el tren cada 15 minuts es queda curt el servei...
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
laura wrote:Els trens amb destinació Blanes / Maç.-Massanes, no haurien de parar a: Montgat, Montgat Nord, Ocata i Cabrera de Mar/Vilassar de Mar. La resta d'estacions de la línia C1, ténen massa demanda com per treure-s'hi trens, sobretot a partir de Sant Andreu de Llavaneres.
Tant li costa a la gent mirar a quina hora passa el seu tren? No ho entenc... Per aquestes estacions, 4 trens per hora ho trobo excessivament raonable, encara més quan poblacions com Terrassa o Sabadell disposen d'aquest nombre de trens.
D'altra banda, ja existeixen els trens que funcionen de 'reforç' i que van a Mataró; aquests trens, que funcionen de 13 a 15h i de 17 a 21h, surten 3-6 minuts més tard dels que van a Blanes i a Maçanet (desde Barcelona), és a dir, que en hores punta tant al migdia com a la tarda, hi han 6 trens per hora que paren a aquestes estacions (si tinguessim en compte que els Blanes/Maç.-Massanes no hi paressin)... Així que em sembla una bejanada, fer parar 8 trens per hora, quan dos d'aquests trens tenen tant recorregut endevant, i encara més quan estan COMPLETAMENT a reventar!
Salutacions! I a veure si la C1 pren exemple de la C2 sud!
Estic totalment d'acord amb la teva proposta la C1,C3,C4 també volem el servei civis per que la C2 es la única línia de rodalies Barcelona que te aquest servei, jo no estic em contra dels usuaris de la C2 però el servei civis es podrien fer amb totes les línies no esteu d'acord.
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
Doncs jo preferiria que els Civies, fins que no pugin totes les andanes de les estacions de la C2 Sud no hi passessin, i si no, llegeix pel fòrum els problemes que donen per això mateix. Apart, i a la C1, que no hi passen Civies???? Si precisament va ser a on van començar!!trensmat wrote:laura wrote:Els trens amb destinació Blanes / Maç.-Massanes, no haurien de parar a: Montgat, Montgat Nord, Ocata i Cabrera de Mar/Vilassar de Mar. La resta d'estacions de la línia C1, ténen massa demanda com per treure-s'hi trens, sobretot a partir de Sant Andreu de Llavaneres.
Tant li costa a la gent mirar a quina hora passa el seu tren? No ho entenc... Per aquestes estacions, 4 trens per hora ho trobo excessivament raonable, encara més quan poblacions com Terrassa o Sabadell disposen d'aquest nombre de trens.
D'altra banda, ja existeixen els trens que funcionen de 'reforç' i que van a Mataró; aquests trens, que funcionen de 13 a 15h i de 17 a 21h, surten 3-6 minuts més tard dels que van a Blanes i a Maçanet (desde Barcelona), és a dir, que en hores punta tant al migdia com a la tarda, hi han 6 trens per hora que paren a aquestes estacions (si tinguessim en compte que els Blanes/Maç.-Massanes no hi paressin)... Així que em sembla una bejanada, fer parar 8 trens per hora, quan dos d'aquests trens tenen tant recorregut endevant, i encara més quan estan COMPLETAMENT a reventar!
Salutacions! I a veure si la C1 pren exemple de la C2 sud!
Estic totalment d'acord amb la teva proposta la C1,C3,C4 també volem el servei civis per que la C2 es la única línia de rodalies Barcelona que te aquest servei, jo no estic em contra dels usuaris de la C2 però el servei civis es podrien fer amb totes les línies no esteu d'acord.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
En què quedem?
Jo ja m'he perdut si esteu parlant de Civia o Civis...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
Jo dic que el servei civis tenia que estar ha tota la xarxa de rodalies quin problema hi ha amb que es posi amb marxa el servei civis a l’àrea de rodalies Renfe
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
A què et refereixes amb servei civis? Jo tampoc tenia clar si et referies als Civies o a algun tipus de tren semidirecta com els Catalunya Express que circulen per la C2.trensmat wrote:Jo dic que el servei civis tenia que estar ha tota la xarxa de rodalies quin problema hi ha amb que es posi amb marxa el servei civis a l’àrea de rodalies Renfe
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
Trens considerats civis només n'existeix un a rodalies Barcelona, que circula a la línia C2 sud i consta com a tal en els horaris. Un servei civis de rodalies significa que és un rodalies semidirecte d'origen a destinació, en aquest cas l'únic que existeix a rodalies Barcelona cobreix el trajecte de Sant Vicenç de Calders a l'Estació de França i fa parada a tots els baixadors i estacions fins a Sitges i des d'aquest, és directe a Sants.pukyxd wrote:A què et refereixes amb servei civis? Jo tampoc tenia clar si et referies als Civies o a algun tipus de tren semidirecta com els Catalunya Express que circulen per la C2.trensmat wrote:Jo dic que el servei civis tenia que estar ha tota la xarxa de rodalies quin problema hi ha amb que es posi amb marxa el servei civis a l’àrea de rodalies Renfe
La resta de trens de rodalies com a molt són semidirectes, com els Estació de França-Sant Vicenç de Calders, o a la R3 els trens amb destinació Puigcerdà/La Tor de Querol.
