Alteracions de servei a Renfe per obres

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
metring
Administrador

Re: Ignorància suprema

Post by metring »

Guigui wrote:
Un geni wrote:Zúrich (Alemania)
Darrerament, la professió de periodista serveix per a escampar als quatre vents la supina ignorància dels que s'atreveixen a escriure als diaris. Una classe magistral de desvergonya, vaja.
Però no em negaràs que sona molt "alemany" xD
Guigui
Administrador

La prova del cotó fluix

Post by Guigui »

metring wrote:Però no em negaràs que sona molt "alemany" xD
Fem-ho a la inversa: quants periodistes suïssos o alemanys situarien Barcelona o València a Itàlia?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Re: Equivocacions periodístiques

Post by BB9200 »

Estrasburg també és alemanya, per aquesta regla de tres... :) .
Ho situarien a Argentina la primera i la segona a Sebastopol...
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Guigui
Administrador

Estrasburg, Straßburg, Strasbourg

Post by Guigui »

BB9200 wrote:Estrasburg també és alemanya, per aquesta regla de tres... :) .
Poca broma, que per aquest tema hi ha hagut força guerres. Per sort, la qüestió ja està enterrada.

metring
Administrador

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Post by metring »

Tornant al tema, jo de la Renfe em plantejaria algun autobús de reforç, perquè tal i com va la L1, i a sobre, absorvir el passatge de la Renfe, pot ser mortal (d'avorriment).
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Post by BB9200 »

En el cas de Zurich, el mateix i més fortes que a Strasbourg, però no per res del món tan famoses, moolt més amagades...
Una cosa que he notat és que de cop, al túnel de Passeig de Gràcia han parat els problemes de catenària, llavors funciona, a veure què passa en un túnel tan transitat com el de Pl.Catalunya.
Edito: I no es podria fer desviar alguna d'aquestes línies per el túnel d'Aragó (la R3), i que els usuaris de la R7 acabin el seu recorregut a Sant Andreu Arenal, la R4 també per el túnel de Passeig de Gràcia o aquest túnel està massa saturat?
(D'altra banda, alguns serveis regionals que terminin el seu recorregut a Sants, igual que alguns R2).
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Guigui
Administrador

Catenària rígida que funciona

Post by Guigui »

BB9200 wrote:Una cosa que he notat és que de cop, al túnel de Passeig de Gràcia han parat els problemes de catenària, llavors funciona, a veure què passa en un túnel tan transitat com el de Pl.Catalunya.
Espera't alguns anys, i veuràs si el que funciona és el manteniment.

BB9200
N8
N8

Post by BB9200 »

Manteniment és la clau de tot, però no deixo d'estar sorprès, a no ser que ADIF hagui volgut donar bona imatge, després dels problemes.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

metring wrote:
Los trenes de la línea 1 (Maçanet-L'Hospitalet) iniciarán o finalizarán su recorrido en la estación de Clot-Aragó, por lo que los viajeros deberán utilizar las líneas 4 y 2 de Cercanías o la 1 del Metro para proseguir el trayecto.

Visca els periodistes!

Per cert,que renfe també podia recomenar als usuaris de la C4Nord i la C7 per tal d'evitar un mega colpase a la L1,el transbordament a Montcada-M;anresa cap a Montcada i Reixac cap a la C2,i mès val que posin 450 o dobles de 451 a l'agost pels Aeroport-Sant Celoni,entre que la demanda a l'aeroprot a l'agost és força elevada,el tram entre Sants i Clot tindrà tots els viatgers a la C1(que a l'agost són MOLTS),i alguns de la C4 o C7 que preferiràn fer el transbord a Montcada i Reixac-Montcada Manresa malgrat les obres del carrer que conecta aquestes dues estacions-otser no hauràn recomenat aquest transbord per les obres?
Guigui
Administrador

Itineraris a peu

Post by Guigui »

Em sembla que no és costum dels operadors recomanar itineraris a peu entre estacions properes.

