Diferente circulación de los trenes
Re: Diferente circulación de los trenes
És molt estrany això que dius. És possible que la línia sigui de doble via única, o com es digui?
- Guigui
- Administrador
Doble via com Déu mana
De cap manera. A part de que seria una barrabassada absoluta de cara a la seva gestió.Jordi Freixas wrote:És molt estrany això que dius. És possible que la línia sigui de doble via única, o com es digui?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Doncs ni idea. Per cert, una pregunta. Un cop la línia Perpinyà -Portbou entra a l'estació de Cervera, amb quines lletres s' "enumeren" les dues vies principals?
-
- N10
No ho és pas. Però sempre es pot circular a contravia per necessitat. Si la via està banalitzada és més fàcil però també es pot fer amb altres blocatges.Jordi Freixas wrote:És molt estrany això que dius. És possible que la línia sigui de doble via única, o com es digui?
La circulació entre Cerbère i Perpinyà es fa normalment per l´esquerra, tret de dies que hi hagi obres d´alguna mena.
L´única diguem-ne... excepció, és el chicane del pont sobre el riu Tec a Palau del Vidre, entre Elna i Argelers.
L´única diguem-ne... excepció, és el chicane del pont sobre el riu Tec a Palau del Vidre, entre Elna i Argelers.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Al pont aquest també se circula per l'esquerra, el que passa és que és una esquerra molt centrada.
437.001 wrote:La circulació entre Cerbère i Perpinyà es fa normalment per l´esquerra, tret de dies que hi hagi obres d´alguna mena.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Una esquerra molt centrada? Que significa això?
-
- N10
En aquest pont, diguem-ne que hi ha una via doble sobre una via única, com en un tram del tramvia de Sevilla que passa pel centre.Jordi Freixas wrote:Una esquerra molt centrada? Que significa això?
En aquesta pàgina hi tens fotos.
Increïble... i què els hi costava fer una via doble? El cas del Tranvia de Sevilla el puc entedre, però aquest...
Ah, i en una revista també hi vaig veure una cosa bastant surrealista. A veure si la trobo.
Ah, i en una revista també hi vaig veure una cosa bastant surrealista. A veure si la trobo.
Ja ho he trobat!!! És al número 38 de a revista TrenMania, a la pàgina 6, imatge inferior de la pàgina a l'esquerra, relativa al tren-tranvia híbrid de Kassel: En el mateix estil... EXACTAMENT EN EL MATEIX ESTIL DE LA DOBLE VIA DEL PONT hi apareix un baixador amb tres vies; dues desviades, una a cada lateral i amb andana, i una de central "passant" i sense andana. Malgrat tot, les presència d'un comboi per qualsevol de les tres vies n'impedeix la circulació per a qualsevol de les altres dues.
-
- N10
M'imagino que et refereixes a això... Bastant estrany, la veritat... aviam si algú sap quina utilitat pot tenir això...
Sí, exacte. Em referia això, i amb aquesta imatge encara ho estic veient més estrany.
- Guigui
- Administrador
Com deia l'Obelix...
"Estan bojos aquests germànics."
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
-
- N10
Sabíeu que he proposat fer arribar un tren de vapor francès a Figueres LAV?
Seria tant maco...
Seria tant maco...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- ROMI65
- N6
Des de la meua ignorància, diria que serveix per permetre el pas per la via central d'un tren (de mercaderies o de viatgers) que supere el gàlib de les andanes (que sembla ser de tramvia).victorcasta wrote:M'imagino que et refereixes a això... Bastant estrany, la veritat... aviam si algú sap quina utilitat pot tenir això...
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
Maleïts polítics... Mai ho veuremliniadelRipollés wrote:Sabíeu que he proposat fer arribar un tren de vapor francès a Figueres LAV?
Seria tant maco...
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Estació Tancada
- genissimon
- N10
Aquí ho explica una mica. I és això que diu en ROMI65, afegit que el tramvia s'acosta a una andana o a una altra en funció del seu sentit de circulació.ROMI65 wrote:Des de la meua ignorància, diria que serveix per permetre el pas per la via central d'un tren (de mercaderies o de viatgers) que supere el gàlib de les andanes (que sembla ser de tramvia).victorcasta wrote:M'imagino que et refereixes a això... Bastant estrany, la veritat... aviam si algú sap quina utilitat pot tenir això...
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
-
- N10
Una Mikado remolcant un tros de TGV....mmmmmmm!!!!!
Oriol wrote:Maleïts polítics... Mai ho veuremliniadelRipollés wrote:Sabíeu que he proposat fer arribar un tren de vapor francès a Figueres LAV?
Seria tant maco...
-
- N10
No seria la primera vegada que es veu una locomotora de vapor circulant per una LAV francesa...
-
- N10
però sí una locomotora de vapor per una LAV d'aquí.
victorcasta wrote:No seria la primera vegada que es veu una locomotora de vapor circulant per una LAV francesa...