Carles Salmerón. Mala gestió, estafa...?
- wefer
- Administrador
Re: Carles Salmerón. Mala gestió, estafa...?
Afegeixo unes quantes fotos més ja publicades a l'altra fil, aquestes no pas meves, que segur que algú encara dirà que les meves les he retocat i això no és "cap prova" de res. Aquestes fotos són més recents i aquest material, després d'haver fet saltar el Sr. Salmerón, per fi, com a mínim, estan dins d'un tancat, que ja és molt més del que hi havia abans, encara que bona part ja està la majoria tant fet malbé que és irrecuperable:
I torno a plantejar la PREGUNTA inicial que encapçala el fil: Carles Salmerón. Mala gestió, estafa...?
De veritat, que res no em faria més feliç (bé, és una manera de parlar ) que el propi Sr. Salmerón ens donés la seva versió. De fet, no descarto demanar-li perquè exposi els seus arguments.
Què en penseu de tot plegat? De fet... si no us fa res, posaré una enquesta perquè pugueu dir-hi la vostra.
I torno a plantejar la PREGUNTA inicial que encapçala el fil: Carles Salmerón. Mala gestió, estafa...?
De veritat, que res no em faria més feliç (bé, és una manera de parlar ) que el propi Sr. Salmerón ens donés la seva versió. De fet, no descarto demanar-li perquè exposi els seus arguments.
Què en penseu de tot plegat? De fet... si no us fa res, posaré una enquesta perquè pugueu dir-hi la vostra.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Per cert, una cosa de la que no s'ha parlat, qui va alliçonar als alumnes, per fer desgràcies amb els vehicles, els quals es van haver de tornar a restaurar en mans del Consell Assessor?? Perquè també té webs!!
Ah, me'n descuidava! Si no ens creieu, aneu a Tradinsa, i pregunteu-lis com estava el tramvia 867 quan els hi van portar
-
- N9
Però quin sentit té fer una enquesta sobre el que opinem que va passar quan el problema és que precisament no se sap què va passar? jo voto per altres perquè penso que és ún cúmul de coses el que han actuat en aquest cas.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
No era la meva intenció fer un atac personal, però la resposta que he rebut ha tingut contingut demagògic. Voler convertir l'alegat a la pressumpció d'innocència que he fet amb un atac a vosaltres com si fóssiu els culpables del desastre del museu es ridícul.wefer wrote:Si aquest és el nivell d'argumentació... aleshores, ja veienm per on va la cosa. És una llàstima, sincerament, no aportar raons, i en canvi cercar l'enfrontament personal amb un altra contertuli. Una vertadera llàstima, de la qual estaria bé procedir a una rectificació ja que vull pensar que en realitat no volies atacar, sinó que ha estat conseqüència d'un "calentón" que tots podem tenir en un moment concretTrytasa Baldaquino wrote:Si us plau, no utilitzis la demagògia ni vagis de víctima.
I et repeteixo el mateix. He tingut la paciència de rellegir els articles per si se m'havia escapat alguna cosa, i tret del famós Pèsol Negre (definit com a diari independent i llibertari) i de les declaracions de l'alcalde (clarament expressades pel periodista entre cometes per no picar-se els dits), us agrairé que em mostreu una acusació directa de que en Salmerón ha comés algún delicte. Fins i tot insinuen alguna cosa contra el tal Minoves (bàsicament, que cobrava una pasta gansa sense fotre un pal a l'aigua), però la única cosa en que coincideixen tots, i que jo he corroborat en tot moment, és que la gestió del museu i de la fundació va ser pèssima. Es van restaurar pocs vehicles, alguns d'ells defectuosament, i es va deixar podrir la majoria de la ferralla.
No veig on està l'enfrontament personal. No veig on està la censura. No veig la necessitat d'aportar proves que demostrin innocència si no hi han proves que demostrin culpabilitat. Es més, com diu l'article del Periódico, es va fer una auditoria, on no veig que condemnessin ningú per irregularitats. De fet, tots els diaris atribueixen el tancament del museu per motius polítics, pel canvi de color de la Generalitat, i no (i això sí que és trist) per la seva tasca mal feta, i molt menys per desviament demostrat de fons públics.
