Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Les unitats 465-227 fins a la 465-231 estan a la platja de vies de Montcada Bifurcació.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Esperem no ho llegeixi algun grafitero...
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
De fet, la 227 i la 228 fa una mica més de 4 mesos (no ho puc afirmar així, però por ahí ahí), i sembla que estiguin bastant netes, de moment.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
La 227 encara segueix aquí? Pensava que s'havia anat a València...
Salutacions
Salutacions
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Per alla dos quarts de vuit del vespre direccio Bcn. a pasat per El Vendrell un doble Civia 465, era el 209M i el 210M.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
És el que passa cada dia a les 19.05 per Segur de Calafell sense servei i que segueix per la C4...Enric wrote:Per alla dos quarts de vuit del vespre direccio Bcn. a pasat per El Vendrell un doble Civia 465, era el 209M i el 210M.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
canalcole wrote:És el que passa cada dia a les 19.05 per Segur de Calafell sense servei i que segueix per la C4...Enric wrote:Per alla dos quarts de vuit del vespre direccio Bcn. a pasat per El Vendrell un doble Civia 465, era el 209M i el 210M.
Si ja u se, pero el fil es aixo, seguiment de Civies a l'area de Bcn, amb o sense servei.
Salut!
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Que existeixen en servei comercial a Espanya, no ho oblidem, ojalà ho veiem en circulació per alguna línia!
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
(31/07/2009) SIN SERVICIO en Vilanova i la G a las 18.50h dirección Sant Vicenç de Calders la 465-216 y la 464-206, debe ser la que ve habitualmente CANALCOLE en Calafell sobre las 19.05h
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Efectivamente. Hoy ha pasado, raramente, una composición de 464+465, cuando este 'servicio' se hace con 465 en doble o simple, nunca lo habia visto con 464...mikado wrote:(31/07/2009) SIN SERVICIO en Vilanova i la G a las 18.50h dirección Sant Vicenç de Calders la 465-216 y la 464-206, debe ser la que ve habitualmente CANALCOLE en Calafell sobre las 19.05h
465+465?
Dobles de 465 en servei diria que només s'en veuen a Madrid. Suposo que et devies referir a 465+463canalcole wrote:Efectivamente. Hoy ha pasado, raramente, una composición de 464+465, cuando este 'servicio' se hace con 465 en doble o simple, nunca lo habia visto con 464...mikado wrote:(31/07/2009) SIN SERVICIO en Vilanova i la G a las 18.50h dirección Sant Vicenç de Calders la 465-216 y la 464-206, debe ser la que ve habitualmente CANALCOLE en Calafell sobre las 19.05h
Salutacions,
Oriol
Oriol
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: 465+465?
He ficat entre cometes SERVEI, per això, perquè no és un servei. I sí, em referia a una 465 en doble.oriolp13 wrote:Dobles de 465 en servei diria que només s'en veuen a Madrid. Suposo que et devies referir a 465+463canalcole wrote:Efectivamente. Hoy ha pasado, raramente, una composición de 464+465, cuando este 'servicio' se hace con 465 en doble o simple, nunca lo habia visto con 464...mikado wrote:(31/07/2009) SIN SERVICIO en Vilanova i la G a las 18.50h dirección Sant Vicenç de Calders la 465-216 y la 464-206, debe ser la que ve habitualmente CANALCOLE en Calafell sobre las 19.05h
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
I quin "SERVICIO" a la C4, realitza aquest "SIN SERVICIO" de la C2? Ho dic perque no entenc un servei buit ocupant mall d'horaris a la C2 i que també va de buit de SVC almenys finsa Molins a la C4, ja que els CIVIAS estan restringits almenys a la C4 als serveis Molins-Mataró.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Aquest civia que comentes és un material buit que circula entre Vilanova i l'Hospitalet per la línia de Vilafranca per tal de canviar de la rotació de la C2 a la de la C1.mikado wrote:I quin "SERVICIO" a la C4, realitza aquest "SIN SERVICIO" de la C2? Ho dic perque no entenc un servei buit ocupant mall d'horaris a la C2 i que també va de buit de SVC almenys finsa Molins a la C4, ja que els CIVIAS estan restringits almenys a la C4 als serveis Molins-Mataró.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Dijous passat sobre les 17.00 hores a Passeig de Gràcia, el 465-215 fent un servei SVC-EDF de la C2, uns minuts després aquest va fer un servei a Vilanova i la Geltrú. Més tard, vaig veure el 465-206 descansant en una de les vies de l'Estació de França.
Salutacions
Salutacions
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
No sé com és farà el tema de rotació a la C1 a partir de demà,peró mirant els horaris,em temo que quan arribi un Blanes és posarà a fer un Mataró,i quan arribi un Matarño és posarà a fer un Blanes o Maçanet.Per tant,totes les circulacions haurien d'anar en doble composició,per qué ja seria una vergonya total portar una 465 a Blanes amb la gran demanda que hi ha a la C1 durant l'agost.
