Autobusos de Lleida

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Glac58
N8
N8
Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Re: Autobusos de Lleida

Post by Glac58 »

Penjo algunes fotos que he tovat :P
Attachments
bus lleida ex 4113.jpg
bus lleida ex 4113.jpg (14.58 KiB) Viewed 1909 times
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

El 4115 que en breu sera destinat a Cerdanyola junt amb el seu germa besso el 4114
Attachments
4115.jpg
4115.jpg (58.8 KiB) Viewed 1893 times
Evalleida
N7
N7
Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Post by Evalleida »

Quines fotos mes xules :o
Danilleida
N7
N7
Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Post by Danilleida »

Ja podrien tindre busos aixi a les autoescoles, seria un pasada portar un bus aixi de practiques, aixi un es pot treure el carnet be xD
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Danilleida wrote:Ja podrien tindre busos aixi a les autoescoles, seria un pasada portar un bus aixi de practiques, aixi un es pot treure el carnet be xD
Ja veus amb un mercedes ;) crec que per Andalucia roda algun tipo com els que tenim a Lleida per amb canvi manual.
L5 BORDETA
N5
N5

Post by L5 BORDETA »

Avistat avui el L5 BORDETA 4057, 4138, 4058 y 4150, L3 PARDINYES 4056 :) :D
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

L5 BORDETA wrote:Avistat avui el L5 BORDETA 4057, 4138, 4058 y 4150, L3 PARDINYES 4056 :) :D
Avui estas content s'ha de notar que es divendres xD el 4150 sortira a la nit a fer la NL1 segurament.
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Aquesta tarda el 4056 estava a cotxeres i el 4150 a la L3.
Amb relació amb el que va comentar el Erbukisobre els autocars nous es cert, l'altre dia dia no el vaig veure perque el tenien amagat, de moment son 2 autocars nous que han arribat a les cotxeres de Lleida esperant que en els propers dies arribin alguns mes, nose que faran amb els autocars prestats de sarfa i sarbus anire investigant ;)
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Si voleu fer-vos una idea de com es per la part del davant entreu a la paginia de autocars pons es identic pero amb taronja, roig i blanc ;)
Evalleida
N7
N7

Post by Evalleida »

Aquesta tarda estaven fent cursets als conductors de autobusos urbans sobre el funcionament dels autocars, suposo que voldran donar vacances als conductors dels autocars de sarbus a lleida ;)
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Ahir vaig estar per Sabadell centre pasant el dia i per tonar a Barcelona vaig agafar un citaro articulat de Marfina bus del Grup Sarbus concretament vaig agafar el 4154 durant tot el trajecte el eix de la part de darrere tremolava com si estigues malament i la part del darrere se li anava molt quan vaig arribar a l'estació de Fabra i Puig vaig poder veure que el problema que te a l'articulació es degut a que quan arriba a la citada parada es queda doblegat molta estona aixo a la llarga es perjudicial, les diferencies que vaig trovar es que tenem mes finestres i la zona de la part del darrere es tota de seients en canvi els de Lleida tenen a la plataforma del mig per posar 2 PMR o cotxets i una altra despres de l'articulació per un cotxet, jo que volia veure algun ex-autobusos de Lleida enfin un altre dia sera :riure :D
Evalleida
N7
N7

Post by Evalleida »

Glac58 wrote:Ahir vaig estar per Sabadell centre pasant el dia i per tonar a Barcelona vaig agafar un citaro articulat de Marfina bus del Grup Sarbus concretament vaig agafar el 4154 durant tot el trajecte el eix de la part de darrere tremolava com si estigues malament i la part del darrere se li anava molt quan vaig arribar a l'estació de Fabra i Puig vaig poder veure que el problema que te a l'articulació es degut a que quan arriba a la citada parada es queda doblegat molta estona aixo a la llarga es perjudicial, les diferencies que vaig trovar es que tenem mes finestres i la zona de la part del darrere es tota de seients en canvi els de Lleida tenen a la plataforma del mig per posar 2 PMR o cotxets i una altra despres de l'articulació per un cotxet, jo que volia veure algun ex-autobusos de Lleida enfin un altre dia sera :riure :D
Aquestos autobusos ja se sap deuran tindre mes trote els pobrets ;)
trainman
N9
N9

Post by trainman »

Supongo que el Citaro que comentas es el 2154. Llegó en mayo del año pasado para sustituir al 2151, que se autoincendió en Barberà del Vallès en agosto del 2007
Glac58 wrote:Ahir vaig estar per Sabadell centre pasant el dia i per tonar a Barcelona vaig agafar un citaro articulat de Marfina bus del Grup Sarbus concretament vaig agafar el 4154 durant tot el trajecte el eix de la part de darrere tremolava com si estigues malament i la part del darrere se li anava molt quan vaig arribar a l'estació de Fabra i Puig vaig poder veure que el problema que te a l'articulació es degut a que quan arriba a la citada parada es queda doblegat molta estona aixo a la llarga es perjudicial, les diferencies que vaig trovar es que tenem mes finestres i la zona de la part del darrere es tota de seients en canvi els de Lleida tenen a la plataforma del mig per posar 2 PMR o cotxets i una altra despres de l'articulació per un cotxet, jo que volia veure algun ex-autobusos de Lleida enfin un altre dia sera :riure :D
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Si exacto ;) durante el trajecto yo me sente el la parte de atras del 2154 i se oian como unos pitidos muy taladrantes que venian del motor nose que seria pero me parecia muy raro, tambien vi un citaro estadard identico a los 4153 - 4156 de autobusos de Lleida que tenia un impacto por el lateral derecho y autobuses de TUS vi replicas identicas de los buses de la serie 4129 - 4132 de autobusos de Lleida.
L5 BORDETA
N5
N5

