Propers talls del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: Propers talls del metro

Post by Platanito »

I jo agraïria que abans d'escriure un nou missatge et baixis un diccionari, o em deixaré el sou del mes en col·liris. :D

Bromes a banda, l'estretor dels carrers també condiciona el pas dels busos del cantó de l'Hospitalet. Els busos de Cornellà i Collblanc van bastant directes, tot i que a l'arribar i marxar de Pubilla Cases respectivament van a fer un tomb a la següent rotonda. En general el servei està bé, tot i que diria que ahir a la tarda a les set nomès hi havia dos vehicles a la B3 (Pubilla Cases-Can Boixeres) i nomès un a les nou. O això o han començat a fer descansos d'un mínim de 10 minuts al final de trajecte, a Pubilla Cases. Una altra cosa que he observat és que els vells busos TMB que fa servir Sarbus per donar el servei gairebé no poden pujar la rampa entre Just Oliveres i Can Boixeres si l'autobús va ple, el que no té solució si en comptes d'ampliar la freqüència la redueixen. El gir a l'esquerra entre Can Boixeres i Sant Ildefons no permetria l'ús de vehicles articulats com els que es fan servir a la B1 (Collblanc).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Propers talls del metro

Post by Miquel »

Si, tens raó, això és la calor, que ens afecta, tinc el cap, que sembla una esponja de l'Aigua que deixa anar. :)
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Propers talls del metro

Post by Miquel »

Si un dia d'aquets us aborriu a casa, heu d'anar a provar el servei de bus de la L11, sobretot direcció Can Cuiàs.
Qui vol una muntanya russa al Tibidabo, tenint un bus per Ciutat Meridiana donant voltes, pujant i baixant carrers, amb infinitats de bandes rugosses a la calçada, 50000 corves, i que només fa 3 parades, i al arrivar a Can Cuiàs, no cal ni que baixis del bus per tornar :) :) .

Per cert, a Trinitat Nova, ja han instal·lat el detector d'intrusos a la via, i sembla que funcionava.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Propers talls del metro

Post by metring »

I pita, i apareixerà algú de seguretat?
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Propers talls del metro

Post by Miquel »

Si funciona si algú es tira no ho se, pero les maquinetes posades a la paret, tenien un led verd encès, pel que suposo que estarà "mirant" per si les mosques.
El metro de Barcelona amb motoristes!
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: Propers talls del metro

Post by pokeroms »

Miquel wrote:Si un dia d'aquets us aborriu a casa, heu d'anar a provar el servei de bus de la L11, sobretot direcció Can Cuiàs.
Qui vol una muntanya russa al Tibidabo, tenint un bus per Ciutat Meridiana donant voltes, pujant i baixant carrers, amb infinitats de bandes rugosses a la calçada, 50000 corves, i que només fa 3 parades, i al arrivar a Can Cuiàs, no cal ni que baixis del bus per tornar :) :) .
Hola!

La veritat és que tot això és un caos, hi ha una parada intermèdia a Ciutat Meridiana què no saps si va a dalt (a Can Cuiàs) o a baix (Torre Baró) i has d' anar preguntant....A més tal i com dius està ple de bandes rugosses i no pot anar ràpid.

A més, hi han conductors que s' equivoquen i fan la parada a on hi ha el cartell d' informació per saber on es la parada (per les fletxes verdes) i paren també a on és la parada.

Sigui com sigui a veure si obren ja el 7 de setembre la L11 que això és un calvari!

Salutacions!!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Re: Propers talls del metro

Post by davida »

Jo el que animaria es als usuari d'Horta a baixar i Maragall i "segrestar" tots el busos susbtitutoris perque fagin parada a la cantonada de Passeig Maragall amb Avinguda Borbo.
Sera questio de no deixar passar un autobus sino para.
Ja que tenim una "cap pensants" amb un coeficient mental tan baix.
Quin es el cost de que el bus susbtitutori pari a Maragall. 0€. Beneficis pels passatger molts. 10 minuts menys de trajecte.
Sort que visc a Virrei Amat que sino em dedicaria a diaria "segrestar" autobusos. O paren a Maragall o no pasen. Igual a algun cap pensant li passa pel cap posar la parada.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Propers talls del metro

Post by Miquel »

Algú ha vist córrer trens en proves a la L11, dic jo que tot això ho hauràn de provar??

Per lo de la L5, jo ha dit mil i un cops, que es baixi a Maragall i agafar el 45, de busos especials a L5, n'he vist 3.
El metro de Barcelona amb motoristes!
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: Propers talls del metro

Post by pokeroms »

Miquel wrote:Algú ha vist córrer trens en proves a la L11, dic jo que tot això ho hauràn de provar??

Per lo de la L5, jo ha dit mil i un cops, que es baixi a Maragall i agafar el 45, de busos especials a L5, n'he vist 3.
Hola!

Si Miquel, des de dilluns veig els trens que fan proves, fan el mateix com si estigués la L11 en servei però sense admetre passatgers.

