http://www20.gencat.cat/portal/site/Sal ... 0c1e0aRCRDD’altra banda, per tal de coordinar el servei de ferrocarrils amb les connexions amb el TAV, el nou Pla de serveis també inclou la modificació de l’horari de dues expedicions de la línia d’FGC entre Balaguer i Lleida. En aquest sentit, hi haurà una expedició a les 6.20 hores en sentit Lleida i una a les 5.50 hores en sentit Balaguer.
Es preveu que les noves expedicions d’autobús, que gestionarà Alsina Graells, es posin en marxa el proper 8 de setembre. La millora a la línia d’FGC es farà efectiva a partir del dia 27 de juliol.
Notícies línia de La Pobla de Segur
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Entre les millores de serveis aprovades per l'ATM:
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Però seguim igual fins a la Pobla, si has d'anar més enllà de Balaguer, t'has de fer fotre.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
despres de uns dies ausente , encara no e aconseguit sabe com va aixo des fotos xd tiempo al tiempo...
aquesta semtmana al tren de la pobla a sigut un caos , com cada any quan comensa la calor, air tots les trens escalfats, retards i transbords per carreterra, i avui al pujar la mig dia , la super gestio de fgc suman el millor manteniment de renfe operadora als automotrs....
pugem amb un tamagoxi arebosar , sense aire acondicionat , les llums ke semblae una discoteca... i aixi fins a balaguer, despres em proseguit a pobla amb le mateix tren sense aire , alli mos i em aprimat 5 kilos minim xd
vosaltres que en penseu a tot aixo , ja que es el pa de cada any desde que hi han akestos trens, amb els altres et gelaves, pero no pasaves calor...
volem 599
aquesta semtmana al tren de la pobla a sigut un caos , com cada any quan comensa la calor, air tots les trens escalfats, retards i transbords per carreterra, i avui al pujar la mig dia , la super gestio de fgc suman el millor manteniment de renfe operadora als automotrs....
pugem amb un tamagoxi arebosar , sense aire acondicionat , les llums ke semblae una discoteca... i aixi fins a balaguer, despres em proseguit a pobla amb le mateix tren sense aire , alli mos i em aprimat 5 kilos minim xd
vosaltres que en penseu a tot aixo , ja que es el pa de cada any desde que hi han akestos trens, amb els altres et gelaves, pero no pasaves calor...
volem 599
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
El que necessitem és que FGC adquireixi d'una vegada trens propis per aquesta línia!!
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Arrebossar? ja seria hora de posar un parell de trens més al dia fins a la Pobla, o tres o quatre.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
ja fa 2-3 dies que al tren de les 12:25 que surt de balaguer cap a lleida s'utilitza amb el mateix tamagotxi (596). aquell tren esta fatal. el sistema electric sovint no va, el motor sona a tractor, li costa arrencar, te el pito mig gastat, etc...
avui he sentit que el conductor trucava amb algu (suposo que a mantemiment) queixant-se " a vere si m'arregleu aquestes llums que cada 2 per 3 s'apaguen"
la nota final. baixant amb les finestres aquelles abatibles obertes perque no fucionava el aire acondicionat i tot d'aire cap dins
P.D: per fi he vist un bitllet de fgc "oficial" extret de la maquina automatica que hi ha a balaguer
avui he sentit que el conductor trucava amb algu (suposo que a mantemiment) queixant-se " a vere si m'arregleu aquestes llums que cada 2 per 3 s'apaguen"
la nota final. baixant amb les finestres aquelles abatibles obertes perque no fucionava el aire acondicionat i tot d'aire cap dins
P.D: per fi he vist un bitllet de fgc "oficial" extret de la maquina automatica que hi ha a balaguer
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
jajajaja segueix fent de discoteca xd , es molt provable que lautomata que te angell traste estigui fregit com sempre...
fisn que el motor no peti no l'areglaran ... aquesta es la filosofia que te renfe amb el seu material , si no es que algun maquinista sen cansi i el doni per inutil , k ja sa fet moltes vegades.
aquest tren estarie molt be si tingues un bon manteniment, a alemanya fan servir trens similars als tamagoxis, el servei es exelent .
fisn que el motor no peti no l'areglaran ... aquesta es la filosofia que te renfe amb el seu material , si no es que algun maquinista sen cansi i el doni per inutil , k ja sa fet moltes vegades.
aquest tren estarie molt be si tingues un bon manteniment, a alemanya fan servir trens similars als tamagoxis, el servei es exelent .
- Glac58
- N8
- Posts: 813
- Joined: Wednesday 06/08/2008 0:29
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Aquestos trens sempre estan a la zona de l'estació on dona tot el sol, ahir a la tarda vaig veure un tamagoxi amb les 4 portes obertes sera el que dieu que no li va el aire no? a mi moltes vegades em fa molta rabia es que deixen els automotors sota el pont peatonal de Pardinyes i la gent que pasa per alla es te que enpasar tot el fum.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Doncs sembla que no els hi corre cap pressa.Jordi Freixas wrote:El que necessitem és que FGC adquireixi d'una vegada trens propis per aquesta línia!!
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Potser pensen electrificar abans de comprar nous trens.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
^^ La darrera notícia que tinc sobre l'assumpte és que encara no havien encarregat material propi perquè no sabien si convertirien la línia a tren-tram.
Recordo que durant dos o tres anys als pressupostos de FGC hi figurà una partida per comprar material mòbil (tres milions), però als d'enguany ja no apareix.
