Propers talls del metro
-
- N4
Re: Propers talls del metro
Dues estacions haurien estat suficient, una al costat de la RENFE i una altra entre Ciutat Meridiana i Can Cuiàs, amb vestíbul a cada costat.
Però calia fer proves d'automatització i de la L9 no hi havia res a punt...
Però calia fer proves d'automatització i de la L9 no hi havia res a punt...
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
....Trinitat Nova i Can Cuiàs (Montcada i Rexach) hauran d’esperar ...
Que a aquestes alçades encara haguem de veure al Periódico coses d'aquestes...
Quina és l'anterior estació??? Can Cruyff???
Que a aquestes alçades encara haguem de veure al Periódico coses d'aquestes...
Quina és l'anterior estació??? Can Cruyff???
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
- Guigui
- Administrador
Ignorància molt difosa
Al Periódico, a La Vanguardia, a l'Avui, a TV3; coses d'aquestes, que Zuric cau a Alemanya, que l'Iran és un país àrab... Segueixo?Trytasa Baldaquino wrote:Que a aquestes alçades encara haguem de veure al Periódico coses d'aquestes...
Conclusió: el gremi dels periodistes està sent minat per una colla d'analfabets funcionals.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Ignorància molt difosa
Si només fos el gremi de periodistes...Guigui wrote:Al Periódico, a La Vanguardia, a l'Avui, a TV3; coses d'aquestes, que Zuric cau a Alemanya, que l'Iran és un país àrab... Segueixo?Trytasa Baldaquino wrote:Que a aquestes alçades encara haguem de veure al Periódico coses d'aquestes...
Conclusió: el gremi dels periodistes està sent minat per una colla d'analfabets funcionals.
Algu te o ha vist repartir els fulletons amb la informació de les obres???
Només tinc el de la L11.
Per cert, per lo de la L5, no seria més senzill que la gent fes enllaç de Can Boixeres a Rambla Just Oliveres???
Al cap i a la fi, no son ni 10 minuts caminant, surts de Boixeres, travesses el parc que hi ha a sota, i ja estas a sota les vies d'Adif, al costat de l'estació d'Hospitalet.
Només tinc el de la L11.
Per cert, per lo de la L5, no seria més senzill que la gent fes enllaç de Can Boixeres a Rambla Just Oliveres???
Al cap i a la fi, no son ni 10 minuts caminant, surts de Boixeres, travesses el parc que hi ha a sota, i ja estas a sota les vies d'Adif, al costat de l'estació d'Hospitalet.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
Can Boixeres-Florida
Cau més a prop l'estació de Florida. Però és cert que per als estaments públics d'aquest país, caminar sembla talment un esport d'alt risc.Miquel wrote:Per cert, per lo de la L5, no seria més senzill que la gent fes enllaç de Can Boixeres a Rambla Just Oliveres???
Re: Can Boixeres-Florida
Florida està molt més lluny, i avans t'hi troves Can Serra.Guigui wrote:Cau més a prop l'estació de Florida. Però és cert que per als estaments públics d'aquest país, caminar sembla talment un esport d'alt risc.Miquel wrote:Per cert, per lo de la L5, no seria més senzill que la gent fes enllaç de Can Boixeres a Rambla Just Oliveres???
De Boixeres a Hospitalet/Just Oliveres, son uns 800 metres aproximadament, i sempre trigaràs menys que retrocedir a Cornellà o esperar un autobús.
Jo tinc el de la L2, l'altre dia el 9000 que vaig agafar n'estava ple de fulletons, i a les pantalles sortia l'informació del tall.Miquel wrote:Algu te o ha vist repartir els fulletons amb la informació de les obres???
Només tinc el de la L11.
Més que els estaments polítics, el que passa és que molts viatgers et monten un drama si els hi dius que per fer un enllaç has de caminar 5 minuts. Sense anar més lluny, quan un viatger em pregunta per anar a l'Estació de França i li dic que baixi a l'Arc de Triomf i camini 10 minuts, hi ha molts que et contesten: 10 minuts??!! I no hi ha cap autobús que hi vagi?Guigui wrote:Cau més a prop l'estació de Florida. Però és cert que per als estaments públics d'aquest país, caminar sembla talment un esport d'alt risc.Miquel wrote:Per cert, per lo de la L5, no seria més senzill que la gent fes enllaç de Can Boixeres a Rambla Just Oliveres???