Aquesta nit sobre les 23.50 hi havia un 500 estacionat a Trinitat Nova i he vist que li han tret una tapa blanca grossa que hi ha a la part del passatge (on surt la placa amb el nº del tren) que sembla haver vist els magnetotèrmics. Als seients dels passatgers hi havian 3 persones amb un portàtil no sé que feien :x.

Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Propers talls del metro

Post by Miquel »

Però de dia, n'hi ha???
Suposo que el portatil, es que estarien provant, o bé el sistema aquest de detecció, o directament l'ATC.
El metro de Barcelona amb motoristes!
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: Propers talls del metro

Post by pokeroms »

Miquel wrote:Però de dia, n'hi ha???
Suposo que el portatil, es que estarien provant, o bé el sistema aquest de detecció, o directament l'ATC.
Hola Miquel!

Doncs sí, sembla que fan el servei de la L11 com si estigués en servei durant tot el dia. Tenen un tren (dos no ho sé, ja que només he vist el torn 451) donant voltes tota l' estona.

El que no acabo de entendre és perquè han d' obrir el tren per dins per fer proves amb l' ATC, jo vaig veure que hi han 4 botons a la part del passatge que és per obrir i tancar les portes i la marxa de l' ATO.

Vinga salutacions!!! ;)
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
BCN2008
N8
N8
Posts: 738
Joined: Monday 18/02/2008 20:31

Re: Propers talls del metro

Post by BCN2008 »

pokeroms wrote: El que no acabo de entendre és perquè han d' obrir el tren per dins per fer proves amb l' ATC, jo vaig veure que hi han 4 botons a la part del passatge que és per obrir i tancar les portes i la marxa de l' ATO.
Segurament, el fet d'obrir algunes parts del tren sigui per connectar l'ordinador per obtindre mes dades.
Salut!
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propers talls del metro

Post by Ecomobisostrans »

Miquel wrote:
Contestació a aquest home:
La Plaça Eivissa està tallada que jo sapiga, tot i no estar-ho, un autobús normal no podria donar la volta per l'estretor dels carrers, aixó d'inici.
Solució: Posar el final al Carrer Tajo, pero que pasa, l'autobús ha de donar mitga volta, al mitg del carrer Tajo/Lisboa es imposible, els carrers dels costats son estrets i l'autobús no hi cap, hi han tres opcions, donar la volta a la Plaça de l'Estatut, si són molts semàfors, no t'agrada??, la següent, una plaçeta sota el pont, pero es petita, de maniobra complicada, i provocaria col·lapse, tampoc t'agrada???, va dons anem a la Plaça de la Clota a fer mitga volta, molt lluny veritat??.

A Vilapicina, a el Passeig de Fabra i Puig, allí els carrers del costat també són estrets, per acabar-ho d'adobar, només hi ha un sentit de circulació de Tajo a Fabra i Puig, si el trajecte fos a la inversa, l'autobús per anar a Horta, hauria d'anar primer fins el Passeig Valldaura per donar la volta, tornar a entrar al Pg de Fabra i Puig i baixar per Tajo, ja que en sentit Tibidabo no es pot anar a Tajo, solució vaixar, i donar la volta per els carrers on un autobús d'aquestes caracteristiques pot pasar.

Solució intel·ligent d'algú que no es dedica a queixar-se sense veure la imposibilitat d'altres traçats en una zona de carrers estrts i complicats:
Vaixar a Maragall, i agafar el bus 45.

Per acabar, agraïria, que avans de criticar, miresim al nostre entorn.
T'equivoques, per anar a Tajo es pot donar la volta una mica mes amunt en una plaçoleta on abans acababa el 71. Fa 6 anys va estar tallat i es va fer aixi.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Propers talls del metro

Post by El LLOP »

aquí us deixo una foto de l'estat actual de la maniobra d'Horta:



Image
User avatar
tintin
N6
N6
Posts: 176
Joined: Monday 23/06/2008 15:04
Location: Barcelona - Horta

Re: Propers talls del metro

Post by tintin »

Hola El Llop,

la foto es mirant desde el fons de la cua de maniobres o mirantdesde estació fins al fons?

Gràcies,


Salut!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Propers talls del metro

Post by Miquel »

Ecomobisostrans wrote:
Miquel wrote:
Contestació a aquest home:
La Plaça Eivissa està tallada que jo sapiga, tot i no estar-ho, un autobús normal no podria donar la volta per l'estretor dels carrers, aixó d'inici.
Solució: Posar el final al Carrer Tajo, pero que pasa, l'autobús ha de donar mitga volta, al mitg del carrer Tajo/Lisboa es imposible, els carrers dels costats son estrets i l'autobús no hi cap, hi han tres opcions, donar la volta a la Plaça de l'Estatut, si són molts semàfors, no t'agrada??, la següent, una plaçeta sota el pont, pero es petita, de maniobra complicada, i provocaria col·lapse, tampoc t'agrada???, va dons anem a la Plaça de la Clota a fer mitga volta, molt lluny veritat??.

