Alteracions de servei a Renfe per obres
Trens coordinats?
Avui ha estat el millor dia per a mi, des dels talls de servei:
He agafat el tren de les 20:29, i un cop arribat el tren a Sants, 4 minuts abans (l'horari és a les 21:04, i ho ha fet a les 20:59), a la via 14, i a la via 13, hi era el tren direcció Sant Celoni, que havia d'haver sortit a les 20:58, i he pogut fer el canvi de tren, arribar a Clot, després metro, i he arribat a casa 1/2 hora abans del que ho he fet aquests dies!!!
No sé si ha estat casualitat, m'agradaria pensar que Renfomentadif ho ha fet a propòsit, per tal de coordinar els trens, cosa que s'ha demostrat que no era tant difícil, només perquè el de Sant Celoni s'ha quedat 4 minutets més!!! Si ha estat així, Bravo!!!! I si no, que ho facin els dies que queden. De vegades, aquests petits gestos són els que ens alegren el dia
He agafat el tren de les 20:29, i un cop arribat el tren a Sants, 4 minuts abans (l'horari és a les 21:04, i ho ha fet a les 20:59), a la via 14, i a la via 13, hi era el tren direcció Sant Celoni, que havia d'haver sortit a les 20:58, i he pogut fer el canvi de tren, arribar a Clot, després metro, i he arribat a casa 1/2 hora abans del que ho he fet aquests dies!!!
No sé si ha estat casualitat, m'agradaria pensar que Renfomentadif ho ha fet a propòsit, per tal de coordinar els trens, cosa que s'ha demostrat que no era tant difícil, només perquè el de Sant Celoni s'ha quedat 4 minutets més!!! Si ha estat així, Bravo!!!! I si no, que ho facin els dies que queden. De vegades, aquests petits gestos són els que ens alegren el dia
Re: Trens coordinats?
Aixó no és que tingui molt a veure amb els talls,ja que a la C2 no hi hn obres.A mès que aixó que dius m'ha passat un munt de cops a Sants,que vingui el SVC-EDF avançat per la via 14 i per la via 13 estigui el Sant Celoni encara parat,fent que alguns del que baixen del procedent de SVC al veure el Sant Celoni hi pujen.També passa molts cops,i jo he fet canvi de tren,quan un Vilanova-EDF arriba a la 14 de Sants i a la via 13 hi havia el Granollers Centre allà estacionat.Recordo un dia que a Bellvitge comptava a agafar el Sant Celoni per anar a Mollet i apareix una doble de 440R a Bellvitge amb indicadors apagats, l'agafo,resulta que quan pujo al tren descobreixo que la 440R no anava a Sant Celoni sinó a EDF(va passar a la hora que hauria de pasar el Sant Celoni per Bellvitge,peró clar al dur els indicadors apagats a l'agafar-lo un no sabia si aquell era el EDF o el Sant Celoni,peró quan ens estacionem a la via 14 de Sants veig a la via 13 un civia a Granollers Centre(6 minuts abans que el Vilanova-EDF que venia),doncs em va anar de conya,ja que no em vaig esperar gens a Sants,i vaig fer el canvi de tren a la mateixa andana.metring wrote:Avui ha estat el millor dia per a mi, des dels talls de servei:
He agafat el tren de les 20:29, i un cop arribat el tren a Sants, 4 minuts abans (l'horari és a les 21:04, i ho ha fet a les 20:59), a la via 14, i a la via 13, hi era el tren direcció Sant Celoni, que havia d'haver sortit a les 20:58, i he pogut fer el canvi de tren, arribar a Clot, després metro, i he arribat a casa 1/2 hora abans del que ho he fet aquests dies!!!
