Renfe escolta (?) les queixes dels gironins
Més accions dels usuaris de Renfe a Girona
http://www.elpunt.cat/girona/article/1- ... renfe.html
Més accions dels usuaris de Renfeç
9/05/09 02:00 - Girona -
La Plataforma d'Usuaris de Renfe de les comarques gironines ha anunciat que farà més accions per aconseguir les diverses millores que reclamen al servei. De fet, dilluns al vespre faran una altra assemblea a l'espai de l'estació de Girona per discutir-ho. El dia 21 de maig es reuniran amb els directius de Renfe.
Més accions dels usuaris de Renfeç
9/05/09 02:00 - Girona -
La Plataforma d'Usuaris de Renfe de les comarques gironines ha anunciat que farà més accions per aconseguir les diverses millores que reclamen al servei. De fet, dilluns al vespre faran una altra assemblea a l'espai de l'estació de Girona per discutir-ho. El dia 21 de maig es reuniran amb els directius de Renfe.
Re: Renfe escolta les queixes dels gironins
http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=490082
La Generalitat obre un expedient sancionador a Renfe per publicitat enganyosa arran de la denúncia dels usuaris
Xavier Pi // ACN // 11.05.2009 // 22.55 h
Girona (ACN).- La Generalitat ha obert un expedient sancionador a la companyia Renfe per publicitat enganyosa arran de la denúncia formulada per la plataforma d'usuaris gironins.. La denúncia es va interposar perquè, tot i que en els anuncis s'afirmava que es podien comprar bitllets per Internet, això no era possible. La plataforma presentarà demà dues denúncies més per incompliment de la normativa de protecció de dades, i en prepara una tercera per clàusules abusives. L'assemblea de la plataforma d'usuaris ha decidit aquest vespre aturar un tren a l'estació del passeig de Gràcia de Barcelona si en la propera reunió amb Renfe, prevista pel dia 21 a Madrid, no se surt amb un acord ferm.
La Generalitat obre un expedient sancionador a Renfe per publicitat enganyosa arran de la denúncia dels usuaris
Xavier Pi // ACN // 11.05.2009 // 22.55 h
Girona (ACN).- La Generalitat ha obert un expedient sancionador a la companyia Renfe per publicitat enganyosa arran de la denúncia formulada per la plataforma d'usuaris gironins.. La denúncia es va interposar perquè, tot i que en els anuncis s'afirmava que es podien comprar bitllets per Internet, això no era possible. La plataforma presentarà demà dues denúncies més per incompliment de la normativa de protecció de dades, i en prepara una tercera per clàusules abusives. L'assemblea de la plataforma d'usuaris ha decidit aquest vespre aturar un tren a l'estació del passeig de Gràcia de Barcelona si en la propera reunió amb Renfe, prevista pel dia 21 a Madrid, no se surt amb un acord ferm.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
A Sants, no a Pg. de Gràcia
Insisteixo: on tocaran més els nassos de Renfomentadif serà paralitzant el trànsit d'AVEs. Entre les indemnitzacions que caldria abonar i la mala imatge que crearia entre els únics clients pels quals tenen una certa consideració, el rebombori seria notable.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Renfe escolta les queixes dels gironins
Clar, baixar a les vies dels rodalies, no faria més que crear un "vulgar" endarreriment, amb tants que n'hi han, però si els hi toquen el seu talismà...
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Renfe NO escolta les queixes dels gironins
Proposo als administradors que a aquest fil se li canvïi el títol pel següent:
Renfe NO escolta les queixes dels gironins
Gràcies.
Salut !!
Renfe NO escolta les queixes dels gironins
Gràcies.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
http://www.emporda.info/secciones/notic ... raris-juny
La Plataforma d´Usuaris demana a Renfe que millori servei en el canvi d´horaris de juny
La Plataforma d'Usuaris ha demanat a Renfe que aprofiti els canvis horari del mes de juny per a millorar el trajecte i les freqüències de la línia Barcelona-Portbou, que en l'actualitat presenten moltes deficiències.
EMPORDA.INFO Els usuaris esperen també que en l'entrevista que tenen prevista per al pròxim 21 de maig amb el director general de Rodalies i Mitja Distància de Renfe, Javier Pérez, s'anunciïn canvis en el servei ja que dels contrari amenacen amb convocar noves mobilitzacions de protesta, segons han informat en un comunicat.
Aquesta Plataforma reclama una reducció de 15 minuts en la durada del trajecte de tots els trens, garanties que els trens amb sortida a Figueres a les 06:05 hores i a Girona a les 06:35 hores arribin a Sants (Barcelona) abans de les 07:55 hores, i l'arribada i sortida de tots els trens, a i des de Figueres.
