Incivisme al transport públic

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
FerrocarrilsCAT
N4
N4

Re: Quines mostres d'incivisme heu vist als Transports publics?

Post by FerrocarrilsCAT »

Una vegada a Vilanova i La Geltrú vaig veure un borratxo ben borratxo que li va escupir a una 470 sense parada. :evil:
I també em pensava que llençaria una bicicleta contra un Talgo. :o
I lo més ''cutre'' és que bevia d'un cartró de sangria i quan se'l va acabar el va llençar a les vies. >:(
Incivisme per excel·lència.
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
Lluita1714
N9
N9

Re: Bravo pel conductor!

Post by Lluita1714 »

Guigui wrote:Avui, una Jessica duia el mòbil com a amplificador de la seva musiqueta. Anava amb un grupet d'altres Jessiques i Jennifers, just darrere la cabina del conductor. Passat una estona, aquest ha obert la porta, aprofitant que el tren estava aturat en una estació, i li ha fet apagar el mòbil.

Senzillament, :plas :plas :plas

Per cert, es pot dir de quina línia i quin torn es tractava, o també li pot caure un "puro" per això?
Home, si la línia té més d'un servei la pots dir, ara, no diguis el servei o si que hi ha cert risc. Home, o almenys digues la companyia, que a FGC ja passa massa sovint i ningú no els diu res, amb les "Jessi" "Jona" "Jenny"... XD
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Guigui
Administrador

Era al metro

Post by Guigui »

Lluita1714 wrote:Home, si la línia té més d'un servei la pots dir, ara, no diguis el servei o si que hi ha cert risc. Home, o almenys digues la companyia, que a FGC ja passa massa sovint i ningú no els diu res, amb les "Jessi" "Jona" "Jenny"... XD
Penseu en una línia de metro força freqüentada per aquesta fauna. És la que darrerament té més irregularitats en el servei per la implantació d'un nou sistema de gestió de les freqüències.

Espero haver sigut prou críptic per a no aixecar sospites entre directius que apliquen el zel en àmbits molt menys aptes que allí on haurien d'actuar en pro de la qualitat del servei.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

Jo discrepo, el cap de tren és qui mana, així que està en la seua obligació, ja que obviament, també emprenya als demés usuaris, d'ença no crec que s'hagi d'ocultar rés, i mentre no diguis quina hora, ja poden dir missa.
El metro de Barcelona amb motoristes!
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Post by canalcole »

Ahir al Regional/Rodalies que ve, si no m'equivoco, de Reus, ja de per sí anava amb 5 minuts de retard. El tren, servit per 2 440R, va arrancar de l'estació de Segur a les 22.14, va adelantar uns metres (fins davant de casa meva) i va frenar de cop. Jo amb lo xafarder que soc :D vaig baixar corrent a veure que havia passat. El motiu, uns 2 o 3 nois havien tirat de la palanca d'emergencia de l'ultim vagó de la 2ª composició. El conductor va anar-la a desactivar, i els nois van fugir corrent per les vies. Amb aquesta gentussa cada cop anem a pitjor, i ja es la segona vegada que veig això amb els meus propis ulls (ja vaig comentar per aqui el que va passar amb un Civia a Calafell). :nono
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

Avui n'he vist una de bona.
Sagrera, 9:15h aprox.
Surto de la L5 per enllaçar a L1 (anava al Triangle), quan un home jove, va amb bicicleta, ell a peu, puja per les escales mecàniques amb la bici, després es fot per la rampa, i va muntat a sobre de la bici, fins a les escales normals per accedir a L1, habent passat el vestíbul, s'atura de cop, i gairebé es menja un home que anava per radere.