No sé si ha estat casualitat, m'agradaria pensar que Renfomentadif ho ha fet a propòsit, per tal de coordinar els trens, cosa que s'ha demostrat que no era tant difícil, només perquè el de Sant Celoni s'ha quedat 4 minutets més!!! Si ha estat així, Bravo!!!! I si no, que ho facin els dies que queden. De vegades, aquests petits gestos són els que ens alegren el dia
Una altra cosa curiosa és a Birfucació,on a vegades un tren de la C3 cap a L'Hospitalet s'estaciona a la via on normalment s'aturen els C3(mès propera a l'edifici de l'estació),i a la via cap a Barcelona per on passa la C4 i la C7 hi esta estacionat un C4 a Martorell,com per horaris el C4 surt abans que el C3,molts dels viatgers del tren de la C3 baixen i pujen al de la C4,ja que els dos trens comparteixen andana.No se si m'explico.
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Doncs t'asseguro que porto agafant la C2 des del principi que van tallar la línia en 3, i és el primer cop que coincideixen els trens d'aquella hora a les vies 13 i 14. I si no ha estat per atzar (cosa que em temo), sí que hauria tingut a veure amb el tema dels talls, perquè això facilita el moviment ràpid de viatgers, per fer transbordament a Clot L1 del metro, sense haver d'esperar 15 minuts a l'andana, com passava fins ara. Ja que no porten trens de la C2 Sud cap a Clot-SAC-Montcada, què menys que això?
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Docns jo aixó ho he vist no pocs cops precisament,peró sobretot passa als Castelldefels-Granollers quan estan estacionats a la via 13,i per la via 14 s'estaciona al cap de pocs minuts un Vilanova-EDF,i con que el CST-GRC surt abans,alguns que van al PDG canvien de tren i pujen al Granollers.Amb el cas del Aeroport-Sant Celoni per via 13,i SVC-EDF via 14,passa menys,peró passa,i crec que és una estrageia de renfe per aquells que volen anar de la C2Sud a la C2Nord,per "facilitar"el transbordament,diguem-lo d'una manera,no crec que tingui molt a veure amb lo dels talls,ja que això els cops que ho he vist han estat abans del tall de Pl.Catalunya.
Un altre clàssic,amb els horaris d'abans del 31 de gener,el Vilanova-Sant Celoni passava als :28 minuts de cada hora per Sants,3 minuts abans(25 minuts de cada hora)sortia un Regional o un CEX cap a Portbou,Cerbere o Figueres respectivament.Doncs bé el rodalies arribava avançat a la via 13 i el CEX o el Regioanl encara estava estacionat a la via 14,com aquest segon sortia abans,alguns del que van per exemple a PDG(m'incloc jo),baixen del Sant Celoni i puguen al regional o CEX(en el meu cas en un regioanl a Cerbere).Aixó també facilita a aquells que venen de Castelldefels,Vilanova i volen anar a Girona per exemple,que amb aixó no s'esperen mitja hora o una hora.Aixó sí,suposo que allà on agafen el rodalies compraràn el bitllet del CEX.
Un altre clàssic,amb els horaris d'abans del 31 de gener,el Vilanova-Sant Celoni passava als :28 minuts de cada hora per Sants,3 minuts abans(25 minuts de cada hora)sortia un Regional o un CEX cap a Portbou,Cerbere o Figueres respectivament.Doncs bé el rodalies arribava avançat a la via 13 i el CEX o el Regioanl encara estava estacionat a la via 14,com aquest segon sortia abans,alguns del que van per exemple a PDG(m'incloc jo),baixen del Sant Celoni i puguen al regional o CEX(en el meu cas en un regioanl a Cerbere).Aixó també facilita a aquells que venen de Castelldefels,Vilanova i volen anar a Girona per exemple,que amb aixó no s'esperen mitja hora o una hora.Aixó sí,suposo que allà on agafen el rodalies compraràn el bitllet del CEX.
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Doncs lo del "transbordament", ja us dic, el primer dia que ho veig en tots els messos que porta la línia tallada. Dic jo que tenint en compte que totes les línies de rodalies, durant aquests dies, estan afectades d'una forma o un altre, s'hauria de fer per sistema, no de casualitat. Vaja, que ja s'ho haurien d'haver plantejat des d'abans de començar els talls.