A més, volen una reducció del 35% en el preu de tots els bitllets (abonaments mensuals, bo exprés, senzills...) fins a l'arribada del TGV, i que es retorni l'import total dels bitllets quan els trens arribin amb més de 10 minuts de retard.
Demanden també que s'estableixin mecanismes tècnics i humans en totes les estacions del trajecte per a facilitar el bescanvi de bitllets, i que l'abonament exprés tingui validesa fins al canvi de preus.
Des d'aquesta plataforma s'ha criticat a més l'actitud dels partits polítics enfront de les seves reivindicacions, ja que consideren que no han sabut implicar-se en aquest problema ni donar una resposta contundent al deficient servei que dóna Renfe des de gener entre Barcelona i Portbou per les obres del TGV.
La Plataforma d´Usuaris demana a Renfe que millori servei en el canvi d´horaris de juny
La Plataforma d'Usuaris ha demanat a Renfe que aprofiti els canvis horari del mes de juny per a millorar el trajecte i les freqüències de la línia Barcelona-Portbou, que en l'actualitat presenten moltes deficiències.
EMPORDA.INFO Els usuaris esperen també que en l'entrevista que tenen prevista per al pròxim 21 de maig amb el director general de Rodalies i Mitja Distància de Renfe, Javier Pérez, s'anunciïn canvis en el servei ja que dels contrari amenacen amb convocar noves mobilitzacions de protesta, segons han informat en un comunicat.
Aquesta Plataforma reclama una reducció de 15 minuts en la durada del trajecte de tots els trens, garanties que els trens amb sortida a Figueres a les 06:05 hores i a Girona a les 06:35 hores arribin a Sants (Barcelona) abans de les 07:55 hores, i l'arribada i sortida de tots els trens, a i des de Figueres.
A més, volen una reducció del 35% en el preu de tots els bitllets (abonaments mensuals, bo exprés, senzills...) fins a l'arribada del TGV, i que es retorni l'import total dels bitllets quan els trens arribin amb més de 10 minuts de retard.
Demanden també que s'estableixin mecanismes tècnics i humans en totes les estacions del trajecte per a facilitar el bescanvi de bitllets, i que l'abonament exprés tingui validesa fins al canvi de preus.
Des d'aquesta plataforma s'ha criticat a més l'actitud dels partits polítics enfront de les seves reivindicacions, ja que consideren que no han sabut implicar-se en aquest problema ni donar una resposta contundent al deficient servei que dóna Renfe des de gener entre Barcelona i Portbou per les obres del TGV.
Re: Renfe escolta les queixes dels gironins
http://www.diaridegirona.cat/secciones/ ... ins-arribi
Els usuaris de Renfe volen que es redueixi un 35% el preu del bitllet fins que arribi el TAV
BARCELONA | EUROPA PRESS/DDG
La plataforma d'usuaris de Renfe a Girona demanen una reducció del 35 per cent de tots els bitllets fins a l'arribada del tren d'alta velocitat, segons va assenyalar ahir aquest col·lectiu en un comunicat. Representants de la plataforma es reuniran avui amb el director general de Rodalies i Mitjana Distància de Renfe, Javier Pérez. Entre les peticions, també figura la devolució total de l'import del bitllet quan els trens arribin més de deu minuts tard i que el tren que surt de Figueres a les 6.05 hores i de Girona a les 6.35 hores arribi a Sants abans de les 7.55 hores.
En cas de no sortir satisfets de la reunió, la plataforma d'usuaris de Renfe ja ha anunciat que portaran a terme mobilitzacions. No descarten parar algun tren com ja van fer a finals del passat mes de març a l'estació de Sant Celoni, o portar distintius de queixa en senyal de protesta.
Els usuaris de Renfe volen que es redueixi un 35% el preu del bitllet fins que arribi el TAV
BARCELONA | EUROPA PRESS/DDG
La plataforma d'usuaris de Renfe a Girona demanen una reducció del 35 per cent de tots els bitllets fins a l'arribada del tren d'alta velocitat, segons va assenyalar ahir aquest col·lectiu en un comunicat. Representants de la plataforma es reuniran avui amb el director general de Rodalies i Mitjana Distància de Renfe, Javier Pérez. Entre les peticions, també figura la devolució total de l'import del bitllet quan els trens arribin més de deu minuts tard i que el tren que surt de Figueres a les 6.05 hores i de Girona a les 6.35 hores arribi a Sants abans de les 7.55 hores.