I després a la Rambla Prim, hi havien 3 bicis de Bicing amuntegades al costat del cubell de reciclatge de plàstic.
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Avui, unes veïnes m'han explicat el que va succeir el diumenge 28.
Eren a Segur de Calafell, i volien agafar el tren (era un Civia) per anar cap a Pg. de Gràcia, amb la mala sort que es van trobar amb uns personatges... (els quals conec, per no coneixe'ls... :nono ) El cas es que al voler pujar al tren (amb el que costa fer-ho en un Civia sense les andanes adaptades), es van trobar amb un noi d'uns 15 anys barrant el pas a la gent que volia pujar. De les meves 2 veïnes, una va poder pujar, però l'altre no. Una dona li va dir amb el noi que si baixava o es quedava, amb el que li va contestar el noi, cridant, que "¡Me quedo!". Llavors, la dona va dir que s'apartes, si-us-plau, per deixar pujar a la gent, amb lo que el noi va donar-li al botó de tancar portes quan la dona estava entre elles, i la va agafar de plè. Uns homes van ajudar-la a obrir portes, van pujar tots, i van atendre, la gent que hi havia allí, a la dona que es queixava de mal als braços. Lo fotut, es que van tenir que aguantar a aquest i a 8 personatges més fins a Sitges on van vaixar els 9. Durant el viatge, van haver-hi insults entre el noi i els passatgers, com per exemple, una dona que li va dir al noi si no li donava vergonya de fer això, a lo que el noi li contesta: "¡Callate, vieja, que yo vivire más años que tu! Además, no te entiendo. Que raro que habla esa vieja. jaja" (amb riures, també, dels seus acompanyants).

Una GRAN vergonya. >:( :nono :emprenyat :avall
FerrocarrilsCAT
N4
N4

Post by FerrocarrilsCAT »

:emprenyat :emprenyat :emprenyat
Jo a aquests pallussos els hi fotia una pallissa.
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

FerrocarrilsCAT wrote::emprenyat :emprenyat :emprenyat
La veïna em va dir, ja que no estava jo, que ella, i tota la gent que hi havia en aquell moment al vagó, hagues desitjat que l'hagues atropellat el Civia. :twisted: :disparos
Renfe451
N9
N9

Post by Renfe451 »

canalcole wrote:
FerrocarrilsCAT wrote::emprenyat :emprenyat :emprenyat
La veïna em va dir, ja que no estava jo, que ella, i tota la gent que hi havia en aquell moment al vagó, hagues desitjat que l'hagues atropellat el Civia. :twisted: :disparos
Aquesta gent que vas veure segur que son els típics macarres o kinkis, en fi, pobre senyora, el que té que aguantar per uns nanos impertinents (jo si hagués estat allí els hi hauria dit 4 coses i després haver cridat al maquinista) >:( .

Per cert, avui a la L1 del Metro, a dins d'un 6000, sobre les 8.30 o 8.40 del matí, va fer acte de presència els típics sudamericans que porten les típiques guitarres, flautes i/o altres instruments per donar la tavarra a la gent. Doncs bé, durant els primers minuts que van començar a tocar, va transcorre sense cap problema. Però de sobte, va aparèixer una agent de seguretat que estava a dins del mateix tren, es va parar al costat d'els dos sudamericans i ells cagats en veure-la, van parar d'inmediat la música, dient "Mil disculpas". :plas :plas

Finalment, es van baixar a la parada de Fabra i Puig.

En conclusió, va ser un "OWNED" en tota regla. Tant de bó es veies sovint aquestes intervencions. :plas
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Renfe451 wrote:
Aquesta gent que vas veure segur que son els típics macarres o kinkis, en fi, pobre senyora, el que té que aguantar per uns nanos impertinents (jo si hagués estat allí els hi hauria dit 4 coses i després haver cridat al maquinista) >:( .

Per cert, avui a la L1 del Metro, a dins d'un 6000, sobre les 8.30 o 8.40 del matí, va fer acte de presència els típics sudamericans que porten les típiques guitarres, flautes i/o altres instruments per donar la tavarra a la gent. Doncs bé, durant els primers minuts que van començar a tocar, va transcorre sense cap problema. Però de sobte, va aparèixer una agent de seguretat que estava a dins del mateix tren, es va parar al costat d'els dos sudamericans i ells cagats en veure-la, van parar d'inmediat la música, dient "Mil disculpas". :plas :plas

Finalment, es van baixar a la parada de Fabra i Puig.

En conclusió, va ser un "OWNED" en tota regla. Tant de bó es veies sovint aquestes intervencions. :plas
I qui et diu que no esperarà el següent tren a l'andana, com solen fer els que demanen caritat, i segueixen impunes molestant al personal?

Tot i així, jo veig millor als que toquen instruments que als que posen la música amb el mòbil o insulten a la gent, que si que surten impunes.

