victorcasta wrote:L'altre dia en vaig veure una campant alegrement per l'andana de Fabra i Puig, sense oblidar les que passejaven habitualment per l'andana de Maragall de la L5.
Falta d´higiene a les estacions d'Adif
Re: Falta d´higiene a Sant Andreu Arenal.
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
- Guigui
- Administrador
Barcelona, estació única
MetroBCN wrote:Esque, sincerament, a Catalunya la unica estació segura de renfe es Barcelona, per què les demes...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
MetroBCN wrote:victorcasta wrote:L'altre dia en vaig veure una campant alegrement per l'andana de Fabra i Puig, sense oblidar les que passejaven habitualment per l'andana de Maragall de la L5.
Igual eren les mateixes, que feien un recorregut turístic
- cristian26
- N7
Re: Barcelona, estació única
?MetroBCN wrote:Esque, sincerament, a Catalunya la unica estació segura de renfe es Barcelona, per què les demes...
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
La majhoria d'estacions són segures. Sants no ho és? A que et refereixes amb segura, a que et puguin atracar? Depèn d'on vagis no t'atracaran perquè està "al medio de ná"MetroBCN wrote:Esque, sincerament, a Catalunya la unica estació segura de renfe es Barcelona, per què les demes...
PD: També són segures peró menys: Lleida, Tarragona i Girona.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Rafa Monty
- N6
A Mi em van comentar que un Amic meu va estar a Plaça de Catalunya (RENFE) I Li va donar vergonya com estven les víes laterals a l' andana, Bosses de Plástic, Llaunes, Papers de Diari... Em sembla Increïble com Poden estar de Netes les estacions dels FGC i els de Rodalies no es preocupen...
PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?
-
- N8
Te doy toda la razón, las estaciones de FGC, da gusto verlas, cualquiera que vayas, está limpita, en cambio, en Adif, no pasa esto.Rafa Monty wrote:A Mi em van comentar que un Amic meu va estar a Plaça de Catalunya (RENFE) I Li va donar vergonya com estven les víes laterals a l' andana, Bosses de Plástic, Llaunes, Papers de Diari... Em sembla Increïble com Poden estar de Netes les estacions dels FGC i els de Rodalies no es preocupen...
Y ya no digamos de las estaciones, si no del recorrido en general, porque entre L'Hospitalet y Sants, está echo una verdadera pena,hay de todo!!!
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Aquest dissabte vaig anar a les estacions de Sants, Pl.Catalunya, Arc de Triomf, St.Andreu Arenal, Clot-Aragó i EDF. De totes, només Sants i EDF estaven netes, les altres t'hi podies trobar: diaris, llaunes, papers, capses...
Els de Renfe-Adif tenen que netejar sovint les estacions, però la gent té de ser cívica, i llençar les coses a les papereres, etc.
Els de Renfe-Adif tenen que netejar sovint les estacions, però la gent té de ser cívica, i llençar les coses a les papereres, etc.
-
- N8
La gente en general es incívica. Pero ese no es motivo para tener dichas estaciones en ese lamentable estado, repito lo de antes, las estaciones de FGC están limpitas, las de ADIF, no.canalcole wrote:Aquest dissabte vaig anar a les estacions de Sants, Pl.Catalunya, Arc de Triomf, St.Andreu Arenal, Clot-Aragó i EDF. De totes, només Sants i EDF estaven netes, les altres t'hi podies trobar: diaris, llaunes, papers, capses...
(Y no será porque la gente que usa renfe sea incívica, y la que usa FGC no lo sea)
I no ens descuidem d'altres perles con Sant Andreu Comptal. Està bastant neta, però a la que es descuiden de netejar-la... De les estacions de ADIF que més m'agraden de Barcelona són la EDF, les andanes de l'AVE de Sants i punto.canalcole wrote:Aquest dissabte vaig anar a les estacions de Sants, Pl.Catalunya, Arc de Triomf, St.Andreu Arenal, Clot-Aragó i EDF. De totes, només Sants i EDF estaven netes, les altres t'hi podies trobar: diaris, llaunes, papers, capses...
És vergonyós també a part de les andanes els accesos a les estacions. Alguns com els d'Arc de Triomf o Pl.Catalunya fan pena i repugnància del bruts que estan. Això si no s'estan a punt de caure... .
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
M'ho diras a mi, per primera vegada vaig a Arc de Triomf, i per canviar d'andana un munt d'escales... Es que portava un dia de tant caminar, i a sobre em trobo amb això...
Primer, la higiene.
Preferiria aquelles escales a més estacions a canvi d'estar totes com Sants, mitjanament netes (com un palau les del AVE ), sembla que Sants és la nineta dels ulls de RENFE/ADIF, i les altres, doncs anar tirant. El que si espero és que al túnel de Plaça Catalunya, quan instal·lin la catenària rígida, netegin una mica la zona de vies de les estacions, ja que allà el personal de neteja no ho pot fer i aprofitant que no hi passen trens...
Salutacions,
Oriol
Oriol
I dic jo: no podrien fer una dressina-vaporeta, per desinfectar?
-
- N8
Molt bona aquesta! també podrien fer una dresina-aspiradora!metring wrote:I dic jo: no podrien fer una dressina-vaporeta, per desinfectar?
Sí, amb un bon donlimpio spray quitarenfomentadif .
Fora bromes, hi ha determinades hores de la nit que per aquestes estacions no hi passen trens. Tan difícil seria netegar-les com déu mana? Perquè en aquestes estacions tindria que anar el ministre d'higiene acompanyat de la marina Geli. De seguida serien tancades per antihigièniques. Quin desastre .
Fora bromes, hi ha determinades hores de la nit que per aquestes estacions no hi passen trens. Tan difícil seria netegar-les com déu mana? Perquè en aquestes estacions tindria que anar el ministre d'higiene acompanyat de la marina Geli. De seguida serien tancades per antihigièniques. Quin desastre .
-
- N8
Creo que este tema debería cambiar de título, ya que hablamos de más de una estación.
Sería el tema de: Falta d'higiene a les estacions d'Adif
Sería el tema de: Falta d'higiene a les estacions d'Adif
Aquest dijous vaig veure des de les andanes de la L1 a Plaça Catalunya, uns operaris netejant amb una manguera les andanes de l'estació de Rodalies. Potser que hauràn aprofitat el tall del servei, per netejar una mica l'estació. Ja era hora!
Però és clar, ara faltaria netejar les vies també, aíxi potser s'acabaria veure rates i/o altres animals per les vies. També comentar, que en el mateix dia, però en aquest cas a Fabra i Puig L1, vaig veure un escarabat dels grossos.
PD: Proposo jo també als admins que canviin el títol del fil.
Però és clar, ara faltaria netejar les vies també, aíxi potser s'acabaria veure rates i/o altres animals per les vies. També comentar, que en el mateix dia, però en aquest cas a Fabra i Puig L1, vaig veure un escarabat dels grossos.
PD: Proposo jo també als admins que canviin el títol del fil.
Re: Falta d´higiene a les estacions d'Adif
Fet, ja l'he canviat!!
Jo també vaig veure lo de les mànegues d'aigua, però espero que portessin alguna mena de netejador, ja que amb la ronya que hi devia haver acumulada, amb aigua no hi ha suficient.
Jo també vaig veure lo de les mànegues d'aigua, però espero que portessin alguna mena de netejador, ja que amb la ronya que hi devia haver acumulada, amb aigua no hi ha suficient.