Si no estan integrats (i com a bitllets senzills no ho estan), no té res a veure una cosa amb l'altra. Dit d'altra manera, menteixen descaradament.pukyxd wrote:L'excusa que posen és que s'ha d'adequar als preus dels bitllets senzills ATM.
Bus urbà de Manresa
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ens prenen per rucs
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Ens prenen per rucs
No menteixen, els preus dels bitllets senzills també els marca l'ATM. Manresa no és, ni molt menys, l´única ciutat on ha passat això, de fet ha passat a tots els autobusos urbans existents abans de la integració tarifària.Guigui wrote:Si no estan integrats (i com a bitllets senzills no ho estan), no té res a veure una cosa amb l'altra. Dit d'altra manera, menteixen descaradament.pukyxd wrote:L'excusa que posen és que s'ha d'adequar als preus dels bitllets senzills ATM.
Igualment, a Manresa hi ha un abonament de 10 viatges a 4,30 euros, 2,90 euros més barata que la T-10 de 1 zona (i amb una T-10 de 1 zona no es pot anar més enllà de Manresa). També la T-Mes val allà 27 euros, 2,80 euros més barata que la T-50/30 de 1 zona.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Ens prenen per rucs
Doncs el bitllet senzill de TMESA pel 2009 serà d'1,25 euros...UT596001 wrote:No menteixen, els preus dels bitllets senzills també els marca l'ATM. Manresa no és, ni molt menys, l´única ciutat on ha passat això, de fet ha passat a tots els autobusos urbans existents abans de la integració tarifària.
Re: Ens prenen per rucs
A Sabadell serà d'1,30.victorcasta wrote:Doncs el bitllet senzill de TMESA pel 2009 serà d'1,25 euros...UT596001 wrote:No menteixen, els preus dels bitllets senzills també els marca l'ATM. Manresa no és, ni molt menys, l´única ciutat on ha passat això, de fet ha passat a tots els autobusos urbans existents abans de la integració tarifària.
Però fixa't que pràcticament estan a l'umbral del preu de l'ATM. Tots els altres autobusos urbans integrats et cobren el preceptiu preu estàndard de 1 zona de l'ATM.
Re: Ens prenen per rucs
T'equivoques. La T-10 aquest any ja valia 5.50€ i al 2009 valdrà 6.60 o algu així, ara no ho recordo. Només sé que serà el 80% del preu d'una T-10 integrada.UT596001 wrote:No menteixen, els preus dels bitllets senzills també els marca l'ATM. Manresa no és, ni molt menys, l´única ciutat on ha passat això, de fet ha passat a tots els autobusos urbans existents abans de la integració tarifària.Guigui wrote:Si no estan integrats (i com a bitllets senzills no ho estan), no té res a veure una cosa amb l'altra. Dit d'altra manera, menteixen descaradament.pukyxd wrote:L'excusa que posen és que s'ha d'adequar als preus dels bitllets senzills ATM.
Igualment, a Manresa hi ha un abonament de 10 viatges a 4,30 euros, 2,90 euros més barata que la T-10 de 1 zona (i amb una T-10 de 1 zona no es pot anar més enllà de Manresa). També la T-Mes val allà 27 euros, 2,80 euros més barata que la T-50/30 de 1 zona.
Re: Ens prenen per rucs
Doncs el preu el vaig treure de la web de Manresa Bus...pukyxd wrote:T'equivoques. La T-10 aquest any ja valia 5.50€ i al 2009 valdrà 6.60 o algu així, ara no ho recordo. Només sé que serà el 80% del preu d'una T-10 integrada.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: He enviado esta propuesta al ayuntamiento de Manresa:
Dado que el bus 8 va tan lleno que no da abasto a su paso por el hipermercado, propongo esta modificacion a la propuesta del bus 9:
El tiempo de recorrido mas descanso del conductor sería de 80 minutos, por lo que sería recomendable que esta línea circulase diariamente con 5 vehiculos y una frecuencia de 16 minutos, pero en horas de salida de los cines Bages Centre tendria que haber 1 vehiculo del 8 y 1 del 9 de refuerzo, esperando en la terminal, para absorber la gran demanda.
