Carles Salmerón. Mala gestió, estafa...?
-
- N4
Re: Carles Salmerón. Mala gestió, estafa...?
L'exemple és una exageració, però deixa de manifest que els mitjans de comunicació de masses no sempre són font de la veritat, que en les societats democràtiques és responsabilitat de la justícia.
Per cert, m'agradaria que l'argumentació no es quedés en l'anècdota de l'exemple triat i es centrés en el fons de la fiabilitat de les fonts emprades, que alguns han etiquetat de tendencioses, i de la pressumpció d'innocència.
Si teniu proves que hi ha hagut aquesta malversació de fons públics, presenteu-les a la justícia espanyola i europea.
Per cert, m'agradaria que l'argumentació no es quedés en l'anècdota de l'exemple triat i es centrés en el fons de la fiabilitat de les fonts emprades, que alguns han etiquetat de tendencioses, i de la pressumpció d'innocència.
Si teniu proves que hi ha hagut aquesta malversació de fons públics, presenteu-les a la justícia espanyola i europea.
Si tots aquests diaris han coincidit i parlat d'aquestes dades, que són de lliure consulta (la dels 5 mil·lions d'euros), perquè són dades públiques, creus que gosarien parlar a la vegada de la qüestió? És imprudent parlar d'això? I parlar de les protestes dels habitants de la Pobla, cosa que vàries persones van poder veure, amb les pancartes incloses? Això són realitats!
- Guigui
- Administrador
Acudir a la justícia
Si la justícia espanyola i europea em donés proves de que treballa de manera eficient i que adreçar-s'hi no suposaria gaire més dificultat que formular una queixa a qualsevol empresa pública de transport (una altra cosa és la resposta), pots comptar que més d'un ja ho hauria fet. Però passa que acudir a la justícia, amb les seves estructures burocràtiques decimonòniques, és una càrrega massa feixuga que fa passar els ideals a qualsevol.Corail Intercités wrote:Si teniu proves que hi ha hagut aquesta malversació de fons públics, presenteu-les a la justícia espanyola i europea.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Acudir a la justícia
Aquí ho has encertat!! Igual, la justícia, tal com va en aquest país, no aconseguiria res.Guigui wrote:Si la justícia espanyola i europea em donés proves de que treballa de manera eficient i que adreçar-s'hi no suposaria gaire més dificultat que formular una queixa a qualsevol empresa pública de transport (una altra cosa és la resposta), pots comptar que més d'un ja ho hauria fet. Però passa que acudir a la justícia, amb les seves estructures burocràtiques decimonòniques, és una càrrega massa feixuga que fa passar els ideals a qualsevol.Corail Intercités wrote:Si teniu proves que hi ha hagut aquesta malversació de fons públics, presenteu-les a la justícia espanyola i europea.
-
- N9
Tranquil·litzem-nos tots, tenim indicis, tenim les hemeroteques, però no tenim proves, està molt clar que cuando el rio suena...agua lleva, però, qui diu que per exemple la gent que parla malament d'aquest senyor no és gent que té simplement enemistat amb aquest senyor, segurament en el que es diu hi hagi part o gran part de veritat, jo només dic que no només ell en tindrà la culpa que en té segur si estava al capdavant del Museu.
I encara que aquest senyor ho hagi fet malament, si no fos per les poques i males coses que pugui haver fet el que hi té allà ni tan sols existiria.
I encara que aquest senyor ho hagi fet malament, si no fos per les poques i males coses que pugui haver fet el que hi té allà ni tan sols existiria.
Last edited by josep_serre on Thursday 30/07/2009 13:17, edited 1 time in total.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N4
Cap retall de premsa dels seleccionats feia esment a l'incident amb amenaces i persecució per part de l'alcalde. Això és informació parcial i interessada.
Ves a Justícia i demana informació, veuràs com és certa. Les sentències són de lliure consulta.
-
- N4
Re: Acudir a la justícia
Agafem la toga i fem nosaltres mateixos el paper de jutge. De passada agafem també la soga i fem el paper del botxí.metring wrote:Aquí ho has encertat!! Igual, la justícia, tal com va en aquest país, no aconseguiria res.
Si teniu proves que la justícia espanyola no funciona o és injusta, denuncieu-la a la justícia europea. O forceu un canvi de règim polític.
Em sembla que t'estàs tornant a desviar del tema.
-
- N4
En cap cas m'he posicionat sobre la veracitat o falsedat del comportament de l'alcalde Només he constatat que el recull que ha donat peu a aquest fil havia obviat, deliberadament o no, aquesta part de la història.metring wrote:Ves a Justícia i demana informació, veuràs com és certa. Les sentències són de lliure consulta.
A les hores, per què dius que és informació parcial i interessada?
-
- N4
Aquest fil porta desviant-se des del tercer missatge. Curiosament, el primer d'un usuari no membre de l'equip d'administració del fòrum.metring wrote:Em sembla que t'estàs tornant a desviar del tema.
- Guigui
- Administrador
Canvi de règim
En això estic permanentment, des de l'estricta legitimitat, sense ni tan sols defensar l'ús de la força i des de les possibilitats que la meva insignificant figura permet.Corail Intercités wrote:O forceu un canvi de règim polític.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
El Guigui s'ha limitat a repondre el teu missatge, ets tú qui ha parlat de denunciar malversació pública.
-
- N4
La selecció dels retalls de premsa al missatge que inicia el fil ho era perquè obviava aquest fet important de la història.metring wrote:A les hores, per què dius que és informació parcial i interessada?
A aquest pas aquest fil tindrà més respostes que tota la resta de fils del fòrum junts.
Potser perquè ja era hora que se'n parlés com ara del tema.
-
- N4
Re: Canvi de règim
M'alegra saber que la via de solució és aquesta i no la primera que feia esment.Guigui wrote:En això estic permanentment, des de l'estricta legitimitat, sense ni tan sols defensar l'ús de la força i des de les possibilitats que la meva insignificant figura permet.Corail Intercités wrote:O forceu un canvi de règim polític.
- wefer
- Administrador
Això és incorrecte.Corail Intercités wrote:Cap retall de premsa dels seleccionats feia esment a l'incident amb amenaces i persecució per part de l'alcalde. Això és informació parcial i interessada.
1- Tal com vaig posar en el primer missatge, la informació completa l'he posat jo mateix a la wiki. En el mateix missatge hi surt clarament l'enllaç, i allà es troben els documents complets sense retallar. Suposo que el problema és que vas llegir massa ràpid.
2- L'incident de l'alcalde no té cap mena de relació directe amb el destí dels 5 milions d'euros. Únicament és una peça més que demostra l'estat de tensió que es va viure a la zona arran de la gestió del museu.
Per altra banda, no hi ha proves tangibles del desviament dels diners, i no s'ha acusat ningú de fer-ho. Simplement, hi ha el fet de que els diners, segons les informacions de la premsa i els testimonis, van arribar a mans del Sr. Salmeron, però igualment sembla, tenint en compte els resultats, que no es van fer servir pel museu. Aleshores... on són?
Això és el que pregunto des del principi, més enllà de les pol·lèmiques desviades per desviar el tema.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N9
I jo dic, perquè les mateixes institucions que van aportar els diners, no han actuat?
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Això és el que ens agradaria saber.