Autobus TV3 - Metro

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Autobus TV3 - Metro

Post by canalcole »

El dia 25 de Juny vaig anar de públic a "El club" de TV3, i em vaig fixar que davant de l'entrada s'esperava un microbus que porta als treballadors de Televisió de Catalunya fins a una estació de metro. No se l'estació de metro on et porta el bus, però suposo que deu ser Can Vidalet, Can Boixeres o Sant Ildefons, totes elles de la linia 5 del Metro de Barcelona. Sabeu quina és?
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Re: Autobus TV3 - Metro

Post by BB9200 »

T'ho contesto demà, que pou ho sé però no me'n recordo :) .
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Sant Ildefons, no cal que li doneu més voltes. El veig cada dia i conec una noia que hi treballa i el fa servir.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Porta del Metro de Sant Ildefons (parada Bus L10-L85-L77) fins aTV3
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

OK, gràcies. Es que no m'hi vaig fixar que ficava, sol vaig veure METRO. ;)
oriolp13
N9
N9

Post by oriolp13 »

canalcole wrote:El dia 25 de Juny vaig anar de públic a "El club" de TV3, i em vaig fixar que davant de l'entrada s'esperava un microbus que porta als treballadors de Televisió de Catalunya fins a una estació de metro. No se l'estació de metro on et porta el bus, però suposo que deu ser Can Vidalet, Can Boixeres o Sant Ildefons, totes elles de la linia 5 del Metro de Barcelona. Sabeu quina és?
Ja em va semblar veure't a mi :x :x
Percert, se sap si aquest bus el pot agafar algú que no sigui treballador de TVC?
Salutacions,

Oriol
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

oriolp13 wrote:
canalcole wrote:El dia 25 de Juny vaig anar de públic a "El club" de TV3, i em vaig fixar que davant de l'entrada s'esperava un microbus que porta als treballadors de Televisió de Catalunya fins a una estació de metro. No se l'estació de metro on et porta el bus, però suposo que deu ser Can Vidalet, Can Boixeres o Sant Ildefons, totes elles de la linia 5 del Metro de Barcelona. Sabeu quina és?
Percert, se sap si aquest bus el pot agafar algú que no sigui treballador de TVC?
Em vas veure per la tele?
No, crec que NOMÉS es per a treballadors de Televisió de Catalunya.
oriolp13
N9
N9

Post by oriolp13 »

canalcole wrote:
oriolp13 wrote:
Em vas veure per la tele?
No, crec que NOMÉS es per a treballadors de Televisió de Catalunya.
Si, t'ho dic de memòria però crec que era el dia que sortia el Mag Lari, i tu estaves a primera fila, i va seure aprop teu (i suposo que l'home del teu costat era el teu avi) :x :x
Salutacions,

Oriol
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Post by BB9200 »

Només el poden agafar els treballadors de TV3, és a Sant Ildefons la parada principal.
A més, afegeixo que depèn de quins dies surt de SANTS, i té algunes parades entremig del camí (que no sé si les continua tenint, us ho dic això de fa 2 anys, és clar).
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”