Aixó voldrà dir que no hi hauràn civies a l'Hospitalet fins el 23 d'Agost mínim.I amb les 465 que sobrin de la C1 per temes de rotació,per qué no les porten a la C4Sud on la demanda a l'agost és molt menor,i les dobles de 447 de la C4Sud a la C1?
I per qué els civies a la C2 Sud han d'anar en simple composició quan hi ha mès demanda?Tan costa afegir una 463 mès i fer mès gran el tren,o que treguin alguna 465+463 que fan els Castelldefels-Granollers(que a l'agost aniràn mig buides)i les posin a la C2 sud,i les 465 en simple de la C2Sud als Granollers-Castelldefels?Es que és vergonyòs aquest tema.Hi ha molta diferència entre una doble de 447 o 440R i una 465.
La conclusió es que renfe amb el seu material són molt delicats,i no costa tant fer les coses mínimament bé,crec jo.
Aixó voldrà dir que no hi hauràn civies a l'Hospitalet fins el 23 d'Agost mínim.I amb les 465 que sobrin de la C1 per temes de rotació,per qué no les porten a la C4Sud on la demanda a l'agost és molt menor,i les dobles de 447 de la C4Sud a la C1?
I per qué els civies a la C2 Sud han d'anar en simple composició quan hi ha mès demanda?Tan costa afegir una 463 mès i fer mès gran el tren,o que treguin alguna 465+463 que fan els Castelldefels-Granollers(que a l'agost aniràn mig buides)i les posin a la C2 sud,i les 465 en simple de la C2Sud als Granollers-Castelldefels?Es que és vergonyòs aquest tema.Hi ha molta diferència entre una doble de 447 o 440R i una 465.
La conclusió es que renfe amb el seu material són molt delicats,i no costa tant fer les coses mínimament bé,crec jo.
Last edited by Mako448 on Sunday 02/08/2009 22:59, edited 1 time in total.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Els cívies, símplement, a la C2 Sud, i fins que no pugin les andanes, no haurien d'anar-hi.
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Algunes andanes de la C2 Nord tampoc estan adaptades. De fet, els Civies només tindrien que circular ara per ara a la R1, R7 i a la R10. Últimament a la C2 Nord acostumen a posar algunes 463 en simple, cada cop més habitual .
Encara que la composició més habitual és una 463-465 a la R2 Nord.
Encara que la composició més habitual és una 463-465 a la R2 Nord.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Un cas d'una estació sense adaptar andanes, és la de Palautordera, allà la separació entre Civia i andana és molt alta, o sigui que has de fer alpinisme. Pel que fa els Civies a la C7, jo en posaria 464+465 en les hores punta, i en la resta del dia, 464 simple. On també hi fa falta és a la C4, aquests trens podien fer perfectament els reforços L'H-Terrassa, aíxi també com els Terrassa-SVC o Vilafranca-SVC servits amb un 465+463 o 464+464. Més enllà de Terrassa, no els posaria per què per allí també hi han estacions on has de fer un bot per accedir als trens (un exemple és Sant Vicenç de Castellet). I la C10 ja no existeix, o sigui que dubto que torni.BB9200 wrote:Algunes andanes de la C2 Nord tampoc estan adaptades. De fet, els Civies només tindrien que circular ara per ara a la R1, R7 i a la R10. Últimament a la C2 Nord acostumen a posar algunes 463 en simple, cada cop més habitual .
Encara que la composició més habitual és una 463-465 a la R2 Nord.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
A la C4 en els últims anys han reformat o estant reformant les andanes i han crescut la seva altura en bastantes estacions:Barberà del Vallès,Montcada i Reixac Sta.Maria,El Papiol,Castellbisbal,Martorell,El Vendrell i Vilafranca,i sembla que tot i aquestes reformes a les estacions,res de posar Civia.Per quan hi haurà civia a la C4? No se si serà un tren massa últil o no,peró es que m'encantaria veure un civia a Terrassa,Martorell,Vilafranca en servei de passatgers.Que a la C1 també hi ha estacions amb problemes d'altura,com Caldes d'Estrac!Bueno,en realitat,a totes les línies,exceptuant potser la C7,hi ha problemes d'estacions amb andanes baixes.
Es que abans civies a la C3 que a la C4,nomès cal mirar fins fa poc l'últim L'Hospitalet-Granollers Canovelles del día era civia quasi sempre.A partir d'avui aixó no serà possible fins com a mínim el 24 d'Agost.,i bueno,que sent civia aquest servei de la C3 sent de nit i a estacions com Santa Perpetua de Mogoda baixar d'aquest trasto és pot considerar perillòs i tot del día era civia quasi sempre.
Es que abans civies a la C3 que a la C4,nomès cal mirar fins fa poc l'últim L'Hospitalet-Granollers Canovelles del día era civia quasi sempre.A partir d'avui aixó no serà possible fins com a mínim el 24 d'Agost.,i bueno,que sent civia aquest servei de la C3 sent de nit i a estacions com Santa Perpetua de Mogoda baixar d'aquest trasto és pot considerar perillòs i tot del día era civia quasi sempre.