Fa setmanes vaig agafar la L5, per anar a l'hospital de Sant Pau. Hi havia un home venent encenedors, però d'una curiosa forma... dient quelcom així:
-señores, no quisiera molestarles, sólo les pido que me presten atención, no obligo a nadie ni pongo en compromiso a nadie, sólo decir que tengo mecheros por 50 céntimos, y de paso ayudais a una persona necesitada. Gracias por su atención-
Marxava al següent vagó, amb la mateixa història, ningú li donava res però l'home semblava que no perdia la cordialitat ni l'esperança. Dos dies després me'l vaig trobar igual a la L3 en anar a Sants.
Realment aquest home es veu que està necessitat, però no molesta a ningú, entenc que és curiós de veure però és una altra forma de buscar-se la vida, més respectuosa.

Qui si em molesten són els turistes que agafen la L1 en hora punta a Plaça Catalunya sense camisa, molts cops amb alcohol en mà i cantant, clar, això és legal, però a mi no em dona la gana d'aguantar les olors que desprenen les aixeilles d'aquests personatges i molt menys suportar els seus crits i cants, i que, per ser turistes, i per ser legal, ningú els diu res. Diuen que s'està prohibint el nuisme pel carrer, vejam en quin àmbit afecta a aquesta gent, que es creuen amb el dret de fer qualsevol cosa per estar en un altre país, cridant i emborratxant-se al metro... ara, si anem a europa i fem el mateix... oh, que cridaners aquests espanyols... doncs no, no em dona la gana que em diguin ni cridaner ni...
:cop
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
MetroBCN
N6
N6

Post by MetroBCN »

Aixó em va pasar cuan eren encara els Mils :'( . Pero bé, anava cap a casa a les 23:00 aproximadament, cuan a Via Júlia entren 3 nois amb la gorreta al revés. No eren d'aqui.
Cuan es tanquen les portes, mireu si són ''llestos'', que abans de que es tanquin del tot, les agafen y tiren ven fort, vinga.
Tota la gent que hi anava per aquell vagó (que no era molta), van començar a donar-se compte, i un li va tocar l'atenció...
-Oye, gamberros, si venis a molestar, iros a vuestra madre a molestarla, y la ......... si quereis. (Perdó per l'expressió)
-Oye, calvo de m......., dejanos en paz, p......... Hacemos lo que nos sale de la p........... (Perdó, aixo ja es baralla. No segueixo més)

Tot dúna els gamberros van baixar a Verdaguer, on, segurament, anirien als 5000 a molestar.

Sense comentaris...
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
metring
Administrador

Post by metring »

http://www.naciodigital.cat/manresainfo ... sant/vicen

Detingut mentre forçava les màquines de tiquets de l’estació de Sant Vicenç :x

Agents dels Mossos d’Esquadra han detingut a 2/4 de 3 de la matinada d’avui, divendres, a Juan José R.F. de 34 anys, veí de Sant Vicenç de Castellet i nacionalitat administrativa espanyola, quan ha estat sorprès mentre forçava les màquines expenedores de tiquets de l’estació dels FGC de Sant Vicenç de Castellet. L’avís ha arribat als Mossos gràcies a les alarmes internes de les expenedores.
wefer
Administrador

Post by wefer »

canalcole wrote: Durant el viatge, van haver-hi insults entre el noi i els passatgers, com per exemple, una dona que li va dir al noi si no li donava vergonya de fer això, a lo que el noi li contesta: "¡Callate, vieja, que yo vivire más años que tu! Además, no te entiendo. Que raro que habla esa vieja. jaja" (amb riures, també, dels seus acompanyants).
Si hi ha prou gent per fer pinya, cal tirar del fre d'emergència i parar el tren fins que vinguin els Mossos d'Esquadra. No hi ha altra solució.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Abans-d'ahir, anant a veure la final de la SuperCopa, a un S8 direcció Barcelona, sobre les 8 de la tarda, més d'un s'ha portat un bon ensurt.
Passant entre Sant Boi i Cornellà, de sobte el tren fa tocar la botzina i fa servir el fre d'emergència (que es nota per la gran frenada sobtada) i es queda parat sota el port de l'autopista. estem 2 minuts fins que per la finestra esquerra veiem passar un ciclista i baixa el maquinista emprenyat diguent-li unes bones paraules, un imbècil a qui se li havia acudit travessar la via, malgrat que hi hagi una tanca i a pocs metres el tren se soterri. Si el conductor, no hagués tingut tanta vista i la seva rapidesa, alguna família lamentaria una mort i centenars de viatgers haguéssim patit un retard considerable fins que aixequessin el cos i reestableixin la circulació dels trens.
Des d'aquí, felicito al maquinista.
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Condenan a 11 años al «skin» que agredió a un menor en el Metro