El tiempo de recorrido mas descanso del conductor sería de 80 minutos, por lo que sería recomendable que esta línea circulase diariamente con 5 vehiculos y una frecuencia de 16 minutos, pero en horas de salida de los cines Bages Centre tendria que haber 1 vehiculo del 8 y 1 del 9 de refuerzo, esperando en la terminal, para absorber la gran demanda.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: He enviado esta propuesta al ayuntamiento de Manresa:
Bona idea el bus del barri antic, de vegades jo tb ho he pensat. Encara que el recorregut que jo li faría fer no sería ben bé aquest. Fa molts anys crec que hi havía una línia que entrava al barri vell.
Re: He enviado esta propuesta al ayuntamiento de Manresa:
Jo el que faria seria una L8 circul·lar en amdues direccions. El recorregut seria semblant al d'ara des de la RENFE - BRUC - BARCELONA - BASES - ESTACIO AUTOBUSOS - SAGRADA FAMILIA - BAGES CENTRE - HOSPITAL GENERAL a partir d'aquí el faria baixar pel carrer Viladordis i cap a la Via Sant Ignasi fins a la RENFE. I un recorregut similar en l'altre sentit. Així la gent que arribes amb tren a la RENFE i volgués anar cap als barris de les Escodines-Sagrada Família i Balconada no hauria de fer tota la volta a Manresa i l'estació quedaria més ben servida.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Això es el que m'ha contestat l'alcalde obre la proposta que li vaig fer al novembre:
Benvolgut,
En primer lloc, perdoneu pel retard en la resposta, excessiu per a aquest mitjà de comunicació, però em calia esperar el pronunciament de la Ponència Tècnica de Circulació sobre la vostra proposta, per a respondre-us adequadament:
Després d'estudiar i valorar les qüestions proposades al vostre escrit, es van desestimar perquè a la vista de les dades que es disposen al departament, es va considerar que actualment laccessibilitat a la xarxa de parades del transport públic urbà és molt elevada. A una distància inferior a 300 m. pràcticament es cobreix tota la ciutat, disposant dun transport públic que permet el transbordament gratuït entre línies i integrat amb la resta de transports públics que ens uneix amb Barcelona. Properament també sestendrà aquesta integració al transport interurbà per carretera de la comarca. Tanmateix Manresa disposa dun barri antic compacte que permet una utilització per part dels vianants amb desplaçaments molt curts i carrers molt estrets, que fan que la coexistència vianant-vehicle no sigui recomanable i està en ple procés de reurbanització per adaptar-lo als vianants.
Cal esmentar també les millores introduïdes en el marc de lAcord per a la Millora del Transport Públic Urbà i Interurbà a Manresa 2006-2009 i que són:
- Integració tarifària (gener 2007)
-Increment de serveis de la línia 2 La Parada: un autobús cada 15 minuts (gener 2007). Aquest augment de vehicles ha permès reduir la freqüència de 20 a 15 minuts.
- Nova Línia 8 Perimetral Estacions (abril 2007), que enllaça les estacions de la RENFE, dautobusos i els Ferrocarrils de la Generalitat amb el campus universitari (UPC i FUB), els hospitals (Centre Hospitalari i Hospital Sant Joan de Déu) i la zona comercial i de lleure dels Trullols (Mossos dEsquadra) passant per diferents barris de Manresa.
- Línia 4 Font Valldaura (agost 2007). Es va modificar aquesta línia per donar servei, a més de la Sagrada Família i la Font dels Capellans, als barris de Valldaura i les Escodines, que no disposaven de transport públic urbà. Amb aquests canvis el bus arriba a punts dinterès com el centre datenció primària (CAP) del Barri Antic, el CAP Foneria, les Piscines Municipals i el Museu i lArxiu Comarcal.
- Línia 1 Balconada: directe al centre (agost 2007). Amb el nou recorregut es tarda menys per arribar al centre de la ciutat. El bus va directament al passeig de Pere III per la Bonavista en comptes de passar per lavinguda de les Bases de Manresa (itinerari que ara cobreix la Línia 8).
- A partir del gener del 2008 es van separar les línies de la Mión i de Sant Pau per incrementar el servei en ambdós sectors de la ciutat i incorporar més servei a la línia perimetral.
- Increment del nombre de vehicles de la flota, passant de 10 a 18 vehicles.
A la vista d'aquestes millores introduïdes, els resultats en el servei són el següents:
- Increment de viatgers. Del 2006 al 2008 sha incrementat el servei en 412.666 viatgers, passant dels 1.833.891 viatgers del 2006 als 2.246.557 del 2008, això significa un increment del 22.5%.