Post by L5 BORDETA »

Avistat avui el L5 BORDETA 4057, 4138, 4058 y 4135, L3 PARDINYES 4056 :) :D
Sky
N9
N9

Post by Sky »

L'alcalde rep l'AV del Camí de Montcada

• Semàfor per girar a l'esquerra des del Camí i ampliació del recorregut de l'autobús del Tanatori per Montcada i Gualda

L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, s'ha reunit avui amb l'AV del Camí de Montcada acompanyat dels regidors Josep Barberà i Joan Gómez. Ros ha informat els veïns que, properament, la Paeria posarà en servei el semàfor que permerà girar a l'esquerra des del Camí de Montcada en direcció a l'avinguda de l'Onze de Setembre. D'altra banda, la Paeria estudiarà la viabilitat d'implantar-hi el doble sentit de circulació que demanen els veïns, sempre i quan no s'hagi de prescindir del carril bici. Ros ha anunciat que a la tardor s'ampliarà el recorregut de la línia d'autobús del Tanatori, que donarà el tomb per tot el Camí de Montcada i Gualda. Finalment, l'alcalde ha comunicat a l'AV que el camí és millorarà dins de la campanya d'estiu d'asfaltatge i que la Paeria analitzarà si és viable dotar la partida amb un local social.

http://www.paeria.es/cat/ajuntament/not ... p&Pagina=1
Evalleida
N7
N7

Post by Evalleida »

Sky wrote:L'alcalde rep l'AV del Camí de Montcada

• Semàfor per girar a l'esquerra des del Camí i ampliació del recorregut de l'autobús del Tanatori per Montcada i Gualda

L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, s'ha reunit avui amb l'AV del Camí de Montcada acompanyat dels regidors Josep Barberà i Joan Gómez. Ros ha informat els veïns que, properament, la Paeria posarà en servei el semàfor que permerà girar a l'esquerra des del Camí de Montcada en direcció a l'avinguda de l'Onze de Setembre. D'altra banda, la Paeria estudiarà la viabilitat d'implantar-hi el doble sentit de circulació que demanen els veïns, sempre i quan no s'hagi de prescindir del carril bici. Ros ha anunciat que a la tardor s'ampliarà el recorregut de la línia d'autobús del Tanatori, que donarà el tomb per tot el Camí de Montcada i Gualda. Finalment, l'alcalde ha comunicat a l'AV que el camí és millorarà dins de la campanya d'estiu d'asfaltatge i que la Paeria analitzarà si és viable dotar la partida amb un local social.

http://www.paeria.es/cat/ajuntament/not ... p&Pagina=1
El que volen fer es desgraciar la L17 amb experiments extranys ja amb prou feines compleix el horari de 1 hora per volta imagineu-vos fer-lo pujar fins a Gualda, amb els autobusos actuals que contem 42 exactament sol es pot ampliar el temps d'espera, cada cop tinc mes clar que el 4125 i el 4126 es queden a Lleida perque amb 4 autobusos nous no podrem fer res, de moment el 4055 marxa fijo junt amb el 4114 i el 4115.
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

Aquesta gent va a reventar autobusos i a explimir-los al maxim, la L4 dubto molt que tingui mes de 1 bus, la L17 pujara el temps de espera si es fa l'ampliació del recorregut, encara que si els representants dels sindicats dels treballadors dels autobusos de Lleida firmen cosa que va pasar amb algunes linies, apretarien tot el posible el temps.
sergilleida
N7
N7
Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda

Post by sergilleida »

D'aquesta manera si dona el ytomb pel Cami de Montcada i Gualda vol dir que fara el gir a la rotonda de la gasolinera de Gualda, incrementat la freqüència de pas uns quants minuts. No se si es una bona idea aixo de allargar mes la linia. Veurem com ho solventen...
Glac58
N8
N8

Post by Glac58 »

sergilleida wrote:D'aquesta manera si dona el ytomb pel Cami de Montcada i Gualda vol dir que fara el gir a la rotonda de la gasolinera de Gualda, incrementat la freqüència de pas uns quants minuts. No se si es una bona idea aixo de allargar mes la linia. Veurem com ho solventen...
Jo ho trvo una rucada aixo de fer pasar la L17 per Gualda, per a que volen posar una altra linia si amb la L8 ja van fent :x.
Una altra cosa volia dir la avinguda del segre avui romandra tallada per les obres del nou pont de princep de viana la L3 tot el mati va perden voltes perque te de anar de el mercolleida a comptes d'urgell per sertir a la rambla ferran metres que la LP va fent surt de pont vell i es desvia per rambla ferran per agafar comptes de urgell, roger de lluria i fins a parar davan el mercolleida
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”