En cas de no sortir satisfets de la reunió, la plataforma d'usuaris de Renfe ja ha anunciat que portaran a terme mobilitzacions. No descarten parar algun tren com ja van fer a finals del passat mes de març a l'estació de Sant Celoni, o portar distintius de queixa en senyal de protesta.
Re: Renfe escolta les queixes dels gironins
Tot i que comparteixo la resta de demandes, aquesta no la puc subscriure. Primer, perquè com a usuari de la resta de línies de regionals de Catalunya no em penso considerar usuari de 3ª a pesar d'aguantar exactament igual que ells molèsties per obres, a part que també vàrem patir molèsties per les obres del TGV, i un servei força pitjor que no pas ells. I a nosaltres no ens vàren baixar el preu. El mateix aplicable a la resta de línies d'Espanya.metring wrote:A més, volen una reducció del 35% en el preu de tots els bitllets (abonaments mensuals, bo exprés, senzills...) fins a l'arribada del TGV
Si addueixen que paguen més que altres línies, és totalment fals, ja que es paga per quilometratge, exactament igual que a la resta de línies. Per tant, o ens baixen el preu a TOTS o sóc el primer en plantar-me a la via davant d'un exprés cap a Figueres fins que no s'em consideri inferior als usuaris d'aquesta línia.
Re: Renfe escolta les queixes dels gironins
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... irona.html
Renfe es compromet a retornar el bitllet en cas de retards en els trens de la línia de Girona
21/05/09 21:13 - Girona - o.m
Renfe es va comprometre ahir davant la plataforma d'usuaris de les comarques gironines a instaurar el sistema de «devolució exprés» en cas de retards en els trens de la línia de Girona i Figueres. Tot i això, no hi va haver acord amb la plataforma perquè aquesta reclama una reducció del temps de retard a partir del qual rebre l'abonament del bitllet respecte al que proposava Renfe. Tot i això, considera que aquest és un pas important, ja que equipararà els serveis regionals amb els de rodalies. Això també farà canviar les condicions de l'abonament mensual, que passarà a ser de 30 dies naturals. Tot plegat, juntament amb altres acords, quedarà pendent d'una propera reunió més endavant. D'altra banda, la companyia va tornar a descartar rebaixar preus i reduir temps de viatge mentre durin les obres del TAV a l'entrada de Barcelona, ja que considera que no hi ha el marge de maniobra per fer-ho.
Renfe es compromet a retornar el bitllet en cas de retards en els trens de la línia de Girona
21/05/09 21:13 - Girona - o.m
Renfe es va comprometre ahir davant la plataforma d'usuaris de les comarques gironines a instaurar el sistema de «devolució exprés» en cas de retards en els trens de la línia de Girona i Figueres. Tot i això, no hi va haver acord amb la plataforma perquè aquesta reclama una reducció del temps de retard a partir del qual rebre l'abonament del bitllet respecte al que proposava Renfe. Tot i això, considera que aquest és un pas important, ja que equipararà els serveis regionals amb els de rodalies. Això també farà canviar les condicions de l'abonament mensual, que passarà a ser de 30 dies naturals. Tot plegat, juntament amb altres acords, quedarà pendent d'una propera reunió més endavant. D'altra banda, la companyia va tornar a descartar rebaixar preus i reduir temps de viatge mentre durin les obres del TAV a l'entrada de Barcelona, ja que considera que no hi ha el marge de maniobra per fer-ho.
Re: Renfe escolta les queixes dels gironins
Ara unes petites precisions:
http://www.diaridegirona.cat/secciones/ ... ausa-obres
Renfe diu que pagarà el bitllet si el retard és de 30 minuts a causa de les obres del TAV
Els usuaris creuen que la mesura és insuficient i s'emplacen a una reunió a principis de juny
GIRONA | JOFRE SÁEZ
Les negociacions entre els usuaris de Renfe i la companyia continuen sense arribar a un punt en comú. El portaveu de la plataforma, Albert Orriols, va explicar des de Madrid, que els han proposat que els pagaran el bitllet quan el tren arribi amb 30 minuts de retard, i exclusivament, quan sigui provocat per les obres del tren d'alta velocitat que s'estan executant.
Les sensacions dels usuaris després de la reunió, amb el director general de Rodalies i Mitjana Distància de Renfe, Javier Pérez, eren de decepció. "Ens esperàvem una proposta més ferma", va explicar Orriols. Van exposar que la devolució del bitllet hauria de ser quan el tren arriba amb 15 minuts de retard i per qualsevol motiu. Ja sigui per les obres del TAV o pel mal funcionament de la catenària.
