Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

228 i 229 a Montcada

Post by UT440_132M »

Divendres, a Montcada Bifurcació, estacionats els 465 228 i 229, aquest últim, al topall, on fa una mica més d'un any hi havien les 440, vigilades, per fins a 4 vigilants de seguretat, petant la xerrada.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by Mako448 »

No tots els civies que estàn o estaràn a Birfucació aniràn a Barcelona,alguns també a València.

M'extranya que la 227M estigui en servei a Barcelona,ja que em pensava que aniria a València.I a veure si ja porten civies ja a la C4,no crec que portin un munt de 465 a la C2sud,ja que volen conservar les 450/451 d'aquella línia.El que haurien de portar són 463 noves per fer que els 465 en simple que circulen a la C2 sud vaguin en doble(tot i que la previsió és que circulin 465 en doble),ja que ho trobo una vergonya que un tren tant petit com una 465 en simple el facin circular per la línia de rodalies amb mès demanda,i sobretot a l'estiu.

Les 465 en simple,en la meva teoria,per la C1,C2 i C4 són trens petits.Ideals serien per la C3 sobretot,i per la C7 seria un tren massa gran.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

465 a la R3, problema amb les andanes

Post by UT440_132M »

A la R3 tindríem un problema si fiquessin 465, moltes andanes d'estacions intermitges, estàn adaptades per a composicions de 3 cotxes, un exemple, Figaró, St. Martí de Centelles, o Hostalets de Balenyà. Moltes vegades, quan s'ha fet alguna circulació amb 6 cotxes, els 6 cotxes de cua queden a la zona on no s'ha alçat l'andana, obligant a fer un bon saltiró. Per mi que no en vingui cap, ja estem bé amb les 440R i 447.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by sag470 »

A la R1, la R2, la R2N i la R4 li calen composiciones de 8 cotxes Civia; a la R2S, composicions de 10 cotxes Civia. A la R3, amb 3 cotxes Civia tindria prou, pero un hores punta el tram Gran-Bcn petaria, per la cual, en hora punta, anirien en doble composició (6 cotxes). Els L'Hosp-Ripoll-Puigc els calen 4 cotxes mínim (s'omplen més que els rodalies de Vic), pero preguem que els Civies no pugin de Vic; els 447 s'hi adapten prou be, sino fos pels seients i, a l'hivern, la perdua de calefacció als ser diàfans.
alexbn
N6
N6
Posts: 230
Joined: Wednesday 04/05/2005 12:41

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by alexbn »

Yo en la C1 más bien pondría Civias de 10 coches si cupieran en las estaciones, porque los de 8 coches ya pasan y van hasta arriba de gente.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Estacions prou llargues segons el pla

Post by Guigui »

alexbn wrote:Yo en la C1 más bien pondría Civias de 10 coches si cupieran en las estaciones, porque los de 8 coches ya pasan y van hasta arriba de gente.
Segons el pla de rodalia previst pel govern central, totes les estacions del nucli de Barcelona acabaran tenint andanes de 200 metres que, per tant, tindran espai per a 465 dobles.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by Renfe451 »

I això significarà que podria ser possible veure Civies 465+465 en servei. Tal i com ha dit en sag470, la C2 sud necessita Civies de 10 cotxes (o sigui de 5+5), per la seva alta demanda.



Salutacions
User avatar
BB9200
N8
N8
Posts: 748
Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contact:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by BB9200 »

O senzillament, remodelar els civies de manera que tinguin més places, doncs ara més sembla un metro que no un tren :x .
Perquè un civia de 5 cotxes té les mateixes places que una 447 en simple quasibé, i una 465 en doble té quasibé la mateixa capacitat que una 447 en doble.
El millor seria contractar trens de 2 pisos que siguin millors que les 450-451, per aquesta línia, doncs té molta demanda.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by Renfe451 »

Una doble de 465's no té la mateixa capacitat que una doble de 447's, una doble de 465's pot oferir més places que les 450/451. Només cal sumar les places que ofereix dues 465's i comparar les places que ofereix les 450/451.


