Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by canalcole »

Clar, lo fotut es si has de fer transbord. A mi l'any passat venia amb un C1 i tenia de fer transbord a Clot amb C2, i com que el C1 portava 15 min. de retard, vaig perdre el C2 per uns minuts, i ale, a esperar mitja horeta... :emprenyat
metring
Administrador

Post by metring »

Doncs al igual que fan lo de la Devolució Express, caldria plantejar-se una mena de compensació per la gent que perd un transbordament, perquè no hi ha dret de fer-los perdre, i que la gent tingui que esperar tanta estona.
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

metring wrote:Doncs al igual que fan lo de la Devolució Express, caldria plantejar-se una mena de compensació per la gent que perd un transbordament, perquè no hi ha dret de fer-los perdre, i que la gent tingui que esperar tanta estona.
Doncs imagina't les linies que tenen menys freqüencia de pas, com la C3 o la C4... :emprenyat Al cap d'uns dies de que et passi això sovint no et poden ni tranquilitzar... :tranqui
metring
Administrador

Post by metring »

També relacionat amb la C2 Sud, per què aquesta rotació de material tant estranya? El tren que surt de Sants a les 17:06 cap a Sant Vicenç sol ser una 450-451 doble, doncs avui era simple, i la gent no tenia per on moure's! Què no saben que ara la gent va més a la platja i hi ha més moviment de viatgers? Com posen un tren simple??
Guigui
Administrador

No agafo Renfe per això

Post by Guigui »

Per tot aquest ball de retards que dieu, avui he anat a Vilafranca en cotxe, i això que em tocava treballar just al costat de l'estació! I això que ja em conformava amb trigar mitja hora més...

Aquest país va de cap a la ruïna, i els polítics, com si res!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
metring
Administrador

Post by metring »

Ahir, després d'un fotimer de dies, va anar puntual!!!! Cosa de queixar-se al fòrum? :D
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

metring wrote:També relacionat amb la C2 Sud, per què aquesta rotació de material tant estranya? El tren que surt de Sants a les 17:06 cap a Sant Vicenç sol ser una 450-451 doble, doncs avui era simple, i la gent no tenia per on moure's!
Per desgràcia l'he tingut que agafar jo per anar de Segur a Cunit, però de tornada (surt de SVC a les 18.33).
metring wrote:Què no saben que ara la gent va més a la platja i hi ha més moviment de viatgers? Com posen un tren simple?
No, ells com que van amb el seu cotxe, no pensen en els que van en tren. >:(
I lo de ficar un tren en simple, es perquè deuen pensar: un tren de dos pisos, ja cobrira el passatge amb 3 vagons. :x
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Post by BB9200 »

Doncs avui avaria:
03/07/2009 - 15:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, a causa d'una incidència a les instal·lacions de l'estació de Martorell, els trens de la línia C4 Sud porten uns retards aproximats de 25 minuts entre Barcelona i Sant Vicenç de Calders en tots dos sentits. Anirem seguint aquesta incidència. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat.
Procedent de: http://www.3cat24.cat/transportpublic//
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
UT440_132M
N10
N10
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152

Retard al tren a Manresa

Post by UT440_132M »

Per això aquesta tarda, quan he estat a l'Hospitalet, he vist un Manresa que portava mínim 25 minuts de retard. Val a dir que a partir de les 18:30, suposo que és habitual, però la majoria dels trens ja sortien de l'Hospitalet amb 10 minuts de demora.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
Alex_C4
N6
N6

Re: Retard al tren a Manresa

Post by Alex_C4 »

UT440_132M wrote: Val a dir que a partir de les 18:30, suposo que és habitual, però la majoria dels trens ja sortien de l'Hospitalet amb 10 minuts de demora.
:ok exacte tot solbentat i seguint la normalitat
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Exacte, jo he agafat el Manresa de les 18.03 a L'H que ha sortit a les 18.17 intercalat entre el Blanes de les 18.07 i el Calella de les 18.17. Així doncs aquest úlim també ha patit enderreriments.
evarujo
N6
N6

Post by evarujo »

BB9200 wrote:Doncs avui avaria:
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, a causa d'una incidència a les instal·lacions de l'estació de Martorell, els trens de la línia C4 Sud porten uns retards aproximats de 25 minuts entre Barcelona i Sant Vicenç de Calders en tots dos sentits. Anirem seguint aquesta incidència. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat.
´