Davant d'aquesta situació, els membres de la plataforma i Renfe han acordat tornar-se a trobar la primera setmana de juny per tornar a negociar les condicions.
Orriols va explicar que durant aquestes dues setmanes, Renfe s'ha compromès a estudir per què els trens més matiners, i que transporten centenars de gironins cap a Barcelona o viceversa, arriben tard. En concret del tren que surt a Figueres a les sis del matí de Figueres, passa a dos quarts i cinc per Girona i que ha de finalitzar el seu trajecte a l'estació de Sants a les vuit menys cinc minuts del matí.
L'única mesura concreta que han aconseguit els membres de la plataforma d'usuaris de la línia Barcelona-Portbou és el compromís que millorarà la gestió dels trens a l'entrada de Barcelona amb la finalitat de reduir el temps del trajecte. La primera setmana de juny tornaran a negociar.
http://www.diaridegirona.cat/secciones/ ... ausa-obres
Renfe diu que pagarà el bitllet si el retard és de 30 minuts a causa de les obres del TAV
Els usuaris creuen que la mesura és insuficient i s'emplacen a una reunió a principis de juny
GIRONA | JOFRE SÁEZ
Les negociacions entre els usuaris de Renfe i la companyia continuen sense arribar a un punt en comú. El portaveu de la plataforma, Albert Orriols, va explicar des de Madrid, que els han proposat que els pagaran el bitllet quan el tren arribi amb 30 minuts de retard, i exclusivament, quan sigui provocat per les obres del tren d'alta velocitat que s'estan executant.
Les sensacions dels usuaris després de la reunió, amb el director general de Rodalies i Mitjana Distància de Renfe, Javier Pérez, eren de decepció. "Ens esperàvem una proposta més ferma", va explicar Orriols. Van exposar que la devolució del bitllet hauria de ser quan el tren arriba amb 15 minuts de retard i per qualsevol motiu. Ja sigui per les obres del TAV o pel mal funcionament de la catenària.
Davant d'aquesta situació, els membres de la plataforma i Renfe han acordat tornar-se a trobar la primera setmana de juny per tornar a negociar les condicions.
Orriols va explicar que durant aquestes dues setmanes, Renfe s'ha compromès a estudir per què els trens més matiners, i que transporten centenars de gironins cap a Barcelona o viceversa, arriben tard. En concret del tren que surt a Figueres a les sis del matí de Figueres, passa a dos quarts i cinc per Girona i que ha de finalitzar el seu trajecte a l'estació de Sants a les vuit menys cinc minuts del matí.
L'única mesura concreta que han aconseguit els membres de la plataforma d'usuaris de la línia Barcelona-Portbou és el compromís que millorarà la gestió dels trens a l'entrada de Barcelona amb la finalitat de reduir el temps del trajecte. La primera setmana de juny tornaran a negociar.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Prepotència, ara geogràfica
Una altra mostra de la barra i la prepotència de Renfomentadif és que els seus directius siguin incapaços de desplaçar-se a Catalunya, sinó que hagin de ser els representants dels usuaris gironins els que vagin a Madrid. Com si ja no els donessin prou murga.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Renfe escolta les queixes dels gironins
http://www.diaridegirona.cat/secciones/ ... passatgers
Renfe es nega a posar trens fins més tard perquè creu que no tindran prou passatgers
Diu que els horaris vigents tenen una bona acceptació i que endarrerir-los suposaria un perjudici pels actuals clients
GIRONA | LAURA FANALS
Com la majoria dels gironins saben, perquè s'hi han trobat, el darrer tren que surt de Barcelona en direcció Girona és a les 21:16 hores entre setmana, i a les 21:46 els caps de setmana i festius. Per als que volen anar des de la capital catalana fins a Figueres, la cita encara és més aviat: el darrer comboi marxa de Barcelona a les 20:25 hores en direcció a la capital de l'Alt Empordà. Això fa que, si una persona acaba de treballar a les nou del vespre a Barcelona, li sigui molt difícil o directament impossible desplaçar-se en tren entre les dues ciutats. Fa uns mesos, el Congrés dels Diputats, a proposta de CiU, va aprovar per unanimitat incrementar el nombre de trens i horaris dels combois entre Girona i Barcelona. Ara, però, el Govern espanyol ha assenyalat clarament que no té previst endarrerir aquests últims trens perquè considera que els nous horaris no tindrien suficient èxit, en vista "de l'acceptació que tenen els actuals".