Si voleu parlar seriosament, no em digueu que no aporto raons quan ja he escrit tres o quatre posts ben llargs amb arguments. No m'agrada perdre el temps de forma estèril ni parlar amb les parets. El que està clar es que jo no tinc cap enfrontament personal amb ningú, i el fet que ha generat quatre fulls de posts en tan poc temps no és la publicació de quatre articles de diari o una dotzena de fotos prou conegudes, sinò l'esbombament d'una acusació que a aquestes hores seguiu sense demostrar:
Tornem al primer post, d'una concisió i asèpsia excel·lent, i no ho barregem amb trames obscures que només es poden demostrar amb "algú m'ha dit", "he parlat amb" o "crec que".
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
La censura que dius que no veus on és consisteix en demanar que desaparegui un fil, quan aquest fil no contradiu la normativa del fòrum.
I ara, nois, no sé vosaltres, però jo tinc ganes d'anar a dormir. Què tal si continuem, si és que voleu, demà?
- Trytasa Baldaquino
- N7
M'agradaria també penjar aquest retall de l'Avui, per a afegir a la colecció, i per a que es vegi quin element era un càrrec electe com l'alcalde Orriols. També adjunto un altre document, en aquest cas del Regió 7. Ambdós documents van ser recollits al seu dia pel Marcel Estadella.
I tens raó, a cap punt de la normativa prohibeix les acusacions no demostrades. Però tampoc he demanat públicament la desaparició del fil. Només ho he aconsellat si voleu mantenir la credibilitat, i amb la idea de transformar-lo amb un fil de denúncia seriòs (si hi ha proves més fefaents que reculls de diaris i opinions anònimes de veîns). Tan sols era una opinió, no una demanda, i tampoc esperava que em fessiu cas. D'aquí a que jo hagi demanat l'aplicació de censura... jejeje sort que no m'ofenc fàcilment, que si tingués la pell fina...
I tens raó, a cap punt de la normativa prohibeix les acusacions no demostrades. Però tampoc he demanat públicament la desaparició del fil. Només ho he aconsellat si voleu mantenir la credibilitat, i amb la idea de transformar-lo amb un fil de denúncia seriòs (si hi ha proves més fefaents que reculls de diaris i opinions anònimes de veîns). Tan sols era una opinió, no una demanda, i tampoc esperava que em fessiu cas. D'aquí a que jo hagi demanat l'aplicació de censura... jejeje sort que no m'ofenc fàcilment, que si tingués la pell fina...
- Attachments
-
- museu4.PDF
- (6.71 KiB) Downloaded 146 times
-
- avui.jpg (79.98 KiB) Viewed 4288 times
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
Doncs sort que no la tens.
Com que veig que no cedeixes en seguir dient que acusem, ja no insisteixo, pensa el que vulguis. Aquí l'important no és el que va passar amb el museu, sino el que fem els "pringats" del fòrum.
Com que veig que no cedeixes en seguir dient que acusem, ja no insisteixo, pensa el que vulguis. Aquí l'important no és el que va passar amb el museu, sino el que fem els "pringats" del fòrum.
- wefer
- Administrador
Efectivament, si anem treient tot el que no ens convé... ens quedem en res.Trytasa Baldaquino wrote:tret del famós Pèsol Negre (definit com a diari independent i llibertari) i de les declaracions de l'alcalde
Això que no interessa, aquest altra que no m'agrada el que diu, i el de més enllà perquè em ve de gust. I... fixa't tu, resulta que tot el que queda diu el que nosaltres volem. Quines coses!! I que ningú ens acusi de tendenciosos, que això és un exemple d'imparcialitat!
A part de dir a una altra persona que va de víctima, res, és clar... Suposo que és molt important pel tema, aquest matís, no pas una consideració personalTrytasa Baldaquino wrote:No veig on està l'enfrontament personal.
A part de la teva advertència "aquest fil s'hauria d'esborrar completament.", res, és clar.Trytasa Baldaquino wrote:No veig on està la censura.
Tergiversació, una vegada més.Trytasa Baldaquino wrote:sinò l'esbombament d'una acusació que a aquestes hores seguiu sense demostrar:
Ningú ha acusat. Des del principi, al títol, hi ha un interrogant. Que jo sàpiga, l'interrogant denota pregunta, i no pas afirmació.
