Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Aquesta tarda a causa d'un avís de bomba (ja podeu imaginar de qui) ha obligat a tallar uns 20 minuts la línia C1 entre Sant Pol de Mar i Calella, s'ha desallotjat una platja de Calella per aquest motiu segons he pogut veure fa pocs minuts al 3-24.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
El video:
http://www.3cat24.cat/video/1441829
Aqui teniu la notícia:
Els Mossos d'Esquadra desactiven el protocol de seguretat establert per un fals avís de bomba a Calella
Les platges de Calella, al Maresme, ja s'han reobert, després que s'han evacuat unes 20.000 persones per seguretat, davant d'una trucada anònima que ha alertat de l'existència d'un artefacte explosiu amagat en una motxilla. La trucada s'ha fet a un quart de tres de la tarda al servei d'atenció a la carretera (DYA) de Biscaia, on una gravació ha informat de la suposada presència d'aquest artefacte.
A primera hora de la tarda, els Mossos d'Esquadra, que han rebut l'avís de la Guàrdia Civil, han activat el protocol de seguretat per aquests casos i han desallotjat les platges de Calella, fins al límit amb Pineda de Mar. A més també s'ha tallat la circulació de trens.
Mossos, Bombers i Policia Local han usat megàfons per alertar als banyistes que havien de sortir de la platja, i fins i tot els treballadors dels xiringuitos han marxat corrents deixant-se el foc encès.
La policia calcula qua s'han hagut de desallotjar unes 20.000 persones, que s'han hagut d'esperar darrere de les vies del tren.
La circulació de la línia 1 de Rodalies també ha estat interrompuda, segons han explicat fons policials, per precaució.
http://www.3cat24.cat/noticia/400327/ca ... -a-Calella
http://www.3cat24.cat/video/1441829
Aqui teniu la notícia:
Els Mossos d'Esquadra desactiven el protocol de seguretat establert per un fals avís de bomba a Calella
Les platges de Calella, al Maresme, ja s'han reobert, després que s'han evacuat unes 20.000 persones per seguretat, davant d'una trucada anònima que ha alertat de l'existència d'un artefacte explosiu amagat en una motxilla. La trucada s'ha fet a un quart de tres de la tarda al servei d'atenció a la carretera (DYA) de Biscaia, on una gravació ha informat de la suposada presència d'aquest artefacte.
A primera hora de la tarda, els Mossos d'Esquadra, que han rebut l'avís de la Guàrdia Civil, han activat el protocol de seguretat per aquests casos i han desallotjat les platges de Calella, fins al límit amb Pineda de Mar. A més també s'ha tallat la circulació de trens.
Mossos, Bombers i Policia Local han usat megàfons per alertar als banyistes que havien de sortir de la platja, i fins i tot els treballadors dels xiringuitos han marxat corrents deixant-se el foc encès.
La policia calcula qua s'han hagut de desallotjar unes 20.000 persones, que s'han hagut d'esperar darrere de les vies del tren.
La circulació de la línia 1 de Rodalies també ha estat interrompuda, segons han explicat fons policials, per precaució.
http://www.3cat24.cat/noticia/400327/ca ... -a-Calella
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Va sortir ahir per el TN.
Doncs sort que no ha passat res, i que aquest any estic per terres d'altura.
Doncs sort que no ha passat res, i que aquest any estic per terres d'altura.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Avui, per una incidència entre Montcada i Sagrera, la circulació dels trens de la C2 Nord estava interrompuda en aquest tram des d'abans de les 15 hores, havent d'acabar i/o sortir a Sants i Montcada i Reixac. Suggerien agafar el tren de la C4 fins a Montcada i Reixar-Manresa, i anar a peu fins a Montcada i Reixac, per poder continuar el trajecte cap a Granollers-Centre o Sant Celoni.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Ostres, ara ja se sap el perquè!! Però què ha passat aquí???
