Nova línia d'Aragó a València

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
metring
Administrador

Nova línia d'Aragó a València

Post by metring »

http://www.adn.es/local/aragon/20090714 ... linea.html

Renfe creará una línea de Aragón a Valencia

La compañía Renfe se comprometió ayer a crear una nueva línea que unirá HuescaZaragozaTeruel y Valencia. Este nuevo servicio reducirá el tiempo de recorrido y potenciará el futuro eje Cantábrico-Mediterráneo. Además, a partir del próximo mes de septiembre se incorporarán nuevos trenes y material que sustituirán al que se utiliza, actualmente, y que está obsoleto.

Estos son los principales compromisos que cerraron ayer el presidente de Renfe, Teófilo Serrano, y el consejero de Obras Públicas del Gobierno de Aragón, Alfonso Vicente, en una reunión que se celebró en Madrid. El Ejecutivo autónomo también mostró su intención de participar en la gestión de la red de cercanías de Zaragoza. En ese encuentro, Vicente expresó su desacuerdo por la supresión de la capital aragonesa como origen y destino de los trenes AVE rumbo a Madrid y Barcelona. El consejero insistió en que Aragón "está siendo discriminada". Por su parte, el responsable de Renfe se comprometió a mantener los cupos para los viajeros de la capital aragonesa y a estudiar los niveles de ocupación de estos trenes.
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Re: Nova línia d'Aragó a València

Post by BB9200 »

De fet, no és tant nova: El tram Saragossa-Terol porta uns quants anyets adaptat.
metring wrote: En ese encuentro, Vicente expresó su desacuerdo por la supresión de la capital aragonesa como origen y destino de los trenes AVE rumbo a Madrid y Barcelona.
Si bé és cert que els trens que circulaven per aquest traçat eren 103, i tenien totes les places de Preferente suprimides per estalviar costos degut a la poca gent que viatjava (o a la mínia ocupació del Siements de bastants vagons per un tren així), és cert que tothom té dret a mantenir un servei útil per al ciutadà, que al cap i a la fi és el que interessa.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Guigui
Administrador

Línia "nova"

Post by Guigui »

Jo diria que adequaran la línia de Saragossa a Sagunt. Però sempre queda millor dir que en faran una de nova, perquè aprofitar coses velles és de pobres, i Espanya no n'és, evidentment...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Re: Nova línia d'Aragó a València

Post by BB9200 »

De fet, ja està fet en el tram de Saragossa a Terol, amb només unes petites rectificacions de traçat. Si bé és cert que falta la doble via, encara que ja està preparat de Saragossa a Terol per aplicar-la.
Guigui wrote:perquè aprofitar coses velles és de pobres, i Espanya no n'és, evidentment...
Jo, per exemple, no aprofitaria l'actual estació de Terol, doncs no està gens adaptada a les necessitats d'alta velocitat.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Guigui
Administrador

Aprofitar Terol

Post by Guigui »

BB9200 wrote:Jo, per exemple, no aprofitaria l'actual estació de Terol, doncs no està gens adaptada a les necessitats d'alta velocitat.
Doncs jo sí que l'aprofitaria. Perquè fer-ne una de nova significaria allunyarla irremissiblement del centre. I, si no recordo malament de la vegada que hi vaig ser, no hi hauria d'haver massa problemes amb afegir-hi dues vies operatives.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”