Concretament, es tracta d'una resposta donada al diputat gironí de CiU Jordi Xuclà, que va preguntar al Govern estatal si tenia previst augmentar el nombre de trens que uneixen Girona i Barcelona o si pensava endarrerir els horaris dels últims trens que surten de la capital catalana en direcció Girona i Figueres. La resposta de Renfe és clara: "Considerem que la freqüència actual de serveis de mitja distància, Regional i Catalunya Express satisfà la demanda existent". Segons les dades que ofereixen, entre l'1 de gener i el 30 de novembre de 2008 es van progamar 14.116 trens, que van transportar 4.450.145 viatgers, la qual cosa suposa una mitjana de 315 persones per tren.
Pel que fa a la possibilitat d'endarrerir els trens d'última hora, la resposta de Renfe també és clarament negativa: "Endarrerir qualsevol d'aquests dos trens suposaria un perjudici per als viatgers actuals en benefici d'uns hipotètics clients, el nombre dels quals no es considera elevat, a la vista de l'acceptació dels horaris vigents". Així doncs, la negativa és evident.
Per a Xuclà, aquesta resposta "és la gota que fa vessar el vas". Ho considera "lamentable", especialment si es té en compte que des de Madrid surten trens fins a mitjanit que connecten amb els principals municipis de la Comunitat, amb el nou intercanviador de la Puerta del Sol, inaugurat aquesta setmana, inclòs. També recorda que s'està incomplint el mandat del Congrés dels Diputats i la moció que es va aprovar des de l'Ajuntament de Girona.
Per tal d'intentar acabar amb aquesta situació, Xuclà ha anunciat que proposarà una cimera a la resta de partits que s'han preocupat per la qüestió ferroviària per tal de buscar solucions comunes. També va lamentar que el nou ?ministre de Foment, José Blanco, no hagi estat més sensible que Magdalena Álvarez, i va criticar que els diputats socialistes no facin més pressió perquè el govern de Zapatero ofereixi millores ferroviàries a les comarques gironines. Xuclà preveu que la cimera pugui celebrar-se al llarg dels propers 15 dies.
Renfe es nega a posar trens fins més tard perquè creu que no tindran prou passatgers
Diu que els horaris vigents tenen una bona acceptació i que endarrerir-los suposaria un perjudici pels actuals clients
GIRONA | LAURA FANALS
Com la majoria dels gironins saben, perquè s'hi han trobat, el darrer tren que surt de Barcelona en direcció Girona és a les 21:16 hores entre setmana, i a les 21:46 els caps de setmana i festius. Per als que volen anar des de la capital catalana fins a Figueres, la cita encara és més aviat: el darrer comboi marxa de Barcelona a les 20:25 hores en direcció a la capital de l'Alt Empordà. Això fa que, si una persona acaba de treballar a les nou del vespre a Barcelona, li sigui molt difícil o directament impossible desplaçar-se en tren entre les dues ciutats. Fa uns mesos, el Congrés dels Diputats, a proposta de CiU, va aprovar per unanimitat incrementar el nombre de trens i horaris dels combois entre Girona i Barcelona. Ara, però, el Govern espanyol ha assenyalat clarament que no té previst endarrerir aquests últims trens perquè considera que els nous horaris no tindrien suficient èxit, en vista "de l'acceptació que tenen els actuals".
Concretament, es tracta d'una resposta donada al diputat gironí de CiU Jordi Xuclà, que va preguntar al Govern estatal si tenia previst augmentar el nombre de trens que uneixen Girona i Barcelona o si pensava endarrerir els horaris dels últims trens que surten de la capital catalana en direcció Girona i Figueres. La resposta de Renfe és clara: "Considerem que la freqüència actual de serveis de mitja distància, Regional i Catalunya Express satisfà la demanda existent". Segons les dades que ofereixen, entre l'1 de gener i el 30 de novembre de 2008 es van progamar 14.116 trens, que van transportar 4.450.145 viatgers, la qual cosa suposa una mitjana de 315 persones per tren.
Pel que fa a la possibilitat d'endarrerir els trens d'última hora, la resposta de Renfe també és clarament negativa: "Endarrerir qualsevol d'aquests dos trens suposaria un perjudici per als viatgers actuals en benefici d'uns hipotètics clients, el nombre dels quals no es considera elevat, a la vista de l'acceptació dels horaris vigents". Així doncs, la negativa és evident.
Per a Xuclà, aquesta resposta "és la gota que fa vessar el vas". Ho considera "lamentable", especialment si es té en compte que des de Madrid surten trens fins a mitjanit que connecten amb els principals municipis de la Comunitat, amb el nou intercanviador de la Puerta del Sol, inaugurat aquesta setmana, inclòs. També recorda que s'està incomplint el mandat del Congrés dels Diputats i la moció que es va aprovar des de l'Ajuntament de Girona.