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Dues cartes del lector a El Punt:
http://www.elpunt.cat/noticia/article/7 ... mpaign=rss
Per un transport públic més humà
12/08/09 02:00 - EVA GUILLÉN. BADALONA (BARCELONÈS)
Aquesta carta és en nom de totes les persones que, com jo, es veuen tots aquests dies perjudicades pel transport públic. Estic parlant tant de la TMB com de la Renfe. Aquest estiu estan aprofitant per fer totes les obres que no han fet durant anys i ara com a conseqüència ens veiem tots els ciutadans perjudicats per tots els costats. Està bé que reformin les coses, però a sobre que és prou molèstia haver d'aguantar això, hem d'acceptar les pèssimes condicions que estem patint tots els dies? Per començar, el tren ha reduït els seus horaris, però a sobre no els compleix; això implica arribar tard tots els dies a la feina. A més, la parada del Clot és un caos total i fins i tot he vist gent desmaiant-se per la falta d'aire. Però no només és això, ja que al metro (línia 1) estem tots com animals, aixafats com sardines i sense aire condicionat. Això no em fa pensar precisament que ens trobem en un país europeu.
http://www.elpunt.cat/noticia/article/7 ... mpaign=rss
Adif i Renfe fan la vida impossible
12/08/09 02:00 - JOSÉ LUIS CONEJERO ANTORÁN. PRESIDENT DE L'AGRUACIÓ DE VEÏNS DE CAN SANT JOAN. MONTCADA I REIXAC (VALLÈS ORIENTAL)
A les proves em remeto. Amb el canvi de la catenària que s'està fent a les estacions de plaça Catalunya i Arc de Triomf, als passatgers del Vallès i de la zona de Vic que han de dirigir-se a l'estació de Sants per canviar de tren, els toca fer un autèntic viacrucis canviant de tren al metro i una altra vegada al tren, amb la quantitat de temps, de paciència i d'incomoditats que això suposa.
La solució és més fàcil: fer que els trens que vénen d'aquestes zones, en arribar a l'estació de bifurcació es desviïn per les estacions de Sant Andreu Comtal, Clot, passeig de Gràcia fins a Sants. Així mateix, les obres que s'estan realitzant a l'estació de bifurcació (Montcada i Reixac) perjudiquen greument els veïns en haver-se instal·lat uns tallers molestos a tan sols 20 metres dels habitatges, quan poden fer-los a l'altre costat de les vies, on no molestarien cap veí. Tan difícil és fer les coses bé, sense haver de perjudicar ningú?
http://www.elpunt.cat/noticia/article/7 ... mpaign=rss
Per un transport públic més humà
12/08/09 02:00 - EVA GUILLÉN. BADALONA (BARCELONÈS)
Aquesta carta és en nom de totes les persones que, com jo, es veuen tots aquests dies perjudicades pel transport públic. Estic parlant tant de la TMB com de la Renfe. Aquest estiu estan aprofitant per fer totes les obres que no han fet durant anys i ara com a conseqüència ens veiem tots els ciutadans perjudicats per tots els costats. Està bé que reformin les coses, però a sobre que és prou molèstia haver d'aguantar això, hem d'acceptar les pèssimes condicions que estem patint tots els dies? Per començar, el tren ha reduït els seus horaris, però a sobre no els compleix; això implica arribar tard tots els dies a la feina. A més, la parada del Clot és un caos total i fins i tot he vist gent desmaiant-se per la falta d'aire. Però no només és això, ja que al metro (línia 1) estem tots com animals, aixafats com sardines i sense aire condicionat. Això no em fa pensar precisament que ens trobem en un país europeu.
http://www.elpunt.cat/noticia/article/7 ... mpaign=rss
Adif i Renfe fan la vida impossible
12/08/09 02:00 - JOSÉ LUIS CONEJERO ANTORÁN. PRESIDENT DE L'AGRUACIÓ DE VEÏNS DE CAN SANT JOAN. MONTCADA I REIXAC (VALLÈS ORIENTAL)
A les proves em remeto. Amb el canvi de la catenària que s'està fent a les estacions de plaça Catalunya i Arc de Triomf, als passatgers del Vallès i de la zona de Vic que han de dirigir-se a l'estació de Sants per canviar de tren, els toca fer un autèntic viacrucis canviant de tren al metro i una altra vegada al tren, amb la quantitat de temps, de paciència i d'incomoditats que això suposa.