http://www.abc.es/20090903/catalunya-ca ... 90903.html

La Audiencia de Barcelona ha condenado a once años y tres meses de cárcel a Mario Fernández Torres, un joven neonazi que, junto con un grupo de ultras menores de edad con los que iba, intentó matar a puñaladas a un antifascista con quien se toparon en el Metro de Barcelona.
En la sentencia, la sección 21 de la Audiencia de Barcelona condena a Fernández Torres por un delito de asesinato en grado de tentativa, con el agravante de discriminación por ideología, ya que el tribunal considera probado que la agresión tuvo su origen en el rechazo a la ideología de la víctima.
Por ser antifascista Los hechos ocurrieron el 6 de septiembre de 2008 en el pasillo de transbordo de la estación del metro de Urquinaona, donde Fernando Torres iba con un grupo de cuatro menores de edad, con los que compartía su ideología, y se toparon con Rubén T.G., a quien identificaron como a un antifascista por la cazadora que llevaba.
Los ultras dieron media vuelta, le siguieron y uno de ellos le preguntó acerca de su ideología, a lo que la víctima, que iba con su novia y su hermano de 8 años, les dijo que era antifascista. Ante esa respuesta, lo acorralaron, lo golpearon y Cristian B.C., que ya fue condenado por un tribunal de menores por esta agresión, le asestó seis puñaladas en la cara y en el pecho.
Durante el juicio, Fernández Torres admitió que dos meses antes de la agresión habló con algunos amigos de su intención de «ir de cacería» de «guarros» (para él, antifascistas) y que el día de los hechos «me dejé llevar un poco». La sentencia se remite a la jurisprudencia del Supremo para condenarle como autor del intento de asesinato, ya que subraya que, pese a que las puñaladas las propinó Cristian, «no es necesario que cada coautor ejecute, por sí mismo, todos los actos integradores del núcleo del delito pues a la realización del delito se llega conjuntamente».
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

gràcies a déu que encara hi ha jutges amb un dit de front.
cristian26
N7
N7

Post by cristian26 »

En un parell d'anys, si no són mesos, serà fora de la presó. :cop
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

Una d'ahir,
Tren sèrie 5000
Hora: no me'n recordo, pero al voltant de les 16:20.
Línia 3

El tren tanca portes a Passeig de Gràcia, quan de sobte, apareixen 4 joves (16-18 anys a simple vista) d'aquest que es pensen que tenen 30 anys.
Un noi, agafa la porta del davant de tot (si, davant de la cabina del motorista, es nota que aquesta gent va a l'escola a escalfar la cadira), i impedeix que es tanqui per que els seus 3 amics i ells hi entressin, dos d'ells, entren fumant (desgraciar-se la vida de tant jove....) i al tancar la porta, sona la alarma dels 5000 de detecció de fums, i el motorista obre la porta, els joves, al escoltar la alarma, llençen els cigarrets a terra, al haver ja tancat portes, el motorista no diu rés, peró va tancar la porta amb molta mala llet, i a sobre, els 4 joves començen a burlar-se d'ell amb comentaris com "haber si este tiene (...) a echarme.
Peró no es tot.
Al arrivar a Paral·lel, veuen que hi han revisors per l'andana, i un d'ells diuen, "haveis picao todos, es que creo que hay revisores".
Jo ja no se rés más, ja que vaig enllaçar amb a L2.
Guigui
Administrador

Per a què serveix tanta videovigilància?

Post by Guigui »

"Per la seva seguretat, aquesta estació està dotada de càmeres de videovigilància." I també per la nostra butxaca.

Signat: TMB

>:(
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”