Per tal d'intentar acabar amb aquesta situació, Xuclà ha anunciat que proposarà una cimera a la resta de partits que s'han preocupat per la qüestió ferroviària per tal de buscar solucions comunes. També va lamentar que el nou ?ministre de Foment, José Blanco, no hagi estat més sensible que Magdalena Álvarez, i va criticar que els diputats socialistes no facin més pressió perquè el govern de Zapatero ofereixi millores ferroviàries a les comarques gironines. Xuclà preveu que la cimera pugui celebrar-se al llarg dels propers 15 dies.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
A l'AVE, sí; a Regionals, no
Renfomentadif, en la seva línia habitual. El que fan a l'AVE sembla que no pugui ser als serveis "convencionals": crear demanda a partir de millorar l'oferta. Maneguen xifres tan (o tan poc) dubtoses en un i altre cas, però les conclusions que en volen extreure són ben diferents.
I els sindicats tenen la barra de fer vaga per a defensar això!
I els sindicats tenen la barra de fer vaga per a defensar això!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Renfe escolta les queixes dels gironins
http://www.diaridegirona.cat/secciones/ ... ord-global
Renfe agafa compromisos però els usuaris volen un acord global
La companyia avançarà el primer tren de Girona a Barcelona i afegirà un nou comboi divendres a la tarda
BARCELONA | R.R.B./ACN Els representants de la Plataforma d'usuaris de la línia Barcelona-Portbou van sortir ahir al vespre de la reunió amb Renfe advertint que "la paciència se'ns està esgotant i volem un acord global", però amb uns quants nous compromisos de la companyia. Avançar l'hora de sortida del primer tren que al matí passa per Girona; un nou tren a primer hora de la tarda dels divendres per evitar col·lapses, i una reducció "insuficient" del temps de retard necessari per retornar el preu íntegre d'un viatge amb l'abonament. Són alguns dels compromisos que Renfe va proposar i que els usuaris volen rubricar al setembre amb "un acord global", perquè "no ens podem estar reunint cada mes i ja és hora de tancar-lo", va dir un dels seus representants, Albert Orriols.
No només el director de mitjana distància i rodalies de Renfe, Javier Pérez, va acudir a la reunió amb els usuaris. Aquests van comptar també amb la significativa presència del subdelegat del Govern de l'Estat a Girona, Francesc Francisco-Busquets; amb la de Jordi Prats, del Ministeri de Foment, i amb la de Manel Nadal, secretari per a la Mobilitat del Govern català.
La companyia es va comprometre, segons Orriols, a avançar la sortida del tren que actualment passa a les 6.35 del matí per Girona, per evitar que aquest hagi d'esperar-se a Sant Celoni a la marxa d'un rodalies. També va anunciar que, al setembre, incorporarà un nou comboi que els divendres sortirà de Barcelona poc abans del que ho fa a un quart de tres de la tarda, per poder distribuir en dos trens els viatgers que aquell dia i aquelles hores tornen cap a les comarques gironines, i que sovint han d'anar drets. Tot plegat va ser aprovat pels usuaris, com també el fet que probablement al setembre les màquines que hi ha a les estacions puguin acceptar targetes de crèdit per comprar els abonaments.
No estan d'acord, però, amb la proposta de Renfe de reduir de 30 a 20 els minuts de retard necessaris per retornar el preu del viatge amb abonaments, que ara no es retorna. Volen que sigui un quart d'hora. A més, Renfe es continua oposant a negociar la reducció de preus d'un 35% mentre durin les obres del TAV i es nega a recuperar la validesa de 90 dies dels abonaments Bonoexprés de 10 viatges, punts clau per als usuaris, que ?exigeixen tancar un acord global, i volen que sigui aquest setembre.
Renfe agafa compromisos però els usuaris volen un acord global
La companyia avançarà el primer tren de Girona a Barcelona i afegirà un nou comboi divendres a la tarda
BARCELONA | R.R.B./ACN Els representants de la Plataforma d'usuaris de la línia Barcelona-Portbou van sortir ahir al vespre de la reunió amb Renfe advertint que "la paciència se'ns està esgotant i volem un acord global", però amb uns quants nous compromisos de la companyia. Avançar l'hora de sortida del primer tren que al matí passa per Girona; un nou tren a primer hora de la tarda dels divendres per evitar col·lapses, i una reducció "insuficient" del temps de retard necessari per retornar el preu íntegre d'un viatge amb l'abonament. Són alguns dels compromisos que Renfe va proposar i que els usuaris volen rubricar al setembre amb "un acord global", perquè "no ens podem estar reunint cada mes i ja és hora de tancar-lo", va dir un dels seus representants, Albert Orriols.
