TRENSCAT.COM A TELENOTICIES.CAT

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
metrobaix
N6
N6

TRENSCAT.COM A TELENOTICIES.CAT

Post by metrobaix »

Hola companys!

He flipat quan he vist això:

http://www.3cat24.cat/noticia/301058/ca ... -de-Gracia

(fixeu-vos en la foto de la dreta)
askarel

Re: TRENSCAT.COM A TELENOTICIES.CAT

Post by askarel »

A mi me dice muchísimo sobre la calidad y veracidad de la información que pueden suministrar.

Si ni siquiera bajan a los andenes de Po. Gracia para hacer una foto... ¿como se puede prentender que se esfuercen en contar las cosas como son?
wefer
Administrador

Post by wefer »

askarel wrote:Si ni siquiera bajan a los andenes de Po. Gracia para hacer una foto... ¿como se puede prentender que se esfuercen en contar las cosas como son?
Exceptuant les notícies considerades portada, la resta de les notícies que ubliquen els mitjans o bé les treuen dels propis comunicats oficials, o bé de les agències de premsa. Com a molt, si els interessa i tenen temps, busquen per internet a veure si troben alguna cosa més.
Les fotos, també les treuen de la web i en aquest cas de TVC ens podem felicitar de que hagin especificat l'autor, ja que moltes vegades no és així.

I diuen que per ser periodista cal una carrera...
Peter
N5
N5

Post by Peter »

És lògic que per una notícia d'agència no desplacin un equip a fer fotos a Pg. de Gràcia. Si no es pot veure el focus del conflicte (en aquest cas dubto que adif autoritzi a baixar a les vies a fotografiar el forat), seria una despesa innecesaria.
La majoria de cops que veiem imatges de les estacions, a menys que no sigui algo molt sonat, és d'arxiu o bé perquè tenen una unitat mòbil a prop de la zona cobrint una altra notícia i la fan anar a grabar imatges.
El que no veig tant lògic és que TV3 no busqui dins del seu arxiu gàfic per il·lustrar les notícies.
orig440

Post by orig440 »

Em sembla que simplement és directiva de l'empresa. No conec molt el tema dels informatius, però sí altres apartats :nose .
Au revoir :hola .
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

Almenys a la página on surt la noticia, la foto hi apareix l'autor d'aquesta.

Dilluns, al diari Metro van ficar una foto de la meva pàgina web i a sobre no han citat la font, a més que el periodista cita que ha sortit amb la camera en mà quan en realitat hi ha una foto meva de febrer.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
JaMiRo!
N10
N10

Post by JaMiRo! »

Denisuko wrote:Dilluns, al diari Metro van ficar una foto de la meva pàgina web i a sobre no han citat la font, a més que el periodista cita que ha sortit amb la camera en mà quan en realitat hi ha una foto meva de febrer.
Estàs trigant en obligar a rectificar el diari o, en cas contrari, a emprendre accions legals.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

JaMiRo! wrote:
Denisuko wrote:Dilluns, al diari Metro van ficar una foto de la meva pàgina web i a sobre no han citat la font, a més que el periodista cita que ha sortit amb la camera en mà quan en realitat hi ha una foto meva de febrer.
Estàs trigant en obligar a rectificar el diari o, en cas contrari, a emprendre accions legals.
Bueno, després de tres correus electronics reclamant, al final, en l'edició d'avui han publicat una fe d'errates on especifiquen que una fotografia pertany a la meva pàgina web
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
wefer
Administrador

Post by wefer »

És possible que el periodista en qüestió, efectivament, sortís de la redacció amb la càmera a la mà dient-li al cap que aanava a fer fotografies pel diari... el que passa és que no deuria passar del bar de la cantonada :)
JaMiRo!
N10
N10

Post by JaMiRo! »

Denisuko wrote:Bueno, després de tres correus electronics reclamant, al final, en l'edició d'avui han publicat una fe d'errates on especifiquen que una fotografia pertany a la meva pàgina web
Bé, s'han enterat d'alguna cosa. Però em temo que podrien repetir la malifeta... ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Post by canalcole »

Avui també:

http://www.3cat24.cat/noticia/400424/so ... e-del-tren
El tren no tenia sistemes de seguretat a les portes. (Foto: Trenscat.cat)
El tren no tenia sistemes de seguretat a les portes. (Foto: Trenscat.cat)
1250426414438.jpg (25.73 KiB) Viewed 3749 times
metring
Administrador

Post by metring »

Per cert, que la notícia també és important, la penjo a http://transport.cat/viewtopic.php?f=3& ... 50#p141950
joarló88
N4
N4

Post by joarló88 »

Si l'accident va passar en 1993, qui ha de pagar? Renfe Operadora, Foment o Adif? O totes tres? xD

Respecte al principi del fil (sé que és de l'any passat), els de 3cat24.cat són un poc paletos perquè mira que posar imatges de quan abans de la liberalització...
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”