Fantastic!!!Mako448 wrote:El nou tren de Renfe per ser abans de les vuit a Barcelona arriba el primer dia amb 20 minuts de retard
Ara, que l'AVE no arribi 1 minut tard!
Fantastic!!!Mako448 wrote:El nou tren de Renfe per ser abans de les vuit a Barcelona arriba el primer dia amb 20 minuts de retard
canalcole wrote:Fantastic!!!Mako448 wrote:El nou tren de Renfe per ser abans de les vuit a Barcelona arriba el primer dia amb 20 minuts de retard
Ara, que l'AVE no arribi 1 minut tard!
Això sí, amb la flotamamodennaduropa.Renfe451 wrote:Amb això, ja sabem que Renfe només es preocupa per l'AVE, deixant de banda els rodalies i mitjana distància.
Potser perquè Renfe no n'havia informat adequadament?Corail Intercités wrote:El retard va ser provocat per les queixes d'alguns viatgers que no s'havien assabentat del nou horari.
Però deurien ser queixes, per exemple, de Figueres i un cop el tren ja n'havia marxat. Tanta sensibilitat tenen de sobte a Renfe que es van avançar a possibles altres queixes?Corail Intercités wrote:Considerant que l'avançament des d'origen era de 9 minuts, abans que el tren en qüestió realitzés la parada de Flaçà ja s'havien formulat les primeres queixes.
I que ho diguis, aquests de CiU no tenen ni idea de el que diuen.Guigui wrote:http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 33#p140533
CiU s'està fent una mica pesada amb tant tren "obsolet". Es nota que només van en cotxe oficial i avió, i que Suïssa només els sona a Swatch i xocolata.
metring wrote: Queixes pels retards
Malgrat aquest anunci de la companyia ferroviària, la Plataforma va recordar que els usuaris de les línies de trens regionals de Renfe "continuen sent menystinguts i marginats respecte dels de rodalies" pel que fa als retards dels trens i al temps mínim a partir del qual la companyia ferroviària indemnitza els viatgers amb la devolució exprés.
Els usuaris es queixen que mentre que aquest temps mínim de retard és de vint minuts pels passatgers de les línies regionals, en el cas del servei de rodalies és d'un quart d'hora.
La pregunta és ..... i per què a la resta de màquines expenedores de Media Distància de la resta d'Espanya SÍ funcionen correctament ?metring wrote:http://www.diaridegirona.cat/comarques/ ... 49679.html
Noves màquines expenedores de bitllets a Sils, Flaçà i Caldes
Adif licita els contractes de gestió de servei de gestió integral en tres estacions gironines
GIRONA | A.S.
Les queixes dels usuaris de Renfe de les comarques de Girona lamentant que en moltes estacions no hi ha ni personal ni màquines expenedores de bitllets -o que n'hi ha d'aquestes però no funcionen amb normalitat- comencen a donar fruit. Almenys, la companyia Renfe anunciava ahir la licitació del contracte per a la col·locació d'aquestes màquines a tres estacions gironines: Flaçà, Caldes de Malavella i Sils. A més de les noves màquines expenedores, totes tres estacions estaran subjectes a importants remodelacions que suposaran millores en la seva gestió.
El problema que ha provocat reiterades queixes dels viatgers és que les màquines expenedores de bitllets de Mitjana Distància a Catalunya no funcionen bé. En alguns casos, simplement no van. L'arribada d'aquestes dispensadores a les estacions havia esperançat els usuaris, que podrien pagar amb targeta de crèdit, a més d'estalviar-se les cues davant de les taquilles. No obstant això, una disfunció en el sistema informàtic impedeix la correcta marxa d'aquests dispositius comercials, segons va admetrela companyia Renfe. Algunes màquines porten més de dos mesos instal·lades a les estacions amb el cartell de "fora de servei" o, directament, ocultes.
Cada vegada que un client vol comprar un bitllet o un abonament per a un Catalunya Exprés o un Regional ha de prendre's el seu temps. L'adquisició d'aquests títols de transport ha de realitzar-se exclusivament en els taulells de l'estació. Si va amb el temps just, s'arrisca a perdre el tren. Les màquines autovenda podrien pal·liar aquest inconvenient, però la seva posada en marxa no ha anat com era desitjable. Gràcies a un conveni entre l'operadora del servei, Renfe, i els responsables de la majoria de les estacions, Adif, es van adquirir fa un temps 14 expenedores. Però només servien bitllets sis d'elles i no sempre, tal com reconeixien fonts de la companyia ferroviària.
Les primeres que es van col·locar van ser precisament les de Girona i Figueres. Malgrat que sobre el paper van bé, fonts de Renfe confessen que la majoria dels dies tenen contratemps, cosa que denuncien passatgers habituals d'aquesta línia. També a les de Caldes de Malavella, Tarragona i Reus els ocorre alguna cosa similar.
En constatar que l'error en el software es repetia, els responsables ferroviaris van optar per no activar les màquines que es van instal·lar en les terminals barcelonines d'Estació de França i Passeig de Gràcia. Ni les dues que en un primer moment havien de posar-se a l'estació de Sants.
La resposta és tan senzilla com que a la resta d'Espanya tampoc funcionen correctament. De les vegades que he anat darrerament a Chamartín, de les dues que hi ha, moltes vegades una no funcionava, a vegades les dues, quan funcionaven les dues una es quedava penjada...Pere wrote:La pregunta és ..... i per què a la resta de màquines expenedores de Media Distància de la resta d'Espanya SÍ funcionen correctament ?
I la trista i solitària autovenda de Lleida? Dons anys instal·lada (millor dit, aposentada), dos anys sense funcionar.Les primeres que es van col·locar van ser precisament les de Girona i Figueres. Malgrat que sobre el paper van bé, fonts de Renfe confessen que la majoria dels dies tenen contratemps, cosa que denuncien passatgers habituals d'aquesta línia. També a les de Caldes de Malavella, Tarragona i Reus els ocorre alguna cosa similar.
Doncs sí que han fet un negoci rodó amb aquests trastos... Potser seria millor que s'oblidessin d'aquest model (i de l'empresa que els fabricat i/o "manté").La resposta és tan senzilla com que a la resta d'Espanya tampoc funcionen correctament.
Doncs vaja, he utilitzat les autovendes a Ávila, Valladolid-Campo Grande i Palencia i allà m'han fet el servei correctament.UT596001 wrote:La resposta és tan senzilla com que a la resta d'Espanya tampoc funcionen correctament. De les vegades que he anat darrerament a Chamartín, de les dues que hi ha, moltes vegades una no funcionava, a vegades les dues, quan funcionaven les dues una es quedava penjada...Pere wrote:La pregunta és ..... i per què a la resta de màquines expenedores de Media Distància de la resta d'Espanya SÍ funcionen correctament ?
El mateix a Zaragoza Delicias.
La de Passeig de Gràcia deu portar uns 2 anys també sense funcionar. Encara embolicada .Sky wrote:I la trista i solitària autovenda de Lleida? Dons anys instal·lada (millor dit, aposentada), dos anys sense funcionar.
Les de rodalies tampoc funcionen de meravella, sobretot en el sentit tècnic. Acostumen a avariar-se.Sky wrote:Doncs sí que han fet un negoci rodó amb aquests trastos... Potser seria millor que s'oblidessin d'aquest model (i de l'empresa que els fabricat i/o "manté").