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... giron.html
Retrasos en la C2 norte y media distancia por diversos daños en la catenaria entre Barcelona y Girona
Un total de 25 técnicos de Adif están trabajando en la reparación de las incidencias que obligan a los trenes a circular por una vía
17/08/2009 | Actualizada a las 17:53h | Ciudadanos
Barcelona. (EFE).- La línea 2 norte de Cercanías y los trenes de media distancia de la línea Barcelona-Girona-Portbou circulan con retrasos desde las 13.30 y las 14.30 horas, respectivamente, a causa de una incidencia en el sistema de electrificación que obliga a los trenes a circular por una vía.
La avería, cuyo origen está todavía por determinar, provoca retrasos de 30 minutos en los servicios de media distancia de la línea Barcelona-Girona-Portbou y reduce a dos trenes por hora y sentido el tramo entre Montcada i Reixac y Sant Celoni/Maçanet.
Para solventar las limitaciones de la capacidad operativa de la vía, Renfe ha puesto un servicio de tren lanzadera entre el aeropuerto y la estación de Sant Andreu Comtal que lleva a los pasajeros de la línea Montcada i Reixac-St Celoni/Maçanet a la línea 4 de Cercanías.
Técnicos de Adif han detectado daños en el sistema de electrificación de los tramos comprendidos entre Sant Andreu Comtal y Montcada i Reixac, Granollers y Montmeló y entre Girona y Caldes de Malavella, según han indicado fuentes del organismo que gestionan las infraestructuras ferroviarias.
Tres vagonetas de electrificación y 25 técnicos de Adif se han desplazado a estos puntos para restablecer la normalidad en la circulación.
Por ahora se desconocen las causas de la incidencia, aunque Adif ya ha abierto una investigación.
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... giron.html
Retrasos en la C2 norte y media distancia por diversos daños en la catenaria entre Barcelona y Girona
Un total de 25 técnicos de Adif están trabajando en la reparación de las incidencias que obligan a los trenes a circular por una vía
17/08/2009 | Actualizada a las 17:53h | Ciudadanos
Barcelona. (EFE).- La línea 2 norte de Cercanías y los trenes de media distancia de la línea Barcelona-Girona-Portbou circulan con retrasos desde las 13.30 y las 14.30 horas, respectivamente, a causa de una incidencia en el sistema de electrificación que obliga a los trenes a circular por una vía.
La avería, cuyo origen está todavía por determinar, provoca retrasos de 30 minutos en los servicios de media distancia de la línea Barcelona-Girona-Portbou y reduce a dos trenes por hora y sentido el tramo entre Montcada i Reixac y Sant Celoni/Maçanet.
Para solventar las limitaciones de la capacidad operativa de la vía, Renfe ha puesto un servicio de tren lanzadera entre el aeropuerto y la estación de Sant Andreu Comtal que lleva a los pasajeros de la línea Montcada i Reixac-St Celoni/Maçanet a la línea 4 de Cercanías.
Técnicos de Adif han detectado daños en el sistema de electrificación de los tramos comprendidos entre Sant Andreu Comtal y Montcada i Reixac, Granollers y Montmeló y entre Girona y Caldes de Malavella, según han indicado fuentes del organismo que gestionan las infraestructuras ferroviarias.
Tres vagonetas de electrificación y 25 técnicos de Adif se han desplazado a estos puntos para restablecer la normalidad en la circulación.
Por ahora se desconocen las causas de la incidencia, aunque Adif ya ha abierto una investigación.
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Molt senzill: O vandalisme, algun tren que s'hagi enganxat amb la catenària, o mal manteniment. I és que hi ha trossos que la catenària està que fa pena.
Doncs avui tenia que anar a Girona, m'esperaré 3 dies més, no sigui cas... .
Doncs avui tenia que anar a Girona, m'esperaré 3 dies més, no sigui cas... .
