Per cert... acabo d'arreclar alguns apartats del Cremallera de Núria al wiki de l'Fòrum del Transport, i hi han algunes dades que a mi mateix no em quadren gaire:
Jo sabia que originalment, en el Cremallera de Núria hi havien 15 cotxes de viatgers comptant el cotxe saló. No obstant... em trobo això...
Cotxe 22
Reconvertit en vagó plataforma i reenumerat com a PM02.
En servei al Cremallera de Montserrat.
En servei regular de viatgers des de l'any 1931 fins l'any 2003.
Remolcat per locomotora elèctrica, locomotora diesel o automotor.
... i una mica més avall, m'hi trobo això altre...
Cotxe 02
Reconvertit en vagó plataforma 02.
En servei regular de viatgers des de l'any 1931 fins l'any 2003.
Remolcat per locomotora elèctrica, locomotora diesel o automotor.
Cotxe 25
Reconvertit en vagó plataforma 03.
En servei regular de viatgers des de l'any 1931 fins l'any 2003.
Remolcat per locomotora elèctrica, locomotora diesel o automotor.
A més a més, em trobo que m'apareixen 16 cotxes en total i no 15.
D'altra banda, tinc una curiositat:
Què passa amb la locomotora número 5? Sempre que es parla del vapor a Núria es parla de la número 6, però la 5 sembla com que no estigués enlloc. Està exposada a alguna altra banda? Està destruida? La va abduir un omni?
I per últim... algú em podria aclarir què va passar exactament entre les locomotores E2 i E3 pel que fa la numeració?