BB9200 wrote:I dic jo: És bona l'alternativa de la L1? Doncs que vulgui anar a Sants-Estació, la L1 no hi arriba...
Aprofitant les obres, podrien netejar, com a mínim, les estacions d'Arc de Tromf i de Pl.Catalunya.
Si és que la gent d'aquest país no pensa...
Hi han dues alternatives pel que vulgui anar ddsde Sants cap a la C3/C4 Nord:
1) La C2 fins al Clot i allà la L1 fins Fabra i Puig.Suposo que amb el bitllet de rodalies és pot fer.
2) Agafar la L5 fins a Sagrera,i d'allà la L1 fins Fabra i Puig
Peró resulta que cap d'aquestes dues és l'alternativa que recomana renfe,i no se si deixaràn ultilitzar els bitllets de rodalies.Per renfe pel que veig la alternativa és agafar la L1 a Sants Estació(inexistent!!!!)fins a Fabra i Puig,o potser és refereixen a caminar desde Sants Estació fins a Plaça de Sants i alà agafem la L1 i ens traguem un munt de parades fins a Fabra i Puig?
No nomès aixó,sinó que renfe podia haver recomenat pels usuaris de la C4 Nord i la C7 fer transbord a Montcada i Reixac Manresa,és a dir,agafar la C2 fins a Montcada i Reixac,i caminar menys de 5minuts fins a Montcada i Reixac Manresa,i allà agafar la C4 Nord/C7.Aixó respecte a agafar la L1 de Pl.Sants a Fabra i Puig i desprès metro t'estalvies com mínim 30 minuts!!.Es que els de renfe no saben com fer alternatives!