La solució és més fàcil: fer que els trens que vénen d'aquestes zones, en arribar a l'estació de bifurcació es desviïn per les estacions de Sant Andreu Comtal, Clot, passeig de Gràcia fins a Sants. Així mateix, les obres que s'estan realitzant a l'estació de bifurcació (Montcada i Reixac) perjudiquen greument els veïns en haver-se instal·lat uns tallers molestos a tan sols 20 metres dels habitatges, quan poden fer-los a l'altre costat de les vies, on no molestarien cap veí. Tan difícil és fer les coses bé, sense haver de perjudicar ningú?
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
http://www.adn.es/local/lleida/20090812 ... iones.html
Las estaciones de Plaça Catalunya y Arc de Triomf reabrirán el 17 de agosto
EFE , Barcelona
Las obras de mejora en la catenaria de las estaciones de Renfe en Plaça Catalunya y Arc de Triomf se están desarrollando según el calendario previsto, con lo que el próximo 17 de agosto se restablecerá el servicio de las líneas 3, 4 y 7 de Cercanías en ambas estaciones.
Según ha explicado hoy el delegado de la red Nordeste de Adif, Carles Quingles, en una visita a las obras en la estación de Plaça Catalunya, el servicio de la línea C-1 no se restablecerá hasta el próximo 24 de agosto, con lo que hasta esa fecha los trenes iniciarán y finalizarán su recorrido en la estación de Clot-Aragó.
Por el momento, ya han sido instalados los ocho kilómetros de catenaria rígida que transcurren en el tramo entre las estaciones de Sants, Plaça Catalunya y Arc de Triomf, y se están llevando a cabo los últimos ajustes para regular los perfiles de aluminio y el hilo de contacto de los nuevos dispositivos que suministrarán electricidad a los convoyes.
En las obras, que se realizan durante todo el día en tres turnos de ocho horas, están trabajando, desde el pasado 3 de agosto, un centenar de personas además del personal de supervisión del ente ferroviario Adif.
Entre los días 17 y 23 de agosto se efectuará la segunda fase de actuación en el ramal, con una longitud de 3 kilómetros, de enlace entre Arc de Triomf y la estación de Clot-Aragó.
Quingles ha comentado que las nuevas catenarias rígidas, que sustituyen a las flexibles que había anteriormente, otorgan "mayor fiabilidad y seguridad" a los túneles urbanos de Cercanías y "reducen el riesgo de averías" así como el período de mantenimiento y reparación.
Pese a admitir que es difícil que los usuarios perciban una mejora del servicio tras las obras, el responsable de Adif ha asegurado que en las zonas en que ha sido instalado el nuevo sistema de electrificación -el túnel de la estación de Passeig de Gràcia y en el ramal de acceso a la Estació de França- el comportamiento ha sido "excelente".
Quingles ha indicado que queda pendiente la instalación de la catenaria rígida en la estación de Sants y en el tramo que discurre entre las estaciones de Clot-Aragó, Sant Andreu-Arenal y Torre Baró.
La mayor parte de estas obras se desarrollarán en horario nocturno en los próximos meses, aunque está previsto un nuevo corte de circulación en la estación de Sants durante los fines de semana, aún por determinar, y en Sant Andreu-Arenal en el período navideño.
Las estaciones de Plaça Catalunya y Arc de Triomf reabrirán el 17 de agosto
EFE , Barcelona
Las obras de mejora en la catenaria de las estaciones de Renfe en Plaça Catalunya y Arc de Triomf se están desarrollando según el calendario previsto, con lo que el próximo 17 de agosto se restablecerá el servicio de las líneas 3, 4 y 7 de Cercanías en ambas estaciones.
Según ha explicado hoy el delegado de la red Nordeste de Adif, Carles Quingles, en una visita a las obras en la estación de Plaça Catalunya, el servicio de la línea C-1 no se restablecerá hasta el próximo 24 de agosto, con lo que hasta esa fecha los trenes iniciarán y finalizarán su recorrido en la estación de Clot-Aragó.