BB9200
N8
N8

Post by BB9200 »

Doncs desgraciadament sí.
Avaria a Granollers: Anar de peu entre les estacions de Canovelles i Granollers-Centre.
Avaria a Montcada-Reixac: Creuar des de Reixac fins a Montcada i Reixac-Manresa.
...
437.001
N10
N10

Re: Ignorància suprema

Post by 437.001 »

Un geni wrote:Zúrich (Alemania)
ai carai! QUE FORT!!!
:riure :riure
:cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
:riure :riure
Last edited by 437.001 on Saturday 25/07/2009 18:57, edited 1 time in total.
Albert
N7
N7

Post by Albert »

Segons informen els "periodistes" el tall des del 3 fins el 16 d'Agost serveix per posar catenària rígida al tram Sants-Catalunya-Arc Triomf-Arenal i fins el 23 d'Agost pel tram Arc Tromf- Clot. A això hauríem d'afegir que ja fa mesos (dos o tres almenys), que els últims trens de cada nit no passen per aquest tram que ara tallaran, precisament perquè diuen que estaven fent alguna cosa relacionada amb la instal·lació de la catenària rígida.

La veritat és que no tinc ni idea de si és massa temps o no només per posar la catenària rígida, però el que està clar és que aquest tall es podria aprofitar per fer alguna cosa més que instal·lar la catenària rígida. I ni parlo de fer actuacions a la via precisament .... Estic pensant en estacions com Arc de Triomf o Catalunya que ja que seran tancades podrien aprofitar per efectuar mesures d'higienització en vestíbuls,escales i andanes.

El tall de la L5 de metro és un tall que sembla que està més aprofitat ja que, aprofitant la mateixa interrupció del servei, construeixen una estació nova (Ernest Lluc) i un vestíbul nou (Can Vidalet). Estic convençut que quan comencin a executar el projecte de remodelació d'Arc de Tromf, algun dia hauran de tallar un altre cop. De la mateixa manera, segur que el que ens espera amb l'estació de Sagrera-Meridiana de Renfe podria escurçar-se, almenys una mica, si aprofitessin aquest tall per fer alguna cosa ...
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Un hipotético recorrido en agosto SANT ILDEFONS L5 - TERRASSA en agosto podría ser algo como-.

SANT ILDEFONS - CAN BOIXERES L5
CAN BOIXERES _ COLLBLANC BUS SUSTITUTORI
COLLBLANC - SANTS ESTACIO L5
SANTS - CLOT C2

CLOT - FABRA I PUIG L1

SANT ANDREU ARENAL - TERRASSA C4

Ufffff q pereza
Guigui
Administrador

Matís

Post by Guigui »

mikado wrote:Un hipotético recorrido en agosto SANT ILDEFONS L5 - TERRASSA en agosto podría ser algo como-.

SANT ILDEFONS - CAN BOIXERES L5
CAN BOIXERES _ COLLBLANC BUS SUSTITUTORI
COLLBLANC - SANTS ESTACIO L5
SANTS - CLOT C2

CLOT - FABRA I PUIG L1

SANT ANDREU ARENAL - TERRASSA C4

Ufffff q pereza
En el cas de Terrassa, encara, ja que hi ha l'alternativa d'FGC. Però entenc la qüestió de base: substitueixes Terrassa per Barberà o Vacarisses, i el problema és el mateix.

Danzig
N8
N8

Post by Danzig »

ja han canviat lo de Zurich :D
fcuevas27

Post by fcuevas27 »

Per Barberà sempre tens l'opció d'agafar la A1 de Sarbus, que normalment funciona bé, si no hi ha problemes a l'autopista, l1 fins fabra i puig i llestos...
metring
Administrador

Post by metring »

El que passa és que em sembla que l'agost el servei queda escurçat, m'equivoco?
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

metring wrote:El que passa és que em sembla que l'agost el servei queda escurçat, m'equivoco?
És un autobús cada 30 minuts igual, però en comptes de fer-ho amb quatre autobusos es fa només en tres, ja que passen de tenir assignat 1 hora per fer Barcelona-Sabadell a tenir-ne només 45 minuts, cosa que fa que a les hores punta l'horari no es compleixi ni de casualitat.

Tenint en compte que la RENFE arribarà a Fabra i Puig igual, jo agafaria allà la RENFE sense pensar-m'ho dos cops.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Informar que a la la secció d'Última hora de la web de renfe ja està la informació sobre el servei de trens durant les obres que començaran dilluns.

EDITO:Està la informació,peró per descarregar els horaris és missió impossible.Jo no ho aconsegueixo,va tope de lent,i abans cap als 500KB bloquejat.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”