Realment s'està perdent i molt la cultura d'anar a peu als llocs per a distàncies curtes.
Re: Can Boixeres-Florida
Florida és molt més lluny i a sobre és molt més complicat d'arribar-hi, ja que s'ha de fer una volta enorme que fa que la distància sigui d'uns 2.5 quilòmetres.Guigui wrote:Cau més a prop l'estació de Florida. Però és cert que per als estaments públics d'aquest país, caminar sembla talment un esport d'alt risc.Miquel wrote:Per cert, per lo de la L5, no seria més senzill que la gent fes enllaç de Can Boixeres a Rambla Just Oliveres???
De Can Boixeres a Rambla hi ha més o menys un quilòmetre, fàcil en aquest sentit però una pujada de nassos per fer el sentit invers
Pero no fotem, sigui baixada o pujada, son gairebé 10 minuts, jo al meu barri, estic continuament pugant i baixant carrers, alguns com Mare de Déu, Dante o Llobregos.
I l'enllaç entre aquestes dues estacions, pases per un parc molt maco.
I es millor que jugarsela amb Rodalies o esperar les línies de bus.
De Can Boixeres a Florida hi ha una estona, l'estació més propera a Can Boixeres de la L1 és Rambla Just Oliveres:Miquel wrote:Pero no fotem, sigui baixada o pujada, son gairebé 10 minuts, jo al meu barri, estic continuament pugant i baixant carrers, alguns com Mare de Déu, Dante o Llobregos.
P.D.:Ningú es capaç de caminar 2.5km en 10 minuts.
Perdò??BCN2008 wrote:De Can Boixeres a Florida hi ha una estona, l'estació més propera a Can Boixeres de la L1 és Rambla Just Oliveres:Miquel wrote:Pero no fotem, sigui baixada o pujada, son gairebé 10 minuts, jo al meu barri, estic continuament pugant i baixant carrers, alguns com Mare de Déu, Dante o Llobregos.
Has contat bé els metres que hi han entre Can Boixeres i Rambla Just Oliveres???
No hi han 2.5 Km ni de conya, ja he dit que hi han entre 800 i 1000 metres aproximadament, i en 10 minuts o menys ho tens fet. Obviament pasant pel parc.
PD: el traçat del tren l'has fet tú??????
-
- N10
Crec que s'estava referent d'anar de Can Boixeres a Florida, que són 2 km.Miquel wrote:Perdò??
Has contat bé els metres que hi han entre Can Boixeres i Rambla Just Oliveres???
No hi han 2.5 Km ni de conya, ja he dit que hi han entre 800 i 1000 metres aproximadament, i en 10 minuts o menys ho tens fet. Obviament pasant pel parc.
En efecte em referia a anar de Can Boixeres a Florida. De Can Boixeres a Rbla. Just Oliveres hi han 800m per els carrers.
PD:No, el pots trobar per internet, ara no se a on.
PD:No, el pots trobar per internet, ara no se a on.
Google Earth
Google Earth, activa l'opció de mostrar transport públic, diria q posa.Miquel wrote:Perdò??BCN2008 wrote:De Can Boixeres a Florida hi ha una estona, l'estació més propera a Can Boixeres de la L1 és Rambla Just Oliveres:Miquel wrote:Pero no fotem, sigui baixada o pujada, son gairebé 10 minuts, jo al meu barri, estic continuament pugant i baixant carrers, alguns com Mare de Déu, Dante o Llobregos.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
Desastre lingüístic
Bona des del punt de vista de la informació, però lamentable en l'aspecte lingüístic.metring wrote:A Can TMB, han creat una bona pàgina per parlar-ne:
http://www.tmb.cat/actuacions2009/
Sobre el servei susbitutori de la línia 5:
Segons acabo de saber, si bé el personal serà de Sarbus, els vehicles seran de TMB, concretament articulats de la cotxera de la Zona Franca.
Segons acabo de saber, si bé el personal serà de Sarbus, els vehicles seran de TMB, concretament articulats de la cotxera de la Zona Franca.
Però que encara pertanyen a TMB, o cedits a Sarbus, com ja va passar amb la llançadora de la L5 a Sagrera, fa 4 anys?