Recordo que durant dos o tres anys als pressupostos de FGC hi figurà una partida per comprar material mòbil (tres milions), però als d'enguany ja no apareix.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
jo crec que fins que no es quedi algun tren "tirat" en algun lloc no es ficaran mans a la obra a arreglar-ho tot, fet de qualsevol manera i a corre-cuita.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
bones, el tema de l'electrificació en aquesta linia es practicament imposible, sengos em van explicar els qui van reformar la linia , ja que les bovedes dels tunels amb catenaria instalada, imposivilitarie el pas de convois, i fins i tot la mateixa instalació de la catenaria, ja que en molts punts els tunes son molt vaixos, estrets i molts d'ells no estan encimentats, son de pedra viva el qual dificulta molt mes linstalació, i ja no recordo que mes em va explicar,
el que vaig poder veure en el primer tren laboratori d'adif es que un dels coches portave instalat un pantograf , el qual en la seva estada a pobla no van parar de plegarlo i desplegarlo,el qual em va fer pensar que potse estaven questionan el fet de poder electrificar la linia. pero no em quadrava per l'explicacio que em van donar els treballadors ingenyers etc de remodelació de la linia.
El que molt provable sigui es que es fasi una electrificació fins a Balaguer y fins i tot una doble via.
personalment pel tema del material ,FGC continuara amb el conveni amb renfe que poc li quede . El que ferrocarrils aurie de fer es adquirir uns trens de 2 coches que seria ideal per la linia, tipo ferrobus , tamagochi ,pero el problema esta en qu el alinioa la van fer en amble iberic i que si FGC vol material varatillo auran de ser de la sapastre de la renfe trd?
nose vosaltres que nopineu?
el que vaig poder veure en el primer tren laboratori d'adif es que un dels coches portave instalat un pantograf , el qual en la seva estada a pobla no van parar de plegarlo i desplegarlo,el qual em va fer pensar que potse estaven questionan el fet de poder electrificar la linia. pero no em quadrava per l'explicacio que em van donar els treballadors ingenyers etc de remodelació de la linia.
El que molt provable sigui es que es fasi una electrificació fins a Balaguer y fins i tot una doble via.
personalment pel tema del material ,FGC continuara amb el conveni amb renfe que poc li quede . El que ferrocarrils aurie de fer es adquirir uns trens de 2 coches que seria ideal per la linia, tipo ferrobus , tamagochi ,pero el problema esta en qu el alinioa la van fer en amble iberic i que si FGC vol material varatillo auran de ser de la sapastre de la renfe trd?
nose vosaltres que nopineu?
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
ome el doble via es complicat perque hi ha llocs on no hi cabria i llocs que aniria mol estret.
el que vec mes viable seria un intercanviador a la alçada de termens o vilanova
el que vec mes viable seria un intercanviador a la alçada de termens o vilanova
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Potser es una ideia una mica estúpida, però podrien posar tercer carril als túnels, o comprar trens que poden anar amb diesel i electric, als túnels es va amb dièsel, i l'exterior amb catenària.
Per cert, sebeu l'horari del tren dels Llacs??
Per cert, sebeu l'horari del tren dels Llacs??
El metro de Barcelona amb motoristes!
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Horaris:
Arribada Sortida
Lleida -- -- 10,30h
Balaguer 10,55h (1) 11,00h
La Pobla 12,30h 16,30h
Balaguer 18,00h (2) 19.00h
Lleida 19,30h
Provinent de: http://www.trendelsllacs.cat/ca/tren-historic
Crec que la millor sol·lució per la línia per comprar material són, o els trens Desiro, o uns automotors SNCF estil X72500.
Arribada Sortida
Lleida -- -- 10,30h
Balaguer 10,55h (1) 11,00h
La Pobla 12,30h 16,30h
Balaguer 18,00h (2) 19.00h
Lleida 19,30h
Provinent de: http://www.trendelsllacs.cat/ca/tren-historic
Crec que la millor sol·lució per la línia per comprar material són, o els trens Desiro, o uns automotors SNCF estil X72500.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Aquesta discussió de quin model de tren posarem a la línia està durant massa, be des del traspàs a FGC el 2005. Jo seria partidari d’agafar un parell o tres 593 dels que estan literalment tirats i abandonats per la geografia espanyola, i els reformaria tipus superman, això si adaptats a PMR no fos cas que acabessin com les 211. Així sortim del pas d’una forma més econòmica i no gens descabellada.
De nou al FTC
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
aixo que diu lo marc serie lo ideal, uns estil tipo els 596 de chile, lunic que saurie de millorar la maltrecha mecanica ,que crec que amb un bon manteniment anirien de lujo.
vaic llegir que fgc va mirar els trens enviats a chile, ja que els convencien la reforma ke els i avien fet , pero em sembl eque no va tirar endevant perque savien don venien akells trens.
vaic llegir que fgc va mirar els trens enviats a chile, ja que els convencien la reforma ke els i avien fet , pero em sembl eque no va tirar endevant perque savien don venien akells trens.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
idea per somiar----> agafa alguna locomotora diesel com podria ser una 333 o una 319 i ficar-hi un parell o tres de vagons del tipus talgo o que fiquin algun tren de la serie 599
idea mes llogica----> ficar un TRD o conservar els actuals
idea mes llogica----> ficar un TRD o conservar els actuals
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Be si als de FGC no els van fer el pes els 593 de Xile, jo els proposo el Talgo XXI, que adaptat convenientment a regionals, podria millorar significativament el temps de viatge.
De nou al FTC