Bitllets sense sentit
Bitllets sense sentit
Fa uns dies, em vaig trobar un bitllet un tant extrany. Era un bitllet de rodalies, expedit a Blanes de 6 zones de RENFE. Fins aquí res d'extrany. El cas és que la tarifa que posava era... ¡combinat a Lloret!
Pregunta (sobretot per als col·leccionadors del fòrum): hi trobeu un sentit lògic a aquest bitllet? O tinc una peça única?
Pregunta (sobretot per als col·leccionadors del fòrum): hi trobeu un sentit lògic a aquest bitllet? O tinc una peça única?
-
- N9
Sí, però el que m'extranya és que hagin vengut aquest bitllet a Blanes, i a més amb la zonificació com si vinguessis de Barcelona. Si pujessis allà directament el més lògic seria que compresis directament o el bitllet de bus o el de tren, però no el combinat on es fa transbordament.Gersenz wrote:Hola!
Fa anys de la última vegada que vaig comprar aquest bitllet. Si no m'equivoco és un bitllet que combina Renfe-rodalies fins a Blanes i l'autobus (Pujol i Pujol) que surt d'allà fins a Lloret de Mar. És això el que vols dir?
-
- N9
Quan parleu de "trobar" bitllets, el que voleu dir és que els agafeu del terra?
Jo un cop vaig veure per un carrer qualsevol de Lleida un bitllet del mateix format que els integrats ATM però de color vermell (suposo que era dels busos urbans de Tarragona); vaig estar molt temptat d'agafar-lo però em va semblar una marranada...
Jo un cop vaig veure per un carrer qualsevol de Lleida un bitllet del mateix format que els integrats ATM però de color vermell (suposo que era dels busos urbans de Tarragona); vaig estar molt temptat d'agafar-lo però em va semblar una marranada...
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Re: Bitllets sense sentit
Mira, un altre que utilitza eufemismes per confessar que rebusca a les papereresUT596001 wrote:Fa uns dies, em vaig trobar un bitllet un tant extrany.
Va, home, si no passa res... Si això ho hem fet tots en algun moment
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
La temptació...
Hola!
Gràcies a això he aconseguit els bitllets més extranys de la meva col·lecció, entre els quals es troba un bitllet dels anys 80*** dels FGC línia catalans...
Moraleja: de ahora en adelante, marrano aunque no haya quien me aguante.
Salut!
***Nota de l'autor: em sembla un tresor perquè jo aquell any tenia només 5 anys...I si bé estava pels trens ja de tan jove, els meus pares no em deixaven agafar coses del terra...
Doncs jo sóc un marrano...Però molt marrano...!Sky wrote:[...] Jo un cop vaig veure per un carrer qualsevol de Lleida un bitllet del mateix format que els integrats ATM però de color vermell (suposo que era dels busos urbans de Tarragona); vaig estar molt temptat d'agafar-lo però em va semblar una marranada...
Gràcies a això he aconseguit els bitllets més extranys de la meva col·lecció, entre els quals es troba un bitllet dels anys 80*** dels FGC línia catalans...
Moraleja: de ahora en adelante, marrano aunque no haya quien me aguante.
Salut!
***Nota de l'autor: em sembla un tresor perquè jo aquell any tenia només 5 anys...I si bé estava pels trens ja de tan jove, els meus pares no em deixaven agafar coses del terra...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Home, millor el guardes i li entregues a algú que t'el demani. Així el bitllet estarà més netSky wrote:Jo ja no tornaré a llençar un bitllet a la paperera sinó directament al terra per si hi ha algú que el vol afegir a la seua col·lecció.
P.D: No et quedarà cap tarjeta multiviatge de la Vallesana Lleidatana anterior a la era sense contacte ja fet servir?
-
- N8
Jo sóc dels que cada cop que entrava o sortia de Plaça Catalunya, Clot-Aragó, Sants... i ara Atocha, Nuevos Ministerios... faig una repassada a tots els torniquets i m'enduc tots els bitllets no-tèrmics que hi han. A casa després faig neteja.
I si hi ha una paperera al costat... un cop d'ull per damunt per si hi ha una tarifa estranya, doncs no fa mal a ningú
I si hi ha una paperera al costat... un cop d'ull per damunt per si hi ha una tarifa estranya, doncs no fa mal a ningú