A Vilapicina, a el Passeig de Fabra i Puig, allí els carrers del costat també són estrets, per acabar-ho d'adobar, només hi ha un sentit de circulació de Tajo a Fabra i Puig, si el trajecte fos a la inversa, l'autobús per anar a Horta, hauria d'anar primer fins el Passeig Valldaura per donar la volta, tornar a entrar al Pg de Fabra i Puig i baixar per Tajo, ja que en sentit Tibidabo no es pot anar a Tajo, solució vaixar, i donar la volta per els carrers on un autobús d'aquestes caracteristiques pot pasar.

Solució intel·ligent d'algú que no es dedica a queixar-se sense veure la imposibilitat d'altres traçats en una zona de carrers estrts i complicats:
Vaixar a Maragall, i agafar el bus 45.

Per acabar, agraïria, que avans de criticar, miresim al nostre entorn.
T'equivoques, per anar a Tajo es pot donar la volta una mica mes amunt en una plaçoleta on abans acababa el 71. Fa 6 anys va estar tallat i es va fer aixi.
Ja se que hi ha una "plaçeta", però ara hi aparquen cotxes als dos costats, i dubto que un autobús hi pugi fer la maniobra.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Propers talls del metro

Post by El LLOP »

tintin wrote:Hola El Llop,

la foto es mirant desde el fons de la cua de maniobres o mirantdesde estació fins al fons?

Gràcies,


Salut!
des de l'estació fins a l fons.
User avatar
tintin
N6
N6
Posts: 176
Joined: Monday 23/06/2008 15:04
Location: Barcelona - Horta

Re: Propers talls del metro

Post by tintin »

Ok, moltes gràcies El Llop!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Propers talls del metro

Post by metring »

http://www.tmb.cat/ca_ES/siterelated/no ... 7&idioma=C


28/08/2009 Dilluns es normalitza el servei a la línia 2 entre La Pau i Pep Ventura

A partir de dilluns, 31 d’agost, el servei de metro entre les estacions de La Pau i Pep Ventura de l’L2 quedarà restablert, un cop acabades les obres de millora que el DPTOP hi ha dut a terme durant el mes d’agost.

El Departament de Política Territorial i Obres Públiques ha enllestit els treballs de millora que ha dut a terme durant el mes d’agost entre les estacions de La Pau i Pep Ventura de l’L2. Així, a partir de les 5 del matí de dilluns, 31 d’agost, el servei entre aquestes estacions quedarà restablert.

Les obres han consistit principalment en la restitució de la plataforma de formigó sobre la via del túnel d’aquest tram i la millora del drenatge longitudinal i transversal.

L’actuació ha abastat diferents trams que sumen un total de 750 metres de línia. En aquests punts, s’ha retirat la via, s’ha demolit l’estructura de formigó sobre la que estava fixada i s’ha executat una nova plataforma de formigó on s’ha recol·locat la via amb noves fixacions. Així mateix, s’ha executat la millora del drenatge de la línia en aquests trams. Aquesta actuació ha comportat una inversió de 2,5 MEUR.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Propers talls del metro

Post by wefer »

http://blocs.mesvilaweb.cat/bloc/6675
Obres a la línia 5 del metro
redaccio | divendres, 28 d'agost de 2009 | 18:46h
M'agradaria saber qui ha estat l'il·luminat que ha dissenyat l'enllaç des de l'estació de Can Boixeres a Collblanc de la línea 5 de metro amb motiu de les obres que s'estan realitzant per millorar la xarxa.

M'explico: Agafo el metro a Sant Ildefons, em fan baixar a la següent parada, Can Boixeres. Allí espero una estona per agafar un autobús que em porta de nou a Sant Ildefons, (al·lucino!) per, més tard, portar-me, tot passant per Can Vidalet, a Pubilla Cases. I aquí s'acaba el recorregut. Haig de caminar una mica i agafar un altre autobús que em portarà a Collblanc per enllaçar de nou amb la línea 5 de metro. Tot plegat: tres quarts d'hora.

Pregunto: no hi ha manera que la llançadora ens porti directament des de Can Boixeres a Collblanc sense fer tot aquest enrenou?

Truco a TMB per informar-me de per què s'ha fet així, i la seva resposta és: 'No, no, sí que hi ha una llançadora que va directament des de Can Boixeres a Collblanc'. I diuen que estic equivocada perquè des de la central d'autobusos així els hi han comunicat.

Com que no hi ha manera de fer-li entendre a aquesta persona que no, que no estic equivocada, ja que acabo de fer el trajecte, demano per un superior per donar avís que la informació que tenen és errònia, em tenen cinc minuts escoltant una música horrorosa per dir-me que no hi cap superior, que és de vacances i no se sap quan tornarà.

En fi, fins ara érem quatre gats, veurem que passarà el proper dilluns quan tothom torni de vacances.

Mercè Illa, 28 d'agost de 2009
Realment, aquest estiu TMB s'ha cobert de glòria amb els busos sustitutoris. Algun cap hauria de rodar veient el desastre que han fet arreu.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”