Trytasa Baldaquino wrote:Ho sento però m'he perdut. Quin és l'objectiu d'aquest fil: denunciar amb proves la mala gestió-alienació de fons públics del Museu? Intentar esbrinar què va passar amb els 5 milions? Donar informació per a que un succés així (deixar podrir la ferralla o embutxacar-se els diners????) no torni a passar més?
Tot és el mateix, i es resumeix en el que tu mateix dius: que no torni a passar més el desastre d'allà dalt, que per poc ens fa perdre dotzenes de peces històriques per sempre, a part de la mala imatge que ha quedat davant de les institucions de cara a fer un altra museu.
Trytasa Baldaquino wrote:Pero les úniques proves que s'han mostrat són retalls de diaris que mai són fonts de proves.
Que les coses apareguin als diaris no proven que hagin passat els fets que relaten? Fantàstic!!! Aleshores, què hi fem aquí, si res del que es diu en aquest fòrum, res del que diu internet sencera o els diaris de tot el món no reflexen el que passa? Apaguem i marxem, no?
Així, les hemeroteques no tenen cap valor? Interessant. Aleshores, si les publicacions no demostren res, podem arribar a la conclusió que no ha existit res abans de nosaltres. Al cap i a la fi, la història es recull en diaris, revistes o llibres. Però és clar, si la informació no té cap valor... potser no ha existit l'Edat mitjana, els romans o en Franco. A saber... no?
Curiós argument, realment. I poc encertat, val a dir.
Trytasa Baldaquino wrote:Hem de creure al peu de la lletra la informació que els pot haver passat una part interessada?
1- Les informacions no provenen ni d'un sol diari, ni d'un sol periode de temps, ni d'un sol periodista. És una cosa que s'ha dit en diversos llocs.
2- Com ja vaig comentar, el que jo he publicat han estat precisament els retalls de diari, perquè es vegi que no són coses que jo m'invento. No obstant, cal dir que jo, a més, m'he pres la molèstia d'informar-me "in-situ", i les informacions de la gent de lloc on tot això va passar no sols confirmen el que diuen els diaris, sinó que ho aplien. Això, no ho he publicat, perquè és la paraula de la gent, i aleshores se m'hagués dit que simplement la gent mentia.
És a dir... el que diuen els diaris, és mentida. El que diu la gent, és mentida. La realitat del que va passar (tots ho vam veure) tampoc té cap valor. Genial!!!
Però això sí, hem de creure que els que pensen el contrari, sense aportar res per recolzar-se, tenen la veritat absoluta.
Certament, m'estic perdent, de veritat.
Trytasa Baldaquino wrote:Tampoc he llegit cap detall de diari que acusi directament al sr. Salmerón de ficar-se els diners a la butxaca,
Doncs no has llegit tots els documents que vaig a`portar al principi. Continuen penjats al mateix lloc, per la qual cosa seria interessant llegir-los, abans de fer afirmacions errònies.
Trytasa Baldaquino wrote:i de les declaracions d'un alcalde que s'ha demostrat que tenia motius personals contra ell.
Error altra cop.
Ja he repetit en diversos missatges, que eren unes quantes les persones que van tenir problemes amb del Sr. Salmeron. L'alcalde de Castellar, el de La Pobla, bona part de la població de la zona, etc. Això, per no comptar que com ja he demostrat, el propi Govern de la Generalitat va reconèixer irregularitats greus en la gestió.
Si us plau, llegeix els missatges que he posat abans, per no tornar a cometre els mateixos errors.
Trytasa Baldaquino wrote:Per una altra banda, tant Corail Intercités com jo hem parlat d'uns altres retalls de diari que desacrediten l'alcalde com a part objectiva (uns retalls que havien estat obviats al recull del principi). Ah! però això no es consideren "proves".
1- Jo he sigut el primer en no defensar aquest alcalde, no tergiversem les coses.
2- Els retalls "obviats", resulta que els vaig aportar jo. De fet, ningú més ha aportat rs. Fixa't tu, quina manera d'obviar-los, oi?
3- Que l'alcalde li tenia mania? I això que prova? Si això jo sabem des el principi Què té a veure? Ah, ja entenc... també li tenien mania l'Avui, El Periódico, el govern de la Generalitat, jo, i qualsevol qui gosi criticar. És això, no? Igualment, més enllà del caràcter d'aquest alcalde, recordem que qui va treure la idea de fer el museu a Castellar va ser precisalemnt l'alcalde, per la qual cosa si després algú se'l va fer només seu, és normal que li tingués mania. O encara havia de donar les gràcies?
Trytasa Baldaquino wrote: i no tirem la pedra i amaguem la mà.
Entenc que dir que es fan acusacions falses, sense proves, és tirar la pedra i amagar la mà. en canvi, aportar documents públics per tal de reflexionar i cercar la veritat del que va passar (que del tot no la sabrem mai), no crec que sigui llençar cap pedra.
Trytasa Baldaquino wrote:No es pot insinuar que algú ha comés un delicte
L'únic que es fa és preguntar si el que es diu, és veritat.
Trytasa Baldaquino wrote:aquest fil s'hauria d'esborrar completament.
Censura? Ho sento, de cap manera.
Trytasa Baldaquino wrote:O bé crear un que reculli tots els articles informatius sobre el Museu
Ja està creat. I l'he creat jo mateix, per cert. És accessible a l'enllaç del primer missatge. A veure quantes vegades més ho repetiré, perquè ja en porto... uf, he perdut el compte.
Benvolgut Trytasa, i tots els que defenseu l'abandonament de material històric del fallit museu del transport . Espero amb candeletes els documents que pugueu aportar per defensar els vostres arguments. Segur que en deveus tenir diverses dotzenes. Llàstima, que de moment no n'hagi aparegut cap ni un!!!