Si us plau, deixem de tergiversar el que es diu i de fer demagògia, que em consta perfectament que els usuaris d'aquest fòrum no tenen res de babaus com per caure en aquest parany.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Trytasa Baldaquino
- N7
si volem donar-nos la categoria de font d'informació seriosa, aquest fil s'hauria d'esborrar completament (Trytasa)
Això invita a la censura?
Ningú ha acusat. Des del principi, al títol, hi ha un interrogant. Que jo sàpiga, l'interrogant denota pregunta, i no pas afirmació. (Wefer)
Això següent no és una acusació?
El que sembla clar, segons les vostres tesis esgrimides a les quatre planes del post:
-El sr. Salmerón ha desviat diners públics a la seva butxaca (fonts: El Pèsol Negre, alcalde Orriols i fonts orals entrevistades per Wefer).
-El sr. Salmerón va fer una pèssima gestió causant greus perjudicis als autobusos (evidència, no calen diaris per veure-ho).
En aquesta darrera hi estic plenament d'acord, sobre l'altre em faltarà veure una sentència ferma d'algun jutjat.
Amics, no tornaré més sobre el tema de l'acusació i els diaris perquè veig que no ens entendrem. En tot cas, el que us demano és que si teniu proves fefaents de delictes per part del sr. Salmerón, del sr. Minoves o de qui sigui, les porteu al jutjat quan abans. Seré el primer interessat en veure a la garjola la gent que presumptament s'hagi enriquit amb aquest tema.
De mentres, em continuaré dedicant al que és de la meva competència: ajudar a la preservació d'autobusos, promoure aquesta afició i la conservació de la seva memòria. Millor comentarem els avenços de la línia 9, les línies afectades per les cavalcades i les fotos de l'accés abandonat de Barceloneta. Per a mi, no té sentit crear intrigues i fer circumloquis que no porten enlloc.
Bona nit a tothom
Això invita a la censura?
Ningú ha acusat. Des del principi, al títol, hi ha un interrogant. Que jo sàpiga, l'interrogant denota pregunta, i no pas afirmació. (Wefer)
Això següent no és una acusació?
El que sembla clar, segons les vostres tesis esgrimides a les quatre planes del post:
-El sr. Salmerón ha desviat diners públics a la seva butxaca (fonts: El Pèsol Negre, alcalde Orriols i fonts orals entrevistades per Wefer).
-El sr. Salmerón va fer una pèssima gestió causant greus perjudicis als autobusos (evidència, no calen diaris per veure-ho).
En aquesta darrera hi estic plenament d'acord, sobre l'altre em faltarà veure una sentència ferma d'algun jutjat.
Amics, no tornaré més sobre el tema de l'acusació i els diaris perquè veig que no ens entendrem. En tot cas, el que us demano és que si teniu proves fefaents de delictes per part del sr. Salmerón, del sr. Minoves o de qui sigui, les porteu al jutjat quan abans. Seré el primer interessat en veure a la garjola la gent que presumptament s'hagi enriquit amb aquest tema.
De mentres, em continuaré dedicant al que és de la meva competència: ajudar a la preservació d'autobusos, promoure aquesta afició i la conservació de la seva memòria. Millor comentarem els avenços de la línia 9, les línies afectades per les cavalcades i les fotos de l'accés abandonat de Barceloneta. Per a mi, no té sentit crear intrigues i fer circumloquis que no porten enlloc.
Bona nit a tothom
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
Si, està clar que no vols veure el que realment fem, i que continuaràs tergiversant tot el que diem.
Si us plau, que la conversa segueixi per altres camins, i no el de la mala interpretació, perquè ja hem dit els administradors fins a la sacietat que no hem acusat, tot i la insistència de fer-ho veure (el per què, no ho sabem). Què trobeu que el títol no és adient? D'acord, si cal es canvia, però ja hem insistit en que no és la intenció del fòrum fer acusacions, si ho fos, no ens dedicariem a administrar, sino a fer d'investigadors privats, no us sembla?