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Més detalls de la confusió
http://www.avui.cat/cat/notices/2009/08 ... _68962.php
Tres "incidències" entre Girona i Montcada provoquen retards de més d'una hora en dues línies de Renfe
Adif assegura que els seus tècnics estan treballant des de dos quarts de dues en la reparació del problema, sobre el qual no dóna més detalls
Sílvia Barroso
Granollers
Ult. Act. 17/08/2009 18:01
Tres "incidències" en tres punts diferents entre Girona i Montcada i Reixac provoquen, des de dos quarts de dues del migdia, un retard de més d'una hora en dues línies de Renfe aquest dilluns. La línia de mitjana distància de Girona a Barcelona i la C2 nord de Rodalies, que va fins a Maçanet-Massanes, són les dues afectades.
Els portaveus de la companyia asseguren que els retards són "de més de mitja hora", però segons passatgers afectats, en alguns casos arriben a ser de més d'una hora. El tren que ha sortit de Caldes de Malavella a dos quarts de dues, per exemple, hauria d'haver arribat a Barcelona a tres quarts de tres: en realitat, a les quatre de la tarda encara estava aturat a Granollers centre.
Un viatger d'aquest trajecte ha explicat que el tren ha circulat amb normalitat fins a Cardedeu, on s'ha aturat durant quaranta minuts. "Per megafonia ens han dit que hi havia una avaria a Sant Andreu Comtal i que es reprendria el servei en breu. Quan finalment s'ha posat en marxa, ha circulat fins a Granollers i s'ha tornat a parar", relata Manel, el passatger afectat. El següent missatge de megafonia ha comunicat als viatgers que, si volien, podien anar fins a Canovelles, poble fronterer amb Granollers, per continuar el trajecte amb una altra línia, no afectada. Tanmateix, no s'han posat autobusos llançadora, i el recorregut s'havia de fer a peu, una mitja hora, o amb taxi.
"No hem posat autobusos perquè el servei no està interromput. Només va amb retard, perquè en tres trams només es pot circular en sentit únic i els trens s'han d'anar cedint el pas", argumenta Renfe.
Les causes s'han de preguntar a Adif, empresa pública propietària de les vies per les quals circula Renfe. I Adif, de moment, no comenta l'origen del problema. "L'important ara és resoldre la incidència i restablir la normalitat, i és en això que treballen els nostres tècnics", al·leguen.
En tres punts
Només se sap que "s'han detectat incidències" en tres punts: entre Girona i Caldes, entre Granollers i Montmeló i entre Montcada i Reixac i Sant Andreu Comtal, on els trens circulen per una via única. Fins allà, s'han desplaçat 25 tècnics d'Adif i tres vagonetes d'electrificació amb l'objectiu de restablir la normalitat.
Per tal de facilitar la mobilitat dels viatgers, Renfe ha modificat els serveis en la C2 nord: un tren llençadora conecta l'aeroport amb Sant Andre Comtal, els viatgers que inicien o finalitzen el recorregut a Montacada i Reixac són dirigits cap a l'estació de Montcada i Reixac Manresa per continuar el viatge amb els trens de la línia 4 de Rodalies.
Tres "incidències" entre Girona i Montcada provoquen retards de més d'una hora en dues línies de Renfe
Adif assegura que els seus tècnics estan treballant des de dos quarts de dues en la reparació del problema, sobre el qual no dóna més detalls
Sílvia Barroso
Granollers
Ult. Act. 17/08/2009 18:01
Tres "incidències" en tres punts diferents entre Girona i Montcada i Reixac provoquen, des de dos quarts de dues del migdia, un retard de més d'una hora en dues línies de Renfe aquest dilluns. La línia de mitjana distància de Girona a Barcelona i la C2 nord de Rodalies, que va fins a Maçanet-Massanes, són les dues afectades.
