Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Crec que sóc un dels pocs que té una mica de conciencia en aquest poble, no en té ni l'alcalde...
Per cert, el Rodalies cap a EDF ha passat puntual, a les 18.40, però el Civia que el feia, el primer Rodalies que ha passat després d'aquest follón, ficava SIN SERVICIO, i anava plé... Fins i tot els trens s'han tornat bojos amb tanta incidencia!
Per cert, el Rodalies cap a EDF ha passat puntual, a les 18.40, però el Civia que el feia, el primer Rodalies que ha passat després d'aquest follón, ficava SIN SERVICIO, i anava plé... Fins i tot els trens s'han tornat bojos amb tanta incidencia!
Amb aquest rosari d'atropellaments, la C2 està al nivell d'incidències que havien quan les obres de l'AVE, m'equivoco?
- BB9200
- N8
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Doncs no, però el problema ve de lluny.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
- canalcole
- N9
Ja no portava portes.BB9200 wrote:Doncs com devia anar el Civia... no s'ha trencat cap porta ?canalcole wrote:(era una 451 en doble i plena )
- BB9200
- N8
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Ni tan sols la que connecta amb el maquinista? Quina visió més directa .
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Ara comprenc que a las 17h.15m. s'han creuat aqui el meu poble El Vendrell la 448-028 direccio Saragosa i al reves una 490 cap a Barcelona.
Fa pocs dias vaig anar al Eroski de Calafell i no m'extranya gens que algu sigi atropellat alla, vaig veura com pasaban d'una banda a l'altra un munt de gent, las reixas alguns llocs las trenqan i per anar rapid creuan las vias, i despres pasa el que pasa...
Fa pocs dias vaig anar al Eroski de Calafell i no m'extranya gens que algu sigi atropellat alla, vaig veura com pasaban d'una banda a l'altra un munt de gent, las reixas alguns llocs las trenqan i per anar rapid creuan las vias, i despres pasa el que pasa...
- canalcole
- N9
Ara hi estan ficant un muro per la part de la platja, i per la part del cinema, estàn arreglant les reixes.Enric wrote:Fa pocs dias vaig anar al Eroski de Calafell i no m'extranya gens que algu sigi atropellat alla, vaig veura com pasaban d'una banda a l'altra un munt de gent, las reixas alguns llocs las trenqan i per anar rapid creuan las vias, i despres pasa el que pasa...
- Trenscat
- N10
Realment la gent és "es colmo" amb aquestes coses. Tenen un pas superior o inferior al costat però prefereixen trencar el reixat i arriscar la seva vida. Després passa el què passa. Espero que ara facin tanques més bones i resistents perquè realment allà a Calafell moltes vegades sembla la Rambla de tanta gent com hi ha creuant les vies per on no toca!canalcole wrote:Ara hi estan ficant un muro per la part de la platja, i per la part del cinema, estàn arreglant les reixes.Enric wrote:Fa pocs dias vaig anar al Eroski de Calafell i no m'extranya gens que algu sigi atropellat alla, vaig veura com pasaban d'una banda a l'altra un munt de gent, las reixas alguns llocs las trenqan i per anar rapid creuan las vias, i despres pasa el que pasa...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- canalcole
- N9
Un atropello obliga a Renfe a poner autocares entre Sant Vicenç y Cunit
La víctima murió en el acto con la estación llena de viajeros
http://www.diaridetarragona.com/camp/03 ... icen/cunit
Una persona murió ayer arrollada por el tren en la misma estación de Renfe de Calafell. Los hechos sucedieron sobre las tres de la tarde y obligaron a cortar la circulación ferroviaria entre Cunit y Sant Vicenç de Calders en ambas direcciones hasta pasadas las cinco de la tarde.
Familiares y amigos de la víctima tuvieron que ser atendidos por los servicios de emergencias médicas (SEM) a causa de las crisis de ansiedad que padecieron. Se desconoce si los familiares llegaron a presenciar el atropello.
En el momento del suceso había numerosos viajeros en uno de los andenes de la estación. Equipos de Renfe, Policía Local y Mossos d’Esquadra desalojaron la zona ya que la compañía ferroviaria ya avisó que el servicio quedaría suspendido hasta la retirada del cuerpo.
Renfe habilitó un servicio de autocares entre las estaciones de Sant Vicenç de Calders y Cunit en el servicio de Cercanías mientras que los trenes de larga distancia fueron conducidos por la línea del interior que pasa por Vilafranca del Penedès.
A pocos metros del punto donde se produjo el suceso está el paso inferior que permite cruzar las vías y acceder a la estación. Justo en el punto donde se produjo el impacto no hay ningún paso habilitado para peatones.
[*] La victima va ser un nen d'uns 7 anys.
La víctima murió en el acto con la estación llena de viajeros
http://www.diaridetarragona.com/camp/03 ... icen/cunit
Una persona murió ayer arrollada por el tren en la misma estación de Renfe de Calafell. Los hechos sucedieron sobre las tres de la tarde y obligaron a cortar la circulación ferroviaria entre Cunit y Sant Vicenç de Calders en ambas direcciones hasta pasadas las cinco de la tarde.
Familiares y amigos de la víctima tuvieron que ser atendidos por los servicios de emergencias médicas (SEM) a causa de las crisis de ansiedad que padecieron. Se desconoce si los familiares llegaron a presenciar el atropello.
