Algun coneix el recorregut exacte que fa el bus susbtitutori?
Ja he vist 2 vegades el bus baixar un autbous del servei substitutori amb passatgers desde <m> Vilapiscina cap a Virrei Amat, Maragall i girant cap a Horta pel passeig Maragall.
¿Quin sentit te aquest recorregut?
Si el bus no pot anar directamente de Vilapiscina a Horta pels carrers estrets, i va per Virrei Amat, Av Borbo, Av Maragall perno s'anuncia el servei susbtitutori com Maragall Horta. Es un passeig molt maco tenir que anar de Maragall a Vilapiscina en Metro per tot seguir tornar a Maragall en bus.
Servei substitutori Horta Vilapicina
Re: Servei substitutori Horta Vilapiscina
Hola,
em sembla que va desde C/ Lisboa, pasa per tajo, va cap a Passeig maragall, baixa per petrarca, i em sembla que puja per un dels carres de cartellà. Tinc un planell:
Salut
em sembla que va desde C/ Lisboa, pasa per tajo, va cap a Passeig maragall, baixa per petrarca, i em sembla que puja per un dels carres de cartellà. Tinc un planell:
Salut
- Attachments
-
- Imagen 069 redimensionada.jpg (67.54 KiB) Viewed 1429 times
El metro de Barcelona amb conductors!!!!
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Re: Servei substitutori Horta Vilapiscina
Aquest planol em dona la raó.
Sentit Horta - > Vilapiscina.
- Servei directe. Passeig Maragall i Petrarca
Sentit Vilapiscina -> Horta:
- El passatger fa el trajecte Maragall - Vilapiscina en <m>. A Vilapiscina agafa un autobus que recula pel Passeig de Fabra i Puigc fins <m> Virrei Amat, continua per Avda Borbó fins a <m> Maragall. Agafa el passeig Maragall fins a Horta.
- Perque fer perdre 5-10 minuts als passatger amb aquesta volta. Perque no simplement informar que el autobus substituri fa el trajecte circular <m> Maragall -> <m> Horta <m> Vilapiscina <m> Virrei Amar <m> Maragall. La gent que ve la L5 guanyaria molt de temps, i evitaria uns transbord als passatger que venen de la L4.
Sentit Horta - > Vilapiscina.
- Servei directe. Passeig Maragall i Petrarca
Sentit Vilapiscina -> Horta:
- El passatger fa el trajecte Maragall - Vilapiscina en <m>. A Vilapiscina agafa un autobus que recula pel Passeig de Fabra i Puigc fins <m> Virrei Amat, continua per Avda Borbó fins a <m> Maragall. Agafa el passeig Maragall fins a Horta.
- Perque fer perdre 5-10 minuts als passatger amb aquesta volta. Perque no simplement informar que el autobus substituri fa el trajecte circular <m> Maragall -> <m> Horta <m> Vilapiscina <m> Virrei Amar <m> Maragall. La gent que ve la L5 guanyaria molt de temps, i evitaria uns transbord als passatger que venen de la L4.
Re: Servei substitutori Horta Vilapiscina
I potser, fins i tot, s'estimarien més anar a peu des de Vilapicina i Horta, perquè això dona més voltes que el bus de barri de Nou Barris
Re: Servei substitutori Horta Vilapiscina
Hola, per això jo vaig caminant desde Horta fins a Vilapicina i al revés. Trigo menys caminant que amb bus.
El metro de Barcelona amb conductors!!!!
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Re: Servei substitutori Horta Vilapiscina
Doncs els busos del tram Collblanc-Can Boixeres (B1, B2 i B3) tenen una freqüencia de pas d'uns 5 ó 10 minuts durant el dia, però a primera hora del matí triga mitja hora llarga, almenys el B3 (Pubilla Cases-Sant Ildefons).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- automotorserie 436
- N7
- Posts: 557
- Joined: Sunday 17/08/2008 20:47
Re: Servei substitutori Horta Vilapiscina
Este tema ya lo toqué en otro hilo antes de que empezaran las obras...
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... a&start=80
Osea que para un trayecto de una parada de metro la distancia recorrida por el Bus es de...¡¡¡¡CHA CHAN!!! 5 PARADAS DE METRO....¡OLE!
Tal absuro consiste en el siguiente trayecto, Vilapicina-Virreiamat-Maragall.Virreimat-Vilapicina-Horta......................
Es un despropósito de tal magnitud que claro...nadie coge el bus de de vilapicina a Horta y...quemando gasoil a top, un bus por cada tren...
Y por cierto, cambiar el título que la S hace daño a la vista, es Vilapicina.
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... a&start=80
Osea que para un trayecto de una parada de metro la distancia recorrida por el Bus es de...¡¡¡¡CHA CHAN!!! 5 PARADAS DE METRO....¡OLE!
Tal absuro consiste en el siguiente trayecto, Vilapicina-Virreiamat-Maragall.Virreimat-Vilapicina-Horta......................
Es un despropósito de tal magnitud que claro...nadie coge el bus de de vilapicina a Horta y...quemando gasoil a top, un bus por cada tren...
Y por cierto, cambiar el título que la S hace daño a la vista, es Vilapicina.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Re: Servei substitutori Horta Vilapicina
Jo ja vaig dir, fa dies, que el més pràctic era vaixar a Maragall, i agafar el 45. El traçat es demencial, sí, pero no hi ha una altre, i pujant de Fabra i Puig, no pots anar al carrer Tajo, sino que has d'anar fins Valldaura i donar la volta en una plaçeta.
El metro de Barcelona amb motoristes!