Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pokeroms »

Hola!

Confirmat, avui he tornat a veure el 3001 i NO duia la placa. On punyetes l' han ficada?

Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

On és

Post by Guigui »

pokeroms wrote:Confirmat, avui he tornat a veure el 3001 i NO duia la placa. On punyetes l' han ficada?
Doncs allí on TMB es fica tota la seva sensibilitat històrica.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: On és

Post by metring »

Guigui wrote:
pokeroms wrote:Confirmat, avui he tornat a veure el 3001 i NO duia la placa. On punyetes l' han ficada?
Doncs allí on TMB es fica tota la seva sensibilitat històrica.
Queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee???????????????????????????????????????

Hem de trucar a Tradinsa JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En wefer i jo vam parlar amb ells, per a que no s'oblidessin de posar-la, potser aquest cop TMB no en té la culpa!

Si algú està disposat a trucar, li dono per mp el telèfon, jo ara no ho puc fer.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Placa

Post by Guigui »

metring wrote:En wefer i jo vam parlar amb ells, per a que no s'oblidessin de posar-la, potser aquest cop TMB no en té la culpa!
Si TMB estigués realment interessat en que aquesta placa es conservi al seu lloc i ha sigut un descuit de Tradinsa, ha els ho hauria fet saber. Pot ser que estiguin ara en el compàs d'espera fins que aquesta placa no arribi. Però si, passat un temps, la placa no apareix, quedarà clar que a TMB tant se li'n dóna.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by metring »

Si, però jo començaria a trucar, i a veure què diuen ells: si TMB els hi va dir que no la posessin, etc.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Potser encara l'han posat, i la tenen guardada, jo esperaria el 3001 a Trinitat Nova, i miraria si potser dins la cabina l'han posat, ja que dins, també hi han algunes plaques (com per exemple, recorda que els 3000 són d'un banc, no recordo quin).
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by metring »

Miquel wrote:Potser encara l'han posat, i la tenen guardada, jo esperaria el 3001 a Trinitat Nova, i miraria si potser dins la cabina l'han posat, ja que dins, també hi han algunes plaques (com per exemple, recorda que els 3000 són d'un banc, no recordo quin).
Ho hauria de mirar, potser surti en alguna memòria, de quan van adquirir els 3000 i 4000 per leasing.
User avatar
BB9200
N8
N8
Posts: 748
Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contact:

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by BB9200 »

A vegades, quan estàs esperant a l'estació, véns i veus l'interior de la cabina, i si va a una velocitat lenta, veus quina placa és.
Vaja, jo no l'he vista ni dintre de les cabines. Això si algú de TMB ens ho pogués confirmar...
Per cert, a la L3, potser quedaran més 3000sR que 3000R, però en tot cas els que surten a passejar són els 3000R, porto sense veure un 3000sR de fa 2 mesos. Tampoc és que vagi molt sovint a la línia, però...
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by victorcasta »

Juraria que això de la placa de propietat està en els trens 5000 i 6000 (i potser 9000) els quals estan adquirits en modalitat de rènting.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

3000 sense reformar en circulació

Post by Guigui »

BB9200 wrote:Per cert, a la L3, potser quedaran més 3000sR que 3000R, però en tot cas els que surten a passejar són els 3000R, porto sense veure un 3000sR de fa 2 mesos.
T'asseguro que n'hi ha. La tendència és a la baixa, contràriament a la dels reformats, però encara en circulen sense reformar.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Proastiakos »

victorcasta wrote:Juraria que això de la placa de propietat està en els trens 5000 i 6000 (i potser 9000) els quals estan adquirits en modalitat de rènting.
Jo de tú no juraría.
Portar en porten alguns 5000 i 6000, de moment vists per mí cap 9000 i no estan en renting, estan el leasing, ja que l'objectiu final és la compra dels vehicles.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by victorcasta »

Proastiakos wrote:
victorcasta wrote:Juraria que això de la placa de propietat està en els trens 5000 i 6000 (i potser 9000) els quals estan adquirits en modalitat de rènting.
Jo de tú no juraría.
Portar en porten alguns 5000 i 6000, de moment vists per mí cap 9000 i no estan en renting, estan el leasing, ja que l'objectiu final és la compra dels vehicles.
T'equivoques. Els 5000, 6000 i 9000 estan en rènting, els que estan en leasing són tota la resta de sèries. Diferències? Els trens adquirits per lísing computen comptablement, en canvi, els adquirits per rènting només computaran a partir de l'exercici de la opció de compra.