Si us plau, que la conversa segueixi per altres camins, i no el de la mala interpretació, perquè ja hem dit els administradors fins a la sacietat que no hem acusat, tot i la insistència de fer-ho veure (el per què, no ho sabem). Què trobeu que el títol no és adient? D'acord, si cal es canvia, però ja hem insistit en que no és la intenció del fòrum fer acusacions, si ho fos, no ens dedicariem a administrar, sino a fer d'investigadors privats, no us sembla?
-
- N4
Lamento molt profundament que a ulls de l'administració del fòrum sigui un defensor de l'abandonament del material històric. Això no és cert, com he repetit en més d'una ocasió en aquest fil, però igualment seguiu amb aquesta falsa acusació amb l'únic objectiu de desacreditar a unes persones que ni coneixeu personalment.
Això té un nom: prejudici.
Potser la meva argumentació serà més vàlida si la faig amb lletra gran, cursiva, negreta i farcida d'exclamacions com l'administració.
Des d'aquest fòrum s'està llançant una campanya d'atac personal contra el senyor Salmerón amparant-se tan sols en l'aixopluc de retalls de diaris!!! No es respecta la pressumpció d'innocència!!! I a sobre els que manifestem una opinió diferent a la del règim general se'ns acusa de ser defensons del desballestament del material històric!!!
Sigui com sigui, m'ha quedat clar que no sóc benvingut aquí. Només m'agradaria abans de marxar definitivament que l'administració m'aclarís quin "fantasma del passat" sóc jo, com se m'ha acusat en aquest altre fil: http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=9587&start=20
O serà un exemple més de llençar la pedra i amagar la mà?
Això té un nom: prejudici.
Potser la meva argumentació serà més vàlida si la faig amb lletra gran, cursiva, negreta i farcida d'exclamacions com l'administració.
Des d'aquest fòrum s'està llançant una campanya d'atac personal contra el senyor Salmerón amparant-se tan sols en l'aixopluc de retalls de diaris!!! No es respecta la pressumpció d'innocència!!! I a sobre els que manifestem una opinió diferent a la del règim general se'ns acusa de ser defensons del desballestament del material històric!!!
Sigui com sigui, m'ha quedat clar que no sóc benvingut aquí. Només m'agradaria abans de marxar definitivament que l'administració m'aclarís quin "fantasma del passat" sóc jo, com se m'ha acusat en aquest altre fil: http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=9587&start=20
O serà un exemple més de llençar la pedra i amagar la mà?
- wefer
- Administrador
Vostè, Sr. Trytasa, lamentablement des del principi ha creuat una línia que cap persona responsable i amb educació hauria de trespassar. La de tergiversat les meves paraules, acusant-me de coses que mai no he dit i tot, fregant la difamació personal, per tal de desviar el tema del que es vol parlar. Sinceramanet, no ho entenc. Li dec alguna cosa jo, perquè em vulgui aquest mal?
Per tant, la meva conversa amb vostè acaba aquí, ja que estic fart d'estar repetint sempre el mateix, responent les seves tergiversacions una vegada i una altra, perquè al cap de tres posts em torni a repetir les mateixes acusacions que ja li havia rebatut.
Està clar que segons diu vostè (missatges privats inclosos), ens "convé" callar, i passar a un altra tema. No fos cas...
Però em sap greu, Sr. Trytasa, els temps de les SS i la Gestapo, van passar ja fa molt temps, i avui dia les coses es parlen, es discuteixen, i es qüestionen.
Democràcia, li diuen, tot i que està clar que no a tothom li agrada ni li convé. És evident que com a mínim des del fòrum, nosaltres donem l'oportunitat de parlar a tothom, coincideixi o no amb les nostres idees, ja que ens seria molt fàcil simplement esborrar el que no ens interessa. I no ho fem.
Però al final, curiosament, es veu que nosaltres som els dolents, i segurament també som els culpables de que el museu no funcionés. Amb una mica de sort, un dia d'aquests se'ns acusarà d'haver enfonsat el Titànic, també.
Simplement, ets el mateix que la última vegada va marxar exactament de la mateixa manera
A reveure!!
Per acabar, només citar la famosa frase atribuida erròniament a Don Quijote:
Ladran, luego cabalgamos, amigo Sancho.