No només el director de mitjana distància i rodalies de Renfe, Javier Pérez, va acudir a la reunió amb els usuaris. Aquests van comptar també amb la significativa presència del subdelegat del Govern de l'Estat a Girona, Francesc Francisco-Busquets; amb la de Jordi Prats, del Ministeri de Foment, i amb la de Manel Nadal, secretari per a la Mobilitat del Govern català.
La companyia es va comprometre, segons Orriols, a avançar la sortida del tren que actualment passa a les 6.35 del matí per Girona, per evitar que aquest hagi d'esperar-se a Sant Celoni a la marxa d'un rodalies. També va anunciar que, al setembre, incorporarà un nou comboi que els divendres sortirà de Barcelona poc abans del que ho fa a un quart de tres de la tarda, per poder distribuir en dos trens els viatgers que aquell dia i aquelles hores tornen cap a les comarques gironines, i que sovint han d'anar drets. Tot plegat va ser aprovat pels usuaris, com també el fet que probablement al setembre les màquines que hi ha a les estacions puguin acceptar targetes de crèdit per comprar els abonaments.
No estan d'acord, però, amb la proposta de Renfe de reduir de 30 a 20 els minuts de retard necessaris per retornar el preu del viatge amb abonaments, que ara no es retorna. Volen que sigui un quart d'hora. A més, Renfe es continua oposant a negociar la reducció de preus d'un 35% mentre durin les obres del TAV i es nega a recuperar la validesa de 90 dies dels abonaments Bonoexprés de 10 viatges, punts clau per als usuaris, que ?exigeixen tancar un acord global, i volen que sigui aquest setembre.
Re: Renfe escolta les queixes dels gironins
http://www.diaridegirona.cat/secciones/ ... litzacions
Els usuaris de Renfe volen fer pressió amb més mobilitzacions
GIRONA | DDG
La plataforma d'usuaris de mitjana distància de la línia Portbou-Girona-Barcelona ha cridat els seus membres a reunir-se de nou en assemblea per dur a terme només mobilitzacions i fer pressió a la companyia amb l'objectiu que doni sortida als seus requeriments i s'arribi així a un acord global. Els representants dels usuaris afirmen que estan "molt decebuts" de l'última reunió, divendres passat, amb la companyia, a la qual van comptar amb la "mediació inútil", afirmen, del secretari de Mobilitat del Govern català, Manel Nadal.
En la trobada, Renfe va presentar diverses propostes, però, diuen els usuaris, "es nega" a resoldre les seves demandes essencials. Per això preveuen mobilitzar-se.
Els usuaris de Renfe volen fer pressió amb més mobilitzacions
GIRONA | DDG
La plataforma d'usuaris de mitjana distància de la línia Portbou-Girona-Barcelona ha cridat els seus membres a reunir-se de nou en assemblea per dur a terme només mobilitzacions i fer pressió a la companyia amb l'objectiu que doni sortida als seus requeriments i s'arribi així a un acord global. Els representants dels usuaris afirmen que estan "molt decebuts" de l'última reunió, divendres passat, amb la companyia, a la qual van comptar amb la "mediació inútil", afirmen, del secretari de Mobilitat del Govern català, Manel Nadal.
En la trobada, Renfe va presentar diverses propostes, però, diuen els usuaris, "es nega" a resoldre les seves demandes essencials. Per això preveuen mobilitzar-se.
Re: Renfe escolta les queixes dels gironins
http://www.naciodigital.cat/gironainfo/ ... abans/mati
Un nou tren permet arribar a Barcelona abans de les 8 del matí
Aquest dijous 23 de juliol ha entrat en servei el tren de Renfe que sortint de Figueres permet als treballadors ser a Barcelona abans de les vuit del matí de dilluns a divendres. Concretament el tren Catalunya Exprés s'avança onze minuts sortint a les 05:56 hores de la capital de l'Alt Empordà i acabant el recorregut a Barcelona - Sants a les 07:53 hores.
Després de mesos de negociació aquesta és l'única reivindicació de la Plataforma d'usuaris de mitjana distància de la línia Portbou-Girona-Barcelona que s'ha traduït en una mesura efectiva. La Plataforma lamenta però que la companyia ferroviària només es mogui quan els usuaris denuncien el mal servei de la mateixa manera que denuncia que en ple segle XXI calguin dues hores de tren per unir les viles i ciutats que hi ha en només 138 quilòmetres.