En el momento del suceso había numerosos viajeros en uno de los andenes de la estación. Equipos de Renfe, Policía Local y Mossos d’Esquadra desalojaron la zona ya que la compañía ferroviaria ya avisó que el servicio quedaría suspendido hasta la retirada del cuerpo.
Renfe habilitó un servicio de autocares entre las estaciones de Sant Vicenç de Calders y Cunit en el servicio de Cercanías mientras que los trenes de larga distancia fueron conducidos por la línea del interior que pasa por Vilafranca del Penedès.
A pocos metros del punto donde se produjo el suceso está el paso inferior que permite cruzar las vías y acceder a la estación. Justo en el punto donde se produjo el impacto no hay ningún paso habilitado para peatones.
[*] La victima va ser un nen d'uns 7 anys.
No tots, també van passar alguns per aqui.Diari de Tarragona wrote:mientras que los trenes de larga distancia fueron conducidos por la línea del interior que pasa por Vilafranca del Penedès.
Selecció Natural.
Una persona, amb un mínim de cultura i sentit comú no ho hagués fet i menys quan estaba venint un tren i menys anant amb un nen de 7 anys.
Una persona, amb un mínim de cultura i sentit comú no ho hagués fet i menys quan estaba venint un tren i menys anant amb un nen de 7 anys.
- canalcole
- N9
Un apaludiment als mitjans de comunicació per cagarla.
Va morir una dona que anava amb el seu fill. Però va morir la dona.
La meva mare la coneixia.
Va morir una dona que anava amb el seu fill. Però va morir la dona.
La meva mare la coneixia.
Lamentable de totes totes
I tot de manera tant innecessària, podent passar per on toca.
I tot de manera tant innecessària, podent passar per on toca.
Es igual que sigi qui sigi, home,dona,nen-a es igual, el fet es lamentable i molt trist , quan la gent s'adonara que un tren a certa velocitat amb el que pesa no frena de cop i volta, tots sabem que per alla els trens pasan rapids pero deu haber gent que es pensa que portan alas i poden anar mes rapids, esperem que no torni a pasar cosa crec que dificil total.
- Guigui
- Administrador
Inconsciència absoluta
Raó de més. Sentimentalismes a part (i és un fet tràgic, i tant que sí!), sembla mentida que hi hagi gent tan inconscient que es pensi que travessar una via del tren és com creuar un carrer amb trànsit pacificat. I, a sobre, amb el pas de vianants no a un quilòmetre, sinó a tocar del lloc!
Ho sento molt, però alguns semblen buscar-s'ho. Ho dic fredament, sense estar-hi involucrat sentimentalment i disposat a sentir de tot per part de familiars i amics.
Ho sento molt, però alguns semblen buscar-s'ho. Ho dic fredament, sense estar-hi involucrat sentimentalment i disposat a sentir de tot per part de familiars i amics.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- canalcole
- N9
He sentit que ahir, a part de l'atropellament de Calafell, a Gavà, una dona es marejà i van tenir que desviar els trens per una de les altres vies d'aquesta estació durant uns 15 minuts. Això al mateix moment que els trens cap a SVC acavaben a cunit.
Doncs mireu això...
http://www.avui.cat/terrassa/notices/20 ... a_4854.php
Denuncien l'atropellament d'un top manta
Va morir a les vies del tren a Castelldefels
ATERRASSA.cat
Castelldefels Ult. Act. 23/07/2009 11:21 Les associacions Sense Papers de Terrassa i Nòmades del Segle XXI, conjuntament amb els familiars d'Ibrahima Diop denuncien la mort tràgica d'aquest jove senegalès que feia temps que vivia a Catalunya i que havia residit a Terrassa. Les dues entitats "exigim que s'aclareixi el que va ocórrer".
El dia 13 de juliol Ibrahima Diop va morir atropellat per un tren a Casteldefells quan corria espantat. La policia, expliquen Sense Papers de Terrassa i Nòmades del Segle XXI, l'havia interrogat per vendre material al carrer. "Aquesta mort ha estat ocultada a l'opinió pública, ateses les circumstàncies en les quals es va produir".
http://www.avui.cat/terrassa/notices/20 ... a_4854.php
ATERRASSA.cat
Castelldefels Ult. Act. 23/07/2009 11:21 Les associacions Sense Papers de Terrassa i Nòmades del Segle XXI, conjuntament amb els familiars d'Ibrahima Diop denuncien la mort tràgica d'aquest jove senegalès que feia temps que vivia a Catalunya i que havia residit a Terrassa. Les dues entitats "exigim que s'aclareixi el que va ocórrer".
El dia 13 de juliol Ibrahima Diop va morir atropellat per un tren a Casteldefells quan corria espantat. La policia, expliquen Sense Papers de Terrassa i Nòmades del Segle XXI, l'havia interrogat per vendre material al carrer. "Aquesta mort ha estat ocultada a l'opinió pública, ateses les circumstàncies en les quals es va produir".
- Guigui
- Administrador
Fil sobre alteracions de servei
Atès que de tant en tant hi ha alguns missatges sobre alteracions de servei que es colen en aquest fil, he decidit crear-ne un d'específic sobre el tema: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=9572
Però potser el títol hauria de fer referència a talls deguts a obres.
- Guigui
- Administrador
Fet.metring wrote:Però potser el títol hauria de fer referència a talls deguts a obres.
- Guigui
- Administrador
Ocultació?
Doncs potser els membres d'aquesta associació no van llegir prou la premsa del dia: http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=138819#p138819http://www.avui.cat/terrassa/notices/20 ... a_4854.php
ATERRASSA.cat