Els portaveus de la companyia asseguren que els retards són "de més de mitja hora", però segons passatgers afectats, en alguns casos arriben a ser de més d'una hora. El tren que ha sortit de Caldes de Malavella a dos quarts de dues, per exemple, hauria d'haver arribat a Barcelona a tres quarts de tres: en realitat, a les quatre de la tarda encara estava aturat a Granollers centre.
Un viatger d'aquest trajecte ha explicat que el tren ha circulat amb normalitat fins a Cardedeu, on s'ha aturat durant quaranta minuts. "Per megafonia ens han dit que hi havia una avaria a Sant Andreu Comtal i que es reprendria el servei en breu. Quan finalment s'ha posat en marxa, ha circulat fins a Granollers i s'ha tornat a parar", relata Manel, el passatger afectat. El següent missatge de megafonia ha comunicat als viatgers que, si volien, podien anar fins a Canovelles, poble fronterer amb Granollers, per continuar el trajecte amb una altra línia, no afectada. Tanmateix, no s'han posat autobusos llançadora, i el recorregut s'havia de fer a peu, una mitja hora, o amb taxi.
"No hem posat autobusos perquè el servei no està interromput. Només va amb retard, perquè en tres trams només es pot circular en sentit únic i els trens s'han d'anar cedint el pas", argumenta Renfe.
Les causes s'han de preguntar a Adif, empresa pública propietària de les vies per les quals circula Renfe. I Adif, de moment, no comenta l'origen del problema. "L'important ara és resoldre la incidència i restablir la normalitat, i és en això que treballen els nostres tècnics", al·leguen.
En tres punts
Només se sap que "s'han detectat incidències" en tres punts: entre Girona i Caldes, entre Granollers i Montmeló i entre Montcada i Reixac i Sant Andreu Comtal, on els trens circulen per una via única. Fins allà, s'han desplaçat 25 tècnics d'Adif i tres vagonetes d'electrificació amb l'objectiu de restablir la normalitat.
Per tal de facilitar la mobilitat dels viatgers, Renfe ha modificat els serveis en la C2 nord: un tren llençadora conecta l'aeroport amb Sant Andre Comtal, els viatgers que inicien o finalitzen el recorregut a Montacada i Reixac són dirigits cap a l'estació de Montcada i Reixac Manresa per continuar el viatge amb els trens de la línia 4 de Rodalies.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Això fa pudor de sabotatge, perquè tres incidències per una sola línia...
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Per això mateix: O sabotatge, o falta de manteniment. Si sigués això últim, clar seria que ADIF no volgui donar motius perquè ja us dic, de Sant Celoni a amunt la catenària està de pena.
(O les 2 coses).
(O les 2 coses).
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Fins demà, na de na
http://www.europapress.cat/successos/no ... 15348.html
Renfe i Adif esperen recuperar la normalitat a partir de demà
BARCELONA, 17 (EUROPA PRESS)
L'avaria a la catenària de la línia C2 nord i de Mitja Distància de Renfe Barcelona-Girona-Portbou des de les 13.30 hores d'avui no se solucionarà fins demà.
Adif ha informat en un comunicat que la circulació per una única via encara persisteix en els trams entre Sant Andreu Comtal i Montcada i Reixac, d'una banda, i entre Granollers i Cardedeu, per l'altre. Tot i això, ja ha estat restablerta la circulació en els dos sentits en els trams Granollers-Montmeló, a les 18.40 hores, i en el tram Maçanet de la Selva-Girona a les 20.30 hores.
Adif ha obert una investigació per aclarir les causes de l'avaria, que ha afectat quatre trams del sistema d'electrificació de la línia, després que es detectessin diverses desconnexions i alteracions en el sistema i dos trens s'"enganxessin" a la catenària a l'altura de Sant Andreu Comtal i Caldes de Malavella.
Tres vagonetes i 25 especialistes han estat desplaçats a les zones del recorregut afectades des del principi, i després de fer una anàlisi "exhaustiva" de tots els sistemes s'han detectat nous "danys d'importància" a la catenària, cosa que al principi ha comportat un retard en la previsió de restabliment de la circulació en les condicions habituals.