Por el momento, ya han sido instalados los ocho kilómetros de catenaria rígida que transcurren en el tramo entre las estaciones de Sants, Plaça Catalunya y Arc de Triomf, y se están llevando a cabo los últimos ajustes para regular los perfiles de aluminio y el hilo de contacto de los nuevos dispositivos que suministrarán electricidad a los convoyes.
En las obras, que se realizan durante todo el día en tres turnos de ocho horas, están trabajando, desde el pasado 3 de agosto, un centenar de personas además del personal de supervisión del ente ferroviario Adif.
Entre los días 17 y 23 de agosto se efectuará la segunda fase de actuación en el ramal, con una longitud de 3 kilómetros, de enlace entre Arc de Triomf y la estación de Clot-Aragó.
Quingles ha comentado que las nuevas catenarias rígidas, que sustituyen a las flexibles que había anteriormente, otorgan "mayor fiabilidad y seguridad" a los túneles urbanos de Cercanías y "reducen el riesgo de averías" así como el período de mantenimiento y reparación.
Pese a admitir que es difícil que los usuarios perciban una mejora del servicio tras las obras, el responsable de Adif ha asegurado que en las zonas en que ha sido instalado el nuevo sistema de electrificación -el túnel de la estación de Passeig de Gràcia y en el ramal de acceso a la Estació de França- el comportamiento ha sido "excelente".
Quingles ha indicado que queda pendiente la instalación de la catenaria rígida en la estación de Sants y en el tramo que discurre entre las estaciones de Clot-Aragó, Sant Andreu-Arenal y Torre Baró.
La mayor parte de estas obras se desarrollarán en horario nocturno en los próximos meses, aunque está previsto un nuevo corte de circulación en la estación de Sants durante los fines de semana, aún por determinar, y en Sant Andreu-Arenal en el período navideño.
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
metring wrote:
Quingles ha indicado que queda pendiente la instalación de la catenaria rígida en la estación de Sants y en el tramo que discurre entre las estaciones de Clot-Aragó, Sant Andreu-Arenal y Torre Baró.
La mayor parte de estas obras se desarrollarán en horario nocturno en los próximos meses, aunque está previsto un nuevo corte de circulación en la estación de Sants durante los fines de semana, aún por determinar, y en Sant Andreu-Arenal en el período navideño.
Aixó del tall a Sant Andreu Arenal,posaràn primer la catnària rígida a l'estació i desprès al tram entre SAA i el final del túnel cap a Torre Baró per tal de quan instal.lin la catenària rígida a la mateixa Sant Andreu Areanl fer que acabin recorregut els trens de la C4 Sud en aquesta,o ho pensen fer tot alhora?Ho dic per veure com podria ser el pla alternatiu,espero que ho facin bé no la cagda del pla alternatiu per la instal.lació de la catenària rígida a Pl.Catalunya.La C4 espero que la desvïn pel nadal a partir d'Arc de Triomf per Clot Aragó,Sant Andreu Comtal i ramal de les Aigües,i no s'atrevin a fer acabar la C4 Nord a birfucació(i la C4Sud segons com ho facin el tall a Sant Andreu Arenal o L'Hospitalet!!!),El problema que a la zona de la Sagrera,quan avancin les obres les dues vies que van cap a Granollers passarà a ser una en aquest tram.I no sé quan faràn aixó,peró els horaris estàn organitzats de manera que hi hagui via única,i per aixó els trens de la C2 es queden una estona llarga aturats a Sant Andreu Comtal.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Catenaria rígida per a Rodalies
Us adjunto una imatge de com està, a qualsevol hora del dia, l'estació de metro de Fabra i Puig a causa dels talls de rodalies. En hora punta no hi he passat, però deu ser de bojos. L'anterior dissabte al matí vaig quedar al·lucinat de la quantitat de gent que hi havia, sobretot essent agost! El tren, donat l'hora, el dia i l'època de l'any, venia gairebé buit, i es va omplir del tot a Fabra i Puig
Igualment, les riuades de gent a Clot-Aragó, també fan posar els pèls de punta, ja que desborden totalment els accessos i passadissos de l'estació tant de Renfe com de TMB. Això sí, TMB ni s'immuta: més de 6 minuts de freqüència de pas
Igualment, les riuades de gent a Clot-Aragó, també fan posar els pèls de punta, ja que desborden totalment els accessos i passadissos de l'estació tant de Renfe com de TMB. Això sí, TMB ni s'immuta: més de 6 minuts de freqüència de pas
- Attachments
-
- fabraipuig-agost2009.jpg
- Fabra i Puig TMB, agost de 2009. Aglomeració a causa dels talls a Renfe a les 11:23 del matí.