Salutacions
User avatar
BB9200
N8
N8
Posts: 748
Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contact:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by BB9200 »

Ja portaré demà les places exactes que ofereix les 465 en doble, i les comparem amb les de les 447 en doble.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Capacitat de 465 i 447

Post by Guigui »

Un 465 té capacitat per a 997 persones (720 dretes, 277 assegudes), i un 447 per a 702 persones. Extret del web de CAF:
http://www.caf.net/caste/productos/proy ... &sec=prest
http://www.caf.net/caste/productos/proy ... &sec=prest
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

463 a la R3 insuficient

Post by UT440_132M »

sag470 wrote:A la R1, la R2, la R2N i la R4 li calen composiciones de 8 cotxes Civia; a la R2S, composicions de 10 cotxes Civia. A la R3, amb 3 cotxes Civia tindria prou, pero un hores punta el tram Gran-Bcn petaria, per la cual, en hora punta, anirien en doble composició (6 cotxes). Els L'Hosp-Ripoll-Puigc els calen 4 cotxes mínim (s'omplen més que els rodalies de Vic), pero preguem que els Civies no pugin de Vic; els 447 s'hi adapten prou be, sino fos pels seients i, a l'hivern, la perdua de calefacció als ser diàfans.
Una 463 per la R3 és totalment isuficient. Ara mateix acabo de tornar de BCN, i hi ha hagut un grup de jovent, que han anat drets tot el trajecte fins a Vic, i anàvem en una 447 en simple. L'únic lloc de la línia on hi cabria una 465 doble, seria a Vic, ja que l'andana està preparada, per encabir-hi fins a 3 composicions. El que cal fer, és posar composicions dobles, sempre!, tant si fas Granollers - Canovelles, com si fas La Garriga, Vic, Ripoll, Ribes etc... A partir de La Garriga sempre s'omplen fins a les orelles les composicions simples. Per cert, ja que el fil va de Civia, aquesta tarda hi havia estacionat a Montcada, el 465 230M. Juntament amb els 227M 228M i 229M.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by Renfe451 »

A la C3 s'haurien de posar Civies 4+4, si és que caben a totes les estacions. I si no és possible, amb un 4+3, tot i que tampoc serà suficient...


Salutacions
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by canalcole »

VERGONYA
Aquesta es una de les moltes paraules que es podrien dir havent vist una 463 EN SIMPLE fent un servei C2 Sud (18.24/19.10).
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by metring »

Cert, també en fa quan posen una 451, imagina't un civia...
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by Pere »

La vergonya més gran és que circulin trens civia més amunt de Vilanova tal i com estan les estacions.
david_jim
N4
N4
Posts: 65
Joined: Monday 28/08/2006 1:24
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Location: Sant Celoni
Contact:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by david_jim »

I s'hauran quedat tan amples després d'això. No se'ls remourà la consciència després a casa als responsables d'això, ni que sigui una miqueta? :nono
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by metring »

Pere wrote:La vergonya més gran és que circulin trens civia més amunt de Vilanova tal i com estan les estacions.
I abans i tot, des de Sitges.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by Renfe451 »

Adif ha de posar mans a la obra per reformar les estacions de Sitges cap amunt, fins a Sant Vicenç de Calders. Per que en el estat en que estàn, es bastant vergonyós, i això que van dir que les estacions del Garraf les reformarien, Cubelles inclosa.


Salutacions
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Totes les estacions del nucli de rodalia

Post by Guigui »

Renfe451 wrote:Per que en el estat en que estàn, es bastant vergonyós, i això que van dir que les estacions del Garraf les reformarien, Cubelles inclosa.
No sols les del Garraf. Van dir que totes les del nucli de rodalia, aixecant andanes i allargant-les fins als 200 metres per a encabir-hi 465 dobles.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”