Tren Groc

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Pere
N9
N9

Re: SOS Tren Groc

Post by Pere »

Jordi Freixas wrote:Algú em pot dir a on puc trobar horaris del Tren Groc entre La Tor de Querol Vilafranca de Conflent d'una manera fàcil i ràpida?
http://www.voyages-sncf.com/billet-trai ... 20horaires
7100

Re: Tren Groc

Post by 7100 »

Curiositats del Canari 22-6-2009, els stadler eren dins de cotxeres. Vista dels canvis i creuaments amb 3èr carril. Vilafranca de Conflent
Attachments
aparells de via.JPG
aparells de via.JPG (304.86 KiB) Viewed 3234 times
7100

Post by 7100 »

Tot i fer una calor que trencava les pedres, el llevaneu era a punt, 22-6-2009
Attachments
llevaneu al juny.JPG
llevaneu al juny.JPG (271.6 KiB) Viewed 3229 times
7100

Post by 7100 »

A punt de fer servei, 22-6-2009
Attachments
pretes.JPG
pretes.JPG (301.89 KiB) Viewed 3217 times
7100

Post by 7100 »

Vilafranca de Conflent 22 de Juny del 2009
Attachments
vilafranca.JPG
vilafranca.JPG (281.53 KiB) Viewed 3208 times
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Post by BB9200 »

Veig que al final han tret els graffits a la llevaneus... I no li fiquen ni les sigles ''casquette''.
Ara per ara, per la línia, van millor els típics que els Stadler, de cara a la galeria com també tècnicament, encara que fan alguns serveis Font-Romeu-Villafranca, encara que també fan el recorregut sencer, és clar.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Pere wrote:
Jordi Freixas wrote:Algú em pot dir a on puc trobar horaris del Tren Groc entre La Tor de Querol Vilafranca de Conflent d'una manera fàcil i ràpida?
http://www.voyages-sncf.com/billet-trai ... 20horaires
No hi ha manera de posar "LATOUR DE CAROL" - "VILEFRANQUE DU CONFLENT" ni variants...
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Jordi Freixas wrote: No hi ha manera de posar "LATOUR DE CAROL" - "VILEFRANQUE DU CONFLENT" ni variants...
com no sigui Villefranche-de-Conflent... o Latour-de-Carol... és que als nord-catalans no els agrada el Catacès, o el Frantalà.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
fubang
N5
N5

Post by fubang »

Bon dia.

[
L'adreça de l'horari actual és:

http://www.ter-sncf.com/Images/latour-v ... -23789.pdf

Per baixa'l cal copiar i enganxar tota la línia, ja que si es clica directament sobre l'enllaç, no l'agafa correctament per culpa del punt de darrera del 22, o al menys jo no ser fer-ho d'altra manera.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Ohhh!!!! MOltes gracies!!!! :ok :ok :ok
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”