Els esforços actuals se centren a finalitzar les tasques de reparació dels trams que segueixen aturats, en una tasca que prosseguirà en les pròximes hores per iniciar el servei demà amb total normalitat, tal com també han confirmat a Europa Press fonts de Renfe.
La circulació en via única del tram Sant Andreu Comtal-Montcada i Reixac només permet oferir el servei de dos trens per hora i sentit, mentre que els trens de Mitja Distància registren 40 minuts de retard.
Renfe i Adif esperen recuperar la normalitat a partir de demà
BARCELONA, 17 (EUROPA PRESS)
L'avaria a la catenària de la línia C2 nord i de Mitja Distància de Renfe Barcelona-Girona-Portbou des de les 13.30 hores d'avui no se solucionarà fins demà.
Adif ha informat en un comunicat que la circulació per una única via encara persisteix en els trams entre Sant Andreu Comtal i Montcada i Reixac, d'una banda, i entre Granollers i Cardedeu, per l'altre. Tot i això, ja ha estat restablerta la circulació en els dos sentits en els trams Granollers-Montmeló, a les 18.40 hores, i en el tram Maçanet de la Selva-Girona a les 20.30 hores.
Adif ha obert una investigació per aclarir les causes de l'avaria, que ha afectat quatre trams del sistema d'electrificació de la línia, després que es detectessin diverses desconnexions i alteracions en el sistema i dos trens s'"enganxessin" a la catenària a l'altura de Sant Andreu Comtal i Caldes de Malavella.
Tres vagonetes i 25 especialistes han estat desplaçats a les zones del recorregut afectades des del principi, i després de fer una anàlisi "exhaustiva" de tots els sistemes s'han detectat nous "danys d'importància" a la catenària, cosa que al principi ha comportat un retard en la previsió de restabliment de la circulació en les condicions habituals.
Els esforços actuals se centren a finalitzar les tasques de reparació dels trams que segueixen aturats, en una tasca que prosseguirà en les pròximes hores per iniciar el servei demà amb total normalitat, tal com també han confirmat a Europa Press fonts de Renfe.
La circulació en via única del tram Sant Andreu Comtal-Montcada i Reixac només permet oferir el servei de dos trens per hora i sentit, mentre que els trens de Mitja Distància registren 40 minuts de retard.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Les incidències a la línia de Girona han estat mès greus de lo que sembla dir els mitjans de comunicació.
Gent que ha trigat entre 2 hores i 40 minuts i fins 4 hores en fer el trajecte entre Barcelona i Sant Celoni.I aixó li diuen retards de 40 minuts els mitjans de comunicació?
I renfe podria haver desviat els MD per Mataró,ja,sí anulen C1 que els anulin,jo prefereixo esperar 10 minuts mès a un tren de rodalies a canvi de que els que vaguin o venen de Girona,Figueres,etc...puguin anar i tornar a Barcelona en tren encara que haguin de donar una volta turísitica.I d'aquesta manera potser els retards de la C2 nors hagueren estat menors.
Gent que ha trigat entre 2 hores i 40 minuts i fins 4 hores en fer el trajecte entre Barcelona i Sant Celoni.I aixó li diuen retards de 40 minuts els mitjans de comunicació?
I renfe podria haver desviat els MD per Mataró,ja,sí anulen C1 que els anulin,jo prefereixo esperar 10 minuts mès a un tren de rodalies a canvi de que els que vaguin o venen de Girona,Figueres,etc...puguin anar i tornar a Barcelona en tren encara que haguin de donar una volta turísitica.I d'aquesta manera potser els retards de la C2 nors hagueren estat menors.
-
- N1
- Posts: 6
- Joined: Monday 20/07/2009 13:28
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
mmm, i si alguna de les 3 incidencies es relacionada amb les obres del AVE?