Per tant, la meva conversa amb vostè acaba aquí, ja que estic fart d'estar repetint sempre el mateix, responent les seves tergiversacions una vegada i una altra, perquè al cap de tres posts em torni a repetir les mateixes acusacions que ja li havia rebatut.
Està clar que segons diu vostè (missatges privats inclosos), ens "convé" callar, i passar a un altra tema. No fos cas...
Però em sap greu, Sr. Trytasa, els temps de les SS i la Gestapo, van passar ja fa molt temps, i avui dia les coses es parlen, es discuteixen, i es qüestionen.
Democràcia, li diuen, tot i que està clar que no a tothom li agrada ni li convé. És evident que com a mínim des del fòrum, nosaltres donem l'oportunitat de parlar a tothom, coincideixi o no amb les nostres idees, ja que ens seria molt fàcil simplement esborrar el que no ens interessa. I no ho fem.
Però al final, curiosament, es veu que nosaltres som els dolents, i segurament també som els culpables de que el museu no funcionés. Amb una mica de sort, un dia d'aquests se'ns acusarà d'haver enfonsat el Titànic, també.
Veig que el missatge va arribar perfectament.Corail Intercités wrote:Sigui com sigui, m'ha quedat clar que no sóc benvingut aquí. Només m'agradaria abans de marxar definitivament que l'administració m'aclarís quin "fantasma del passat" sóc jo
Simplement, ets el mateix que la última vegada va marxar exactament de la mateixa manera
A reveure!!
Per acabar, només citar la famosa frase atribuida erròniament a Don Quijote:
Ladran, luego cabalgamos, amigo Sancho.
- wefer
- Administrador
M'agradaria poder tornar a parlar del tema, amb calma, com havia pretès des del principi.
És evident que hi ha molta gent que diu moltes més coses, no sé si amb raó o no. Hi ha gent que explica històries per a no dormir, algunes de les quals fins i tot serien còmiques si no haguessin acabat com han acabat, amb el tancament del museu. Però el que està clar és que, de cap manera, penso publicar unilateralment apreciacions que impliquin a tercers. Això ja serien coses de judici, no pas per fer-ho en públic. I sincerament, no tinc cap intenció d'anar a un judici, com a mínim per iniciativa pròpia, sinó que l'únic que vull és parlar d'aquest tema, tabú fins avui mateix (ara començo a entendre el per què).
Per tant, Sr. Trytasa, pel que fa a la meva part, no tinc cap mena de problema en oblidar i retirar tot el que he dit sobre vostè, si vostè, a la vegada, reconeix que simplement va interpretar malament les meves paraules.
Ja em dirà el què.
És evident que hi ha molta gent que diu moltes més coses, no sé si amb raó o no. Hi ha gent que explica històries per a no dormir, algunes de les quals fins i tot serien còmiques si no haguessin acabat com han acabat, amb el tancament del museu. Però el que està clar és que, de cap manera, penso publicar unilateralment apreciacions que impliquin a tercers. Això ja serien coses de judici, no pas per fer-ho en públic. I sincerament, no tinc cap intenció d'anar a un judici, com a mínim per iniciativa pròpia, sinó que l'únic que vull és parlar d'aquest tema, tabú fins avui mateix (ara començo a entendre el per què).
Per tant, Sr. Trytasa, pel que fa a la meva part, no tinc cap mena de problema en oblidar i retirar tot el que he dit sobre vostè, si vostè, a la vegada, reconeix que simplement va interpretar malament les meves paraules.
Ja em dirà el què.
Vergonyosa i repugnant la manera de "trolejar" d'en Corail "vajillas", només per fer mal.
Fins mai més!!!
Fins mai més!!!
carai, tot el dia penjat del fòrum i quan me'n vaig a dormir lieu la guerra de l'independència.
Ja us val.
Ja us val.
No es tracta d'un tema tabú. Tothom vol saber el que va passar i en qué es van invertir els 5 milions d'euros i volem que es facin ben fetes les coses .
Així com la famosa "Biblia Salmerònica" anys després va ser enderrocada al demostrar amb documentació i investigació que algunes informacions que exposava no eren del tot certes o fins hi tot inventades, en aquest tema també s'hauria de fer així.