- Durant aquest període, sha incrementat un 23.1% el nombre de viatgers transportats diàriament, passant dels 4.567 del 2006 als 5.623 del 2008. El que ha representat un increment de 1.057 viatgers diaris.
- Els canvis que shan realitzat en el Servei han comportat un increment del 64.7% més de quilometratge. Lany 2006 es van realitzar 454.252,2 km i aquest any se nhan recorregut 748.236,4 km .
- Entre aquests dos anys shan reduït un 85.1% els viatges perduts del servei, passant de 873 a 130 viatges perduts. Aquesta reducció ve motivada per lajustament de freqüències i horaris del servei, restant els viatges no realitzats amb motius dincidències a la via pública.
- Cal destacar la valoració positiva dels usuaris del transport públic urbà, recollida en lestudi de lÍndex de Satisfacció del Client (ISC), on els viatgers puntuen el servei amb una nota de 7,5 lany 2008, lISC de lany 2005 va donar una nota de 6,36.
Es per tot això que, de moment, no es creu necessària una nova remodelació dels itineraris, i sí que s'aniran fent alguns reajustaments a mesura que hi hagi més espais per a vianants.
No obstant això, agraeixo el vostre escrit i us encoratjo a fer-nos saber qualsevol altre suggeriment o anomalia que observeu.
Atentament,
Josep Camprubí
Benvolgut,
En primer lloc, perdoneu pel retard en la resposta, excessiu per a aquest mitjà de comunicació, però em calia esperar el pronunciament de la Ponència Tècnica de Circulació sobre la vostra proposta, per a respondre-us adequadament:
Després d'estudiar i valorar les qüestions proposades al vostre escrit, es van desestimar perquè a la vista de les dades que es disposen al departament, es va considerar que actualment laccessibilitat a la xarxa de parades del transport públic urbà és molt elevada. A una distància inferior a 300 m. pràcticament es cobreix tota la ciutat, disposant dun transport públic que permet el transbordament gratuït entre línies i integrat amb la resta de transports públics que ens uneix amb Barcelona. Properament també sestendrà aquesta integració al transport interurbà per carretera de la comarca. Tanmateix Manresa disposa dun barri antic compacte que permet una utilització per part dels vianants amb desplaçaments molt curts i carrers molt estrets, que fan que la coexistència vianant-vehicle no sigui recomanable i està en ple procés de reurbanització per adaptar-lo als vianants.
Cal esmentar també les millores introduïdes en el marc de lAcord per a la Millora del Transport Públic Urbà i Interurbà a Manresa 2006-2009 i que són:
- Integració tarifària (gener 2007)
-Increment de serveis de la línia 2 La Parada: un autobús cada 15 minuts (gener 2007). Aquest augment de vehicles ha permès reduir la freqüència de 20 a 15 minuts.
- Nova Línia 8 Perimetral Estacions (abril 2007), que enllaça les estacions de la RENFE, dautobusos i els Ferrocarrils de la Generalitat amb el campus universitari (UPC i FUB), els hospitals (Centre Hospitalari i Hospital Sant Joan de Déu) i la zona comercial i de lleure dels Trullols (Mossos dEsquadra) passant per diferents barris de Manresa.
- Línia 4 Font Valldaura (agost 2007). Es va modificar aquesta línia per donar servei, a més de la Sagrada Família i la Font dels Capellans, als barris de Valldaura i les Escodines, que no disposaven de transport públic urbà. Amb aquests canvis el bus arriba a punts dinterès com el centre datenció primària (CAP) del Barri Antic, el CAP Foneria, les Piscines Municipals i el Museu i lArxiu Comarcal.
- Línia 1 Balconada: directe al centre (agost 2007). Amb el nou recorregut es tarda menys per arribar al centre de la ciutat. El bus va directament al passeig de Pere III per la Bonavista en comptes de passar per lavinguda de les Bases de Manresa (itinerari que ara cobreix la Línia 8).
- A partir del gener del 2008 es van separar les línies de la Mión i de Sant Pau per incrementar el servei en ambdós sectors de la ciutat i incorporar més servei a la línia perimetral.
- Increment del nombre de vehicles de la flota, passant de 10 a 18 vehicles.
A la vista d'aquestes millores introduïdes, els resultats en el servei són el següents:
- Increment de viatgers. Del 2006 al 2008 sha incrementat el servei en 412.666 viatgers, passant dels 1.833.891 viatgers del 2006 als 2.246.557 del 2008, això significa un increment del 22.5%.