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Doncs ja podria ser, però encara no han dit res...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=503950
Retards de 15 minuts de la línia Terrassa-Manresa de Renfe
ACN // 18.08.2009 // 10.04 h
Barcelona (ACN).- Dos trens de la línia de Renfe que cobreix el servei entre Terrassa i Manresa han patit retards inferiors a quinze minuts, segons que ha informat Renfe. Els retards han afectat dos trens que ciculaven entre dos quarts de vuit i les vuit del matí. La causa del retard ha estat un problema lleu en la infraestructura a Molins de Rei i que ha estat solucionat atès que el retard només ha afectat dos convois. Renfe ha avisat dels retards a través del seu sistema de megafonia, a les estacions corresponents als trens afectats.
Retards de 15 minuts de la línia Terrassa-Manresa de Renfe
ACN // 18.08.2009 // 10.04 h
Barcelona (ACN).- Dos trens de la línia de Renfe que cobreix el servei entre Terrassa i Manresa han patit retards inferiors a quinze minuts, segons que ha informat Renfe. Els retards han afectat dos trens que ciculaven entre dos quarts de vuit i les vuit del matí. La causa del retard ha estat un problema lleu en la infraestructura a Molins de Rei i que ha estat solucionat atès que el retard només ha afectat dos convois. Renfe ha avisat dels retards a través del seu sistema de megafonia, a les estacions corresponents als trens afectats.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Ah!,esclar,una averia a Molins de Rei ha provocat retards entre Terrassa i Manresa,i hi han trens que fan aquest recorregutmetring wrote:http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=503950
Retards de 15 minuts de la línia Terrassa-Manresa de Renfe
ACN // 18.08.2009 // 10.04 h
Barcelona (ACN).- Dos trens de la línia de Renfe que cobreix el servei entre Terrassa i Manresa han patit retards inferiors a quinze minuts, segons que ha informat Renfe. Els retards han afectat dos trens que ciculaven entre dos quarts de vuit i les vuit del matí. La causa del retard ha estat un problema lleu en la infraestructura a Molins de Rei i que ha estat solucionat atès que el retard només ha afectat dos convois. Renfe ha avisat dels retards a través del seu sistema de megafonia, a les estacions corresponents als trens afectats.
Vica el periodisme seriòs,sí senyor!!!
Suposo que haurà passat dues coses:
1.Han dit Manresa quan volien dir Martorell
2.Els trens que anaven amb retard tenien com a destinació un a Terrassa,i un altre a Manresa.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Vaaal, ara casa més la cosa! Al final, ens ho haurem de mirar tot amb lupa!
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
A causa de l'averia d'un tren (Civia) en el servei EDF-> SVC que surt d'EDF a les 11.55, no se a quina estació, ha obligat tallar una de les vies (sentit SVC). Això ha provocat que desde les 12.40, aproximadament, el servei de Rodalies hagi estat interromput sentit SVC fins les 13.58, quan ha passat el tren de les 13.24, i a les 14.11, ha passat el de les 13.54. Hi han hagut trens d'MD, i potser LD, sentit TGN/Lleida, desviats per la línia de Vilafranca. A causa de la falta de material per fer els serveis cap a EDF, s'han prescindit de 447's que venien de la C4 Sud. Ara tot ha tornat a la normalitat.
-
- N1
- Posts: 6
- Joined: Monday 20/07/2009 13:28
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Atencio, amb les 3 averies d'ahir a la C2 Nord, la de la C4 Sud i la de la C2 Sud, si les sumem totes en total hi han hagut 5 averies en 2 dies.
Tornen els fantasmes del gran calvari de Rodalies del 2007?
Tornen els fantasmes del gran calvari de Rodalies del 2007?
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Jo m'atreviria a dir: algún cop se'n van anar del tot
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Els usuaris de Girona s'han queixat de lo d'ahir http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 23#p142223 , a veure si aquí passa el mateix...