trainman wrote:Hoy Civia en servicio en la C4. El 465-222 ha hecho el L'Hospitalet (20:13)-Terrassa (21:07) y que pasa por Cerdanyola a las 20:48. En todos los teleindicadores ponía TERRASSA.
Posteriormente a las 21:33 ha vuelto a pasar por Cerdanyola, en este caso sin servicio, camino de Montcada-Bifurcació.
OOOHHHHH!!!!!!!!!!
Civies a la C4,peró llastimament suposo que haurà sigut un servei puntual.
Per cert,que aquest servei normalment abans de l'estiu és feia amb 440R,haurà sigut això casualitat?Espero que el civia aquest faci cada dia quest servei,tot i que ho dubto,ja que aquest servei és feia amb una unitat procedent de la C3 o de la C7 em sembla(juraria que de la C3),i suposo que alguna cosa haurà passat,i hauràn posat una unitat procedeet de la C1.D'axió a que aquest Terrassa anessi abans de l'estiu noramalment amb 440R en simple(no sempre)
Referent als civies a la C2:Pel que llegeixo aquí,ara el servei de les 8.36 que surt de Sants cap a SVC és un civia,quan abans de l'estiu solia ser una doble de 440R,,ja m'imagino que els civia són 465 simple,en la línia de rodalies amb mès demanda(La C2sud sola ja en té mès que la resta de línies).Crec necessari que els Civies circulin per la C2Sud,ara bé,en doble composició de 8 cotxes,per qué treure una doble de 440R i posar una 465 és el colmo,algú s'adona de la capacitat que un tren perd de passar de una doble de 440R a una 465?I no m'extranyaria que algun nou servei de les 465 per la C2 haguès substituit a una 450 o una doble de 451.Civies a la C2Sud SÍ,peró de 8 cotxes.Renfe hauria de comprar 463 per doblar composicions a la C2Sud.I per cert,suposo que amb mès civies a la C2Sud les 440R ja no fan serveis de rodalies a la C2Sud?
La C2 havia millorat i molt desde la posada en marxa de l'AVE,peró en els últims mesos llegint el fórum sembla que estan tornant enrere,retards diaris de 15-20 minuts,trens mès petits,incidències molt sovint(atropellaments,averies),vaja el mateix que passava mentres hi havia les obres de l'AVE o abans.