Més seguretat a la xarxa de Metro de BCN (FMB)?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Re: Més seguretat a la xarxa de Metro de BCN (FMB)?

Post by BB9200 »

Ja el conec, aquest paio :| , o almenys em vaig trobar un molt similar als vestíbuls d'ADIF, al costat de l'enllaç amb el metro, a les màquines de vendre bitllets, al costat de les validadores (botiga tuttifruti), i es va dedicar a empènyen's i a insultar-nos. Sort que, en aquella ocasió, hi havia un empleat de TMB, que el va apartar de seguida (jo el vaig veure), i va dir que no es pot fer res amb aquesta gent perquè, facis el que facis, tornen, i la empresa no està fent res per evitar aquests personatges (n'he trobat una bona colla jo a la L3).
Altres vegades a l'interior dels trens també (un personatge que va entrar a Lesseps) bastant nefast, i de la mateixa mena.
Personalment, n'estic fart, i a partir d'un cert temps, ja agafo el 22.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Re: Més seguretat a la xarxa de Metro de BCN (FMB)?

Post by Trytasa Baldaquino »

metring wrote:A mí m'embesteixen el meu fiance, i el paio aquest surt del tren per la finestra, amb vidre inclós >:( >:( >:( >:(
"Els vidres són de tots. Respectem-los" :) :) :) :) :)
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”