Farà aproximadament uns 15-16 anys (tot just amb la creació de rodalies Barcelona) a la R2 gairebé tots els trens que finalitzaven a Sant Vicenç de Calders eren civis i anaven directes de Sants a Sitges, coberts amb els recentment inaugurats trens de la sèrie 450 i 451 (aleshores amb branques reversibles, 269 decorada de rodalies amb cotxes de dos pisos) però com sempre, per motius amb els ajuntaments i alcaldes aquests serveis han anat disminuïnt fins al punt d'arribar al servei actual
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
O que es sacrifiqui Ocata o que es sacrifqui El Masnou, però em sembla una autèntica presa de pèl la vergonyosa velocitat que els trens agafen entre ambdues estacions. Recordem que és un servei de Rodalies, que s'ahuria de definir com 'àgil' y 'ràpid'.UT596001 wrote:En el cas d'Ocata no puc estar d'acord, faig servir molt sovint aquell baixador i l'ús que s'en fa és molt alt, de fet penso que agafa allà més gent el tren que no pas a El Masnou, entre d'altres coses perquè és més cèntric.laura wrote:Els trens amb destinació Blanes / Maç.-Massanes, no haurien de parar a: Montgat, Montgat Nord, Ocata i Cabrera de Mar/Vilassar de Mar.
I en el cas dels caps de setmana, un tren cada 30 minuts a Ocata, almenys a l'estiu, seria una catàstrofe, si ja amb el tren cada 15 minuts es queda curt el servei...
Baixador a Premià de Mar ja!
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
És que de fet, del Masnou a Ocata hi ha uns 800m, uns 10 mins caminant normal, i la distància és quasi com entre 2 estacions de metro!
M'atreviria a dir que aquesta és la distància més curta entre estacions a tot Renfe Rodalies (més que Pl.Catalunya - Arc de Triomf, fins i tot).
M'atreviria a dir que aquesta és la distància més curta entre estacions a tot Renfe Rodalies (més que Pl.Catalunya - Arc de Triomf, fins i tot).
Re: El 2009 pararan tots els trens a Montgat
Jo he fet aquella separació caminant i vaig trigar 6 minuts i mig. I m'atreviria a dir que equival a la distància que hi ha entre dues estacions de metro. Ja que la velocitat que agafa el tren és força semblant a la que agafa el metro. Em sembla un insult per la gent que ha d'anar tant lluny...
De totes formes, estic d'acord que Ocata té moltíssima més demanda que no pas El Masnou, on hi ha una bona infraestructura, però no hi ha tanta clientela: el problema d'aquesta estació es que està tot just a l'inici del poble (igual com les estacions de Premià i Vilassar), fet que es reclamin estacions més intermitjes perquè hi siguin més a l'abast de tothom (baixadors). Però no es pot seguir mantenint l'actual estructura a la línia C1. Amb cotxe, per anar a Blanes, es triga uns 50-55 minuts... en tren avui dia (desde l'estació) aproximadament 1h 20 minuts...
S'ha de reaccionar!
Salutacions!
De totes formes, estic d'acord que Ocata té moltíssima més demanda que no pas El Masnou, on hi ha una bona infraestructura, però no hi ha tanta clientela: el problema d'aquesta estació es que està tot just a l'inici del poble (igual com les estacions de Premià i Vilassar), fet que es reclamin estacions més intermitjes perquè hi siguin més a l'abast de tothom (baixadors). Però no es pot seguir mantenint l'actual estructura a la línia C1. Amb cotxe, per anar a Blanes, es triga uns 50-55 minuts... en tren avui dia (desde l'estació) aproximadament 1h 20 minuts...
S'ha de reaccionar!
Salutacions!
Baixador a Premià de Mar ja!