Contracte rènting sèrie 5000

Contracte rènting sèrie 9000

Contracte rènting sèrie 6000
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Proastiakos »

victorcasta wrote:
Proastiakos wrote:
victorcasta wrote:Juraria que això de la placa de propietat està en els trens 5000 i 6000 (i potser 9000) els quals estan adquirits en modalitat de rènting.
Jo de tú no juraría.
Portar en porten alguns 5000 i 6000, de moment vists per mí cap 9000 i no estan en renting, estan el leasing, ja que l'objectiu final és la compra dels vehicles.
T'equivoques. Els 5000, 6000 i 9000 estan en rènting, els que estan en leasing són tota la resta de sèries. Diferències? Els trens adquirits per lísing computen comptablement, en canvi, els adquirits per rènting només computaran a partir de l'exercici de la opció de compra.

Contracte rènting sèrie 5000

Contracte rènting sèrie 9000

Contracte rènting sèrie 6000

M'equivoco. Ho acabo de consultar i les teves dades són verídiques.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Platanito »

Bones!

Encara que tard, us comunico que el dilluns 27 de juliol a les 11:30 el cotxe motor 3038 de TMB circulava per l'A2 a l'alçada de Pallejà en direcció a Barcelona, ja reformat i amb el tester pintat de vermell.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
pepinillo

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pepinillo »

Ara els 2.100 i 9.000 de la linia 4 tenen lliure la via 2 de la linia 11. Ojala que algún día treguin algun 1100 a passejar per si s'ha de substituir algun 2.100 o 9.000 en alguna averia.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Termòmetres cascats

Post by Guigui »

Darrerament m'estic fixant que els termòmetres dels 3000 (cada cop en queden menys sense reformar) no funcionen correctament. El que més abunda són llumetes enceses fins a una determinada estació, situada abans en el recorregut. Per exemple, avui he pujat a Drassanes en sentit Trinitat Nova, i els termòmetres estaven encesos entre Zona Universitària i Sants Estació (més tard, fins a Poble Sec), però sempre en estàtic, no hi havia cap llum intermitent.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Deuria tenir algun problema amb les balises.
L'altre dia vaig pugar al 3001 i segueix sense placa, tot i que continuo pensant que la tenen guardada a l'armariet del 3001.

Per cert, l'avis de tancament de portes és horrible.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Termòmetres cascats

Post by wefer »

Guigui wrote:Darrerament m'estic fixant que els termòmetres dels 3000 (cada cop en queden menys sense reformar) no funcionen correctament.
Probablement és que, com tenen previst remodelar-los de forma imminent, el manteniment que se'ls dóna és el més escàs possible. Últimament he agafat 4000s no reformats amb uns forats a la pintura de la xapa que feien por. De tota manera, seria absurd posar peces noves a aquests trens les quals al cap de poques setmanes s'haurien de llençar.
També cal dir, però, que els fenòmens paranormals als termòmetres dels 3000 i 4000 no són una cosa nova (llums que s'encenen i s'apaguen per blocs aleatòriament com si fos una discoteca, per exemple), la qual cosa espero que es solucioni amb les remodelacions.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Pampallugues als reformats

Post by Guigui »

Però, precisament, estava parlant de trens reformats.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

No fotem, la reforma no toca res dels termometres, només es dediquen a repintar, posar una enganixa horrorosa, netejar, canviar el terra, i la distribució de les cadires.
I com diu en Wefer, no es nou, no espereu res de nou amb la reforma, que la gran majoria es estètica.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”