Perdoneu per la meva ignorància, però volía preguntar si hi han autobussos que cobreixin aquesta relació amb el primer poble de França. Es que he estat buscant i no he trobat res.
Si algú sap on trobar-ho o sap alguna referència estaría encantat de llegir-ho.
Moltes gràcies, i espero que no sigui cap molèstia.
Portbou - Cervera de la Marenda
- Archie-250
- N6
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
Re: Portbou - Cervera de la Marenda
Home, jo vaig estar en maig, i no hi ha RES visible, i no es per molestar, però per que vols bus, havent-hi tren que fa el recorregut de 2 a 5 minuts, o en cotche que son uns 8 minuts!
El temps del tren es, (si no agafes un talgo internacional que pot tardar de 15 a 30 minuts per el cambi d'ample), uns 2-5 minuts!
Salutacions...
El temps del tren es, (si no agafes un talgo internacional que pot tardar de 15 a 30 minuts per el cambi d'ample), uns 2-5 minuts!
Salutacions...
Parlem amb propietat.
- Archie-250
- N6
Ja, però es que volem sortir d'hora per agafar el TER de les 7:18 que surt de Cervera, i a aquella hora no hi ha cap tren... aixins que preguntem per busos o sino, per Taxi, i si no queda mes remei a peu.ElDesi1994 wrote:Home, jo vaig estar en maig, i no hi ha RES visible, i no es per molestar, però per que vols bus, havent-hi tren que fa el recorregut de 2 a 5 minuts, o en cotche que son uns 8 minuts!
Salutacions...
No hi ha servei d'autobús entre Portbou i Cervera. A Portbou hi arriben autobusos de la Sarfa procedents de Figueres i a Cervera hi arriben autobusos departamentals des de Perpinyà, amb una oferta molt pobra en tots dos casos.
- Archie-250
- N6
Moltes gràcies.UT596001 wrote:No hi ha servei d'autobús entre Portbou i Cervera. A Portbou hi arriben autobusos de la Sarfa procedents de Figueres i a Cervera hi arriben autobusos departamentals des de Perpinyà, amb una oferta molt pobra en tots dos casos.
-
- N10
No t'ho recomano gens ni mica. Més de dues hores m'hi vaig tirar per anar d'un poble a l'altre seguint la carretera...Archie-250 wrote:i si no queda mes remei a peu.
- Archie-250
- N6
Doncs sembla ser que la opció que val més es la de pagar un Taxi, encara que si fan la tarifa internacional, no ho se quan costarà... Gràcies.