Aquí la única investigació que heu fet es posar un seguit de retalls de prensa que segurament es poden haber trobat per internet així que probablement ni tans sols us heu hagut de desplaçar a cap lloc. Personalment opino que amb la informació que heu recopilat us haurieu d'haber moderat a l'hora de fer alguns comentaris; heu afegit sensacionalisme al tema i les investigacions van mes enllà de recollir retalls de premsa.
Si realment voleu demostrar que aquest home es un deliqüent i que el vostre treball sigui apreciat i útil a la societat, us invito a que feu una investigació autèntica, amb documentació, fons primaries, fons secundàries, entrevistes a personal, etc etc, no com un 30min pero sí algo que sostingui algo mes que els retalls de premsa el que esteu dient al principi. Segur que l'alcalde de Castellà de Nug estarà encantat de parlar amb vosaltres.
Salutacions.
Així com la famosa "Biblia Salmerònica" anys després va ser enderrocada al demostrar amb documentació i investigació que algunes informacions que exposava no eren del tot certes o fins hi tot inventades, en aquest tema també s'hauria de fer així.
Aquí la única investigació que heu fet es posar un seguit de retalls de prensa que segurament es poden haber trobat per internet així que probablement ni tans sols us heu hagut de desplaçar a cap lloc. Personalment opino que amb la informació que heu recopilat us haurieu d'haber moderat a l'hora de fer alguns comentaris; heu afegit sensacionalisme al tema i les investigacions van mes enllà de recollir retalls de premsa.
Si realment voleu demostrar que aquest home es un deliqüent i que el vostre treball sigui apreciat i útil a la societat, us invito a que feu una investigació autèntica, amb documentació, fons primaries, fons secundàries, entrevistes a personal, etc etc, no com un 30min pero sí algo que sostingui algo mes que els retalls de premsa el que esteu dient al principi. Segur que l'alcalde de Castellà de Nug estarà encantat de parlar amb vosaltres.
Salutacions.
Gràcies per la teva intervenció ponderada, de debó. Però és que tampoc hem fet investigació alguna, sino recopilar links.
Estudiarem el tema.
Estudiarem el tema.
- wefer
- Administrador
Deixa'm trencar una llança a favor del Sr. Salmerón aquí.MZA_1600 wrote:Així com la famosa "Biblia Salmerònica" anys després va ser enderrocada al demostrar amb documentació i investigació que algunes informacions que exposava no eren del tot certes o fins hi tot inventades
Aquest Sr, ha fet una tasca d'investigació que ningú més ha realitzat a Catalunya. De les coses que ha posat als seus llibres, no he pogut veure cap invenció (potser hi són, no ho sé). El que sí he pogut veure són incorreccions, però em consta que són degudes a que s'ha parlat amb gent que han fet afirmacions no correctes. Per tant, no se les ha inventat, sinó que únicament no estan prou ben contrastades, cosa lògica igualment donada la magnitud de l'obra realitzada, la qual em provoca una profunda admiració.
Amb això, cal que quedi molt clar que no vull barrejar la feina feta en el museu amb la resta de temes que ha fet aquest Sr, ja que les publicacions em semblen impecables i la feina feta molt gran. Evidentment, també està clar que els va poder escriure perquè comptava amb recolzaments dels quals la resta no disposem, però això és una altra història.
1- No hem fet una "investigació", hem tret un tema sobre el que parlar. Aquest tema, està obert perquè qui vulgui aportar el que sigui, ho faci.MZA_1600 wrote:Aquí la única investigació que heu fet es posar un seguit de retalls de prensa que segurament es poden haber trobat per internet
2- Sí que he parlat amb gent que treballa/ha treballat al museu, in-situ. Com ja he repetit molt cops, he fet una mica més de feina que simplement cercar a Google.
No.MZA_1600 wrote:Si realment voleu demostrar que aquest home es un deliqüent
O com a mínim, no necessàriament. Simplement, m'agradaria saber què coi va passar.
No descarto aquest punt. No obstant, està clar que la invitació, si es fes, paral·lelament la faria també a la part contrària, aquí el Sr. Salmerón, perquè es pogués expressar.MZA_1600 wrote:Segur que l'alcalde de Castellà de Nug estarà encantat de parlar amb vosaltres.