- Durant aquest període, sha incrementat un 23.1% el nombre de viatgers transportats diàriament, passant dels 4.567 del 2006 als 5.623 del 2008. El que ha representat un increment de 1.057 viatgers diaris.
- Els canvis que shan realitzat en el Servei han comportat un increment del 64.7% més de quilometratge. Lany 2006 es van realitzar 454.252,2 km i aquest any se nhan recorregut 748.236,4 km .
- Entre aquests dos anys shan reduït un 85.1% els viatges perduts del servei, passant de 873 a 130 viatges perduts. Aquesta reducció ve motivada per lajustament de freqüències i horaris del servei, restant els viatges no realitzats amb motius dincidències a la via pública.
- Cal destacar la valoració positiva dels usuaris del transport públic urbà, recollida en lestudi de lÍndex de Satisfacció del Client (ISC), on els viatgers puntuen el servei amb una nota de 7,5 lany 2008, lISC de lany 2005 va donar una nota de 6,36.
Es per tot això que, de moment, no es creu necessària una nova remodelació dels itineraris, i sí que s'aniran fent alguns reajustaments a mesura que hi hagi més espais per a vianants.
No obstant això, agraeixo el vostre escrit i us encoratjo a fer-nos saber qualsevol altre suggeriment o anomalia que observeu.
Atentament,
Josep Camprubí
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Reconeixement
Almenys, l'alcalde s'ha excusat pel retard i n'ha donat un motiu plausible. Ja m'agradaria aquest grau de responsabilitat en la resta de càrrecs polítics catalans; per altra banda, és prou trist haver d'abaixar tan el llistó per a lloar determinades actituds pel fet de tractar-se de casos aïllats en mig del menysteniment general dels polítics envers els ciutadans.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Bus urbà de Manresa
Font: Ajuntament de Manresa
Els viatgers que arribin a Manresa per l'Estació d'Autobusos tindran un bus urbà cada cinc minuts
04/08/2009 Via pública
Una de les novetats que es presentarà en el marc de la Setmana de la Mobilitat d’enguany és la concentració de serveis de bus a la parada més propera de l’Estació d’Autobusos, la del Pare Clotet (situada a la cruïlla entre els carrers Sant Antoni Maria Claret i Pare Clotet). Aquesta mesura respon a l’objectiu de promoure el transport públic entre les persones que arriben diàriament a la ciutat procedents dels pobles del Bages i que majoritàriament usen el cotxe particular.
Aquesta mesura s’ha considerat oportuna un cop realitzada la integració tarifària dels autobusos del Bages. Cal recordar que, segons la diagnosi del Pla de Mobilitat del 2003, quasi la meitat dels desplaçaments de Manresa els fan persones arribades de fora de la ciutat i la immensa majoria ho fa amb cotxe particular.
Amb la compra d’un tiquet integrat d’una línia interurbana s’hi inclou el desplaçament amb el bus urbà. D’aquesta manera, les persones que vinguin dels pobles de la comarca o de qualsevol altra localitat, podran acostar-se a qualsevol punt de la xarxa urbana de Manresa pel mateix preu.
Per aquest motiu, es modificaran les línies 2, 4, 5 i 8 per intensificar la parada de busos del Pare Clotet, en la qual cada cinc minuts s’aturarà un bus.
Aquestes modificacions entraran en vigor a partir del 14 de setembre. D’aquesta manera, els usuaris podran estrenar aquesta millora durant la Setmana de la Mobilitat (del 21 al 27 de setembre).
Les modificacions són les següents:
-L2 (la Parada), de la Ctra. de Santpedor, accedirà a la Estació d’Autobusos, sortint per Sant Antoni Maria Claret per retornar a la Ctra. de Santpedor. Podrà realitzar parada a les mateixes andanes de l’estació i a la parada externa del carrer de Sant A. Maria Claret amb Pare Clotet.
-L4 (Font-Valldaura), del carrer de Sant Cristòfol continuarà pels carrers Indústria, Sant A. Maria Claret i Ctra. de Santpedor per retornar a la Ctra. de Vic. Podrà realitzar parada al mateix carrer de Sant A. Maria Claret amb Pare Clotet.