- (94.74 KiB) Downloaded 469 times
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Catenaria rígida per a Rodalies
I aquesta nit de 9-10 minuts a dos quarts d'onze, quan normalment és cada 5-6. He anat al metro ja que el tren amb el que enllaço venia 20 minuts tard i al final per anar a buscar FGC he fet L2+L5, amb frequències força més decents.wefer wrote:Igualment, les riuades de gent a Clot-Aragó, també fan posar els pèls de punta, ja que desborden totalment els accessos i passadissos de l'estació tant de Renfe com de TMB. Això sí, TMB ni s'immuta: més de 6 minuts de freqüència de pas
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Ahir un servei amb 447 de la C1 va entrar a Clot-Aragó per la via 1(que normalment es la que agafen els trens que venen desde Sant Andreu Condal). Van fer baixar a tothom va posar el cartell de PRUEBA i va seguir camí cap a Sants de buit!.
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
El farien passar per provar la catenària, esperem que demà tot funcioni be!
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
creuem els dits, jo dema seré un dels primers que pasi per aquest tram :smetring wrote:esperem que demà tot funcioni be!
Sant Andreu "Sorral"
No us perdeu això
http://www.lamalla.cat/infolocal/barcel ... ?id=284836
Reobren les estacions de plaça Catalunya i Arc de Triomf
La línia 1 continua encara amb modificacions
La circulació de trens de les línies 3, 4 i 7 de Rodalies ha reprès la normalitat després que aquest dilluns hagin reobert les estacions de plaça Catalunya i Arc de Triomf, tancades des del 3 d'agost a causa d'unes obres de millora a la catenària. Tal com esta previst, la reobertura ha estat parcial, ja que els trens de la línia 1 encara no poden circular per aquestes estacions i segueixen iniciant o finalitzant el seu recorregut al Clot-Aragó fins dilluns de la setmana que ve, dia 24. També han recuperat el servei habitual els sis trens de mitjana distància de la línia Barcelona-Manresa-Lleida. Els treballs han consistit en canviar la catenària per una de més segura.
De moment, ja s'han col·locat els vuit quilòmetres de catenària rígida que transcorren en el tram comprès entre les estacions de Sants, plaça Catalunya i Arc de Triomf. A partir d'aquest dilluns s'efectuarà la segona fase d'actuació en el ramal, amb una longitud de tres quilòmetres, entre Arc de Triomf i l'estació de Clot-Aragó.
Les noves catenàries rígides que substitueixen les flexibles que hi havia fins ara donen “major fiabilitat i seguretat” als túnels urbans de Rodalies i “redueixen el risc d'avaries” així com el període de manteniment i reparació, segons un responsable d'Adif.
Ara queda pendent la instal·lació de la catenària rígida a l'estació de Sants i en el tram que discorre entre les estacions de Clot-Aragó, Sant Andreu-Sorral i Torre Baró. La majoria d'aquestes obres es faran en horari nocturn durant els mesos vinents, encara que està previst un nou tall de circulació a l'estació de Sants durant els caps de setmana, encara per determinar, i a Sant Andreu-Arenal durant el període nadalenc.