Dels quatre punts prioritaris per la Plataforma, Renfe es continua oposant a negociar la reducció de preus d’un 35 % mentre durin les obres del TAV i es nega a recuperar la validesa de 90 dies dels abonaments Bonoexprés de 10 viatges. D’altra banda, en relació a la demanda de reducció del temps de trajecte únicament s’ha compromès a revisar la gestió de la línia per tal d’analitzar la programació horària i així poder garantir la puntualitat escurçant el temps de trajecte.
Un nou tren permet arribar a Barcelona abans de les 8 del matí
Aquest dijous 23 de juliol ha entrat en servei el tren de Renfe que sortint de Figueres permet als treballadors ser a Barcelona abans de les vuit del matí de dilluns a divendres. Concretament el tren Catalunya Exprés s'avança onze minuts sortint a les 05:56 hores de la capital de l'Alt Empordà i acabant el recorregut a Barcelona - Sants a les 07:53 hores.
Després de mesos de negociació aquesta és l'única reivindicació de la Plataforma d'usuaris de mitjana distància de la línia Portbou-Girona-Barcelona que s'ha traduït en una mesura efectiva. La Plataforma lamenta però que la companyia ferroviària només es mogui quan els usuaris denuncien el mal servei de la mateixa manera que denuncia que en ple segle XXI calguin dues hores de tren per unir les viles i ciutats que hi ha en només 138 quilòmetres.
Dels quatre punts prioritaris per la Plataforma, Renfe es continua oposant a negociar la reducció de preus d’un 35 % mentre durin les obres del TAV i es nega a recuperar la validesa de 90 dies dels abonaments Bonoexprés de 10 viatges. D’altra banda, en relació a la demanda de reducció del temps de trajecte únicament s’ha compromès a revisar la gestió de la línia per tal d’analitzar la programació horària i així poder garantir la puntualitat escurçant el temps de trajecte.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Renfe passa de les queixes dels gironins
Em sumo a les veus favorables a reanomenar el fil i deixar-lo en quelcom semblant a "Renfe passa de les queixes dels gironins".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Renfe escolta les queixes dels gironins
Si, però per una petiiiiiiiiiiita cosa que per fi fan...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Només a coces
Després de quantes mobilitzacions?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Renfe escolta les queixes dels gironins
L'estrena d'aquest tren ha acabat amb 20 minuts de retard.Millor estrena impossible.
El nou tren de Renfe per ser abans de les vuit a Barcelona arriba el primer dia amb 20 minuts de retard
Actualitzat a les 16:30 h 23/07/2009
Barcelona (ACN).- El nou tren per ser abans de les vuit a Barcelona ha arribat el primer dia amb 20 minuts de retard, segons la Plataforma d'usuaris de mitjana distància de la línia Portbou-Girona-Barcelona. 'La descoordinació de la companyia provoca un nou caos que requereix una disculpa pública', han dit. La Plataforma ha denunciat públicament 'l'enèsim exemple d'incompetència i mal servei de Renfe' que després d'anunciar que aquest dijous, a instància dels usuaris, posaria en marxa un nou tren que permetés ser a Barcelona abans de les vuit del matí ha arribat amb 20 minuts de retard. 'Concretament el comboi ha arribat a les 08:14 hores quan havia de fer-ho a les 07:53 hores a Barcelona Sants', han assegurat.
ACN
http://www.3cat24.cat/noticia/396894/al ... -de-retard
El nou tren de Renfe per ser abans de les vuit a Barcelona arriba el primer dia amb 20 minuts de retard
Actualitzat a les 16:30 h 23/07/2009
Barcelona (ACN).- El nou tren per ser abans de les vuit a Barcelona ha arribat el primer dia amb 20 minuts de retard, segons la Plataforma d'usuaris de mitjana distància de la línia Portbou-Girona-Barcelona. 'La descoordinació de la companyia provoca un nou caos que requereix una disculpa pública', han dit. La Plataforma ha denunciat públicament 'l'enèsim exemple d'incompetència i mal servei de Renfe' que després d'anunciar que aquest dijous, a instància dels usuaris, posaria en marxa un nou tren que permetés ser a Barcelona abans de les vuit del matí ha arribat amb 20 minuts de retard. 'Concretament el comboi ha arribat a les 08:14 hores quan havia de fer-ho a les 07:53 hores a Barcelona Sants', han assegurat.
ACN
http://www.3cat24.cat/noticia/396894/al ... -de-retard