Jo a les 15:30 era a l'estació de Martorell i hi havia a la via 1 la 269-231 amb un habiss parada i amb pantos baixats i a la via del costat no se si la 3, la 250-015 amb un altre mercant amb pantos pujats. De cop vaig veure que venien dos operaris d'Adif carregats amb dues peces que semblaven algo del canvi d'agulles. Tots els Manresa-SVC i inversos/Terrasses i Vilafranques circulaven per la via 2. De fet, el Vilafranca de les 15:50 va venir a les 16:04. Pel que veig es va liar la troca després... (a l'estació de Vilafranca també es va liar perqué unes viatgeres volien reclamar la devolució i el noi de la guixeta no els hi donava ja que segons li havien dit eren 13 minuts i no 15 els de retard... al final van deixar queixa al llibre de reclamacions...)

salut!
Enric
N7
N7

Post by Enric »

evarujo wrote:
BB9200 wrote:Doncs avui avaria:
´

Jo a les 15:30 era a l'estació de Martorell i hi havia a la via 1 la 269-231 amb un habiss parada i amb pantos baixats i a la via del costat no se si la 3, la 250-015 amb un altre mercant amb pantos pujats. De cop vaig veure que venien dos operaris d'Adif carregats amb dues peces que semblaven algo del canvi d'agulles. Tots els Manresa-SVC i inversos/Terrasses i Vilafranques circulaven per la via 2. De fet, el Vilafranca de les 15:50 va venir a les 16:04. Pel que veig es va liar la troca després... (a l'estació de Vilafranca també es va liar perqué unes viatgeres volien reclamar la devolució i el noi de la guixeta no els hi donava ja que segons li havien dit eren 13 minuts i no 15 els de retard... al final van deixar queixa al llibre de reclamacions...)

salut!
Dona la casualitát que jo venia amb un Sant Vicenç i una mica mes tard que tú també estaba per allá amb tot el enrenou, allavorans vaig aprofitar el moment i desde el pont que está a dalt vaig grabar la incidencia amb la 269 a via principal amb els pantos baixats i a via 3 la 250.
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Enric wrote:[[...] la 269 a via principal amb els pantos baixats i a via 3 la 250.
xD Semblava que deies amb els pantalons baixats. :riure
Enric
N7
N7

Post by Enric »

http://www.youtube.com/watch?v=qEOoOPHM ... annel_page

Aquet es el enllaç on es veu la 269-231 a Martorell el divendres pasat i va que originar amb la seva averia tots els retards a la C-4
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Mireu que m'he trobat avui anant en bici per Cunit...

Eltrendelamevavida wrote:07/07/09 - 13.15 - CUNIT
El Civia 465.210, el que te un defecte al teleindicador del 710M, ha quedat parat a uns 500 m. de l'estació de Cunit. Quan ha pogut arrencar, li ha costat , com podeu veure al video.
A causa d'això el tren ha portat 10 minuts de retard.

PD: Un guiri que estava al costat meu quan ha passat li ha fet fotos, li haura agradat el tren... :)
Altaria_Trianilla
N7
N7

Post by Altaria_Trianilla »

Saps si tenia algun tren al davant o de quin color estava el senyal? Te pinta de que li hagi tirat l'ASFA, al rearmar i ultrapassar el senyal, si estava en ambre, la velocitat màxima és de 30km/h.

;)
Image
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

La senyal estava en verd, ja que, a més ja anava amb retard de la seva hora. No havia passat cap tren davant desde feia 10 minuts, i era un Talgo. El conductor he vist que desde la cabina telefonava a algú, però en cap moment ha sortit de la cabina.
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Avui, el mateix Civia que ahir (465.210) ha quedat parat uns 15 minuts a la sortida de l'estació de Segur de C. , mirant cap a BCN. Ha sigut el Civia de les 19.10 (Segur).
Una foto feta desde casa meva amb el mòbil del meu pare (mala qualitat) , que es el que m'ha explicat tot el que ha passat, ja que no hi era jo. :)
07-08-09_191938.jpg
07-08-09_191938.jpg (7.62 KiB) Viewed 5970 times
Renfe451
N9
N9

Post by Renfe451 »

Què li passa a aquest Civia que es va aturar durant dos dies seguits en el mateix lloc? Avui també ho ha tornat a fer?

Salutacions
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”