-L5 (Sant Pau-Viladordis), de la Ctra. de Vic continuarà pels carrers Indústria, Sant Antoni Maria Claret i Ctra. de Santpedor per retornar a la Ctra. de Vic. Podrà realitzar parada al mateix carrer de Sant A. Maria Claret amb Pare Clotet.
-L8 (Perimetral-Estacions), del carrer Indústria girarà cap a Sant Antoni Maria Claret i Ctra. de Santpedor per retornar a l’Av. Bases. Aquest canvi comportarà el trasllat de la parada de CAP Bases situada al final del carrer Indústria a l’Av. Bases, de forma que hi realitzarà parada la Línia 2 en lloc de la 8. També comportarà una nova parada, en aquest cas, de la línia 8 a la Pl. Mallorca en sentit Pl. de la Creu.
Per poder convertir el carrer Sant Antoni Maria Claret en un vial que haurà de canalitzar la major part de la circulació del Bus Manresa, caldrà ampliar els espais de circulació. Per aquest motiu, es realitzaran les següents modificacions:
-Reforçament de la prohibició de l’estacionament a la entrada a l’estació des de la Ctra. de Santpedor i trasllat dels contenidors de selectiva al núms. 39-43 de la Ctra. de Santpedor.
-Prohibició de l’estacionament al carrer de Sant Antoni Maria Claret entre Ctra. de Santpedor i carrer de Pare Clotet, habilitant carrils de circulació d’amplada suficient per facilitar el pas dels autobusos.
-Trasllat de la reserva de discapacitats, la zona de càrrega i descàrrega i la reserva d’estacionament per a motocicletes a l’altre tram del carrer de Sant Antoni Maria Claret, entre Pare Clotet i Indústria.
Un cop completada la renovació del transport públic, la línia d’actuació de la regidoria de Mobilitat és la de mantenir l’estructura bàsica dels itineraris de les línies de bus i fer aquelles modificacions puntuals que permetin agilitar la circulació dels busos per incrementar freqüències i millorar el servei. Aquestes modificacions s’inscriuen en aquesta nova estratègia.
La Setmana de la Mobilitat de Manresa serà el moment en què es presentaran altres millores per als desplaçaments alternatius al cotxe particular, com l’anul·lació de la circulació als carrers Na Bastardes i les Piques i millores en itineraris per a bicicletes.
És previst que a partir de durant el mes d’agost s’iniciïn els treballs per tenir a punt aquests canvis.
Documentació
Segons la diagnosi del Pla de Mobilitat realitzada l’any 2003, la xarxa viària de Manresa suportava un total de 164.000 viatges diaris provinents de l’exterior, la qual cosa suma el 48% del total de desplaçaments dins de la ciutat. Un 92% (151.000 viatges) es realitzaven en transport privat i només el 8% en transport públic. El tram sud de l’Eix del Llobregat és la porta d’entrada principal d’aquests desplaçaments, amb 13.812 viatges diaris; seguit de la carretera de Santpedor, amb 12.600 viatges; i de la de Sant Fruitós, amb 12.200 viatges. També es notable l’entrada diària de vehicles per la C55 nord, amb un total de 11.000 desplaçaments.
La projecció d’aquestes dades en l’horitzó de l’any 2012 preveu que, si no es canvia la tendència, en un lustre, Manresa haurà de suportar un total de 478.200 viatges cada dia, un increment del 40%. En aquest escenari de futur, el percentatge de quilòmetres de via pública saturats s’incrementaria en 7 punts i passaria del 8% al 15%.
Re: Bus urbà de Manresa
Realment és neccesari això? Del centre de Manresa a l'estació d'autobusos no arriba a 10 minuts a peu, d'altra banda moltes línies (entre d'elles la de Navarcles, la de Berga, la de Cardona...) començen o passen per el centre.
No sé si realment tindrà l'efecte desitjat.
No sé si realment tindrà l'efecte desitjat.
Re: Bus urbà de Manresa
Realment els canvis no obeeixen a la distància entre Manresa-Alta i el centre. Més aviat la intenció és potenciar la integració tarifària permetent una millor connexió dels autobusos urbans i interurbans (tot i que seria ideal traslladar aquesta parada de BusManresa a l'interior de l'estació d'autobusos). A més hi ha una altra millora: la L8 ara va més directe a Renfe, ja no s'ha de fer un Tour Turístic a la Balconada. Una altra cosa que jo faría és que la L5-St.Pau parés davant de la Renfe de pujada al centre.
