A primera hora del matí, molta (dic molta molta) agafa el metro a l'estació de Santa Coloma direcció Fondo per agafar seient, així doncs quan el tren arriba a Fondo (on hi ha un fotimer de gent) ja només queden pocs seients que sempre són motiu de baralla entre el "currante" de cada dia i les señores ben pintades, a més de que el tren s'omple més no poder. Un cop arriba a Santa Coloma (en direcció H. de Bellvitge) on l'andana es sempre a vessar, s'acaba d'omplir, així doncs, quan arriba a Baró de Viver va com una llauna de sardines i sort que a aquesta estació no hi sol haver més de 20-30 persones. Imagina quan el tren arriba a Trinitat Nova on si que hi puja bastanta més gent que a Baró...metring wrote:Més que dir-ho nosaltres, ens fem ressó del que ens diuen els mateixos maquinistes de la línia.Trytasa Baldaquino wrote:Aquest tema sí que m'agrada...
Visc davant de Trinitat Vella, és a dir, la quarta estació des de Santa Coloma (i tenint en compte que segons els experts fotracataires, Baró de Viver és una estació fantasma on no hi puja ni baixa gairebé ningú).
Segons em van explicar, a Baró de Viver la mitja de ventes de bitllets al dia solía ser d'uns 30 títols de transport i algún diumenge se n'han venut uns 5 o 6.
Com a cas anecdòtic, en els anys següents a l'inauguració de l'estació de Ciutadella (llavors Ribera), alguns dies els taquillers havíen de comprar-se un bitllet per poder justificar la mínima recaptació de l'estació del dia. A dia d'avui a aquella estació aixó és impensable.