Estava fixant-me en les fotografies que vam fer el dia que vam visitar les cotxeres de TMB, en el qual vam veure el primer 3000 R que encara no havia començat a circular, i ara el veia una mica estrany. De seguida he vist que el frontal és diferent, amb la part negre que arriba molt més avall dels vidres, com imitant un 5000, mentre que els que s'han reformat després porten tota la part de xapa vermella.
Sabeu si aquell primer 3000 R continua amb aquesta decoració, o se li ha canviat a la que després s'ha anat aplicant a la resta de reformats? Va arribar a circular amb la decoració que vam veure al Triangle?
Us poso dues fotos perquè ho veieu clar:
3000 R tal com són ara:
Primer 3000 R:
Decoració frontal 3000 reformats
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Decoració frontal 3000 reformats
- Attachments
-
- 3000 R al Triangle, amb decoració de prova
- triangle-3000r.jpg (65.2 KiB) Viewed 2491 times
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Mai vist en circulació
Personalment, no he vist mai cap 3000R amb el frontal "experimental" circulant per la L3, i això que és la "meva" línia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Decoració frontal 3000 reformats
Jo no m'hi havia fixat, fins que ho ha dit ell. Potser al reformat al Triangle, li van pintar l'excés de franja negra de vermell, per a que quedés igual que els reformats a Tradinsa.
Re: Decoració frontal 3000 reformats
Al fil dels 3000R, ja ho vaig dir, el prototip del primer, era per que es volia posar el mòdel de pintura identic als 5000.
Per com veieu, es una mica lletg, i van posar l'estil dels autobusos.
Com a anecdota, aquesta segur que no la sabeu.
El prototip, el 3013-3036, a la foto de la pintura antiga, la part negra, està uns milimetres més endins del que es vermell a la part de sota dels vidres de la foto actual.
Si el trobeu, veureu que té un relleu cap a endins, la part central.
Per com veieu, es una mica lletg, i van posar l'estil dels autobusos.
Com a anecdota, aquesta segur que no la sabeu.
El prototip, el 3013-3036, a la foto de la pintura antiga, la part negra, està uns milimetres més endins del que es vermell a la part de sota dels vidres de la foto actual.
Si el trobeu, veureu que té un relleu cap a endins, la part central.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Decoració frontal 3000 reformats
Este 3000 R, el primero de ellos, no llegó a circular con ese frontal tan "negro", lo hizo con el frontal acutual, el de todos los Ref. pero eso si, mantenia la franja ancha roja lateral, ahora ya, no.
Tampoco estoy seguro del todo, pero me parece que ya no tiene el relieve que citais...
Tampoco estoy seguro del todo, pero me parece que ya no tiene el relieve que citais...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: Decoració frontal 3000 reformats
El relleu el van fer a Tradinsa, amb el qual el segueix i el seguirà tenint, només cal fixar-se bé.
Recordeu, que aquest tren el van refer.
Recordeu, que aquest tren el van refer.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Decoració frontal 3000 reformats
no els hi va quedar un altre, tenint en compte en l'estat que van quedar.
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Decoració frontal 3000 reformats
Teneis alguna foto de el primer 3000R, en el que se vea bien el detalle ese del relieve citado? Tengo la curiosidad... Hoy, me he pasado todo el carrusel de L3, en Pl. del Centre, aprovechando que tenia la tarde libre, y que casualidad... Ese 3000, no estaba en circulacion...Miquel wrote:El relleu el van fer a Tradinsa, amb el qual el segueix i el seguirà tenint, només cal fixar-se bé.
Recordeu, que aquest tren el van refer.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!