Re: Bus urbà de Manresa
Primícia: pròximament, ascensor per pujar d'aquesta parada al nivell de l'estació d'autobusos. Avuí, mentre esperava el bus alla a baix, en prenien les mides.
Re: Bus urbà de Manresa
http://www.regio7.cat/manresa/2009/08/2 ... 42416.html
L´Ajuntament posa busos nocturns els dies més forts de la festa major
De les 11 a 2/4 de 4 de la matinada funcionarà el transport públic amb el recorregut d'un festiu
REDACCIÓMANRESA
La Festa Major de Manresa d'enguany tindrà un servei de bus nocturn. Es tracta d'una iniciativa de l'Ajuntament que estarà en funcionament els dies 28, 29, 30 i 31 d'agost, que és quan es concentra l'activitat central de la Festa Major.
Durant aquests quatre dies, el servei de bus nocturn iniciarà l'activitat a les 11 de la nit, que és quan finalitzen els serveis regulars. El regidor de Mobilitat, Joan Vinyes, ha explicat que s'ha cregut convenient que aquest servei faci el recorregut de la LF Festius, que connecta el centre de la ciutat amb la majoria de barris cada 30 minuts. L'última sortida des del centre tindrà lloc a 2/4 de 4 de la matinada. L'objectiu és evitar que els manresans i manresanes que vulguin gaudir de la Festa Major hagin d'agafar el cotxe a la nit per desplaçar-se i, d'aquesta manera, reduir la sinistralitat.
El bus nocturn tindrà les mateixes tarifes que el bus urbà (1,35 euros), i també...
Re: Bus urbà de Manresa
Ahir primer dia de servei. Quan baixava a peu cap el centre per allà les 12 vaig veure el bus que sortia del Guimerà direcció Balconada amb unes 8-10 persones (gent gran majoritariement) que devien tornar cap a casa.
Després quan vaig marxar cap a casa vaig agafar l'últim bus (3.30h) direcció la parada i hi havia 8 persones contant-me a mi. Tot gent jove, diria que menor d'edat.
En resum i a falta de saber com va anar la resta de la nit podem dir que no ha estat un fracàs absolut com ho va ser la vegada anterior, però tampoc podem dir que hagi tingut un gran èxit.
A veure com va aquesta nit.
Després quan vaig marxar cap a casa vaig agafar l'últim bus (3.30h) direcció la parada i hi havia 8 persones contant-me a mi. Tot gent jove, diria que menor d'edat.
En resum i a falta de saber com va anar la resta de la nit podem dir que no ha estat un fracàs absolut com ho va ser la vegada anterior, però tampoc podem dir que hagi tingut un gran èxit.
A veure com va aquesta nit.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Com, com? No em sona de res aquest canvi que dius. La ruta del 8 es la de sempre, no?: http://www.sagales.com/pubdocs/491_plan ... -01-01.jpgbrito_cat wrote: A més hi ha una altra millora: la L8 ara va més directe a Renfe, ja no s'ha de fer un Tour Turístic a la Balconada.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re:
Va més directa, però no totalment directa. Abans hi havien dues parades de la L8 a prop de Manresa-Alta: una dintre mateix de l'estació (que després continua cap a la Balconada) i una altra al final del carrer Indústria, sortint del túnel, a davant del CAP Bases (que després fà Av.Bases-C/BCN-C/Bruc-RENFE). El problema és que aquesta parada quedava més aviat lluny de l'estació, sobretot si anaves carregat. Ara, aquesta parada es trasllada a Pare Clotet, davant de l'estació:Ecomobisostrans wrote:Com, com? No em sona de res aquest canvi que dius. La ruta del 8 es la de sempre, no?: http://www.sagales.com/pubdocs/491_plan ... -01-01.jpgbrito_cat wrote: A més hi ha una altra millora: la L8 ara va més directe a Renfe, ja no s'ha de fer un Tour Turístic a la Balconada.
-L8 (Perimetral-Estacions), del carrer Indústria girarà cap a Sant Antoni Maria Claret i Ctra. de Santpedor per retornar a l’Av. Bases. Aquest canvi comportarà el trasllat de la parada de CAP Bases situada al final del carrer Indústria a l’Av. Bases, de forma que hi realitzarà parada la Línia 2 en lloc de la 8. També comportarà una nova parada, en aquest cas, de la línia 8 a la Pl. Mallorca en sentit Pl. de la Creu.