http://www.lamalla.cat/infolocal/barcel ... ?id=284836
Reobren les estacions de plaça Catalunya i Arc de Triomf
La línia 1 continua encara amb modificacions
La circulació de trens de les línies 3, 4 i 7 de Rodalies ha reprès la normalitat després que aquest dilluns hagin reobert les estacions de plaça Catalunya i Arc de Triomf, tancades des del 3 d'agost a causa d'unes obres de millora a la catenària. Tal com esta previst, la reobertura ha estat parcial, ja que els trens de la línia 1 encara no poden circular per aquestes estacions i segueixen iniciant o finalitzant el seu recorregut al Clot-Aragó fins dilluns de la setmana que ve, dia 24. També han recuperat el servei habitual els sis trens de mitjana distància de la línia Barcelona-Manresa-Lleida. Els treballs han consistit en canviar la catenària per una de més segura.
De moment, ja s'han col·locat els vuit quilòmetres de catenària rígida que transcorren en el tram comprès entre les estacions de Sants, plaça Catalunya i Arc de Triomf. A partir d'aquest dilluns s'efectuarà la segona fase d'actuació en el ramal, amb una longitud de tres quilòmetres, entre Arc de Triomf i l'estació de Clot-Aragó.
Les noves catenàries rígides que substitueixen les flexibles que hi havia fins ara donen “major fiabilitat i seguretat” als túnels urbans de Rodalies i “redueixen el risc d'avaries” així com el període de manteniment i reparació, segons un responsable d'Adif.
Ara queda pendent la instal·lació de la catenària rígida a l'estació de Sants i en el tram que discorre entre les estacions de Clot-Aragó, Sant Andreu-Sorral i Torre Baró. La majoria d'aquestes obres es faran en horari nocturn durant els mesos vinents, encara que està previst un nou tall de circulació a l'estació de Sants durant els caps de setmana, encara per determinar, i a Sant Andreu-Arenal durant el període nadalenc.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Sí, doncs a la notícia de la calada del túnel de Carmel diuen carrer Dant al carrer de Dante Aligheri...
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Sembla ser que de "l'interiorisme" de les estacions no han tocat res, veure declaracions de la senyora que parla en català.
http://www.3cat24.cat/video/1443529
http://www.3cat24.cat/video/1443529
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Jo hagués preferit (i com a usuari a Barcelona de la R3 i de la L1) que el tall hagués durat almenys 2 setmanes més. Aprofitant el tall, que haguessin netejat les vies de brutícia, les andanes, etc. almenys netejar, ja que no passava cap tren, què costava, malgast de lleixiu i aigua?
Tan rebombori per un coi de catenària (que està molt bé, no ho nego), però de les coses principals, com donar un bon servei al client, ni parlar-ne.
Ignoro, amb aquest tall, si també han arreglat l'ascensor ADIF de Pl.Catalunya, més que res perquè la estació més cèntrica de Barcelona estigui adaptada.
Tan rebombori per un coi de catenària (que està molt bé, no ho nego), però de les coses principals, com donar un bon servei al client, ni parlar-ne.
Ignoro, amb aquest tall, si també han arreglat l'ascensor ADIF de Pl.Catalunya, més que res perquè la estació més cèntrica de Barcelona estigui adaptada.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
No, dues setmanes més de talls, nooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que passin un aspirador per la nit a les vies, això si ho podrien fer, sense tallar.
Que passin un aspirador per la nit a les vies, això si ho podrien fer, sense tallar.
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Però ja que ho tenien, no s'han molestat més que per a una catenària que farà el mateix que la anterior: Funcionar.
Si quadripliquessin el túnel de la Marina fins a Sants en aquest temps, perdonaríem a ADIF les barbaritats que ha fet?metring wrote:No, dues setmanes més de talls, nooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Denominacions clàssiques
Dant és el nom clàssic en català del poeta florentí. També hi ha ciutats escampades per aquests mons de déu anomenades, en la nostra llengua, Sant Jaume de Galícia, Claramunt d'Alvèrnia, Saragossa de Sicília, etc., algunes caigudes en desús, d'altres (encara) no tant.victorcasta wrote:Sí, doncs a la notícia de la calada del túnel de Carmel diuen carrer Dant al carrer de Dante Aligheri...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.