Jordi Freixas wrote:BB9200 ha escrit:
També estaria bé que des de Suïssa portessin alguna locomotora antiga (dels anys 40) de l'antic FO, que abans els remolcaven (ja seria molt demanar, eh, per axò ) .
I per què vols una locomotora de Suïssa dels anys 40? Per treure-li personalitat al Cremallera de Núria?
No, home! Però ja que tenim els SportWagen, almenys una locomotora suïssa, no? Jo no pretenc convertir el cremallera en una espècie de línia històrica!
Jordi Freixas wrote:Interessant, però tinguent en compte que la no. 6 no arribar mai a prestar servei comercial al Cremallera de Núria, seria igualment una mica absurd. Una altra cosa és que segons la demanda es poguéssin anar alternant tots dos tipus de locomotores (vapor i elèctrica).
Jo vull que la demanda es vagi alternant, i ho he dit amb aquesta intenció. I recordem que la 6 és més una locomotora suïssa, i a més va participar en la construcció del cremallera de Núria, i ha estat més temps allà que a Montserrat.
Jordi Freixas wrote:BB9200 ha escrit:
alguns vagons més que vinguin de Suïssa,
Perquè vinguin més vagons de Suïssa, millor fer això; més car, però a la llarga més efectiu.
Home, és clar, és només com una alternativa.
Jordi Freixas wrote:Però això sí que seria treure profit a la línia, i no el que li estan fent ara, que només aconseguiran que la gent agafi més Núria per anar caminant que el cremallera.
S'ha de poguer treure profit a la línia en gran part amb el material que tenen actualment, però adminsitrat d'una altra manera.
Jo també defenso això però no olvidem que la línia té una finalitat especialment turística, i no de metro del ripollès.